Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 176 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

SigridA 04-12-2019

Makkelijk te bestellen en duidelijke communicatie over wanneer af te halen. Vriendelijke medewerkers.

O.Volkvoa 03-12-2019

Het is mijn allerlaatste keer dat ik iets bij Blokker bestel. Onlangs 2 cakevormen besteld met ophalen in de winkel in Rotterdam (Watermanweg) omdat deze daar op voorraad waren. Omdat ik na 2 dagen geen bevestiging heb ontvangen (en de vormen waren op voorraad), heb ik zelf de filiaal gebeld. Ze zou het klaarleggen. Bij aankomst bleek dat ze de verkeerde item hebben klaargelegd. In de winkel uitererst onbeleefd en niet nadenkend personeel met uitspraken zoals, "als ik uw telefoon niet mag meenemen om de bestelling te controleren, kan ik u helaas niet helpen" en "als wij de door u bestelde artikel niet op voorraad hebben, moet u de verkeerde artikel meenemen" enzovoort.
NOOIT NOOIT MEER

W. Teeuwen 03-12-2019

goede prijs ,snelle levering van de pizzarette.
Jammer dat deze niet meer in de fysieke winkel aanwezig was.
Ik beveel deze winkel aan hoewel dit niet aan te klikken was op deze enquête side. (Vinkje plaatsen deed niets)

Andy 03-12-2019

Vreemd dat ik het wel gratis in de winkel kan komen ophalen en dat thuis bezorgen geld kost, dit terwijl er een apart pakket via post.nl naar de winkel is gegaan.........., waarom dan niet naar mijn adres.

Jo12 03-12-2019

Slechte klantenservice. Die je alleen maar door verwijst. 2 tv gekocht en omdat het bij de verkooppartner niet leverbaar is moet je vervolgens 14 dagen op je geld wachten. Waardeloos.

Al 03-12-2019

Bestelling niet geleverd Gechat, kon niet geleverd worden, toen gratis deel wel weer. Geld komt retour moet zelf inkopen in winkel. Tot nu niets ontvangen en geen geld retour.
ZEER slecht.

Willion 03-12-2019

Ik heb voor de webshop gekozen omdat het serviespakket in de winkel niet te koop was. De bestelling en aflevering verliep prima. Jammer dat je het pakket net thuis hebt en dan via de folder aangeboden krijgt met 15% korting. Daar baal ik dan weer wel van.

Frits 03-12-2019

Niet uitgebreid door de website geneusd maar direct gezocht naar de Senseo Classic machine.
Supersnelle orderbevestiging. Track en tracé gekregen en keurig de volgende dag al geleverd.

Kortom ik was dik tevreden

Arnaud 02-12-2019

Prima ervaring met de online shop van Blokker. Levering binnen 1 dag, ik kreeg helaas een verkeerd product geleverd maar dat lag niet aan Blokker maar aan de fabrikant. Geld terug gemakkelijk proces in de winkel.

Rene 02-12-2019

Komt afspraken niet na, voor 22.00 besteld op werkdagen volgende dag in huis produkt was op voorraad rond 16.00 besteld op vrijdag werd pas op maandag geleverd!!!!, zal dus niks meer op de site bestellen.........

marij kuijpers 01-12-2019

geweldige service, online bestellen, bij retour meteen je geld ontvangen in de winkel.

Ton de Jong 01-12-2019

De ene dag besteld en de andere dag keurig afgeleverd bij de buren omdat ik niet thuis was, en keurig netjes verpakt

Polman 01-12-2019

De bestelde artikelen waren heel snel in de winkel van mijn keuze, waar ik ze op kon halen!
Fijn om op deze manier toch snel aan een artikel te kunnen komen dat bij jouw Blokker-filiaal niet verkrijgbaar is!

mariska 01-12-2019

Had snel gevonden wat ik zocht de site is overzichtelijk en is niet ingewikkeld om te navigeren bestel proces ging vlot en ook de bestelling hadden we snel in huis.

G van Heumen 01-12-2019

Ik ga meestal naar deze webshop van Blokker omdat het altijd goed is en de service ook,en snelle levering.Deze keer had ik een stofzuiger besteld een Sauber ik ben heel tevreden.

Harry 01-12-2019

Wat ik zocht had ik al snel gevonden op de Blokker site.
Het artikel wat ik heb gekocht, een koffiezetapparaat van Philips werd de volgende dag al geleverd en was perfect verpakt.
Blokker is en was altijd goed :-)

Pieter 01-12-2019

Veel keuze tegen scherpe prijzen, ontstellend aardig personeel, snelle service

RB 30-11-2019

Ik heb enkele weken geleden een rijstkoker besteld via internet en opgehaald in de winkel. Ik was te kort in de zaak om even in de winkel rond te kijken.

De verkoopster was zeer vriendelijk en wist gelijk, nadat ik me had voorgesteld en mijn achternaam had genoemd, zei ze "o ja, de bestelling van de rijstkoker!"

Mary 30-11-2019

Site Is zeer overzichtelijk. Gemakkelijk bestelproces en een snelle levering.

JHM Visser Eijpe 29-11-2019

onze stofzuiger is snel en goed bij ons aan gekomen ,wij zijn zeer tevreden.
wij konden goed bestellen, en was duidelijk

EB 29-11-2019

Ik was niet tevreden over de kwaliteit van het product, maar de service van Blokker in het hele proces was echt uitmuntend!

A.Schrijver 29-11-2019

Ik ontving geen mail mbt gereed liggen om het product af te halen. Dat was wat lastig. Verder was alles netjes snel geregeld.

JHM Visser Eijpe 28-11-2019

onze stofzuiger is snel en goed bij ons aan gekomen ,wij zijn zeer tevreden.
wij konden goed bestellen, en was duidelijk

Paul 28-11-2019

Ik had via de webwinkel iets gekocht en gekozen voor ophalen in de winkel. Ik vind het belachelijk dat mijn bestelling vervolgens met een busje van PostNL in de winkel wordt bezorgd en niet met jullie eigen vrachtwagen meekomt. Onnodige extra CO2-uitstoot!

Piet 28-11-2019

Artikelen gemakkelijk te vinden, bestellen ging erg gemakkelijk, prijs is gunstig.