Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 176 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Boot 22-05-2020

Order werd snel geleverd en via afspraak. Ik ben zeer tevreden. Ook de mails dat het product bezorgd was, waren mooi op tijd en correct

Annemarie 22-05-2020

Zeer snelle levering en nette verpakking. Artikel was ook naar wens. Ik was erg tevreden.

Sv 22-05-2020

Een keukenmachine besteld, deze kwam in een zeer beschadigde doos aan in de winkel. Dit was een cadeau dus ging ik niet akkoord met deze verpakking. De medewerkers konden hem niet ruilen. Na bellen met de klantenservice toch nog kunnen regelen dat ik een machine kreeg met een goede verpakking.
Niet tevreden over de service in de winkel.

Peter 22-05-2020

De levering van de pedaalemmer en de ovenschaal was prima in orde. de ovenschaal werd een dag eerder geleverd dan de pedaalemmer, maar dat kwam goed uit, want ik zou lasagne gaan maken, dus de ovenschaal kwam goed van pas
en de levering was vlugger dan verwacht

J Bosman 22-05-2020

De site was duidelijk en de produkten goed te beoordelen en makkelijk te bestellen. De bestelling was mooi op tijd binnen, ondanks de waarschuwing dat het later kon worden ivm het coronavirus.

Irene de Boer - de Ruijter 22-05-2020

duidelijke en makkelijk vindbaar. Niet heel moeilijk om iets uit te zoeken, vooral duidelijk als je weet in welke categorie.

jacques 22-05-2020

het lijkt weer meer op de winkel van vroeger. Een winkel voor alle huishoudelijke benodigdheden ipv een standaard n on food winkel. en veel prettiger dan Action

Alie den Engelsman-Oskam 22-05-2020

Met de Blokker Barendrecht middenbaan is niks mis maar met de webshop is heel veel mis.
Volgens de webshop is een wasrek in slikkerveer Ridderkerk op voorraad maar deze winkel is met de opheffing uitverkoop bezig. Voor niets naar Ridderkerk gereden.
Besteld via de webshop. Zou dinsdag binnen zijn, niet dus, dag erna nog niet.
Dan krijg ik bericht dat het binnen is.
Vier keer gereden!!! Door foute informatie op de webshop.
Ik zoek volgende keer een andere winkel.

Adnan 22-05-2020

Ik vind het heel slecht ervaring ... helaas .. mijn bestelling is nog niet aangekomen ... ik heb de klantenservice nummer gebeld en je medewerker vertelde mij dat dat gaat behandeld worden , maar nee ik heb nog geen oplossing gekregen . Ik wil graag mijn bestelling wijzigen en opzeggen ... Ik ga niks in de toekomst van jullie bestelen .

hans 22-05-2020

Levering was op een door mij gekozen winkel en dat ging prima. Dit was mijn eerste keer.

M.a.h van eeden 22-05-2020

Prima, en vrij snelle levering . En dat terwijl het land toch nog in de ban is van het virus!

Anoniem 22-05-2020

Er stond op de site dat het te bestellen artikel binnen 2 uur in de winkel afgehaald kon worden omdat er winkelvoorraad was. Na bestelling bleek dit 3-5 werkdagen te zijn totdat bestelling in de winkel geleverd zou worden. Paar dagen later kwam mailtje dat bestelde product niet meer leverbaar was en geld teruggestort zou worden. Dit is voor mij een reden om niet meer via blokker.nl te bestellen.

Marjo Deutsch 22-05-2020

snel gevonden wat ik zocht en de volgende dag werd het geleverd.
Gelukkig in een kleine verpakking! Dus geen overbodige plastic en karton!

Shanti Vandana 22-05-2020

Goed geïnformeerd via mails. Bestelling, levering en dat het afgehaald is wordt allemaal gedeeld. Super fijn♡

Flowerpower 22-05-2020

Veel bestelgemak. Alles is snel aangeklikt en betaalt. De levertijd liep echter uit en een berichtje/update hierover was wel fijn geweest. Het product, 2 tuinstoelen, bevalt tot nu toe goed.

Gerard Janssen 22-05-2020

Ik vond er de tuinstoelen die ik zocht. Goed en niet te duur. Twee stuks gekocht. Bevielen goed. Helaas uitverkocht, ik wilde er nog twee bijkopen. Afwikkeling moeiteloos en duidelijk. Met track en trace was de levering goed te volgen,

Marcel 22-05-2020

Het product zou na 3-5 dagen geleverd worden. Ik ben gewend dat producten binnen een dag geleverd worden, dus dan duurt 3-5 dagen lang.
Een email of twee tussendoor zou dan prettig zijn. In de trant van “nog even wachten en dan...” , “we zijn er mee bezig” en “morgen is het zover”.
Dit houdt je als klant betrokken.

Wil 22-05-2020

Shop is zeer gebruiksvriendelijk, Blokker heeft echter nooit geleverd wel het geld geïncasseerd.

Remko 22-05-2020

Artikel werd snel geleverd en de informatievoorziening over de status was goed.

Menno 22-05-2020

11 dagen na bestelling nog niks ontvangen. Geen track and trace gekregen. Weet helemaal niks. Drama

Dina 22-05-2020

Bestelling online gedaan. Op maandagavond mail dat bestelling volgende dag in de winkel af te halen is. Uiteindelijk woensdag gaan halen was het niet aanwezig. Daarna mail gestuurd om klacht in te dienen plus vraag om te laten weten als pakket daadwerkelijk in de winkel zou zijn. Geen reactie telefonisch na twintig minuten in de wacht opgehangen. Niet motiverend om nog keer online te bestellen. Bedrijf niet bereikbaar en verstrekken geen juiste informatie. M'n moeder van 82 jaar ging voor niets naar de winkel en dat neem ik het bedrijf kwalijk

PKS. 22-05-2020

De gehele winkelbeleving en bestelling verliepen prima. Het product kwam ook netjes op tijd aan. Ben zeer tevreden over de webshop.

Annelies Hoel 21-05-2020

Duidelijk en goed en wanneer de bestelling niet aankomt wordt je door de klantenservice vriendelijk en snel geholpen, en niet onbelangrijk het uiteindelijk opgelost

Haris 21-05-2020

It was very quick delivery. Ordered in evening and arrived the next morning. Product is exactly as described and there were additional coupons in it as well.

Rolf Kramer 21-05-2020

Bestelling geplaatst en betaald. Op dag van geplande aflevering in plaatselijke Blokker mail dat er helaas geen voorraad was. Mail teruggestuurd dat nog steeds op de website de spullen die ik had besteld als "Op Voorraad" stonden. Zelfs nu nog !
Betaling overigens op korte termijn terug gekregen. Echter op mijn mail terzake totaal niets gehoord.