Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 171 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Huissen 29-03-2020

in verband met corona is alles toch op de shop te vinden en wordt bovendien ook correct thuisbezorgd.

RP 28-03-2020

Het shoppen via Blokker online werkt goed en is overzichtelijk. Ook het volgen van de bestelling. Helaas klopte dit niet. Ik kreeg een mail dat mijn bestelling in het Blokker filiaal gearriveerd was. Helaas bleek dit niet het geval. De servicedesk heeft de bestelling opnieuw verzonden, dit keer kostenloos naar mijn huis adres. Ik moet deze nog ontvangen.

Trees Veenman 28-03-2020

Exact de artikelen die we bestelden zijn binnen een dag gearriveerd in een stevige verpakking.

Jan Saturatiemeter 28-03-2020

Artikel stond op voorraad in de webshop. Na een paar dagen krijg ik een mail met de mededeling dat jullie niet kunnen leveren. Geld word keurig terug gestort, maar nu ben ik te laat in een andere winkel.

Dus blokker, graag webshop voorraad beter actualiseren!

MS 28-03-2020

Artikel op voorraad volgens de site. Besteld, betaald. Krijg mail met code postNL. Vervolgens blijkt artikel plots niet leverbaar. Duurt dagen voordat geld retour is. Voorraadbeheer is iets elementairs en zou gewoon moeten kloppen.

Yvonne v. Oeffel 28-03-2020

Duidelijke site, goede aanbiedingen, ruime keus. Vandaag besteld, morgen in huis. Ik ben een zeer tevreden klant.

Dunja 28-03-2020

Ik heb bij de Blokker besteld omdat ik nog een VVV bon had. Prima service, groot aanbod en snelle levering

Chantal 28-03-2020

Blokker had een leuke aanbieding met een airfryer. Deze besteld en ik wer goed op de hoogte gehouden wanneer mijn bestelling geleverd zou worden.

Inkie 28-03-2020

Fijne winkel, online ook een duidelijke site. Super snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding, TOP

Spark 28-03-2020

Nadat de pannenkoekenpannen in de winkel uitverkocht waren, heb ik er twee online besteld. Na 1 dag kreeg ik bericht dat de gratis pannenkoekenmix die je erbij kreeg, niet beschikbaar was. Dit was geen probleem, ik wilde graag de pannen. Na 4 dagen kreeg ik bericht dat ook de pannen niet leverbaar waren. Het is niet de eerste keer dat het gebeurt dat Blokker niet de beloofde producten heeft/levert. Als je de slogan ‘Blokker heeft het in huis’ gebruikt, moet je dit ook nakomen.

Angeline 28-03-2020

We hebben goede ervaringen met deze winkel. Betrouwbaar- overzichtelijk- gunstig geprijsd en snel.

Thea 28-03-2020

Ik heb puur op de folder afgaande een combi magnetron besteld. Zo stond het in de folder. Bleek een gewone magnetron te zijn. Dus teruggestuurd. Bleek mij later na het lezen van beoordelingen, dit zelfde al eerder was gebeurd met ditzelfde product. Wat een geldverspilling Blokker.
Over het product kan ik dus geen mening geven.
Snelheid levering, verpakking was wel in orde.

Mignon 27-03-2020

Prima service, besteld en de volgende dag in huis. En de hogedruk reiniger voldoet volledig aan de verwachting !

MARIE 27-03-2020

Duidelijke webshop !! Bestellen, betalen de volgende dag in huis!! Echt een aanrader!!

Romy 27-03-2020

Gebruiksvriendelijke website en bestelling was snel bezorgd. Enige (grote) minpunt was de hoeveelheid verpakking. Er zat nogal veel plastic en karton omheen.

Ted Coenraad 27-03-2020

Helaas hebben verkoopsters weinig kennis van de producten in hun winkel. Doordat er doorgaans een product op voorraad is moet show model verkocht worden. En vaak is dat er ook niet eens, en krijg je het advies via internet te bestellen. Maar daar kom ik niet in een winkel.

Egbert Wijers 27-03-2020

Het door mij bestelde artikel werd snel, correct en goed verpakt daags mij bestelling afgeleverd. De prijs van het artikel was zeer concurrerend en minder dan bij andere internet-aanbieders. Bij een volgende aankoop zal ik zeker Blokker online weer raadplegen.

J. van Hamersveld 27-03-2020

Het bestellen ging gemakkelijk. Helaas was de afvalemmer erg beschadigd. Klantenservice gebeld en gevraagd om de emmer om te ruilen of op te halen. Deze was immers ook bezorgd. Nee mevrouw, dat gaat niet. u moet deze zelf brengen naar post,nl of een winkel. Voor een ouder iemand in deze tijd is dat niet mogelijk. Zeer slechte klantenservice, dus nooit meer naar Blokker. We hebben de beschadigde emmer dus moeten houden omdat er geen passende oplossing geboden kon worden.

Eric 27-03-2020

Ik heb een princess Airfryer online gekocht, deze was ondanks de Covid 19 restricties van nu toch heel snel en op het beloofde tijdstip bezorgd, helemaal top Dankje!

Ingrid Brouwer 27-03-2020

Prima site, alles was duidelijk en snelle levering. Ik werd keurig geïnformeerd dat het niet de volgende dag, maar de dag er na werd bezorgd.

Piet.v.Amstel 27-03-2020

Alles goed en makkelijk overzicht van de spullen die je nodig hebt en het bestel gemak en snel in huis.

Bert 27-03-2020

Nee over del levering was ik niet tevreden
Ik had gekozen voor ophalen in de blokker winkel in de makado in beek kreeg een mailtje dat het pakket om 10.16 uur was afgeleverd
Toen ik he pakket om 11.30 uur ging ophalen was het niet aanwezig in de blokker winkel
Achteraf bleek dat de bezorger het pakket had afgeven in een andere winkel had afgegeven !!!!
Dit is geen goede service 😖😖😖😖😖😖😖😖
Groetjes Bert Lenaerts.

Eduardspike 27-03-2020

Makkelijk te bestellen
Gezellig opgehaald op dichtstbijzijnde filiaal
Mensen vrolijk
Dus top

Marion 27-03-2020

Snelle levering, alleen jammer dat je niet alle producten kunt bestellen en voor sommige producten toch naar de winkel moet in deze tijd. Dat is voor sommige mensen echt niet mogelijk.

Arjan 27-03-2020

Goede prijs, gratis bezorging de volgende dag, precies wat ik er van verwachte