Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 171 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

RK 02-07-2020

Pan besteld die in de winkel was uitverkocht. Online was hij nog op voorraad. Na het bestellen kreeg ik een mail dat er een fout was en hij niet meer op voorraad was. Dus niks gekregen, alleen mijn geld terug. Hij stond hierna alsnog op voorraad online maar niet nog eens geprobeerd.

Fre 02-07-2020

het product was besteld en betaald met een leverdatum. daarna kwam een email dat het niet leverbaar was hoewel op de website in voorraad. het product is nooit van voorraad afgehaald op de website en ik heb het geld nog niet terug gestort gekregen. we zijn anderhalve week verder. ik beveel de website niet aan en zal hier zelf nooit meer iets bestellen.

Armando 02-07-2020

Ik heb drie artikelen besteld. ik had niet de mogelijkheid om te kiezen voor afhalen. Nadat ik had betaald kreeg ik een bericht dat het door mij bestelde strijkijzer niet leverbaar was en zonder een vergelijkbaar artikel aan te bieden. Daar heb ik dus niets aan. Na een weekje heb ik wel het geld teruggekregen. De wasmanden werden op een niet aangekondigd tijdstip afgeleverd bij iemand bij mij in de flat. Over de bezorging van de strijkplank heb ik een tiental mailtjes gekregen. De op een na laatste melde aflevering tussen 16:30 en 19:00. En de diezelfde dag laatste rond 11:00 dat er bezorgd was op nummer zoveel.
Zwaar vermoeiend.

Meike79 01-07-2020

De producten die ik zocht waren makkelijk te vinden. Door te filteren kreeg ik precies de producten die ik zocht te zien. Fijne manier van (online) winkelen !

Mirella 01-07-2020

2 stoelen bestelt 1 daarvan beschadigd aangekomen meteen mail gestuurd met foto's van de beschadigde stoel maar tot nu nog steeds geen reactie zeeeer slechte service voor mij de laatste x geweest raad deze website niet aan

S.de jong 01-07-2020

Super fijne om on line te winkelen bij blokker. Communicatie is prima en de ophalen in de winkel service liep soepel.

Martin 01-07-2020

Shop is duidelijk, zeer gebruiksvriendelijk, goede informatie. Eenvoudig om te bestellen en zeer snel geleverd. (binnen 24 uur)
Vooral de duidelijke product omschrijving vindt ik van belang en een goede foto van het product zodat je je keuze ook hier op kunt baseren.

IT 01-07-2020

De waterkoker heb ik retour gestuurd omdat hij lekte bij de overgang van de zwarte naar de rvs rand. Ik heb duidelijk op het retourformulier aangegeven dat ik een vervangt exemplaar wil maar tot nu toe heb ik nog steeds niets ontvangen!!!! Terwijl de waterkoker al op 18 juni 2020 (dus 14 dagen geleden) is gearriveerd bij het magazijn van blokker zelf. Ook heb ik hun een aantal mailtjes gestuurd en nog steeds geen reactie op de mails terwijl er staat binnen 48 uur krijgt u bericht!!!! Daarna nog een poging gedaan om de klantenservice te bellen volgens het bandje wordt je binnen 10 minuten geholpen maar ik heb 45 minuten aan de lijn gehangen en niemand aan de lijn gehad toen maar opgehangen. Het ergste vindt ik nog dat je vooruit moet betalen en dan krijg je deze zeer slechte service voor terug.

Hanne 01-07-2020

In de winkel van Blokker ben ik correct behandeld .
Aangezien ik een retourzending had en deze niet in de winkel terug kon, heb ik uitleg gekregen hoe het verder moest.

C.J.M. Weeber 01-07-2020

Op 12 juni j.l. kreeg ik de bevestiging van mijn bestelling van 3 koekenpannen 20 cm, t.w. 1 x BK Thermo Induction en 2 x Green Chef Profile Plus. Nog diezelfde dag kreeg ik bericht dat de BK pan niet in voorraad was. Ik heb toen direct de site opgezocht en zag staan "in voorraad" zoals ik gezien had voordat ik de bestelling plaatste.
Het is wel wat merkwaardig dat ik afgelopen dinsdag 29 juni de vraag kreeg of de B.K. pan goed beviel.
Vandaar het cijfer 6

Andre D 01-07-2020

makkelijk artikelen te vinden, correcte afhandeling, en niet te vergeten: thuis bezorgd

HD 01-07-2020

Makkelijk zoeken en bestellen. Je gaat pas naar de winkel als je weet dat het er is.

Nee 01-07-2020

Jammer eerste bestelling ging zwaar mis tevens sta je 20 minuten in de wacht .Dus ga je ophangen mij is dit 3 keer gebeurt zo jammer aangezien bij de dood van mijn vrouw gestorven aan kanker en al de bestellingen door haar werd uitgevoerd.Zal me wel twee keer bedenken om wat te bestellen bij Blokker.Bij al de andere sites ging het allemaal veeeeel beter logisch dat dit bedrijf het gaan verliezen van bol.com Amazon.

nvt 01-07-2020

Erg vervelend al je iets besteld en betaald hebt, en dan achteraf een mail terug krijgt, dat het artikel toch niet meer op voorraad is. Vooral als het gaat om een cadeautje wat bedoeld is voor een kind.
Terugbetaling ging wel vlot, niks mis mee.

Astrid 01-07-2020

Makkelijk en snel bezorgd en je hoeft de deur niet uit. Bestel vaker bij blokker.

Daniëlle 01-07-2020

Wat een vreselijk bedrijf is dit!!
Op tv en in de folder werd reclame gemaakt voor een stoomgenerator van Philips, hierbij kreeg je een gratis product. De keuze was een bbq of een kledingstomer.
Die laatste leek mij wel want, want een bbq heb ik al.
Stoomgenerator gekocht, wil dezelfde dag de kledingstomer bestellen en krijg de melding dat deze buiten de actieperiode is gekocht.

Gebeld met de klantenservice “jawel hij is gewoon te bestellen hoor. Daag!”
Werkt dus niet.
Terug naar de winkel, deze belde ook weer met de klantenservice.
Probleem was bij hun bekend. Al mijn gegevens werden doorgestuurd naar een expert die van het probleem op de hoogte was. Deze zou contact met mij opnemen.

Ondertussen zijn we al 3 weken verder. Nog altijd geen bericht van deze “expert”.
Contact gezocht met ze via een andere weg. “Nee mevrouw deze actie geld niet op uw aankoop. Wel die van de bbq.”

De oplossing is niet zo moeilijk naar mijn idee.

Kenny 01-07-2020

Top winkel
Heb vorige week 2 tv,s online bestelt binne 2 dagen kreeg ik een mail dat de tv, 's binne zijn personeel die zijn vriendelijk als je wat vraagt dan krijg je echt veel uitleg dus top winkel en top personeel

MH 01-07-2020

Ik had een bestelling geplaatst van een Senseo. Deze was op voorraad en had ik betaald. Bevestiging van de order gekregen via de mail, dus helemaal top. 2 dagen later bleek dat mijn bestelling geannuleerd was, omdat het desbetreffende artikel toch niet op voorraad was. Erg spijtig. Wat wel gezegd mag worden, het betaalde bedrag was meteen teruggestort. Dus uiteindelijk naar een Blokkerfiliaal in de buurt gegaan.

A van Rekum 01-07-2020

Duidelijke shop en goede informatie, snelle levering van de ladekasten.
Zeker voor herhaling vatbaar

Arjan 01-07-2020

Het lijkt nogal mis te gaan bij de online service van Blokker.
Ik had op 20 juni een Sodastream pakket via blokker.nl besteld in de hoop dat ik dit enkele dagen later eenvoudig in het lokale filiaal kon ophalen. Er stond geen melding over dat het niet leverbaar zou zijn en ik kon gewoon bestellen. Helaas kreeg ik op 22 juni toch een e-mail dat het artikel bij het verwerken van mijn bestelling niet leverbaar bleek te zijn en dat het aankoopbedrag zou worden teruggestort. Gek genoeg stond er op blokker.nl ook op dat moment nergens dat de Sodastream niet meer leverbaar was en zou je het zo nogmaals online kunnen bestellen.
Vervolgens belde ik naar het lokale filiaal van Blokker en daar bleek dit product ruim in voorraad te zijn en kon ik het direct komen halen, weliswaar tegen een nieuwe betaling. Dit alles vond ik al een vreemde gang van zake. Waarom controleert de online webshop niet de beschikbaarheid van het product bij het betreffende filiaal?
Omdat ik de Sodastream snel nodig had als een cadeau, heb ik deze toch maar tegen een tweede betaling afgehaald bij het filiaal.
Een week later op 27 juni stond het bedrag nog steeds niet op mijn rekening en heb ik uitgebreid een e-mail teruggestuurd naar de online klantenservice ...Tot op heden geen reactie ontvangen en geen geld teruggestort gekregen.
Vandaag (1 juli) heb ik naar de klantenservice gebeld en na 14 minuten wachten (beloof dan niet binnen 10 minuten geholpen te worden) kreeg ik eindelijk een medewerker aan de lijn. Er werd gezegd dat het druk was en dat daarom mijn e-mail niet is beantwoord en mijn geld nog niet is teruggestort. Ze zouden er nu spoed achter gaan zetten, maar hoeveel tijd kost het om even een geldbedrag te retourneren? Dat moet in minder tijd kunnen dan dat dit telefoongesprek duurde.
Ik ben erg benieuwd of ik mijn geld deze week nog terug ga krijgen.
...Kortom: Ik ben een hoop geld, tijd en energie kwijt geweest aan iets dat ik niet eens geleverd heb gekregen. Mijn vertrouwen in de online service van Blokker is enorm beschadigd. Erg jammer Blokker, dat had heel anders kunnen gaan.

Oma 01-07-2020

Zaterdag besteld,.maandag al bezorgd! Heel blij met de snelle service .....

Wouter 01-07-2020

Goeie service en snelle afhandeling. Ruim tevreden over het bestelde product. (Kleine koelkast met vriezer)

Jolanda 01-07-2020

Groot assortiment, en een snelle levering en geen verzendkosten boven de 40 euro is netjes

Harry 01-07-2020

WAARDELOOS en klantonvriendelijk !
Daar stond ik dan om mijn online gekochte en betaalde weegschaal van 30 euro op te halen.
Gewapend met bankpas, Nederlandse id en rijbewijs en de info welke weegschaal de kleur en prijs.
Niet meekrijgen dus want ik moet een orderbevestiging bij mij hebben..... geprint of op een smartfoon.
Ik heb GEEN printer en doe niet mee aan de smartfoon zooi (bijna 60 jaar) maar de bedrijfsleider was niet tot andere gedachten te brengen want..... fraude enz.
Ik nog "als ik fraude wil plegen doe ik dat toch niet bij de Blokker met een weegschaal van 30 euro" ?
De rest van de discussie zal ik maar niet melden maar ik ging met lege handen en boos de winkel uit.
Klantenservice gebeld (lang in de wacht.....vond ik niet gek eigenlijk) afgesproken om af te zien van de koop en geld terug te krijgen maar sindsdien krijg ik mails dat mijn pakket er nog ligt en nog geen geld terug gehad zoals afgesproken.

Daarna bij de buren (ETOS) nog 2x een PostNL pakket opgehaald gewoon met mijn ID bewijs en rijbewijs (daar kunnen ze de barcode lezen dus dat gaat helemaal snel). Niks geen order bevestiging printen..

Blokken gaat niet met zijn tijd mee maar dat was al bekent

Succes Blokker Loosduinen (Den Haag) mij zie je niet meer.

Annemiek 01-07-2020

Slecht! Dit is de laatste keer dat ik iets bij jullie heb gekocht. 1e x dubbelwandige theeglazen besteld, enkelwandige gekregen. Ik moest ze in de winkel omruilen. Slechte service. Grote solarlamp besteld, 3 kleintjes gekregen. Blauwe koektrommel besteld, witte gekregen.