Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 176 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

bojodo 12-05-2020

ik wilde via blokker een DE koffiefilterhouder bestellen in de blokker in leiderdorp, helaas weten ze daar van noch blazen hoe dat moet, na veel vijven en zessen lukte het eindelijk om die punten op het account te zetten.
maar toen wisten ze te vertellen,dat 18 euro te weinig was voor gratis bezorgen bij de blokker in leiderdorp.
uiteindelijk heb ik dat ding zelf maar besteld, de punten waren er wel opgezet, en thuis bleek dat je helemaal geen verzendkosten verschuldigd bent als je het ophaalt bij de blokker.
zou ik deze winkel aanbevelen, eigenlijk niet.

Moon 12-05-2020

Prima service, goede coronamaatregelen.
Goede en vooral erg goedkope producten van bekende merken!

Ger 12-05-2020

Snelle aflevering alleen jammer dat er 2x voor werd gereden . Vriendelijke bezorger met in acht nemen van afstand.

Ineke 12-05-2020

Fijne shop met goed assortiment, zowel online als de echte winkel. Ivm corona koos ik nu voor bestellen online. Dit lukte prima en airfryer werd keurig op tijd bezorgd. Alleen jammer dat er deel van handleiding miste. Hierover gechat met Blokker. Dit verliep ook prettig, alleen hadden ze geen oplossing hiervoor. Hier zouden ze , op mijn aanraden, eens achteraan gaan.

F.H. l'Amie 12-05-2020

Ik heb voor blokker gekozen omdat het kleine koelkastje met apart deurtje voor vriesvak alleen door blokker geleverd wordt,daarnaast was de prijs redelijk.Levering duurde wat langer dan gezegd maar daar kan door de corona ellende niemand moeilijk over doen.

Helga 12-05-2020

Ja ik zou deze winkel aanbevelen, omdat ze goede en overzichtelijke site hebben. Alles is duidelijk te vinden.
De betaling en bezorging gaat prima en vlug. Prima service.

Nel Erwich 12-05-2020

Heb via de website besteld werd keurig ondanks de corona de volgende dag al bezorgd bij blokkerfiliaal.Daar opgehaald en keurig geholpen.Zeer tevreden.

Pascale 12-05-2020

Besteld producten waren op voorraad ten tijde van bestelling. Na een paar dagen melding gekregen dat 1 product niet geleverd kon worden. Nogmaals op website gekeken en gezien dat bij partners dit nog wel aanwezig was maar bijna 2x zo duur. Hier over gebeld met Blokker maar zij wilden toch niet leveren. Daarna ergens anders besteld maar helaas niet meer op tijd voor moederdag. Van het 2e product heb ik nooit een track en trace code ontvangen waardoor de bezorger onverwacht voor de deur stond.

T. 12-05-2020

Had bestelling geplaatst om af te halen in deze winkel. Er was slechts 1 kassa open en dus duurde het lang voordat ik geholpen werd. Later wenste ik nog aankoop te doen en toen duurde het weer ellenlang. Ben klantvriendelijk en open 2 kassa's!

Pascale 12-05-2020

Gewoon een fijne winkel. Met veel artikelen. Héél goede service.
Vind het niet tof dat je minimaal 75 karakters moet invullen. Goed is goed toch!

Mary Wubbolt-Hoeben 12-05-2020

Ten tijde van de coronavirus 2 spellen bij Blokker bestelt. Bij Blokker goedkoper dan elders. 1 dag later kon ik het al ophalen. Dank Blokker voor deze prettige service!

Lia Sevenhoven 12-05-2020

We zochten een hoes voor onze tuinset en kwamen via internet al gauw bij Blokker uit, In de winkel vertelde men ons dat je die alleen via internet kon bestellen. Zo gezegd, zo gedaan. Aflevering kon gewoon in het filiaal. De hoes was er da dag na onze bestelling al.

geeskelina 12-05-2020

hele goed winkel topppppp blokker soms is een artikel goed koop de andere keer weer wat duurde

D. Schouten 12-05-2020

Heel snel het product gevonden waar ik naar op zoek was. Site is gebruiksvriendelijk (ook op mijn telefoon) en overzichtelijk. Ook de levering was snel en probleemloos.

Masejo 12-05-2020

Beste Blokker
Ik ben helemaal niet tevreden. Ik heb al 2 mailtjes verzonden wegens een klacht over de prijs van een staafmixer.
Vanuit Blokker krijg ik helemaal geen antwoord op mijn mailtjes. Denk erover om mijn klacht ergens anders te deponeren

Masejo

Srnvisscher 12-05-2020

Tweede bestelling bij Blokker die toch niet leverbaar is een het geld wordt teruggestort ondanks dat hij gewoon te bestellen was in de webshop

Tegelaers 12-05-2020

Spullen waren niet leverbaar geen alternatief en de rest van de bestelling kwam veels te laat. Men verkoopt deze artikelen wel gewoon in de winkels. Je had ook kunnen zeggen wellicht bij blokker .... bij u in de buurt ophalen een optie? Vervolgens krijg je een week na ontvangst een mail je bestelling komt eraan. Ook niet bepaald logisch als je het allang hebt gekregen. Dit was voor mij de eerste maar ook de laatste bestelling via blokker. Dacht help blokker door bij hun te bestellen maar had beter elders kunnen gaan. Mvg een zeer ontvevreden klant.

Dick 12-05-2020

Ik had een 2 koolmonoxidemelders besteld via de website van Blokker. Deze waren volgens de website op voorraad. De volgende dag kreeg ik echter bericht dat de melders niet op voorraad waren en ik mijn geld terug kreeg. Na bijna 2 weken wacht ik hier nog steeds op. Overigens lagen de melders wel gewoon in de plaatselijke Blokker...

Bert Middelman 12-05-2020

De bezorging door PostNL was een drama. Gewoon 3 dagen te laat en dan ook nog zelf ophalen bij een afhaalpunt, terwijl er altijd iemand aanwezig is geweest.
Tot overmaat van ramp zit er bij uitpakken ook nog een gat in de hoes van de nieuwe strijkplank. Geen leuk cadeau dus.

Lia 12-05-2020

Pakket kwam in 2 delen door de drukte bij de verzender, maar dit werd niet gecommuniceerd. Er werd 1 track & trace mail verstuurd. Bij 1e keer bellen werd mij verteld dat het pakket vertraagd was, maar 2 dagen later zou worden bezorgd. Niet. Bij 2e keer bellen was de mevrouw aan de lijn nogal kortaf, ze had geen idee wanneer deel 2 zou komen. Dat ik dacht dat het pakket misschien zoek was geraakt (en al wel betaald) werd nogal overdreven gevonden. De dag daarna werd deel 2 bezorgd en daarna kreeg ik nog een track & trace mail.

Eva Quirinius 12-05-2020

Ik heb besteld, betaald en een bevestiging ontvangen.
Een paar dagen later kreeg ik een mail "sorry, fout, je krijgt niks"

Karin Pouw 12-05-2020

Snelle levering. Gratis naar de winkel. Nog voor ik de mail binnen had, kon ik het product meenemen. Prima service.

John 12-05-2020

Je hebt een ruime keuze en de bestellingen waren ondanks de crisis snel binnen, Het staat er mooi bij op mijn aanrecht.

FJD 12-05-2020

In deze Corona tijd wilde ik het bezoek aan winkels zoveel mogelijk beperken, dus toen ik een Air-Fryer wilde kopen, maar die wel snel wilde hebben, ben ik op de site van Blokker gaan zoeken en daar ook besteld als "Ophalen in Winkel" en betaald via IDeal. Zelfde dag reeds een email ontvangen dat de Air-Fryer de volgende dag opgehaald kon worden.
Dus de volgende dag opgehaald in de winkel, stond netjes klaar in draagtas en omdat er al betaald was, binnen 2 minuten weer buiten op weg naar huis. Goede Service !

Ellen Zwiggelaar 12-05-2020

Goede service, vriendelijk personeel. Goede locatie winkel want je hoeft geen parkeergeld te betalen.