Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 176 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Danique Mies 02-10-2020

Veel drama gehad met een zakelijke en privé bestelling. Direct achter elkaar geplaatst, bestelbevestiging op zakelijke mail ontvangen en al het andere privé. Hoe dit geswitch kon worden geen idee. Alle prullenbakken waren geleverd, de wasmand niet. 4x naar de winkel geweest en 4x gebeld met klantenservice. Het ‘wachten tot er nog iets ging gebeuren’ werd maar verlengt en verlengt, jammer dat ik er zelf achteraan moet blijven gaan als zakelijke klant.

Geld wordt teruggestort, terwijl met een betere afhandeling ik best de order had willen laten staan. Nu nog steeds geen creditfactuur ontvangen.

PetraBV 02-10-2020

Heldere omschrijving, nuttige reviews op de site en bezorging keurig op tijd, alles prima ingepakt.

M.J.Boogaard 02-10-2020

Bestelde artikelen worden keurig op tijd bezorgd. Alleen het afleveren van Post NlL laat te wensen over.
Men plaatst het in de hal van de flat en zijn er vandoor. Ik woon elf hoog en intussen kan iedereen het meenemen.
Maar daar kan Blokker mogelijk niets aan doen. Verdere service van Blokker is prima en blijft leuk winkelen.

Youssef 02-10-2020

Goede service makkelijk om ook iets online bij Blokker te bestellen alles wordt duidelijk beschreven wanneer je product binnen zal komen onder ander top

Mossel 02-10-2020

Alles ging prima van bestellen tot levering.
Prima prullenbak, mooie aanbieding

ineke 02-10-2020

Heel vlotte levering. Omdat er een Blokker filiaal bij mij in de buurt is heb ik het artikel zelf daar afgehaald.
Snel en goedkoop !!!

A.H. Beij 02-10-2020

Ik heb de Blokker airfryer online besteld, gedaan omdat ik wat ouder ben en de doos te groot was om te dragen.
De airfryer XXL werd keurig verpakt afgeleverd, ik ben heel erg blij met deze service. Het bestelde artikel ziet er heel mooi uit, werkt super, en ik kan hem bij iedereen aanbevelen.

NikkiJ 02-10-2020

Snelle en vriendelijke afhandeling van mijn online bestelling. Binnen 1 uur kon ik het al ophalen in het filiaal.

Dani 02-10-2020

Online 3 fotolijstjes besteld om af te halen in de winkel. De lijstjes konden heel snel worden afgehaald en ook de afhandeling in de winkel verliep heel vlot. Alles keurig verpakt en voldoet helemaal aan de verwachting. Ik werd voldoende geïnformeerd over het verloop van de order zonder overspoeld te worden met reclame of andere info. Ook 'n volgende keer bestel ik mijn spulletjes bij Blokker.

Ineke 02-10-2020

Ik zocht een nieuwe stofzuiger en vond een hele goede aanbieding bij Blokker. De bestelling was snel geplaatst. De communicatie tot aan de levering was prima. Ik ben blij!

Manon 02-10-2020

Het gemak wat je beoogt te krijgen als je online bestelt is bij Blokker ver te zoeken. Vooral de "service" van Blokker Groesbeek hierbij is compleet waardeloos. Je moet hemel en aarde bewegen om je pakket op te kunnen halen, je hoeft nog net niet je DNA af te staan. Mijn man kreeg het pakket niet mee terwijl we op zijn achternaam hebben besteld. Puur omdat het niet zijn voornaam was. Moest ik er alsnog naar toe, met juiste voornaam maar met meisjes achternaam op id bewijs. Ook daar werd weer moeilijk over gedaan. Ze zijn misschien verbouwd maar absoluut niet met de tijd mee gegaan. We kunnen zelfs medicijnen voor een ander ophalen bij de apotheek, of een pakket voor de buren aan nemen, maar "even" een pakketje van Blokker ophalen zit er niet bij. Nee, voor ons geen Blokker bestellingen en winkelbezoeken meer.

J & B 02-10-2020

Een dUidelijke site, een mooie aanbieding en snelle levering. Wij zijn blij.

BB 02-10-2020

De levering was goed en snel, ik heb alleen een gedeelte retour gestuurd en daar hoor ik helemaal niets van, zou het wel prettig vinden om een mail te ontvangen dat de retourzending binnen is.

Laura 02-10-2020

2 producten besteld die online op voorraad waren, half uur daarna krijg ik een mailtje dat het tóch niet zo was. Het heeft 10 dagen geduurd voordat ik mijn geld weer terug had.

Theo Swinkels 01-10-2020

bestellen is eenvoudig proces en de communicatie over de voortgang prima. Verder vind ik het prettig dat ik de bestelling kan ophalen in de winkel. Ik kocht een artikel uit de reclame en kon deze nog net om 23.45 uur bestellen om zo de korting nog binnen te slepen.

Magda 01-10-2020

Snelle levering van het bestelde artikel. Ik heb het laten afleveren in een Blokker winkel. Dan heb je geen verzendkosten. Blokker was de goedkoopste met het wasrek dat ik wilde, aangezien het in de reclame was. Zonder reclame was het net zo geprijsd als de meeste leveranciers.

Alexander 01-10-2020

We zochten een nieuw tosti-ijzer. Helder site, eenvoudig bestellen en gewoon heerlijk op tijd (iets eerder) geleverd. Product is precies zoals op de site vermeld. Online shoppen zoals het hoort.

ari 01-10-2020

duidelijke site ,makkelijk bestellen, aflevering is zeer goed en erg snel, alles was goed verpakt levering door post nl is ook zeer goed bijna altijd de zelfde bezorger dus dat zit ook goed, dus zeer tevreden

Ellen van Hal 01-10-2020

Ik vind blokker een fijne winkel waar deskundigheid wordt geboden
Ook online bestelling wordt goed afgehandeld

Snel en goed 01-10-2020

De website is makkelijk in bediening en zeer duidelijk. Het aanbod is heel groot. En de levering is supersnel!

Adrien van Drunen 01-10-2020

Ik koos Blokker vanwege het enorme assortiment. Voorheen was er een filiaal in ons dorp. De bestelde
air fryer bleek echter een enorm apparaat te zijn en niet geschikt voor mijn 1-persoons huishouden. Na goede E-mail communicatie stuurde ik het terug. Ik vond het vreemd dat ik een door mij uitgeprint formulier met de hand moest invullen. Bij een andere bestelling bij een andere webwinkel waren alle gegevens al ingevuld op het retourformulier. Dus, meneer Blokker, uw systeem is voor enige verbetering vatbaar. Adrien van Drunen

PD 01-10-2020

Diverse apparaten en attributen gekocht bij Blokker. Steeds voortreffelijk geholpen. Ook wanneer niet in de winkel aanwezig dan geen moeite te veel om te informeren bij andere filialen. Online bestellen en afleveren in filiaal goed bevallen.

Sylvia 01-10-2020

het is een geweldige shop alles is goed te vinden .Ik heb een Bk pannenset gekocht een top product ben er erg tevreden mee. Zal zeker vaker iets bestellen

Blokker klant 01-10-2020

Borden online besteld maar helaas kapot aangekomen. Klantenservice gebeld met als enige optie borden retourneren in de winkel... Onhandig omdat de blokker niet met de auto te bereiken is en het om 16 borden ging. In de winkel kon ik ze omruilen voor nieuwe maar ze waren niet op voorraad, de borden die op voorraad waren kon ze niet zo lang aan de kant voor mij houden dus nu 2 weken later eindelijk de borden gekregen... Hiervoor ben ik 3 keer naar de winkel moeten gaan én een half uur met de klantenservice gebeld..

Esther 01-10-2020

Eerste keer niet geleverd, na vriendelijk en goed geholpen te zij is het pakket alsnog gekomen. Helaas wel met een defect