Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 176 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

marga 30-04-2020

de route naar de kassa was veilig en overzichtelijk. voor wie de winkel in moest (in Arnhem centrum) was het minder overzichtelijk en was er te weinig ruimte tussen de stellages.

Dirk 30-04-2020

Makkelijk zoeken en bestellen en snel in huis of afhalen in de Blokker winkel

Meta 30-04-2020

Snelle levering. Alleen belachelijk grote verpakking.
Onduidelijk hoe ik de garantie kan gebruiken op de artikelen.

Schaap 30-04-2020

Het bestelde artikel was totaal niet leverbaar. Geld zou nog weer terug gestort worden.
Wanneer iets totaal niet leverbaar is verwacht je dat dat toch op de website staat.

A.C.M. 29-04-2020

Goede informatie, snelle levering, prijstechnisch aantrekkelijk én goed verpakt.

Birgitte 29-04-2020

Onze 1e ervaring met bestellen bij Blokker is uitstekend bevallen. Het bestelde artikel, een parasol, werd snel en op tijd bezorgd. ( Ondanks de corona drukte) en de parasol voldeed boven onze verwachtingen. Prima prijs/ kwaliteit verhouding. Helemaal top!

Emma 29-04-2020

Ik heb gekozen voor Blokker omdat de pannenset die ik wilde hier in de aanbieding was. Snelle levering, erg blij met mijn bestelling.

JPM.Kooij 29-04-2020

Normaal nette afhandeling en versturing. Kleine opmerking bij het gebruik van twee VVV bonnen, van voldoende waarde, spring de betalings site weg. Je weet dan niet meer op e.e.a. goed is verlopen.

Anoniem 29-04-2020

Heb online schoenenrekken besteld en laten afleveren bij een filiaal. Scheelde weer verzendkosten.

Karin 29-04-2020

De vuilnisbak die ik wilde was niet beschikbaar de de winkel. Een medewerkster raadde mij aan om hem via de website te bestellen. Dit heb ik gedaan en de vuilnisbak werd ook nog eens kosteloos naar mijn huis gezonden en ook nog binnen een hele korte tijd. Kortom : ik ben tevreden.

Sandra 29-04-2020

Je besteld bij blokker een magnetron en krijgt m via een partner. Met een defect micaplaatje. Wat wij voor een kapot kartonnetje aanzagen. Deze lag los en kapot in de magnetron. Aldus weg gegooid
Uiteindelijk erachter gekomen dat dit een onderdeel is. En gebeld met Out of the box en blokker. Bij out of the box krijg je een grote mond en bestel hem zelf maar. Wat een service en bij blokker geven ze niet thuis. 99 euro naar de kliko dus.
Wat een slechte service van beide partijen je word totaal niet geholpen !!!°°

Sanne en John 29-04-2020

Mijn vriendin en ik hebben 4 webwinkels bekeken inclusief Blokker. Wij kwamen vreemd genoeg tot de conclusie dat Blokker onze koffiezetapparaat 20 euro goedkoper had dan de andere webshops. Blokker is inderdaad veel goedkoper!

Roy Ho Ten Soeng 29-04-2020

Goede producten tegen betaalbare prijzen. De online bestellingen maken het prettiger winkelen en afhalen op de afgesproken datum

Sandy 29-04-2020

Heel fijn verlopen allemaal. Netjes optijd binnen. Goed geïnformeerd over het verloop van de bestelling

Mariah Rose 29-04-2020

Producten makkelijk te vinden, gebruiksvriendelijke site, handzame
omschrijvingen, ruim assortiment, goede prijzen. En snelle levering vd producten, voor mij zelfs sneller dan in eerste instantie aangegeven.

Henk R. 29-04-2020

Ondanks de corona perikelen vrij snel geleverd, vriendelijk personeel. De winkel (Keizerstraat) is lekker dichtbij.

EricZ 29-04-2020

Pan en nog wat spul besteld en dezelfde middag opgehaald. Ideale oplossing. Snel, efficient en voordelig.
Scheelde ons voor niets naar twee vestigingen rijden hier in de buurt waar doordat we tijdens online shoppen zagen dat de pan Daar niet op voorraad lag.
Enige minnetje was dat de bevestigingsmail opeens aangaf dat de pan binnen 2 a 3 dagen in de betreffende vestiging aanwezig zou zijn. Bleek fout. De pan lag wel degelijk al voor ons klaar.

Leo 29-04-2020

Mooie stevige tuin stoel voor weinig geld. Snelle levering en goede service

Leo 29-04-2020

Duidelijke website, hadden precies het goede product wat ik zocht. En ook nog eens een snelle levering in de winkel naar keuze waardoor ik het snel in huis had.

Blokker 29-04-2020

Prima winkel. Alles is er. Wel jammer dat de verzending pas gratis is na €40. Zeker nu veel winkels dicht zijn.

Wendela Kamp 29-04-2020

Gebruikersvriendelijke website. Goede communicatie en service. Ik ben zeer tevreden.

Wf vd Berg 29-04-2020

Webshop is overzichtelijk. En bestelling werd op tijd geleverd. Met gratis verzending bij de winkel af laten leveren.

Ed 29-04-2020

Prima levering. Goed verpakt. Zending duidelijk te volgen. Is een goede wijze van bestellen. Snel en goed.

Jeanine 29-04-2020

Prima prijs-kwaliteitverhouding van de geleverde artikelen: mooie en handige keukenmachine en stevige maar toch lichte huishoudtrap. Ondanks de huidige crisis snelle bezorging. Ik ben zeer tevreden.

jma 29-04-2020

de bestelling verliep soepel. mail met bevestiging en factuur ontvangen. levertijd zou 2'dagen zijn maar zou een mail ontvangen met track en trace zodat ik kon zien wanneer ik deze kan ophalen. echter nooit ontvangen. ik heb contact opgenomen met klantenservice na een week wachten en deze heeft geregeld dat ik t de volgende dag gelijk kon ophalen .
prima geregeld dus.in de winkel stond t netjes bij de kassa klaar.