Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 176 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Thieu 20-05-2023

Overzichtelijke site, snelle levering, behandeling en afhandeling van de geretourneerde goederen.

Theo 20-05-2023

Snelle levering, altijd correctte afhandeling.
Product had een deukje maar hier kan blokker niks aan doen.
Het is rechtstreeks geleverd door de producent.
En waarschijnlijk tijdens transport beschadigd.

G. Beskers-meerdink 19-05-2023

Ik ben prima geholpen en deze staafmixer/ Hakmolen HB 6568 werd mij door een medewerker aangeprezen.
Het is een aanrader en zeker als je dadels en,vijgen wild hakken.

Irene 16-05-2023

Betrouwbare website
Ruim assortiment
Goede prijzen
snelle levering
produkten in perfecte staat.

Riny de Zeeuw 15-05-2023

Na onderzocht te hebben ben ik specifiek gaan zoeken en kwam bij blokker uit
Ik heb gezocht en vergeleken wat goed en goed betaalbaar was
Het is uitgekomen en ben zeer tevreden dus

Blok 13-05-2023

Binnen een dag een top koffiezetapparaat, opgehaald ik de locale winkel na online bestellen! Kijk dat is schakelem.

Myriam Zandbergen 13-05-2023

Woon sinds 18 jaar niet als god in frankrijk maar als nederlander. Kom regelmatige in nederland . Kijk bekende winkels uit mijn nederlandse verleden.
Zochten senseo koffiezetapparaat. Net voor vertrek gekocht bij Blokker Oosterhout.
Verzuimd om goed te kijken in de doos of het apparaat compleet was. Aangekomen in frankrijk blijkt dat het metalen onderzetplaatje met de broemde gaatjes er niet in zat. Gebeld met winkel en direct grote bereidheid om eventueel een plaatje te leveren. Vroegen mij toch eerst even de klantenservice service te bellen.Moeizaam contact en moeilijke bereidheid om het probleem op te lossen. Na wat heen en weer gepraat heb ik het gesprek beeindigd. Terug gebeld naar de winkel en mijn ervaring
uitgelegd. Blokker Oosterhout heeft het voortouw genomen en een plaatje ter beschikking gesteld. Mijn zus in nederland heeft daar het plaatje opgehaald en wanneer ik weer in nederland ben is mijn koffiezetapparaat weer compleet om een heerlijk kopje senseo te drinken op de winkel van Blokker in Oosterhout😀😋 Ga zo door!
Philips senseoselect CSA240/30

Blokker 08-05-2023

makkelijk shop ruime keuze in producten en snelle af handeling andere dag in huis.

Leifheit. 08-05-2023

Snel gevonden wat ik zocht.
De bezorging was echter 1 dag later dan werd vermeld bij de aankoop.

Marina Spierenburg 07-05-2023

Geleverd op de de juiste datum. En Boska is echt het merk onder de kaasschaven.

ChristienV 07-05-2023

Een fijne winkel met een groot assortiment, producten zijn makkelijk te vinden en goede informatie. Online een erg overzichtelijke site, duidelijk en makkelijk te bestellen en betalen. Vriendelijk en goed personeel in de winkels. Ik beveel Blokker van harte aan.

Marianne 05-05-2023

Duidelijke en makkelijke site om te bestellen. Groot assortiment, kwaliteit en uitgebreide beschrijving van de producten.
Levering heel snel .

MV 05-05-2023

Senseo maestro gekocht bij Blokker Nootdorp. Zeer goed geholpen. Bestelling gedaan in de winkel. DE punten zonder probleem ingeleverd. De volgende dag bestelling afgehaald bij dit filiaal. Zelfs na sluitingstijd geholpen.

Solange Davidse 24-04-2023

Een aantal maanden terug heb ik een ovenschaal gekocht bij Blokker. 3 weken terug is de ovenschaal kapot gesprongen in de oven. Dit is niet zoals dat hoort. Ik ben terug gegaan naar het filiaal dat waar ik de ovenschaal gekocht heb. Zonder bon kon de verkoper niets. Heel vreemd, het is een schaal van Blokker zelf en voor dit soort producten bewaar je toch niet maanden een aankoopbon. Bovendien mag een ovenschaal toch niet in tweeën breken in de oven door hitte. Nu ben ik al 2 weken aan het mailen met de klantenservice van de Blokker en wederom beginnen ze over een aankoopbon. ze zijn blijkbaar niet bereid mij serieus te nemen. Schandalig, wat een slechte service!!!

Carla 20-04-2023

Goede service en personeel behulpzaam ook denken ze met je mee om je van dienst te kunnen zijn

S.kos 17-04-2023

Geweldige service en kennis van he artikel en de klant vriendelijkheid zonder te presenteren om te kopen en duidelijk maken eat het artikel wel en niet kan

Ilse 16-04-2023

Bestellen via de website ging makkelijk. Ik kon het toen al.veel sneller dan gedacht ophalen in de winkel. In de winkel waren ze vriendelijk en het ophalen ging makkelijk

Toni 15-04-2023

Ik was op zoek naar een voordelig pfas vrije koekenpan die ik voor een aanbieding heb gekocht met een korting van 25% de anti aanbaklaag dat pfas vrij is werkt perfect. Ik heb spiegel ei in zitten bakken met een beetje vet en bakt niet aan! Het ei glijd in de pan. Ik ben tevreden en de pan heeft slecht 34 euro gekost. Zoals je ziet hoeft het niet duur te zijn voor een goed product

Gerrie 15-04-2023

Via Blokker een wasrek besteld, vlotte aflevering van een mooi product. Bezorging via DHL, communicatie over het tijdstip van bezorgen is helder en op tijd!

Arenda 15-04-2023

Blokker is ruim gesorteerd, prijs/kwaliteit verhouding is in balans en bijna alles is op voorraad.
Je wordt geholpen door vriendelijk personeel die duidelijk weet waar ze het over hebben.
Goede service dus

Sjonger 13-04-2023

Toen bleek dat mijn bestelde product niet meer leverbaar
was kreeg ik voor het zelfde geld duurder product.

Mulder 12-04-2023

Ofschoon Blokker normaliter klantvriendelijk is en een mooi assortiment heeft, ben ik teleurgesteld in de informatie verstrekking bij mijn laatste aankoop. Bij aankoop van Braun keukenapparaten geldt er tot half mei een teruggave van een deel van het aankoopbedrag. In de winkel werd echter met geen woord gerept over deze actie van Braun. Vind dit een ernstige tekortkoming. Toevallig op notabene de eigen website van Blokker wordt hier wel melding van gemaakt. Informeer de klant dan ook in de winkel over dit soort acties.

Anna Woudt 12-04-2023

Ik zag in de folder van Blokker tuinstoel kussens staan. Direct op 04-04- jl naar de winkel, maar helaas geen voorjaarsartikelen. Volgens verkoopster was nog niets binnen. Te vroeg in het voorjaar. Direct online bekeken en mooie tuinkussens besteld. Dezelfde die in de winkel nog niet lagen. Volgende dag in huis.

Maria-S 10-04-2023

Blokker doet wat het beloofd. Goed product tegen de goedkoopste prijs. En de volgende dag in huis.

Jeltje Fransen 10-04-2023

Helemaal top ,eergisteren Boursin mixer besteld en andere dag al in huis,heel mooi apparaat en met 20% korting,heel tevreden