Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 171 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Miriam 16-12-2019

Wat is zocht was niet in de winkel te koop, wel via Blokker.nl
Bestelling is correct en tijdig geleverd op het door mij gekozen afleveradres

J 15-12-2019

Er was een product bij die achteraf niet geleverd kon worden. Binnen een aantal dagen was het geld weer teruggestort op mijn rekening

S.Schippers 15-12-2019

Heb bij Blokker Zeist besteld zou donderdag gebeld worden dan zou dit er zijn.
Ik vertrouwde dit al niet
Gauw online besteld. Super blij mee
Maar goed ook anders had ik geen cadeautje met Sint gehad. telefoontje moet nog komen.
Ga voortaan altijd online koppen

Wat is een weergavenaam? 15-12-2019

De shop is onlangs opnieuw ingericht en vernieuwd wat het winkelplezier verhoogd. Personeel voldoet. Bestelling is vlot en prettig afgewerkt. ( het is alleen natuurlijk niet leuk als je jouw artikel enkele dagen later in een speciale aanbieding ziet staan in de winkel!🤨)

K.N. 15-12-2019

Snelle levering van een electrische onderdeken, die bovendien vriendelijk geprijsd was. Goede en informatieve website. Levering via een Blokker filiaal, wel zo prettig dat je niet thuis hoeft te blijven!

Jolan 15-12-2019

Heel gebruiksvriendelijk om te shoppen. Alleen het zoeken naar het retour proces was nogal een klus en leidde bij mij tot onzekerheid of het wel goed zou gaan. ( welke etiket moet nu op het retourpakket want er staan ook persoonlijke gegevens op)

Margot 14-12-2019

Kerstservies aangevuld en eindelijk die etagere gekocht. Past mooi bij mijn andere crème Wedgewood servies. Volgens mij is Blokker de enige die het verkoopt. Ooit met een ontbijt serviesje voor de kleinkinderen begonnen. Het arriveerde snel ondanks dat het de week voor Sint was en was uitstekend verpakt.

Frank 14-12-2019

Snelle en goede service vlak voor 5 december. Zou het zeker aanraden bij al mijn kennissen.

Louky 14-12-2019

We bestelden een Leifheit snelle mop met 25 l emmer met wieltjes. Bij de kleinere emmer zonder wieltjes zat een mop met steel die zelfstandig kan staan. Bij onze bestelling leek het op dezelfde steel en mop, maar de steel kan niet zelfstandig staan. Waarom niet ook bij deze versie?

Reinier 14-12-2019

Goed en uitgebreid assortiment, ook op het gebied van hulpmiddelen.
Vlotte verzending en prima verpakt.

Marjan 13-12-2019

Overzichtelijke webshop, kon hetgeen waar ik naar op zoek was snel en makkelijk vinden, leuke acties, makkelijk bestelproces, snelle levering, top!!!

Roy 13-12-2019

leuke site met redelijke prijzen.
goede kwaliteit spullen.
vooral de aanbiedingen zijn zeer welkom.

Ronny Klerk 13-12-2019

In de winkel verschillende uitvoeringen kunnen bekijken en vast houden.
De gewenste uitvoering was niet beschikbaar in de winkel, maar is de volgende dag al geleverd.

kees kapse 13-12-2019

geen voorraad in de webshop en uiteindelijk niet op tijd geleverd door de blokker en postnl

J.C.de Meulmeester 13-12-2019

Voor alle huishoudelijke artikelen kunnen we altijd bij Blokker terecht. Ook voor tuin en terras in de zomertijd.
Een prima winkel, vriendelijk en behulpzaam personeel. En niet duur.

Lou 13-12-2019

Blokker blijft een vertrouwde winkel voor ons. Scherpe prijzen en mooi assortiment. Ook de website ziet er goed uit en de aanbiedingen zijn mooi. In de winkel doen ze nooit moeilijk over retouren dus dat zal op de website ook zo zijn. Dit keer een Philips Airfryer gekocht dus we zitten met de kerst gebakken, maar dan met gebakken lucht maar nu in de goede betekenis van de uitdrukking. Echt VET nu bakken zonder vet.

Kees 13-12-2019

Fijne webwinkel, duidelijk en overzichtelijk, alles netjes gereed bij het ophalen. Super!!!

Koffers 13-12-2019

We hebben twee Princess koffers besteld Voor een mooie aanbiedingsprijs ‘s middags en de volgende dag hadden we ze al binnen. Goed verpakt en erg snel dus.

Jan Hoedeman 13-12-2019

Kocht een airfryer met Philips cadeaupakket.
Cadeaupakket ging pas een dag later in.
Blokker ondernam geen enkele actie om mij te helpen en verwezen steeds maar naar Philips, het zou wel goed komen.
Omdat de verkoop 1 dag eerder was dan de ingang van de actie, kon ik mij bij Philips niet inschrijven.
Een fout hoor jezelf te herstellen en niet de klant!!

ron 13-12-2019

Een gebruiksvriendelijke website. Alles staat er met veel informatie en goede afbeeldingen.

Daniella 13-12-2019

Blokker verkoopt goede en voordelige reiskoffers die je in de winkel kunt kopen of via de website kunt bestellen. Het ophalen van de bestelling verliep niet helemaal soepel, omdat de medewerker die ik trof niet goed op de hoogte was van de procedure.

Grad Arts 12-12-2019

Snelle levering prijs kwaliteit verhouding uitstekend goed verpakt geen beschadigingen

Bartalypse 12-12-2019

De website geen problem. bestellen was duidelijk en eenvoudig. Zelf heb ik ervoor gekozen om het pakketje te laten bezorgen bij de dichtstbijzijnde vestiging. Bijzonder vond ik dat het pakket opgestuurd werd vanaf blokker.nl, omdat ik er tijdens het ophalen achter kwam dat het product ook gewoon in de winnkel lag. Dit leek mij vrij omslachtig voor blokker zelf, en onnodige langere levertijd voor de klant. Tijdens het ophalen werd er nog een sneer uitgedeeld door de filliaalleider dat het een franchise betreft en of het de volgende keer gewoon in de winkel gekocht kan worden, omdat hij er anders niets aan verdiend. Dit vond ik niet zo netjes.

Hans 12-12-2019

Makkelijk het product gevonden - naar aanleiding van advies in de winkel in de stad (Utrecht). Makkelijk en snel te bestellen. Afgehaald bij de winkel in De Bilt.

John G 12-12-2019

Het is zeer eenvoudig om spullen te bestellen via de website, van zoeken tot afrekenen. Spullen werden netjes en op tijd thuisbezorgd.