Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 171 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Roland 20-11-2019

Het bestellen bij Blokker was eenvoudig. Ik heb er voor gekozen de levering in de winkel te laten plaatsvinden. Bij het ophalen van het product werk ik correct en vriendelijk geholpen. De levering door post.nl verliep echter niet goed. Zij hadden het product bij de verkeerde winkel afgeleverd, waardoor mijn product een dag later in de winkel van voorkeur aanwezig was.

mpjm 20-11-2019

Het product zagen we in een folder. Om zeker te zijn dat het niet uitverkocht zou zijn bestelde ik het in de webshop. Tot onze verrassing konden we het de volgende dag al ophalen.

Martijn 20-11-2019

Tja, op tijd bezorgd. Maar je krijgt een orderbevestiging zonder datum en tijd waarop het geleverd wordt. De volgende mail is op de dag dat het pakket bezorgd wordt met een tijdslot. Daar tussen heb je totaal geen inzicht in wat er gebeurd en of je pakket op tijd gaat komen.

Dan komt je pakket aan en blijkt het te veel moeite te zijn om het in een doos of zo gestopt te hebben. Het product wordt bij je afgeleverd zoals je het uit de winkel zo pakken zonder extra bescherming of zo iets.

Het is dat Blokker de goedkoopste was met dit product maar ik zo in de toekomst toch weer eerder bij andere webwinkels kijken.

Nio beheer 20-11-2019

Wij bestellen zakelijk elke week veel bij Blokker (porsche.parts@live.nl)
Super jammer dat er veel dingen alleen in de winkels verkrijgbaar zijn, deze bestellen we dan ook elders online.
Jammer dat aanbiedingen vaak niet leverbaar zijn online.
Het zou ook fijn zijn als er een speciale B2B afdeling zou zijn dat wanneer ik voor 1000 euro of meer bestel en wellicht nog een korting zou komen! Dat zal ervoor zorgen dat we nog veel meer gaan bestellen.

Johanna 19-11-2019

Prima snelle levering, goede prijs, lager dan bij andere winkels voor hetzelfde product. Top !

stoomgek 19-11-2019

Pan besteld die in de winkel niet voorradig was. Keurig en snel bij de lokale Blokker vestiging op kunnen halen. Hoop wel dat die er op enige wijze ook nog iets op verdienen.

Ruud 18-11-2019

Ik heb een nieuwsbrief gekregen en zag de aanbieding . Ik kon de aanbieding gebruiken en heb de bestelling gedaan. Goed geregeld en in een korte tijd al binnen , dus prima.

Ellen Hartmeijer 18-11-2019

Duidelijke foto's en heldere omschrijvingen. Soms heb ik echter mijn twijfels bij de reviews en ik vind soms ook niet waar ik naar op zoek ben.

ellen van loon 18-11-2019

Goed en vriendelijk geholpen door een medewerkster. Had hulp nodig bij het vinden van de juiste stofzuigerzakken voor mijn nieuwe gekochte stofzuiger bij Blokker

Maria 18-11-2019

Ik ben al jaren klant van Blokker en ben tevreden, kom in de winkel en heb voor het eerst online besteld.
Alléén heb ik bij de tefal koekepannen actie ondervonden dat op de website niet alle maten vermeld staan.
Heb de klantenservice gebeld, erg vriendelijk zij heeft gekeken welke de hoogte van de koekpan was.
Ik wou een tefal koekepan van 9 cm hoog, achteraf bleek de 9 cm hoge koekepan niet de koekepan maar de hoogte maat van de wok te zijn.

Bert 17-11-2019

Keurig op tijd en snel afgeleverd. Mooie site . Product voldoet aan verwachting.

N. van Weeren 17-11-2019

Ruime keuze,,alleen de bezorging per postnl is niet naar wens, komt het bestelde niet bij de appartementen afleveren, dus als je iets groots besteld, geeft dat moeilijkheden.

Vermeulen 17-11-2019

Ruime keus, heldere informatie die helpt bij het maken van een keuze, snelle levering

Bri 16-11-2019

Internetbestelling, afgehaald bij Blokker Keizerswaard, Rotterdam. Afhalen ging snel!

Esther 16-11-2019

Mooie website, ruim assortiment met goede beschrijving en snelle levering, waarbij items goed verpakt waren

A. Krom 16-11-2019

sávonds besteld, de volgende dag bezorgd...ideaal! en prima verzorgd.
Op de site een duidelijke keuze gemaakt (goede, duidelijke informatie daarop), en besteld en betaald.
Het wijst zichzelf.

Jules Levering 16-11-2019

Heel vlot en duidelijk afgehandeld. Aankoop (koelkastje) bevalt uitstekend. Helemaal volgens de omschrijving. We kochten hier vanwege de lage prijs en zijn dik tevreden.

bert 14-11-2019

aanbieding gekregen en gebruik van gemaakt door de scherpe prijs. ging allemaal prima, alles netjes verzorgd.

Frederique 14-11-2019

Keurige en snelle levering. Breekbare cappuccino kop en schotels waren goed verpakt en heel aangekomen.

Hans 14-11-2019

Duidelijke site die gebruiksvriendelijk werkt. Daarnaast hebben ze altijd leuke aanbiedingen en een uitgebreid assortiment.

xxx 14-11-2019

Nooit op zondag bestellen bij Blokker, want er zijn storingen of foutmeldingen of speciale vreemde uitzonderingen. Niks lukt zonder uitleg van de klantenservice

Betalen met Ideal werd voortdurend geweigerd. Foutmelding was ondefinieerbaar.
Kortingscode werd niet geaccepteerd, want het was een andere verkoper dan Blokker. Geeft de website nergens aan.
Volgende dag klantenservice gebeld, die geen service bieden, want ze kon niks voor mij doen, in order zetten of oplossen. In dit geval ging dat niet ivm de Tefal actie, maar volgende keer bestel ik bij Bol.com of Coolblue

K.Geleijnse 14-11-2019

Product was snel verzonden. Ervaring moet nog leren of de tang de prijs-kwaliteit kan doorstaan.

Rita 14-11-2019

Ik had een combimagnetron besteld die geen combimagnetron is. Er zit dus geen bakfunctie in dus mag het volgens mij geen combimagnetron heten.
Jammer want nu moest ik hem retour sturen en opnieuw gaan zoeken.

Henk 13-11-2019

De gebruikersvriendelijkheid van de site is goed. Goede prijs en snel bezorgt.
Dus volledig zoals verwacht.

Lucia 13-11-2019

De site is fijn en handig in het gebruik. Je kan alles gemakkelijk vinden. Snelle bezorging.