Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 176 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

JohannesWillem 05-04-2020

gebruikersvriendelijk, perfecte prijs/kwaliteitsverhouding, snelle levering.

A.F.E. Bicker 05-04-2020

Goede service, behulpzaam en vriendelijk personeel! Dat ervaar ik al het hele jaar, dus het is niet eenmalig!

Willem 05-04-2020

Overzichtelijk website, snelle levering.
Wordt goed op de hoogte gehouden van de levering. Product van goede kwaliteit

Roxana 05-04-2020

De website is gemakkelijk in gebruik te nemen. Duidelijke navigatie. De artikelen werden volgens afspraak geleverd.

Renate 05-04-2020

De website is overzichtelijk en de uitgebreide beschrijving van het artikel maakte de keuze gemakkelijk. De levering was binnen in een paar dagen geregeld. Het artikel voldoet precies aan de eisen die ik had verwacht!

M. de Poel 05-04-2020

Blokker had de juiste stofzuiger voor een goede prijs, en ik kon betalen met vvv cadeaubonnen.

Sebastiaan 05-04-2020

Netjes besteld en geleverd. Duurde een paar dagen, maar laten we die schuld aan corona geven!

Puzzelen 05-04-2020

Ik had 2 puzzels besteld omdat er een actie was 2e voor de helft. Nu was er 1 puzzel na mijn bestelling niet meer leverbaar, wel voor betaald nog geen geld terug en niet kunnen profiteren van de actie. Jammer. De puzzel die wel binnen is wordt hard aan gewerkt nu.

Wiegel 04-04-2020

Online gekocht houtlook
tuinkist Parys- zeer slecht-
Afgebroken stuk plastic vielen al uit de verpakking
bij het openen- zeer slechte handleiding - kon zo de container in - hoe kun je zo’n product verkopen - grote schande

M 04-04-2020

Besteld on line swiffer wet. Zou mail krijgen als ie in de winkel was. Na week niks. Gebeld maar kreeg bandje dat alles vertraagd was van wege corona. Na 10 dg maar s langs de winkel gegaan. Stond ie al bijna week lang klaar..de winkel is prima niks mis mee. Maar blokker online heeft hier n steekje laten vallen

Marianne 04-04-2020

snelle en nette levering. De producten zijn altijd zoals afgebeeld, ook qua kleur

Gerrie 04-04-2020

Blokker gekozen omdat deze het apparaat van mijn keuze op voorraad had. De levering was ivm het Corona 1 dag later.

Monique v, H. 04-04-2020

Ik kon mijn artikel snel vinden, met duidelijke informatie, op basis van wat voorkeuren een keuze gemaakt. Het artikel was snel en netjes geleverd en ben uitermate tevreden met mijn keuze!

S.C. 04-04-2020

Snelle levering.
Product 100% naar verwachting.
Het product een Airfryer xxl van Blokker.
Handleiding kan beter.
Receptenboekje zou mooi zijn.
Blokker in woonplaats telefonisch om raad gevraagd.
Goed geholpen door medewerkster.

Elly Hoogeveen 04-04-2020

Goede productinformatie en snelle bezorging. Product voldeed aan beschrijving en is snel geleverd. Duidelijke communicatie over de levering.

Carina 04-04-2020

Ik krijg een kapot wasrek geleverd. Na contact met de klantenservice krijg ik te horen dat ik het product zelf terug móet brengen naar de winkel tegen de maatregelen van het rivm in! Graag een oplossing zsm!

Robert Didier 04-04-2020

De Blokker webshop geeft duidelijke informatie over de artikelen. Die info klopt als je het artikel in handen hebt en dat is fijn. Gunstig is ook dat duidelijk in beeld staat of het artuikel is uitverkocht. Prettig want bij sommige andere webshops krijg je dat pas te horen nadat je betaald hebt. Kortom, je krijgt wat je ziet: prima.

e saanen 04-04-2020

de blokker is de enige winkel die nog DE producten en onderdelen verkoopt en waar je je punten kan inleveren
je wordt er vriendelijk en goed geholpen

Hennie 04-04-2020

Door de vertraging bij de vervoeder, was Ik al gaan vragen of het pakket er al was.
Personeel ging gelijk kijken, maar het was er nog niet. Dus goede service!

Christi 04-04-2020

Olala me stofzuiger stuk. Ik dacht wat nou in de Carona tijd. Maar niet getreurd naat de Blokker site. Daar een besteld en twee dagen later kon ik weer stofzuigen.Dat is ook echt nodig met een grote hond in huis.

Yvonne 04-04-2020

Alles was goed in orde.Duidelijke site en levering prima.
Retourneren van de stofzuiger, die achteraf niet beviel, kon bij de winkel in Heemskerk worden gebracht en kreeg gelijk mijn geld terug.
Prima geregeld

Catharina Jonker 04-04-2020

Bij Blokker vind ik meestal de Huishoudelijke artikelen waarna ik op zoek ben. Via de website de goede maat van plastic opbergboxen gevonden. Bestelling gedaan en binnen 2 dagen in huis, alles in goede staat!
Ik beveel Blokker aan!

Margret 04-04-2020

In een woord zeer goed. Prompte levering zoals toegezegd. Dankjewel.
Ik ga zeker Blokker bij familie, vrienden en kennissen aanbevelen.

Anoniem 04-04-2020

Erg balen, want het droogrek was totaal niet ingepakt voor de bezorging. Dus flink beschadigd afgeleverd door PostNL. Dus moesten we alsnog langs de winkel, om ‘m om te ruilen. En dat terwijl we dus wel bezorgkosten hadden betaald.

Wiel 04-04-2020

We bestelden 8 plastic dozen en meldden telefonisch dat er een stuk was.
Prompt kregen we twee nieuwe geleverd zonder de kapotte box in te leveren
Perfecte service