Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 176 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

H.S. 16-07-2020

Prima website. Makkelijk bestellen. Opgehaald bij het dichtstbijzijnde filiaal. Dat verliep allemaal probleemloos.

Wendy 16-07-2020

Een duidelijke productomschrijving op de website en hele snelle bezorging! Top

Jacobs 16-07-2020

Het assortiment is ruim. Ik heb pannen en cadeautjes besteld op 2 juli, expres via internet besteld en thuis laten bezorgen omdat ik vanwege een auto-immuunziekte / Covid-19 liever niet naar een winkel ga. Ik kreeg meteen een mail dat 1 artikel niet geleverd kon worden, krijg ik het geld nog van terug. De rest was op voorraad en zou de volgende dag geleverd worden. I.v.m. Covid-19 kan het natuurlijk langer duren, 7 juli nog steeds niks ontvangen en gebeld met de klantenservice (ook omdat er cadeautjes bij zaten die ik 12 juli wilde afgeven). Het pakket was volgens diegene in orde gemaakt en was bij PostNL, ik zou diezelfde dag of de dag erop een Track & Trace ontvangen, de cadeautjes zou ik nog voor het weekend hebben werd mij verzekerd. Op 9 juli weer gebeld, want nog niks ontvangen. Ik kreeg excuses (?) pakket was kwijt geraakt bij PostNL daar zou een onderzoek naar gestart worden, dat ging wel 3 werkdagen duren. Dus of ik mijn cadeautjes op tijd zou ontvangen was niet zeker en het geld wat ik nog terug kreeg waren ze nog steeds mee bezig (had ik 7 juli ook al naar gevraagd, kwam zo snel mogelijk). Op 11 juli nog steeds niks ontvangen, dus toch maar naar de winkel voor de cadeautjes. Op 14 juli weer klantenservice gebeld, want ik had nog steeds niks binnen en de cadeautjes waren dus niet meer nodig!!! Wel heel vriendelijk te woord gestaan, excuses en een bon van €10,-, deze medewerker kon zien dat het pakket helemaal niet "kwijt" was! Er was nog helemaal niks met mijn bestelling gedaan!!! In overleg de hele bestelling geannuleerd, nu kreeg ik ook te horen dat het bedrag wat ik betaald heb ik pas over 14 dagen kan terug verwachten. Eindelijk duidelijkheid over alles! Fijn dat dit gegeven werd en ook de tegoedbon, maar neemt niet weg dat ik die bestelling nooit gehad heb, ikzelf alsnog naar de winkel moest en 3x in de wacht heb gezeten om de klantenservice te spreken. Ondertussen gisteren de pannen met de bon opnieuw besteld en ontvangen, het kan dus wel. Nu afwachten wanneer ik het volledige bedrag van de eerste bestelling terugontvang...??? Bedankt i.i.g. Joyce (klantenservicemedewerker) voor het luisteren, excuses, het gebaar (bon) maar vooral het eerlijke en duidelijke antwoord!!!

Doortje 16-07-2020

Ik had online een pan besteld en zou een berichtje krijgen als de pan beschikbaar was in de winkel. Na twee uur of de volgende dag 2 uur na openingstijd. Geen mailtje ontvangen ook niet in de spam. Dus de volgende dag om n uurtje of 12 gaan vragen. Ja hoor de pan stond voor mij klaar maar niet de pan die ik online besteld had. Zeer vriendelijk en goed geholpen door de medewerkster, niet de pan die ik besteld had maar een goed alternatief.

S.I. Oei 16-07-2020

eenvoudig te bestellen via internet en haalbaar qua prijs voor ieder's die wat wils

S. I. Oei 16-07-2020

Henk de Munck 16-07-2020

Gewoon Blokkergoed! Als ik meer toevoeg verdwijnt de essentie van Blokkergoed!

Yvonne 16-07-2020

Het uitzoeken van het artikel ging vlotjes en de volgende middag lag het in de winkel.

Len 16-07-2020

duidelijke website, scherp geprijsd en levering volgens afspraak. Prima manier om iets te bestellen

Samantha 16-07-2020

Heldere webshop met duidelijke (product)informatie en reviews van andere kopers. Daarnaast was de levering erg snel.

John Kenniphaas 16-07-2020

De mail van Blokker van levering kwam 5 dagen later dan de echte levering.

De doos was beschadigd.
Product was schadevrij

Yvonne 16-07-2020

Artikelen zijn makkelijk te bestellen op de website, snelle levering (volgende dag) en je wordt goed op de hoogte gehouden.

M 16-07-2020

Ik was op zoek naar de 2 items, die ik ook gekocht heb, vond afhalen in de winkel net zo praktisch. Ik hou van een vlotte afhandeling, soms kan dat even duren, zeker ook gezien de corona toestanden. Niet ontevreden.

Emeli 16-07-2020

Levertijd zou 1-2 dagen zijn, na 4 dagen contact opgenomen. ‘Het pakketje was blijven hangen’. Of ik het opnieuw wilde bestellen, want afhalen kon niet. Opnieuw besteld, nou dat is momenteel een week geleden en nog steeds niks vernomen. De klantenservice is heel vriendelijk, maar kan me niks vertellen behalve dat de order geplaatst is. Ik zit al 1.5 week zonder prullenbak.. geen tegemoetkoming niks.. niet tevreden dus.

Ila 16-07-2020

Online staat er binnen 1 à 2 werkdagen leveren. Tweede dag werd het pas bij PostNL geleverd. Had ik dat geweten, dan was ik in de warme week naar de winkel gekomen. Vervolgens bezorgt PostNL ook nog eens laat. Had ventilatoren dinsdag uiterlijk woensdag verwacht. Uit eindelijk donderdag geleverd zegt PostNL maar niemand thuis. Not dus! Uit eindelijk vrijdag in huis. Dus en Blokker is laat met leveren, zowel PostNL. Erg teleurgesteld dat ik het wil retour zenden, alleen omdat het niet volgens de website geleverd is binnen 1 à 2 dagen.

Karin 15-07-2020

Ik had het artikel snel binnen en het was goed verpakt. Het was een zwaar pak dus het was fijn dat het bezorgd werd.

Petra C. 15-07-2020

Heb je iets huishoudelijks nodig, dan denk ik meteen aan Blokker.
Goede kwaliteit, goede service.

Hans 15-07-2020

Bestellen eenvoudig
Aflevering snel
Info rondom aflevering ruim voldoende
Prettige afwikkeling in winkel
Kortom: voor herhaling vatbaar

Rita 15-07-2020

Slechte service na verkoop. Slechte service na verkoop. Slechte service na verkoop.

JT 15-07-2020

Zeer slecht geholpen.
Bestelling niet uit systeem gehaald.
Na 2 telefoontjes en een mail dat ik het produkt wel op heb gehaald ben ik er klaar mee !

Sam 15-07-2020

Zeer slechte service van het winkelpersoneel, der mobiel naast de kassa had duidelijk te voorrang. De website gaf aan binnen 2 uur tot misschien de volgende dag 2 uur na openingstijd een nummer te ontvangen om het op te halen. Helaas na 2 dagen nog niks ontvangen en moest ik zelf bellen naar de winkel. Het winkelpersoneel gaf kort en krachtig aan het alsnog te doen en dat het komt door verbouwing?????? Heb daarna maar klantenservice gebeld die mij netjes te woord stond en hun heeft gebeld en opgelost. De ophaalnummer ontving ik pas nadat ik het pakket al had opgehaald. Dus voor.mij geen blokker Rijswijk meer helaas.

mark 15-07-2020

duidelijk en een overzichtelijke site
mooie aanbiedingen prima bezorging volgende dag in huis

Busch 15-07-2020

In 2019 veel hitte in de tuin dus behoefte aan een partytent. Blokker had een simpele versie van 30 euro! On line besteld en ophalen bij de winkel. Bestelling stond klaar bij de kassa van de Blokker bij winkelcentrum Miro in Enschede (Handig en vlot)

Paul 15-07-2020

De twee artikelen die ik wilde hebben, kon ik zeer snel vinden en vervolgens de mogelijkheden goed vergelijken. De informatie per product was op maat. Prijstechnisch ook voordelig. De levering was snel. Ook de informatie over de bestelling via de mail was snel en correct.

WAV 15-07-2020

De aankoop en ruiling verliep probleemloos. Alles vlot en goed afgehandeld.