Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 176 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Albert 24-06-2020

Product aanbod en de snelle afhandeling. En ook de snelle levering. Top.

Ga zo door!!

leidy 24-06-2020

Altijd vriendelijke behandeling en goede service, ook als je via internet besteld kun je het de volgende dag ophalen in de winkel. Enige nadeel is dat de winkel wat te vol staat zeker nu met het coronavirus is het lastig om 1,5 meter afstand te houden.

Jeffrey de Haan 24-06-2020

Fietsdrager in de sale gekocht, deze kwam beschadigd binnen. Waarschijnlijk een retour geweest.
Dit aangekaart bij blokker en ben heel snel geholpen door de klantenservice. Uiteindelijk gekozen voor kadobon ter compensatie ipv product retour sturen.

Kenneth Karel 24-06-2020

Online besteld, keurig bericht per e-mail wanneer het op te halen was en de spulletjes stonden netjes klaar! Gewoon zoals het hoort!

Deyanira 24-06-2020

Ik vond het duidelijk en makkelijk om mijn product te selecteren. De bezorging was super snel en in goede condietie.

Busra 24-06-2020

Snelle levering, goed verpakt. Ondanks de corona drukte toch geleverd op verwachtte datum

Moniek 24-06-2020

Het product was makkelijk via de mobiel te bestellen en al snel in huis. Zeer tevreden over de service.

Dewi 24-06-2020

Hele fijne website met duidelijke informatie en goede reviews. Zeer snelle levering, zeker in deze tijd. Waar andere webshops er langer over doen was Blokker echt heel snel!

Pie 24-06-2020

Gemakkelijk en duidelijk shoppen. Zeer goede prijs kwaliteit aanbod. Zeer snelle en correcte bezorging. In een noemer zeker een aanrader.

ML 24-06-2020

De online ervaring was prima. Snelle levering door ophalen in de winkel. Echter het artikel voldeed niet aan de verwachtingen en dus teruggebracht. Ook in de winkel. Maar dan krijg je niet je geld teruggestort op je rekening. NEE. Dan moet je een cadaubon accepteren. Totaal niet mee eens. Gelukking ging het maar om een bedrag van € 20

S 24-06-2020

Er stond geen materiaal aanduiding bij het product. Toen ik belde stond ik lang in de wacht en kreeg ik niemand te spreken. Dus ik bestelde maar. Uiteindelijk was het materiaal goed, maar zat er een heele sterke geur aan de producten. Het materiaal is gebleekt katoen dat nog erg naar bleek ruikt.

De levering was prima. Wel een erg grote doos voor wat ik besteld heb.

gracie 24-06-2020

De shop heb ik gekozen omdat ik bij huishoudelijke artikelen bijna altijd als eerst aan Blokker denk. De mobiele site is overzichtelijk en snel.
De levering ging goed. Was ook snel en de berichtgeving meer dan duidelijk.
Ophalen in de winkel. Lange rij, handmatige verwerking. Het duurde even, maar de klantvriendelijkheid van personeel was top! geduldig, duidelijke uitleg.

J.B. 24-06-2020

Alles was Top geregeld, het ophalen in de Blokker winkel in Winterswijk ook, erg vriendelijk personeel!!!!

W. Versluis 24-06-2020

Prima prijs kwaliteit verhouding. Levering volgens afspraak. Toppie, erg tevreden.

Ben p 24-06-2020

Goede site. Veel productinfo. Biedt made in EU producten aan. Snelle bezorging. Gemakkelijke retourzending.

Mandy 24-06-2020

Shop prima. Levering was snel en in orde. Het product was echter op de dag van de levering ineens in de aanbieding. In de chat met de klantenservice moet je dus minimaal een dag wachten op een reactie. Tussen ieder chat gesprek!!! Te bizar. En ik kreeg het verschil in het bedrag niet terug, maar een tegoedbon. Terwijl ik het artikel nog ongeopend in de verzenddoos in de hal had liggen. Omdat de chat zo lang duurde, kon ik het ook niet meer voor de goedkopere aanbiedingsprijs bestellen. Al met al duurde de chaf twee weken en ben ik er niks mee opgeschoten. Waardeloze service.

Marivest 24-06-2020

Steeds als ik iets huishoudelijks zoek, kom ik uit bij Blokker. Ik vind het prettig om de artikelen in de dichtstbijzijnde winkel te laten bezorgen en ze op te halen wanneer het mij uitkomt.

Cheryl 24-06-2020

De bestelling werd zelfs wat eerder bezorgd dan bevestigd bij de dichtstbijzijnde winkel. Het waren twee cadeautjes en degene is er helemaal blij mee.

John 24-06-2020

Product was in stock and should be delivered within 1-2 days. Ordered 12 June, and niw almost 2 weeks later still don’t have it!!! Called helpdesk a few days ago and after waiting 15 min an unfriendly person told me it was ready to be sent. Still don’t have it so she was obviously lying in order to just get rid of the whole situation. Must now try to get my money back, little hope that it will work. Last time f***ing Blokker for me.

N Jansen 24-06-2020

Goede communicatie, snelle levering en een goede afhandeling bij retour. Ik kreeg na de levering het product defect geleverd en het terugsturen en de afhandeling door Blokker verliep gelukkig goed. Ik heb wel vaker dingen besteld die gewoon goed waren en ben ik heel tevreden.
Ik zou anderen Blokker aanbevelen om daar producten te bestellen.

Aernout 24-06-2020

Bij de Blokker kon ik mooi mijn 2 waardebonnen inleveren. Via de webshop werkte ze alle twee voor een product. De bestelling kwam snel bij ons binnen.

Rinaldo 24-06-2020

Super ondanks de drukte door de huidige omstandigheden was mijn bestelling er al de volgende dag.
Artikelen goed verpakt zodat schade bijna onmogelijk is, wat ook nodig is bij servies.

Lilly 23-06-2020

Producten waren snel geleverd. Handig dat klantenservice ook via Whattsapp bereikbaar is. Hierdoor heb ik snel antwoord op mijn vraag gekregen.

Boze klant 23-06-2020

Waardeloos bedrijf. 12 Juni puzzel besteld (Jan van Haasteren - Rondje Texel). Uiteraard moest er direct betaald worden. Maandag 15 juni bericht via mail dat het artikel niet op voorraad is. Geld zou teruggestort worden. Nu (23 juni) maar dan een week later nog steeds geen geld retour. Bestel NOOIT weer iets bij blokker! Prutsers

Tintin Mok 23-06-2020

Ordered a product online, after 2 days received an email that the order Has been send. After waiting for 2 weeks the order has not been received at the store. So I called customer service to get an update. It took me 20min waiting and wasn’t much help at all. Apparently there was an error but they do not know what. She could request a new order but product was sold out, so she canceled my order.

The next day new stock came in, so first thing i did is call customerservice again, again waited for 20min in line, request a new order. They said that ill receive an confirmation by email on monday and this does not happened. On Tuesday I’ve called again 15min waiting this time and the only thing she said was that they are very busy and not sure when the order will be place.

I mean seriously?! What kind of business are you, why do you have a customer service if you cant help your customer? After 3 weeks, no order have been placed, but you can accept my payment? Worst online shop experience ever.