Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 176 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Ernst 14-06-2020

Webwinkel is prima, service is okay. Het gekochte product was een wijnkoelkast en werkte niet en heb ik terggegeven. Blokker betaalde meteen uit. Goed opgelost maar een hoop gedoe en geen leuke ervaring.

Lydia van Bentum 14-06-2020

Zit al 2 weken op mijn bestelling te wachten en elke keer wordt er gezegt dat het er aan komt, het gaat met de eerst volgende lading mee, je hebt het voor het weekend binnen, oh ja er is storing, maar nog steeds geen pakket binnen!!

Willem 14-06-2020

Alleen op blokker.nl kon ik de hoeveelheid kopen die ik wilde, maar ik wacht al 2 weken op de bestelling, terwijl het binnen 3 werdagen geleverd zou worden!!

Franca 14-06-2020

Ik heb 3 juni via de webshop een sodastream besteld. Het is nu 14 juni en nog geen spoor van de bestelling. Chatten met de klantenservice hielp in het geheel niet. De informatie op de website over bezorging hielp ook niet. Andere online leveranciers leveren binnen 1 a 2 dagen. Wat mij betreft is dit een dikke onvoldoende voor Blokker.

Erik 14-06-2020

Melkopschuimer besteld, 2-3 dagen levertijd... na koop werd dat 3-5! Helaas na 1,5 week nog niet binnen en een onvriendelijke klantenservice die je niet verder helpt! Nog steeds niet binnen ...

kevin 14-06-2020

Het duurt langer dan 2 weken voordat ze een pakket opsturen, terwijl de aangegeven levertijd 1 tot 2 dagen is.

Reint van Dijken 14-06-2020

Ik heb afgelopen 3 juni 6 latte machiato glazen besteld bij blokker, maar tot op heden nog niks ontvangen. Het zou 2 a 3 dagen duren. Gebeld met klantenservice, eerste wat me werd verteld dat het wel 30 minuten kan duren voor ik geholpen kon worden. Uiteindelijk viel het nog mee en werd ik ongeveer na een kwartier geholpen. Toen bleek er een probleem in hun systeem te zitten en zou ze het alsnog in orde maken. Ik zou weer een mail krijgen en daarna een mail met een track en tracé van Postnl. Niet dus. Wacht nog een paar dagen en dan hang ik weer aan de lijn. Ik heb eens rond gekeken op Google, ongelofelijk hoeveel negatieve reviews er zijn over blokker. Had ik nooit verwacht. Blokker nota bene... Nou beste mensen, er waren berichten dat blokker het moeilijk heeft en dat vond ik jammer. Maar nu na deze ervaring mogen ze van mij keihard failliet gaan! Ik zou deze winkel nooit maar dan ook nooit aanbevelen!

Reint van Dijken

Ditty 13-06-2020

Je besteld iets wat online gewoon als voorradig staat....Je betaald vervolgens krijg je de volgende dag een bericht dat het niet voorradig is.....Ik ga naar de winkel bestel het Het zou vrijdag geleverd worden....telefoonnummer achter gelaten ..Uiteindelijk zelf weer naar de winkel nee nee de vracht komt pas einde van de dag......Weer een dag gewacht nog niet gebeld !!!!!
Nou 8 dagen later moeten ze nog bellen...Ik ben maar naar een andere winkel gegaan....En dan moet je ook nog 5 dagen wachten voordat je geld weer op je rekening staat.....Schandalig

Brrrr 13-06-2020

Ik moest evengoed bezorgkosten betalen boven de 40,00 euro terwijl het pakket maar een geringe afmeting had. Flauw Blokker.
Bij toeval kwam ik van de week in een leeg Blokker filiaal(een paar klanten). Kreeg ik een reprimande van de kassajuf dat ik een mandje moest pakken, die stonden immers allemaal naast de kassa, waar ik op weg was om een te pakken.
Op de aanbiedplaats stond geen enkel mandje en moest buiten wachten totdat er weer mandjes neer gezet werden.
Ik snap best in deze bizarre tijd dat er aan allerlei protocollen moet worden gehouden maar de klant hoeft niet afgesnauwd worden.
Mag hopen voor Blokker dat de Corona gauw verdwijnt anders zie ik het somber in voor ze.
Veel succes in deze barre tijd.

Sylvia 13-06-2020

Wijnkoelkast besteld binnen 2 dagen in huis o wijs snel in deze drukke tijd top!! Wij genieten met dit mooie weer van ons wijntje

Vera 13-06-2020

2 juni deurgordijn besteld, 5 juni nog niks gehoord bleek de bestelling niet goed door te zijn gekomen of ik hem even opnieuw wilde bestellen, mijn geld zou ik zo snel mogelijk terug krijgen. 12 juni had ik nog geen geld ontvangen, gebeld, oh er is blijkbaar iets fout gegaan u krijgt het binnen 10 dagen terug. Er gaat nog al eens iets fout daar. Gelukkig gaat het over niet zo’n heel groot bedrag maar toch, je moet het wel eerst twee keer uitgeven.

Tuba Turhan 13-06-2020

Nog nooit eerder zn slechte service meegemaakt. Bij ontvangst van een bestelling bleek er allemaal vlekken op te zitten. Contact via Facebook genomen, kreeg om de 3 dagen een reactie. Zo traag zo sloom. Neem je telefonisch contact op. Ben je eindelijk naar zoveel tijd aan de beurt. Vragen ze om ordernummer, ‘ mevrouw we pakken je bestelling er bij ‘. Prima!!
20 minuten later is mevrouw nog bezig met bestelling er bij ‘pakken’ en eindstand?! Weggeklikt.

Kevin 13-06-2020

Volgens mij werkt het Blokker bestelsysteem niet Naar behoren. De dag na mijn bestelling kreeg ik een mailtje dat mijn bestelling geannuleerd was. Reden onbekend! Hierop ben ik vervolgens naar de winkel gegaan waar hij gewoon leverbaar was.
De voordelen van een online bestelling worden hierdoor dus tenietgedaan, en vervolgens krijg ik van jullie een mail om een review te schrijven over de levering van het product. Die heb ik inmiddels ingevuld, maar geen reactie op ontvangen.
Nemen jullie de consument dan serieus, of is het maar om te voldoen aan jullie kwaliteitssysteem?

rico 13-06-2020

iets besteld via de site. Volgens de site voldoende invoorraad bij de winkel. Besteld en betaald volgende dag een email dat het er niet is en dat ik geld terug krijg. Heeft 1 week geduurd voordat het terug gestort is. Helaas ben ik wel beter gewend dan dit.

Jo 13-06-2020

Bestellen via de site is gemakkelijk, betalen via Ideal en de volgende dag zonder verzendkosten opgehaald in de winkel 🤗 Ik ben tevreden.

Me 13-06-2020

Na een week niks gehoord te hebben blijkt mijn bestelling niet gedaan te zijn. Ik heb wel een bevestiging ervan gekregen maar er was iets fout gegaan. En daar moest ik dus zelf achteraan gaan. Nu heb ik dus nog mijn bestelde product niet!

Henry 13-06-2020

De site is gebruiksvriendelijk t product geweldig en we hebben hier voor gekozen omdat hier de prijs t beste was en t was op de afgesproken tijd op ons adres dus met andere woorden “super” zonder te overdrijven.

Kathy Heckscher 13-06-2020

Ik koos Blokker omdat het een betrouwbare winkel is
Mocht er iets mis gaan dan heb je alle kans dat het opgelost wordt
Maar er ging niets mis en ze waren heel snel met het bezorgen
Blij mee

Janssen 13-06-2020

Was op zoek naar droogrek. Prima rek gevonden bij Blokker. Besteld en alles is prima verlopen. Levertijd op afgesproken tijd

Haarlemmer mug 76 13-06-2020

Snelle levering en nette behandeling in de winkel toen ik mijn pakket op kwam halen. De verpakking zag er ook keurig uit.
Mailtjes met updates van de TNT en Blokker zelf waren alles bij elkaar wat verwarrend en veel. De informatie klopte niet helemaal.

Francis 13-06-2020

Goed geholpen door het personeel zeer klantvriendelijke wist precies hoe het werkt en goed advies ga zeker nog een keer terug

V 13-06-2020

Duidelijke site, prijs kwaliteits verhouding steeds goed, Ik kies Blokker omdat ik daar al jaar in jaar uit koop. Bij deze koop; super snelle service, in Perfecte verpakking. Tefal Grill , een fantastische koop, een verrassing, gebruik hem dagelijks en het doet wat het moet doen. Super tevreden!!

Ans 13-06-2020

Fijne winkel met veel keus, fijne aanbiedingen en goede prijs /kwaliteit verhouding,

Saar Guequierre 12-06-2020

goede afhandeling bestelling en correct afgeleverd in winkel ,volgende keer op de zelfde manier bestellen indien niet voorradig in winkel

Wim Rozing 12-06-2020

Duidelijk en wat beschreven staat wordt geleverd en waargemaakt. En ook nog eens tegen een aantrekkelijke prijs. TOP dus!