Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 176 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

E. 07-05-2020

Blokker heeft een snelle en zeer nette levering. Goede prijs en mooie producten
Duidelijke website.

MvO 07-05-2020

Zonder enige vorm van communicatie kwam mijn bestelling in twee delen. En als je dan bij de eerste levering 80% van je bestelling aantreft, sta je best raar te kijken. Gelukkig kwam de resterende 20% twee dagen later. Op zich geen punt, maar meldt het nou even, scheelt mij weer een kwartier in de wacht staan bij de klantenservice.

Ostman International BV 07-05-2020

Prima.. op tijd geleverd... en jullie hadden tenminste genoeg voorraad.. ga zo door op internet..

Iris 07-05-2020

Ik heb twee artikelen online besteld. Ik kreeg een mail waarin stond dat mijn bestelling klaar lag. In de winkel hadden ze echter maar 1 artikel ontvangen. Het andere artikel kwam een paar dagen later. De winkel kon het niet naar me toezenden en ik moest de klantenservice bellen. Daar heb ik de bestelling geannuleerd, wat ook weer veel wachttijd kostte. Ik moest veel moeite doen voor een fout van Blokker. Ongelooflijk! Het geld is na een week nog steeds niet terug gestort. Waardeloze klantenservice! Ik ga nooit meer iets bestellen via Blokker!

Rianne 07-05-2020

Helaas een zeer slechte ervaring. Droogrek gekocht, welke in zeer dunne plastic verpakking is verstuurd. Tijdens transport flink beschadigd (heeft blijkbaar op de kop gestaan) kan niet retour genomen worden omdat verpakking eraf is! Ronduit klantonvriendelijk! Ook track&trace was heel vreemd, stond geen afzender bij. Kon aan de afmeting zien dat het waarschijnlijk het pakket van Blokker moest zijn. Bestellingen kwam ook nog eens in twee delen(zonder bericht en pakbon!) en kreeg twee dagen na bezorgen een bericht dat de bestelling verzonden was?! Eens maar nooit weer!

Andre 07-05-2020

Een goede shop,alleen jammer dat het geen 24uurs levering is met een hoop producten,maar ben tevreden met mijn Senseo 2in1.

RD 06-05-2020

ik vind het een beetje vreemd dat ik bij een winkellocatie wel mijn bestelde product de volgende dag kan ophalen en bij de andere niet. Er staat zelfs na het selecteren dat dit helemaal niet kan, en product niet meer beschikbaar is.

Yvonne 06-05-2020

Prima site
Levering was dag later maar dat kwam omdat de post.nl het erg druk had.

Astrit 06-05-2020

De shop is overzichtelijk, de zoekfunctie werkt prima. Bestellen en betalen is eenvoudig.

Elisa 06-05-2020

Duidelijke omschrijving van het product.
Tevens snelle levering van het product.

N. van Dijk 06-05-2020

Ruime keuze en duidelijk product omschrijving. Na bestelling een heel snelle levering. Zo snel dat ik een mailtje ontving over de verzending terwijl de stofzuiger al in huis was ;-)

John 06-05-2020

Produkt online besteld en betaald. Geen email bevestiging ontvangen. Geen verzonden email ontvangen. Na drie dagen niks gehoord, klantenservice gebeld. Bestelling werd bevestigd en kon het in de winkel ophalen. In de winkel was het niet klaar gelegd en hadden ze het toch niet op voorraad. Tijdverspilling. Medewerkers deden hun best, maar bestelling systeem is onbruikbaar.

Marloes 06-05-2020

Na 11 jaar heb ik een flink deel van mijn keukenspullen zoals de kookpannen vervangen. Ik heb voor een goede prijs mijn aankopen kunnen doen en over de kwaliteit van mijn nieuwe keukenspullen ben ik tevreden. De bestelde producten werden in goede staat en goed verpakt bezorgd door pakketbezorger.

G.simonis 06-05-2020

Via site besteld omdat product niet in winkel aanwezig was. Site was duidelijk , snelle reactie van Blokker, goede informatie omtrent levering via winkel. Binnen twee dagen had ik de levering

rrreeeennnneeeee 05-05-2020

Prima alles netjes op tijd en goed afgeleverd en ik werd netjes geholpen in de winkel

ZAL DEZE WINKEL NIET AANBEVELEN 05-05-2020

Bij ophalen van door mij bestelde artikel een enorme drukte was volstrekt onmogelijk de gewenste afstand van 1,5 mtr te handhaven stonden gewoon in je nek te hijgen. De verpakking van het door mij bestelde wat uitgepakt bleek 80 cm hoog 25 cm breed in een doos te zitten die niet op de achterbank van mijn auto kon laat staan in de kofferbak doos was opgevuld met opblaasbare plastic verpakking ook een abnormale hoeveelheid. Zal me in het vervolg beraden nog iets daar te bestellen

Trevor 05-05-2020

Artikel stond gewoon op voorraad.Artikel besteld en betaald op 24-04.De dag erna een mail gekregen dat er een fout was gemaakt en dat het artikel niet leverbaar was.Tot op heden 05-05 nog geen geld teruggekregen.Klantenservice is een bandje dat zegt dat je maar op de website bij veelgestelde vragen moet kijken,daarna word er opgehangen.Je kunt dus niemand spreken.waardeloos verhaal dus.Hoop dat ik mijn geld snel terug krijg.Zeer onklantvriendelijk allemaal.

Lucia rouw 05-05-2020

Het bestelde product was volgens de site voorradig maar krijg pas een week later bericht dat het niet te leveren is. Het betaalde bedrag heb ik nog steeds niet mogen terug ontvangen.

Romar 05-05-2020

Prima en snelle verzending. Via mail goed op de hoogte gehouden mbt afleverdatum en tijd

Msf 05-05-2020

Ik was op zoek naar nieuwe pedaal emmer en na het beetje surfen kwam ik bij de Blokker omdat, ze hadden mooie kortingen. Wel de kortingen was beperkt zoals er waren 2 kleuren aanwezig voor €50,00 ze hadden meerdere kleuren maar dan prijs verschilt per kleur maar maakt niet uit want wat ik gekozen kleur grijs past perfect in mijn keuken omdat mijn vloer is antraciet grijs tegels. Verder emmer zeer makkelijk te gebruiken met zijn soft deksel dus kortom ik heb perfecte product voor een perfecte prijs.

Henny van Oers 05-05-2020

Het vorige product [ een handstofzuiger] heb ik enige jaren geleden ook bij Blokker gekocht.
Automatisch zocht ik eerst bij dezelfde winkel.
Ben zeer tevreden over de afhandeling van de bestelling.

R.Elsinga 05-05-2020

Het juiste artikel was gemakkelijk te vinden,en werd zeer snel en correct geleverd!

yvonne 05-05-2020

de online winkel van Blokker is lekker duidelijk en overzichtelijk en mijn bestelling was heel snel geleverd.
daar voor mijn dank

Ellen 05-05-2020

Mooi product gekocht, dat ik niet ergens anders kon vinden voor die prijs. Werd goed op de hoogte gehouden.

Anna 05-05-2020

Fijn, de website werkte goed en ze hadden ene goede prijs. Mijn bestelling was snel binnen en bevalt goed!