Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 176 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Lenie Smit 08-04-2020

Slechte service! Ik bestelde online, ivm Corona, 3 prullenbakken, 1 was stukje afgebroken omdat het heel slecht was ingepakt. Klantenservice bericht gestuurd, moest terug naar de winkel (!!!) of 15%(!) korting accepteren want er waren geen nieuwe prullenbakken op voorraad, terwijl ze Online nog steeds te koop stonden.
Als jullie meteen de artikelen goed inpakken is er niets aan de hand! Ik geen Blokker meer!

Hans Thyssen 08-04-2020

correcte afhandeling en snelle levering van het bestelde product. ook de bezorger heeft alle maatregelingen genomen in verband met het corona virus.

Emma 08-04-2020

Blokker verhoogt de prijs van het bestelde product en annuleert vervolgens mijn bestelling.

Nadat ik iets had besteld annuleert Blokker de bestelling na 2 dagen. Daarnaast houden ze nu €200 van me vast. Op de website informeren ze dat er 3 artikelen op voorraad zijn en zichtbaar is dat net na mijn bestelling de prijs van het product verhoogd is met €25. Nu blijkt het product opeens niet meer geleverd te kunnen worden. Dit vind ik echt heel slecht.

Marlou 07-04-2020

Tot twee keer iets besteld en na beide bestellingen kreeg ik een mail dat de artikelen niet op voorraad waren. Waarom staat dat niet vermeld?

Marijke 07-04-2020

Online gezocht naar een Tefal Character koekenpan, prijzen vergeleken en uiteindelijk bij Blokker besteld, omdat die de goedkoopste was, ondanks de bezorgkosten...!
Uitstekende online-winkel, overzichtelijk, duidelijk en klantenservice goed bereikbaar (kreeg melding dat er iets mis was gegaan met de betaling, gebeld en direct te horen gekregen dat toch alles goed was gegaan).

Thea 07-04-2020

Goede service en snel geleverd en product naar behoren zou zeker weer bestellen

winwerf 07-04-2020

De bestelling is snel en zonder verdere beschadigingen bij ons binnen de afgesproken tijd afgeleverd.

Helene 07-04-2020

Behulpzaam en vriendelijk geholpen. De online bestelling was keurig op tijd

Ltw 07-04-2020

Op zoek naar een friteuze. Snel gevonden, goede prijs, snel geleverd. Nu kunnen we lekker thuis frituren

WR 07-04-2020

Product makkelijk te krijgen voor een voordelige prijs.
Het betrof swiffer doekjes en de prijs scheelde enorm met andere webwinkels.
Product was netjes verpakt en keurig op tijd bezorgd.

Heleen 07-04-2020

Lange bezorgtijd, op website stond 1-2 werkdagen, durfde uiteindelijk 5 werkdagen. Bestelling verder wel naar wens

Jacqueline 07-04-2020

Ik was op zoek naar leuke kussens voor mijn tuinstoelen. En bij Blokker vond ik hele leuke en dan ook nog eens voor een leuke prijs. Normaal shop ik bij Blokker zelf, maar met de huidige Corona situatie heb ik online besteld. Wat overigens heel goed ging. Levertijd was wel iets langer dan normaal, maar dat is begrijpelijk.

Evert 07-04-2020

Online besteld, alles was perfect, binnen twee dagen in huis, en de airfryer was toevallig paar dagen in aanbieding € 30 goedkoper, goeie deal

Harry 07-04-2020

Werd netjes op de hoogte gehouden van de verzending van mijn bestelling naar de winkel van mijn keuze, in de winkel was het personeel adequaat en vriendelijk, binnen een paar minuten stond ik weer buiten met mijn bestelling

marjoleine 07-04-2020

deze winkel is dicht bij mijn huis. men is er vriendelijk en behulpzaam. ook nu werd een bestelling snel geregeld

A.Th. 07-04-2020

Artikel voldoet aan de verwachting. Prijskaartje is goed, en vlotte levering.

Joop 07-04-2020

Ik had twee strijkplankhoes nodig en toen heb ik bij blokker gekeken en om dat ik daar al zat bestelling heb gedaan en om dat de service uitstekende is en de bezogering ook zeer goed is heb ik daar weer de strijkplankhoes bestelt.

loes 07-04-2020

heb een airfryer besteld, werd keurig bezorgd op de geplande tijd, het apparaat bevalt prima, goede
koop en bezorging!!

Rob Paulus 06-04-2020

9 dagen gewacht op de levering van de order, besteld via internet voor afhalen bij filiaal. Na 3 maal bij de winkel geïnformeerd te hebben maar gebeld met de klantenservice, daar kreeg ik te horen dat PostNL het pakket nog niet had opgehaald voor aflevering. 3 Dagen later wederom gebeld met de klantenservice waar mij werd verteld dat het een voorraadproduct van het filiaal was en er geen order op mijn naam in het systeem stond, het geld zou worden teruggestort.

Wim 06-04-2020

Heb deze winkel gekozen omdat hij op sponsorkliks zat en ze het artikel hadden wat ik wilde hebben.
De Plenty met vulling, jammer is wel dat je de navulling in winkel moet gaan halen.
Wel kan ik deze winkel aanbevelen want alles werd snel en correct bezorgd.
De Plenty is zeker een aanrader voor iedereen in deze crisistijd.

Suus 06-04-2020

Duidelijke reviews, goede service, snelle levering kortom een tevreden klant

Fred Z 06-04-2020

Online besteld en afgehaald op de lokale vestiging. Ging super snel en veilig in een tijd van corona

Mama 06-04-2020

Ik heb bij blokker de bosch werkbank 150 delig besteld bij blokker het goedkoopst andere sites veel duurder snelle levering ondanks de coronavirus
Makkelijke site betaalbaar goeie service tot de volgende bestelling

A.Vogelaar 06-04-2020

Omdat het artikel wat ik graag wilde hebben alleen nog bij de webshop van Blokker in voorraad was. Gezien de omstandigheden van nu, toch redelijk snel geleverd.

Margriet 06-04-2020

Ik had twee curver knit heupwasmanden nodig.
Deze waren op de site per set van twee leverbaar (https://www.blokker.nl/p/curver-knit-heupwasmand-40-liter-misty-blue-set-van-2/1923830), maar bij het toevoegen aan mijn winkelmandje kreeg ik de melding 'Het gekozen aantal is niet beschikbaar'.
Ik heb ze toen maar afzonderlijk besteld, wat me 3 euro extra koste.