Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 176 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

CG 21-06-2020

Via google bepaalde oordoppen voor onze dochter gezocht. Blokker kwam als een van de voordeligste naar voren. Daarbij geldt dat verzendkosten niet nodig waren omdat we hem bij het filiaal vlakbij konden ophalen. Ideaal. De levertijd zou 2-3 werkdagen zijn. Ik bestelde op woensdagavond rond 20.30 uur (zeker niet vroeger) en hoopte op zaterdag op te kunnen halen. Tot mijn verbazing en verrassing had ik op donderdagochtend om 6.30 uur toen ik mijn mail checkte al bericht dat het dezelfde dag na 15.00 uur klaar zou liggen in het filiaal. Helemaal super dus. Onwijs snel geregeld dus. Dit was onze eerste online bestelling bij Blokker maar op basis hiervan zou ik zeker weer bestellen. Top voor elkaar!

Daphne 21-06-2020

Bestellen ging makkelijk, product zou de volgende dag klaarliggen in geselecteerd blokker filiaal (product voorradig) en ik zou die volgende dag bericht ontvangen wanneer het was klaargezet. Tegen de avond die volgende dag kreeg ik bericht dat het product niet leverbaar was en ik mijn geld terug zou krijgen (vooruitbetaald met iDEAL). Ik kon het product toen en nu ook nog steeds bestellen via de website ! Geld terug na 4 dagen. Nee, niet tevreden.

Jet 21-06-2020

Gemakkelijke website. roducten goed te vinden. Het stond de volgende dag al klaar in de winkel! ideaal.

Jeroen Vermeij 21-06-2020

Snelle levering van artikel dat via de webshop is besteld. Scherpe prijzen. Vriendelijk personeel in de winkel.

Ellie 21-06-2020

Vervelend vond ik het dat ik mijn bestelling in twee delen ontving zonder een aankondiging hiervan. Ik had gekozen voor afhalen in een Blokkervestiging en kon ik een dag erna het tweede gedeelte pas afhalen . Omslachtig!! Verder prima service, netjes verpakt

Johan 21-06-2020

Ik vind het een uitgebreide winkel met veel keuzes. Een overzichtelijke lay-out en kwalitatieve en goed geprijsde producten. De bestelde producten werden ook zeer snel geleverd (volgende dag na bestelling in huis).

Albert Pruijn 21-06-2020

werd keurig telefonisch ingelicht dat mijn bestelling in het filiaal aanwezig was.

Mohamed 21-06-2020

Waarom ik deze winkel heb gekozen, weet ik zelf ook niet eigenlijk. Je bestelt iets, vervolgens betaal je het en krijg je een faktuur en vervolgens hoor je niks meer van ze. Telefonisch contact is ook een blamage. "U wordt binnen dertig minuten geholpen." Bij de Belastingdienst word je sneller te woord gestaan. Pas na acht dagen kreeg ik het bestelde binnen. Dit heb ik natuurlijk bij de deur geweigerd. De acht-dagentermijn is op zich het probleem niet. Laat me voortaan weten of en wanneer ik iets kan verwachten. De medewerkster van de klantenservice kon ook niks voor mij betekenen, want "ik heb hier geen knop om uw bestelling te annuleren."

Johan 21-06-2020

Iets bestellen via internet en dan blijkt een niet leverbaar en m’n vrouw besteld een dag later bij een andere winkel van de Blokker en daar lukt het wel!?! Heel apart. Dat moeten jullie beter op elkaar afstemmen.

Ella 21-06-2020

Ik heb 2 weken na bestellen mijn product pas ontvangen. Mijn bestelling was door een systeemfout niet ontvangen. Dit hoorde ik toen ik een week later de klantenservice belde. Ik dacht het komt vast door het Corona virus en drukte etc. Na een half uur in de wacht te hebben gestaan ook nog. Dieptriest en waardeloos. Ik bestel niets meer online bij jullie! Ontzettend ontevreden.

Go 21-06-2020

Prima service, bestelling snel geleverd. Zelfs verpakking kon worden achtergelaten in de winkel.

joke 21-06-2020

Ik heb 2 bestellingen on line gedaan. Bij de eerste kwam mijn adres correct op de site. De TNT was te lui om de bestelling aan huis te leveren: ik moest de stofzuiger bij het postkantoor ophalen. Bij de tweede bestelling kwam er (dat zag ik pas bij de bevestiging), een verkeerd adres van 10 jaar geleden op de faktuur. De aflevering kon niet meer worden gewijzigd, zodat ik de bestelling 35 km verderop moest afhalen! Ik bestel on line omdat ik moeilijk kan dragen en dan dit! nooit meer Blokker!

cris 21-06-2020

Goeie overzicht op artikelen en wat fijn is een snelle levering van de bestelde artikelen.

Anne-Mieke 21-06-2020

Makkelijk shoppen thuis bij Blokker en fijn als je op een afstand woont van een Blokker winkel ! Binnen 2 uur bericht per e- mail of bestelde product aanwezig is en of
klaarstaat in dichtstbijzijnde Blokker winkel. Erg fijn in deze Corona tijd. Echt service ! en makkelijk on line betalen.

ter Lingen 21-06-2020

product schadevrij ontvangen en van goede kwaliteit, aangekondigde aflevertijd met 3 uur overschreden.

Liora van der List 21-06-2020

Niks van wat jullie beloven komt uit! Klantenservice geeft geen reactie, lange wachttijden. Erg slecht!

andre 21-06-2020

bestelling heel snel geleverd (hadden met spoed inductiepannen nodig ivm nieuwe kookplaat) en goed verpakt - top

Frans 21-06-2020

zeer vriendelijk en behulpzaam medewerkers. veel keus maar jammer genoeg is er ook veel verdwenen.

Karin 21-06-2020

Genoeg keuze op de site met heldere uitleg , snelle levering, was netjes ingepakt.

Petra 21-06-2020

Zeer slechte ervaring. 3 uur na het bestellen en
betalen van de aanbieding kreeg ik een mail dat het product helaas was uitverkocht!
Ik heb hierop gereageerd en aangegeven dat ik dit erg klantonvriendelijk vind; tot op heden geen enkele reactie gehad:(

Bert 21-06-2020

Had een 10 kunnen zijn maar levertje is niet in orden, en men geeft het Corona overal de schuld van

René 21-06-2020

Goede prijs .
Online besteld , snel af kunnen halen in de winkel..............

Wim 21-06-2020

Eerste instantie gemakkelijk hoef je niet naar de winkel. Maar helaas 1 a 2 dagen levering wert twee weken? Paket weg?

Chris 21-06-2020

Product is prima, ook goed aangekomen en goed verzonden. Alleen had ik na 4 dagen nog niks gehoord en was ik onzeker of de bestelling wel goed was gegaan. Er stond namelijk in de web-shop het binnen 3-4 dagen bezorgd zou worden.
Daar had Minimaal 5 dagen moeten staan.

Dolf 21-06-2020

Heel erg jammer dat de verhouding student vast personeel niet meer aanwezig zijn .
En de student weet niet alles wat Blokker heeft , dan ga ik weer snel naar internet maar dan niet zeuren dat de winkels niets meer verkopen dan vraag je om failliet te gaan .