Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 176 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Dochter van tevreden klant 25-09-2022

Electrische kacheltje was makkelijk te bestellen. Ik werd goed op de hoogte gehouden over het verdere afhandelen, en de volgende werkdag al binnen. Dienst dpd kwam pakket keurig aan de deur bezorgen, zoals het hoort. Zeker bij oudere mensen. In één woord...top!

Nazia FG Smid 24-09-2022

Mooie,overzichtelijke webshop!
Voor praktische zaken zowel cadeaus/huishouden kom ik hier zeker tot mijn recht. Dit geldt ook in de fysieke winkels van Blokker! Hier kom ik graag langs én voor een prive/verjaardag aangelegenheid wordt zelfs jouw artikel/producten mooi ingepakt! Het geeft jou een een zeer prettig gevoel. Ik zou zeggen ga zo door!!
Mvg N.Smid ;)

Florans Harris 23-09-2022

Was op zoek naar pannen en ging naar de Site
Het waren de juiste pannen en ook nog afgeprijsd .
Bestelling ging vlot wat mij normaal niet zo gauw lukt
De levering gebeurde binnen een dag,super blij mee.
De pannen doen het prima!

Catharina 22-09-2022

De website van Blokker is overzichtelijk. Het bestellen van de straalkacheltjes ging gemakkelijk. De producten zijn snel geleverd via DHL. Het is erg fijn dat je zelf een datum en tijdvak kunt kiezen. Blij met mijn nieuwe straalkacheltjes. Twee geven voldoende warmte af om een hoge woonkamer te verwarmen!

Elfrida 22-09-2022

Online bestelling geplaatst omdat ik het artikel niet in de winkel kon vinden, voordeel is dat als je het dan in de winkel laat bezorgen dat je geen bezorgkosten hoeft te betalen en je niet thuis hoeft te blijven.

J 22-09-2022

voorraad in de winkel grote marktstraat den haag staat als aanwezig. Niet dus, 2 keer binnen 4 weken geprobeerd: geen product.
Dan maar bestellen via aflevering in deze winkel. Blokker vertelt: " Vandaag bestellen is vandaag afhalen in de winkel" 2 producten besteld: 21-09-2022 08.28u.: Je bestelling wordt klaargemaakt in onderstaande winkel: Blokker Grote Markstraat. 21-09-2022 08.29u. : " Bij het verwerken van jouw bestelling besteld op 21-09-2022 bleken onderstaand(e) artikel(en) niet leverbaar te zijn" He jammer, maar dit betekent dat er vanuit alle landelijke Blokker-vestigingen maar 1 artikel leverbaar is???? Nou nee hoor: 22-09-2022 16.37u. : Bij het verwerken...blabla bla... enzovoort. Ze hebben de spullen gewoon niet en op de webstek staat dit nog steeds als "In voorraad". Overigens is er nog steeds geen bericht gekomen dat ik het derde bestelde artikel in de winkel af kan halen. B"lokker" : Ga zo door en gij zult vele klanten verliezen. O ja: gaat om dit apparaat, maar al eerder meegemaakt dat een artikel, ondanks de vermelding op de webstek, niet in een winkel aanwezig was https://www.blokker.nl/q-link-plug-in-bewegingsmelder--randaarde-geschikt-voor-wandmontage/2395861.html

Peter 22-09-2022

Producten zijn door de bezorger kapot gegaan. Zijn niet geleverd en er worden geen nieuwe artikelen gestuurd ik moet maar wachten totdat ik mijn geld terug kriig en kan dan pas nieuwe bestellen meest waardeloze service en bedrijf ooit.

Ger Silvrants 21-09-2022

Bij Blokker Panningen een philips airfryer gekocht.Was nu een actie en tot en met 24 september zou je een gratis philips bbq krijgen.Blokker Panningen had deze niet en kon hem ook niet bestellen.Klantenservice gebeld,krijg je als antwoord dat dit een actie van de winkel is en ze hellas niets voor me kunnen doen.Kijk je op de site kun je de airfryer bestellen met bbq.Dat is toch vreemd. Als je niet kunt waarmaken wat je aanbied,doe het dan ook niet.😡😡😡

Rianne 20-09-2022

Makkelijk en snel bestellen bij de blokker! Duidelijke info over het product maar ook over het leveren! Gelukkig, zoals vermeld met 1 werkdag in huis!

Bij blokker kun je ook meedoen met een 'spaarprogramma'. Leuk extraatje om te sparen voor korting, maar ook leuke aanbiedingen

Sjan 20-09-2022

Zeer tevreden over de website
Én zeer snelle levering
En klantvriendelijkheid...

Marina 18-09-2022

Overzichtelijk, toen ik er zelf even niet uitkwam contact gezocht via Instagram, daar goede hulp gekregen. En tot mijn verbazing stond er een paar uurtjes later een fietskoerier voor de deur. Top

O.k. 18-09-2022

De servies van Blocker is gewoon perfect..
Bestellingen via internet an Huis, en servies in de Winkel van Blocker in Heerlen
Beter kann niet.

Slissy 18-09-2022

De tafel voldeed aan mijn verwachting. De kwaliteit van de tafel was super en dankzij de duidelijke instructie kon ik het makkelijk in elkaar zetten!

Desiree 17-09-2022

Overzichtelijke site met een mooi assortiment. Ik heb snel achter elkaar meerdere bestelling gedaan voor verschillende adressen en alles werd snel (de volgende dag) en compleet afgeleverd.

XvZ 17-09-2022

De Blokker in Assen is met de zeer behulpzame medewerkers een fijne winkel. Blokker heeft een goed, breed assortiment met goede merken, is betaalbaar en het zijn goed ingerichte, overzichtelijke winkels.

AEM 15-09-2022

Website zit goed in elkaar. Dienstverlening/aflevering op tijd. Ik geef zelden meer dan een 7.

Bert 15-09-2022

ik schrijf deze review met een 3 omdat je alleen maar je positieve gevoel kan delen en niet hetgeen wat gesuggereerd wordt, dat er verbeteringen kunnen plaatsvinden op basis van de klanten input.

Patricia 13-09-2022

Producten Blokker en webshop helemaal prima. Echter, fietsbezorging via Packaly viel tegen. Niet zoals beloofd op dezelfde dag, ook niet dag erna, maar dag daarna en dan met auto ipv fiets.

Martine 13-09-2022

Beste prijs en super snel geleverd; met een goede communicatie. Vrijdags besteld en zaterdag konden we ze goudgeel bakken! Genieten

Bente 12-09-2022

Blokkergekozen metde meeste voorraad voor het product wat ik wilde kopen. Binnen 1 dag was de bestelling op te halen bij een vriendelijke winkel medewerkster. Ze gaf aan dat er 2 jaar garantie word gegeven vanuit blokker wat helemaal top is!

Jm pauw 10-09-2022

Vandaag besteld morgen in huis en compleet
En duidelijk hoe je moet bestellen

Marjoleine 10-09-2022

Bij Blokker vind ik vrijwel altijd kwaliteitsproducten voor een goede prijs. Zij verkopen erg veel producten waarvan je soms blij verrast bent dat je het bij hen kan vinden. Zo wist ik, tot voor kort niet dat zij ook een groot assortiment medische hulpmiddelen verkopen. Verder vragen zij geen bezorgkosten wanneer je iets boven de € 25,- koopt. De site werkt gemakkelijk en je kan goed schakelen van- en naar je winkelmandje. Hij is alleen niet altijd even goed bereikbaar.

Jos van den Heuvel 10-09-2022

Gevraagde producten waren of aanwezig of werden direct besteld via de centrale inkoop.

Joseppe 10-09-2022

Koelkast op woensdag besteld. Om onduidelijke redenen niet afgeleverd. Donderdag opnieuw koelkast besteld. Zaterdag nog steeds niets ontvangen! Meermaals contact met Blokker alsook DHL leverde totaal niets op! Was voor ons echt de laatste keer Blokker!

Emma 09-09-2022

De bestelling kwam erg snel binnen. Het product was ook echt precies wat ik verwachtte. Kortom dat ging allemaal goed!