Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 171 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Francis Eijgenraam 01-03-2020

Gewoon gevonden wat we zochten en kunnen bestellen en afhalen in de winkel. Verliep allemaal overzichtelijk en vlekkeloos

Hans Smaal 01-03-2020

Wij kochten een mooie pannenset via de webshop voor een prima prijs en binnen 24 uur geleverd!

Henriette 01-03-2020

Het artikel wat ik online had gekocht, voldeed niet aan mijn verwachtingen. Ik had het artikel betaald met een kadobon.Ik had het artikel een uur eerder opgehaald. Bij terugbrengen in hetzelfde filiaal ( in de doos geen faktuur,had wel gemoeten) kreeg ik na lang wachten,te horen, dat zij er ook niks aan konden doen........ Ik kon nog wel weer terug naar huis gaan om uit de computer mijn bestellingsfaktuur middels foto, na opnieuw lange wachttijd) te laten zien. Toen kon retourneren wel.
Kostte dus parkeerkosten en veel tijd! De eerste en gelijk ook laatste keer, dat zult u begrijpen!

HHJ van Wetten 01-03-2020

Grote keuze aan frieteuzes. Besteld voor 24.00 h de volgende dag geleverd ! Prima !

Elly 01-03-2020

Goed en alles snel in huis. Ik ben ook blij dat je tot 10 uur 's avonds kan bestellen. En dan nog de volgende dag in huis heb.

Ellen 29-02-2020

Super snelle levering!!! Heel veel op voorraad. Ben zeer tevreden. Ruime keuze aan alles.

Kanis 29-02-2020

Bestellen ging gemakkelijk. Volgende dag al in de winkel. Geen bezorgkosten.

Service 29-02-2020

Snelle levering en ook geen bezorgkosten via de winkels. Vriendelijk geholpen.

Hans 29-02-2020

Wilde DE punten inleveren voor Senseo koffiepads. Deze waren niet meer in de winkel verkrijgbaar en volgens de klantenservice van Blokker worden ze ook niet meer geleverd. Via de Blokker website kun je ze wel bestellen. Je kunt dan geen punten inleveren maar kost één pak koffiepads € 18,71. Ze worden dan wel "gratis" thuisbezorgd.

Theo Balster 29-02-2020

In de winkel was de gewenste BK pan niet voorradig. De verkoopster vertelde mij over de kortings aktie van BK. Ondanks dat ik geen oude pan bij me had om in te leveren kreeg ik een bon met een kortings code waarmee ik de pan op de site met een flinke korting kon aanschaffen. Bravo!

Marjolein Jonk 29-02-2020

Savonds stofzuiger besteld omdat de vorige stuk was gegaan en de volgende dag geleverd. 👍🏻😃

Ben-Jan 29-02-2020

Brede keuze, goede prijs/kwaliteit en ook erg snel geleverd. Een duidelijke, te verwachte, aflevertijd.

Janet 29-02-2020

Snelle levering en netjes verpakt. Product voldoet meer dan aan de verwachtingen

Marian 29-02-2020

Een nelle en goede levering. S avinds besteld en de volgende ochtwnd vroeg in huis.Top

frans 28-02-2020

goed alternatief voor bol en coolblue, kan het vlakbij in de winkel ophalen en bovendien wint ons nostalgische keten Blokker op die manier terrein terug, hopelijk nog op tijd want het gaat hard tegen hard.

anoniem 28-02-2020

De levering van het bestelde product ging prima. Ik heb een Leifheit wasrek besteld. Dat blijkt veel kleiner te zijn dan het oude rek van hetzelfde merk. Dat is jammer, maar verder is het goed.

Niels 28-02-2020

Prima en snel, het was niet de volgende dag maar werd volgende dag verstuurd. Maar goed genoeg.

petra prins 28-02-2020

Ik vind het supersnel geleverd, het was zeker goed verpakt en de beschrijving klopt ook helemaal,
ben super tevreden

Martine 28-02-2020

Ik had op de website besteld en haalde af in de winkel. Het ging supersnel! ‘S avonds besteld en de volgende dag al af te halen. En onze Blokker in Doesburg is een heel fijne winkel met een ontzettend vriendelijke eigenaar. Top 👍🏻

m.vanvugt@onsnet.nu 28-02-2020

Supersnelle afhandeling en bezorging van het bestelde sshoonmaak stoomapparaat Het bestelde ,was keurig verpakt en gratis bezorgd..Dus een goede ervaring,gaan we meer doen

Theo 28-02-2020

Het is heel vertrouwd om bij Blokker te kopen.
Goed prijs, mooie aanbiedingen en goed kwaliteit.

Tineke 28-02-2020

Top , en handig lekker in de winkel afhalen zodat je niet de hele dag thuis zit te wachten

Anne 27-02-2020

Ruime keuze in artikelen. Zeer snelle levering en de artikelen waren goed verpakt. Ben dus zeer tevreden.

Monica 27-02-2020

Ik winkel graag bij Blokker. Online bestellen geeft echter wel problemen. Het programma liep een paar keer vast. Uiteindelijk na 3 keer is het gelukt om te bestellen. Het webwinkel programma geeft aan dat de betaling niet is gelukt. Nadien krijg ik een bevestig dat er is betaald. Dat is raar. Zit er ergens iets niet goed?
De website kan hierin wel verbeteren. Verder fijne en heldere website met duidelijke uitleg over de producten. Top.

Mariet 27-02-2020

Ik bezoek altijd de Blokker winkel in Budel. Zeer vriendelijk personeel voor wie niets teveel is. Zij stellen de klant op nummer één.
Net als die winkel van Blokker vind ik ook de online Blokkershop super. Het artikel wat je zoekt is bijna altijd voorradig. Wat ik ook gemakkelijk vind is dat ik het artikel in de winkel in Budel kan laten bezorgen en ik netjes een bericht krijg wanneer het daar is. Ik hoef er dan ook niet voor thuis te blijven. Super.