Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 176 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Henk 11-05-2020

Prima aanbod en keuze mogelijkheden via de site. Levering conform afspraak. Ook prettig dat het product eventueel in de plaatselijke winkel direct geruild kan worden in plaats van terug sturen.

Jan Smit 11-05-2020

De Shop op zich werkt prima, maar het was noodgedwongen.
Ik had een nieuwe glaskan nodig voor mijn DE koffiezet apparaat en in het verleden kon ik die gewoon in de winkel bestellen, maar nu kan dit niet meer.
Dus online besteld en in de winkel af laten leveren, anders heb je ook nog verzendkosten.
Allemaal een hoop gedoe, wat best anders kan.

Ro 11-05-2020

De twee opbergboxen die ik had besteld kwamen stuk aan en bevatten geen deksels.

Fijne ervaring 11-05-2020

Fijne ervaring, alles was duidelijk en het pakketje lag snel klaar in de winkel!

M 11-05-2020

Had een barbecue besteld. Aangekomen miste er een schroef en zaten er gewoon allemaal zwarte vegen op de barbecue. Overigens kon ik geen recensie op het product schrijven maar ja omdat we graag wilden barbecuen maakte het niet veel uit maar eigenlijk kan het écht niet.

Davina 11-05-2020

Snelle levering en zeer goed verpakt. Bij online verzenden gratis af te halen in de winkel naar keuze.

ad 11-05-2020

Eenvoudig bestellen en betalen plus snelle bezorging. kan ik aanbevelen voor iedereen.

Tjitske 11-05-2020

Overzichtelijke website met veel keuze in wok pannen. Snellere levering dan wat er werd aangegeven tijdens het bestelproces. We wokken heerlijk met onze nieuwe pan :)

Marian 11-05-2020

Slecht contact te krijgen geen communicatie als je iets besteld hebt klant wordt te weinig geïnformeerd via mail of Messenger klant moet dan weer bellen

zonweringskap 11-05-2020

het product dat binnen de gestelde tijd door Blokker geleverd is , was goed en degelijk verpakt en zag er prima uit.

Rona Speets 11-05-2020

Ik bestel een Leifheit droogtoren + waszakjes. Krijg waszakjes thuis, PostNL had verder niets en zou vast worden nagestuurd. Na kleine week naar info@blokker.nl een mail met uitleg, bestelnr. en vraag wanneer de betaalde Leifheit droogtoren in mijn bezit komt. Paar dagen later een mail: "De waszakjes worden vandaag 11-05 bezorgt... Triest!! Rotzooitje in het Blokker online proces??

Julietta 11-05-2020

De bestelling bij Blokker is op tijd geleverd, ondanks de coronadrukte. Het artikel voldeed 100% aan mijn verwachting en was correct verpakt. Kortom: bij Blokker bestekd, dan wordt snel aan je deur gebeld👍😁

Martijn 11-05-2020

Zoeken op de site kan echt veel beter. Je moet verschillende zoektermen proberen voor je vindt wat je zoekt. Voorbeeld: een trekker om de vloer mee te te drogen vind je alleen via 'vloertrekker' en niet via 'trekker' of 'trekker vloer'. Na bestelling geen bestelbevestiging of Track & Trace ontvangen. Deze ontving ik ruim een week na ontvangst van het pakket, samen met de link naar dit reviewverzoek. Desalniettemin zeer tevreden over de geleverde producten en de prijs-kwaliteitverhouding ervan.

Lex 11-05-2020

Goed geregeld, duidelijke instructies en levering zoals toegezegd.
Niets op aan te merken.!

Rita 11-05-2020

Klantvriendelijk. Bestelde goederen kon ik afhalen op de afgesproken plaats en tijd.

SKS 11-05-2020

Goede duidelijk omschrijving van product tegen redelijke prijs. Snelle levering.

J.Fastl 11-05-2020

Zeer eenvoudig dus veel gemak heel veel keus voor iedereen is er wel wat te vinden voor als naar iets zoekt of als kado

Wim 11-05-2020

Duidelijke indeling van de website. Snelle levering. Dag later al bezorgd. Goed product tegen prima prijs.

Dora 11-05-2020

Goede service en snelle bezorging, zelfs in coronatijd. En natuurlijk prima producten.

Blokker 11-05-2020

Producten zijn goed afgeleverd.
Wel lange levertijd (5 dagen) en geen informatie over de stand van zaken.
Dus na de bevestiging van de order geen info over de bestelling ontvangen.
Persoonlijk zou ik dat wel waarderen.

elprecidente 11-05-2020

was eerste keer maar top super snel geleverd ruim assortiment goede prijs volgende keer weer

Tiny Bouwman 11-05-2020

Blokker een fijne winkel waar ik al jaren graag kom, met goede service en adviezen. Eerlijk en betrouwbaar.
Hopelijk blijft de winkel altijd in ons vertrouwde straatbeeld.
On- line was ook een goede ervaring, ondanks de vertraging, omdat alles eerlijk en duidelijk uitgelegd werd i.v.m. drukte en Corona.
Mijn voorkeur blijft kopen in de winkel.

Vriendelijke groet een tevreden klant

Paul 11-05-2020

Ik vind het gewoon goed en alles volgens afspraak verlopen is.En de service bij het afhaal punt goed.

Hannie 11-05-2020

Site goe overzichtelijk. Levering snel en tijd van aflevering prima aangegeven. Altijd gaat het goed.

Andre de Groot 11-05-2020

Snelle levering naar filiaal,product voldoet prima conform de product omschrijving