Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 176 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Christine 06-04-2020

Ivm de coronacrisis koop ik nu online, maar ik kom al mijn hele leven, in alle steden waar ik gewoond heb, bij voorkeur bij Blokkerfilialen voor alle huishoudelijke artikelen, vooral op het gebied van koken, schoonmaken, wassen en kleine huishoudelijke apparaten. Altijd een goed assortiment, een goede prijs-kwaliteitverhouding en over het algemeen heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

E.Verhage 06-04-2020

In Roden is geen Blokker meer en ik wilde graag aanvulling van de koffiekopjes die ik al had. Helaas kreeg ik 1 kopje te weinig geleverd.Alleraardigste mevrouw zou het regelen maar na 10 dagen nog niets....weer gebeld en weer toezegging gekregen dat het opgelost gaat worden. Ik wacht nu af!

Leon 06-04-2020

Onlangs heb ik 2 koffiezetapparaten (Krups NESCAFÉ Dolce Gusto Mini Me KP123B - grijs ) aangeschaft bij jullie online winkel. Echter was er 1 defect. Na contact met een medewerker via Facebook kreeg ik te horen dat ik deze mocht inruilen bij een van jullie fysieke winkels.

Vorige week heb ik dit ingeleverd bij de blokker aan de Amstelveenseweg te Amsterdam. Zij hadden deze koffiezetapparaat helaas niet meer op voorraad en zeiden dat ik met een cadeaubon deze dan online kan bestellen. Tot hier goede service gehad van zowel de Facebook medewerker als de fysieke winkelmedewerker.

Ik probeer nu al een aantal dagen het apparaat te zoeken bij jullie online en kon hem niet vinden tot nu (https://www.blokker.nl/p/krups-nescafe-dolce-gusto-mini-me-kp123b-grijs/1911226).

Echter is de prijs nu niet 49,99 euro maar 74,99 euro. Op Facebook geef ik dit aan bij een medewerker en die zegt mij te wachten totdat hij weer in prijs verlaagt is. Aangezien dit nu enkel door een partner wordt verkocht op jullie website. Ik gaf hierbij aan dat dit geen oplossing is. Ik bied 3 mogelijkheden aan:
1. Zelfde apparaat door jullie ingekocht en doorgestuurd
2. Een vervangend apparaat zonder extra kosten
3. Mijn cadeaubon in laten ruilen voor geld (voorkeur)

Gezien de verkopersgarantie, waar de verkoper met een oplossing moet komen, is het wachten op een moment dat hij weer online komt voor de juiste prijs geen optie. Mevrouw geeft echter aan dat dit de enige oplossing is. Mede doordat ik de bon al heb geaccepteerd kan er niks gebeuren. Ik vind dit ronduit belachelijk en zeer slechte service aangezien mij is gezegd dat ik online met deze bon het apparaat kon aankopen. Dat dit nu niet het geval is, moet ik hier niet de dupe van zijn. Valt zelfs onder misleiding als ik mijn geld dan niet eens kan terug krijgen voor de waarde van de cadeaubon. Ik ben zeer ontevreden over de “hulp” vanuit jullie Facebook medewerker en blokker is een consument armer als er niet snel een redelijke oplossing komt vanuit jullie.

Berthy sneijder 06-04-2020

Prima geregeld. Dag 1 besteld en de volgende dag in de winkel opgehaald. Zo is het artikel wat je wilt altijd beschikbaar.

An 06-04-2020

Wat fijn dat je bij Blokker ook spullen online kunt bestellen. Op de website staat duidelijk aangegeven wat in voorraad is. De bestelling werd vlot geleverd. Ik ben blij met Blokker.

Sara 06-04-2020

Vrij duidelijke lay out, makkelijk online te bestellen. Laatst een airfryer gekocht, werkt prima!

Johan 06-04-2020

Snelle levering van een goed apparaat . Voldoet aan de product omschrijving

Joyce Philips 06-04-2020

Vandaag gebeld naar de klantenservice aangezien wij een koelkast hadden gekocht. Tijdens het uitpakken kwamen we er achter dat de koelkast flink beschadigd was (scheur in de deur, glas binnen beschadigd) optie was retour of een korting van 15%. Omdat wij terug sturen gedoe vinden was een korting voor ons oké maar 15% voor de beschadigingen die er zijn is niet in verhouding. Meeste webshops bieden ook 30% aan wat wij meer in verhouding zouden vinden. Wij bestellen in ieder geval niet meer bij Blokker.

Anne 06-04-2020

Veel keus tegen een redelijke prijs. Bezorging goed geregeld. Netjes volgens afspraak bezorgd.

Linda 06-04-2020

Goedkope koelkast gekocht,op de camping laten bezorgen. Fijne winkel. Duurde iets langer ivm Corona crisis.

Arjen 06-04-2020

product werd niet geleverd. klantenservice onbereikbaar (ruim half uur wachten). en als je ze dan te pakken hebt, komen ze afspraken niet na.

S. de Vries 06-04-2020

Ondanks de coronacrises werd er snel geleverd! Petje af dus. Het feit dat het product niet verder was verpakt, is gezien de omstandigheden snel vergeten.

Blokker Leiderdorp 06-04-2020

Ik vind de manier van bestellen en afhandelen heel prettig. Ik bestel online en haal het product op in de winkel. Ook wordt je goed op de hoogte gehouden waar je product zich bevind.

Maurice 06-04-2020

Ik was op zoek naar n mixer en heb die bij blokker gevonden op de site. Was makkelijk te bestellen en ondanks deze moeilijke tijdenbinnen 2 dagen bezorgd. Klasse.

Ruud 05-04-2020

Bezorging was na zes dagen. Pas nadat de bestelling geplaatst was bleek de vermelde volgende dag levering niet haalbaar. Daarna tweemaal uitstel ondanks melding dat pakket onderweg was. Bleek pas navijf dagen bij post.nl aangekomen te zijn.

Tamara 05-04-2020

Webshop bezocht omdat het artikel dat ik wou niet in de winkel verkrijgbaar was. Prima website, product makkelijk vindbaar.

Debbie 05-04-2020

Bij Blokker bestellen is goed bevallen. Wat ze hebben beloofd hebben ze nagekomen. Ik kreeg het pakket netjes verpakt binnen.

Didi 05-04-2020

Overzichtelijke site, gemakkelijk bestellen, vlot en netjes geleverd. Dikke prima!

Van Bruggen 05-04-2020

Afvalemmer voor de keuken besteld. Er zat een grote deuk in, die we er uitgedrukt hebben. Er bleven links en rechts wat kleine scherpe deukjes over. Waarschijnlijk te wijten aan de slechte manier van verpakken. Afvalemmer konden we zo neerzetten dat die deukjes niet zichtbaar werden, dus niet retour gezonden. We hadden de afvalemmer nodig en niet al dat gedoe er omheen.

hieselaar 05-04-2020

een dubbele ervaring bij mijn laatste bezoek.
Bij de toonbank 2 jongelui (beiden mannelijk)m die op mijn vraag naar vloerwissystemen 2 verschillende antwoorden gaven. De een antwoordde: "dan moet u beneden zijn", de ander daaroverheen: "neen, er staan er ook hierboven". Maar geen van beiden kwam van zijn plek om mij, man van 81 even verder te geleiden.
Toen ik beneden kwam was daar een wat oudere, eveneens mannelijke medewerker bezig met de inventaris. Hem gevraag naar de verschillende systemen kreeg ik een uitgebreide voorlichting, welke mijn keuze zeer vergemakkelijkte.
Vandaar een matige 7. Had ik alleen de tweede man ontmoet, dan was mijn oordeel minstens een punt hoger geweest.

Paul Kogelman 05-04-2020

Ik heb een keukmachine gekocht via de website en ben er erg blij mee en tevreden over. De Blokker webshop is overzichtelijk en je kan er heerlijk door struinen. Voor elk wat wils!

Leo Tiemens 05-04-2020

Goed profijt maar bleek 3 dagen naar levering ineens 20%goedkooer te zijn en n dat is balen

Jeroen 05-04-2020

Makkelijk en snel besteld. Track&trace mee, zodat je je pakket kunt volgen via postnl.

De airfryer van blokker gekocht. En idd er klopt niets van de handleiding. Apparaat werkt prima hoor, gebruiksvriendelijk en makkelijk.
Maar "warm-up" functie? Waar dan op het apparaat?
Ik zet hem gewoon zelf op 200 graden 5 minuten.
Er zijn handige presets, een stuk of 5. Maar je kan alles aanpassen (niet opslaan, de presets zijn altijd standaard). Dus het is altijd even puzzelen qua instellingen.
Mand is lekker ruim en makkelijk schoon te maken. Kan in de vaatwasser, maar neemt veel ruimte in.

Piet 05-04-2020

Zeer slecht. Wacht al twee weken op mijn bestelling.
Nu is het artikel niet meer op voorraad.

Klaas 05-04-2020

Zowel de informatie die we kregen op onze vragen als de service was meer dan prima.