Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 176 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

putters 03-10-2020

ik ben zeer tevreden.
ik had op dinsdag avond besteld en woensdag had ik het product al.

DJF 03-10-2020

Onlangs hebben wij een Pizzarette besteld. Online hebben we prijzen vergeleken en Blokker kwam het goedkoopste uit de bus! Toen hoefden we niet meer te twijfelen, want Blokker is betrouwbaar en ideaal dat je bij een eventueel mankement, zo terug naar de winkel kan. Dus de bestelling gedaan en de volgende dag hadden we het al in huis. We konden zelfs met VVV bonnen betalen. Dat was de eerste keer dat ik deze optie zag staan, bij een webshop. En wij hadden al lange tijd een paar VVV bonnen liggen. Extra leuk! Het pakket was goed verpakt, dus wij zijn meer dan tevreden met onze bestelling bij Blokker.

Een klant 03-10-2020

Het bedienings gemak verdient enige aandacht . Goed assortiment en snelle levering.

R 03-10-2020

Makkelijke duidelijke site, direct duidelijkheid over voorraad in het betreffende filiaal. ‘s avonds besteld en de volgende morgen al om 10.00 al mail dAt we het bestelde konden afhalen. Dit stond al klaar bij de kassa.al met al prima site en service.

Maaijke 03-10-2020

Alles is perfect afgewerkt ! Via de site en de bezorging! Het is een mooi kerst cadeau vör onze dochter en haar gezin!

Justine 03-10-2020

keurige behandeling alle artikelen die aangeboden waren was aanwezig, correct personeel en toch altijd bereid om te helpen,met een lach of praatje

Linda 03-10-2020

De stoompan laten komen bij het dichtstbijzijnde filiaal en stond keurig klaar. Ik heb de pan online besteld en ik kon deze de volgende dag gelijk ophalen. Verkoopstet zeer vriendelijk. De stoompan doet het goed. Kortom ik ben zeer tevreden.

Willeke 03-10-2020

Na ruim een week nog niets ontvangen. Gebeld en bleek order kwijt geraakt. Betaling stond wel in het systeem maar bestelling niet. 2 keer gebeld, zou mail krijgen over hoe verder, echter nooit ontvangen. Toen werd ineens verteld dat mn geld terug gestort zou worden. Ze konden niet alsnog product opsturen, moest opnieuw bestellen. Maar werd aangegeven handiger om het in de winkel te halen. Vind dit een zeer vreemd advies, waarom dan een webwinkel? Geld wel snel retour gehad.

S 03-10-2020

De eerste ervaring was prima. 2e niet. Dag na bestelling en betaling krijg ik mail dat artikel toch niet leverbaar is en dat ik een nieuwe mail krijg als betaling terug gestort is. Ik heb het artikel nu niet, geld is nog niet terug. Maar ik krijg wel verzoek om review te sturen. Dit is de verkeerde volgorde Blokker. Zorg eerst maar dat ik mijn geld terugkrijg voor je om een revirw vraagt.

Van den Berg 03-10-2020

Ik heb online besteld , maar ga zeker graag naar de winkel . Ik vind het belangrijk dat er winkels blijven . Het bekijken van producten blijft voor mij belangrijk . Een strijkbout is een zwaarder apparaat , ik ben dus heel blij dat deze ook thuisbezorgd wordt . De combinatie van winkel en online vind ik dus heel goed

Tom 03-10-2020

Goede site, snel besteld, track en trace OK, alleen was het niet nog eens verpakt in papier met tape. Gelukkig was alles compleet, want bewijs maar eens dat je iets incompleet hebt ontvangen.

William 03-10-2020

Bestelling gedaan bleek niet goed gegaan te zijn. Op verzoek van de klantenservice moest ik zelf nogmaals die bestelling plaatsen. Gedaan.. komen ze toch allebei binnen. Voor niks voor de tweede keer 119 euro moeten betalen. Bleek dat ze zelf ook opnieuw dezelfde bestelling hebben geplaatst.

Chantal 03-10-2020

Chaotisch , mail bevestigd product aanwezig , in de winkel wisten ze eerst van niets , toen alleen show model , daarna alsnog een nieuwe gevonden??

Patricia de Ruiter 03-10-2020

Er bij ons geen huishoud winkel meer is. Vaker bij jullie besteld zeer tevreden goede service en snelle levering.

Fred 03-10-2020

Wij hebben bewust on line een strijkijzer besteld bij Blokker omdat wij in het verleden meegemaakt hebben dat een artikel dat we in de winkel kochten, waarvan de verpakking al geopend was, thuis defect bleek te zijn. Nu hoopten wij een nieuw ongeopend artikel te krijgen. Helaas bij afhalen toch een artikel met geopende verpakking uit de winkelvoorraad ontvangen.
DIT STRIJKIJZER IS OOK WEER DEFCT!!
Uiterst vervelend dat ik nu als 73 jarige tijdens deze pandemie weer terug moet naar de winkel en daar in discussie moet. Ik durf dat niet als hoog risico persoon, zeker niet bij de extreme toename van het aantal besmettingen hier.....

Sandra 03-10-2020

Pakket nooit ontvangen, onbeheerd achtergelaten door post.nl. ik krijg nu geen gehoor bij blokker en post.nl

Lidy 03-10-2020

Het is en blijft een geweldige winkel mag nooit verdwijnen, en de service is geweldig en super snel.

Vlot besteld 03-10-2020

Bij Blokker.nl heb ik een bestelling geplaatst. Het bestellen ging zeer vlot en soepel. De bestelinformatie was duidelijk en overzichtelijk. En de belofte werd nagekomen, ik had mijn bestelling de volgende dag in huis! Top!

Dennis 03-10-2020

Super goed en vriendelijk geholpen door een medewerker van filiaal Waddinxveen. Ze hadden een pannenset in de actie. Tot 2x toe heeft de desbetreffende persoon hem proberen te bestellen. Dit is niet gelukt. Hierop heeft zijn nabij gelegen filialen gebeld om te vragen of zij nog een voorraad hadden. Uiteindelijk werd ik gebeld met goed nieuws! Top :).

van den Berg 02-10-2020

is zo makkelijk online bestellen en is de volgende dag binnen !
Daarom bestel ik bij Blokker

Lilly 02-10-2020

Super ! Voor 22:00 uur bestellen volgende dag in huis is niet gelogen, 21:59 besteld en de volgende dag 13:00 afgeleverd en wel.

Toon 02-10-2020

duidelijke omschrijving, snel geleverd, apparaat werkt perfect.
ook het in de winkel ophalen verliep uitstekend.

Sil 02-10-2020

Prima snelle service. Artikel besteld en zelfde zelfde dag al af te halen!!!

Esther 02-10-2020

Online artikel besteld dat die dag in de aanbieding zou komen en kon dat diezelfde middag al afhalen. Vriendelijke winkelmedewerkster ook. Top!

Ricky van Hout 02-10-2020

netjes goed en op tijd geleverd, fijn om deze corona tijd online te bestellen.