Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 171 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

EvaW 06-12-2019

Ik heb voor de blokker webshop gekozen vanwege de optie tot ophalen in de winkel waardoor ik geen verzendkosten hoefde te betalen. bij mij in de buurt is een blokker dus prima te doen. Had ik wel voor verzending moeten betalen dan had ik voor een andere webshop gekozen. ik vind het zoeken slecht. vaak vind ik spullen niet maar via doorklikken wel. jullie prijs is vaak hoger dan in andere webshops. en het feit dat niet alle spullen via jullie zelf maar een derde partij gaat geeft mij geen fijn gevoel.

Marianne 06-12-2019

snelle bezorging bij filiaal!
artikel was zoals omschreven op webpagina, top!

José 06-12-2019

Duidelijk en overzichtelijk, ik ben in de winkel zelf geholpen. Dus daar alles online ingevuld. Goede service!

lj 06-12-2019

26 november een artikel besteld in de webshop van Blokker.nl. Keurig betaald en via de mail bevestiging ontvangen van de bestelling. In het rood de toevoeging; voor 16:00 uur besteld, volgende dag in huis.

Na de bevestiging niets meer vernomen, ook geen levering ontvangen. Op 6-12 zelf contact opgenomen.
Nu blijkt het artikel niet meer op voorraad en wordt de betaling teruggestort.

Na de bevestiging geen enkel bericht ontvangen en ook tijdens het bestellen geen notificatie. Tot op heden ook nog geen terugbetaling.

Slechte score wat mij betreft.

Lies 06-12-2019

Prullenbak besteld. Bleek een deukje in te zitten. Netjes opgelost door de medewerker. Tevreden!

Vink 06-12-2019

De site is duidelijk. Het bestelproces is superrsnel, accuraat. Goede verhouding prijs/kwaliteit. Tot mijn grote verassing kreeg ik ook nog eens een dinerbon! artelijk dank.

Miriam 06-12-2019

twee artikelen besteld, waarvan er maar een in de winkel werd bezorgd. Duurde sowieso heel lang voordat de medewerker het gevonden had. Bleek bij nabellen thuis (een paar dagen later) dat het tweede artikel niet geleverd kon worden. Ik had daar geen bericht over ontvangen. Ook dit telefoongesprek duurde vreselijk lang.

Hans 06-12-2019

Bijzonder prettig geholpen, vriendelijk personeel, zeer behulpzaam. Ik had online het product besteld en het stond klaar in de opgegeven winkel in Rotterdam/Hillegersberg, Streksingel.

San 06-12-2019

Goede aanbieding, simpel geleverd. Op de site was voldoende informatie en assortiment te vinden

Maureen 06-12-2019

Te slecht voor woorden! PostNL stuurt een beschadig pakket terug naar Blokker en daar maken ze er vervolgens een puinhoop van. 3 weken later bestelling nog steeds niet binnen. NOOIT meer Blokker

Jantinus Vlot 05-12-2019

Via internet zaterdag besteld en maandag na 15.00 uur al ophalen in de winkel. Super blij. Gaan we vaker doen.

Karin 05-12-2019

Goed assortiment en gewone gangbare prijzen. Niet goedkoper dan elders, maar ook niet duurder. Makkelijk om te bestellen. Site is overzichtelijk. Leveringstijd is keurig. Gratis levering bij een filiaal naar keuze, wat een hoop verzendkosten scheelt, als je tenminste een Blokker filiaal in je buurt hebt... Bovendien ophalen, wanneer jet jou uitkomt.

Birgitta 05-12-2019

Het online bestellen was eenvoudig te doen. Ik vind het prettig dat ik het pakketje bij een winkel kon ophalen, want dan is er minder gerij van pakketbrengers in ons doodlopende straatje. Met track en trace kon ik de bestelling goed volgen. In de Blokkerwinkel in Stadshagen (Zwolle) wist men het pakketje snel te voorschijn te toveren.
Kortom ik ben dik tevreden.

Kees van den Biggelaar 05-12-2019

De informatie omtrent de melkopschuimer was compleet verkeerd.
Zou er volgens de medewerkster erbij zitten, wat niet klopte.
Bij het 3e telefoontje werd mij verteld dat ik beter de kleine lettertjes moest lezen.
Ik moest namelijk zelf de melkopschuimer bestellen,wat nog al wat werk was.

Karamat 05-12-2019

Bij Blokker.nl kan je veel producten vinden die kwalitatief goed zijn tegen een aannemelijke prijs. De bestel proces is overzichtelijk en de bezorging is snel.

ruud 05-12-2019

Ik kreeg helaas geen melding dat de bestelling bij het blokker filiaal was afgeleverd.

evera 05-12-2019

Prima aanbiedingen voor mooie prijs, snelle levering service!
Zeker de moeite waard voor herhaling.

Fred 05-12-2019

snelle levering en goed assortiment. Ik ben zeer tevreden. En voor mij lekker dichtbij.

Geert 05-12-2019

Een snelle levering na bestelling , hey juiste product is geleverd , verder nergens problemen mee gehad. De wbsite werkt eenvoudig en bestellen zorgt voor geen onduidelijkheden.

WG 05-12-2019

Van bestelling tot afhalen was het prima geregeld. Duidelijke gegevens over het product.

Johan 05-12-2019

Het product wat ik zocht was op dat moment bij Blokker het goedkoopst en tevens werd er snel geleverd.

Nel 05-12-2019

Nu Blokker is voor mij vertrouwd en hele goede service en garantie voorwaarde

Van de Veerdonk 05-12-2019

Overzichtelijke site en gemakkelijk iets te bestellen.
Levering was perfect in de winkel naar mijn keuze.
Ook in de winkels kom ik heel graag.

Terre des Hommes 04-12-2019

erg makkelijk, snelle levering en genoeg op voorraad had er nl. 54 stuks van nodig

Diana 04-12-2019

De tosti ijzer was in de winkel niet meer op voorraad. Thuis heb ik de tosti ijzer online besteld en in de winkel af laten leveren. Ik kreeg een track and trace email, zo kon ik het gewenste product alsnog in de winkel ophalen.