Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 176 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Rob S 13-01-2023

Makkelijk online bestellen en snel af te halen in het filiaal van mijn keuze.

Linda 12-01-2023

Blokker is voor mij de winkel voor mijn huishoudelijke artikelen. De bestelling die ik had geplaatst werd zeer snel geleverd, en ben erg blij met mijn mooie donker groene prullenbak. Dus de volgende bestelling voor mij is weer bij Blokker.

Riekie 10-01-2023

De levering was er zeer snel.

Prettig personeel in de winkel in de Fahrenheitstraat.

Die dag had ik veel last van mijn hart en daarom bood een personeelslid aan om het huishoudtrapje bij mij thuis te brengen

Therecia 10-01-2023

Makkelijk bestellen en duidelijk waneer het komt. En de volgende dag was het al in huis . Zeer tevreden.

Annemarijke van Schooten 10-01-2023

Producten Blokker altijd goed en betrouwbaar. In de winkel aardig deskundig personeel.
Online bestellingen worden zeer snel geleverd

Akke 10-01-2023

Ik heb gekozen voor Blokker vanwege hun ruime assortiment. Het bestellen via de website ging snel en gemakkelijk. Bezorging was keurig in orde, kortom een zeer tevreden klant

M.Jongsma 10-01-2023

Prima service. Een medewerker in de winkel heeft de bestelling via BCC in orde gemaakt. Dat was op een zaterdag. De volgende maandag werd het al bezorgd terwijl er 2 werkdagen voor stonden.

Ivonne 10-01-2023

De bestelling werd snel geleverd en was goed verpakt ( ivm. glaswerk). Top!!

Jolanda 10-01-2023

Ik had een artikel besteld, en de volgende dag was het al in het gekozen filiaal. Het artikel werd netjes ingepakt, en ik moest mijn mail goed bekijken, en een gedeelte downloaden, dat was mijn garantiebewijs, zo is mij verteld

Nathalie 09-01-2023

Uitgebreide keus aan artikelen. Erg overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Goede omschrijving van te nemen stappen.

Gerda 09-01-2023

Artikel van Blokker niks mis mee, maar de bezorging rond uit slecht. Ik was de hele dag thuis, chauffeur zou tussen 13.45 en 13.45 komen, krijg ik een mail mevr wij troffen u niet thuis. Ik de bel gecontroleerd die deed het en ook de lift werkte, dus het was gewoon een smoes.
Natuurlijk hebben die pakketbezorgers het druk, maar zoek dan ander werk en laat niet de klant er de dupe van worden.

Johan 08-01-2023

De winkel oogt gezellig en nodigt uit tot winkelen. Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Er is een ruim assotiment in de winkel aanwezig.

Bob. 07-01-2023

Ruime sortering, goede prijs, snelle bezorging. Gratis bezorging.
Mogelijkheid tot terugsturen

J 07-01-2023

Ik vind het een prima cijfer. Alles is goed geregeld met bestellen en verzenden.

Peter 07-01-2023

Prima winkel met behulpzaam en aardig Personeel. Ruime sortering en duidelijk uitgestald. Goede prijs kwaliteitsverhouding.

Aad 07-01-2023

De bestelling werd vlot afgehandeld en de volgende dag afgeleverd. Zeer goede service.

An 06-01-2023

Zoals ik al had aangegeven was dit keer niet de eerste keer dat ik deze winkel heb bezocht. Maar altijd heb ik alles op tijd ontvangen en het was wéér prima verpakt en zeker het glaswerk wat best eng is vanwege waar het allemaal naar toe moet totdat het op de bestemming aan komt en alles keurig is aan gekomen zonder schade. Steeds weer opnieuw en dat mag best eens gezegd worden, toch? Als je zelf nooit naar een winkel kunt dan is het super fijn dat ook een blokker winkel online bestaat, geweldig om lekker in te neuzen en aan te schaffen wat ik vroeger wel kon en ook vaak heb gedaan.

Bert 06-01-2023

Duidelijke en overzichtelijke site
Het was eenvoudig om snel een bestelling g te doen.
Snelle levering van het produkt

Ilse 06-01-2023

Groot assortiment, snelle levering.
De prullenbak was in de winkel niet op voorraad, maar bij online bestellen de volgende dag thuis geleverd. Erg tevreden !

Cora 03-01-2023

Het zoeken naar een passende braadpan op de website bij Blokker was erg handig.
De uitgebreide informatie liet mijn kleindochter kiezen voor BK 22 cm.
In de filialen uitverkocht maar via de site besteld, levering binnen 3 dagen gratis.
Als Kerstcadeau op tijd. Top!

Diny 03-01-2023

Ik was al een tijdje op zoek naar een zwarte toiletmat en vond die bij Blokker.nl
Direct besteld en kon hem de volgende dag ophalen in de winkel in Gouda.
Prima mat voor een voordelige prijs. Zeer tevreden.

Maartje 03-01-2023

Een zeer teleurstellende ervaring met Blokker-online. De bestelling online werd slecht geleverd. De bestelling werd uiteindelijk dubbel geleverd door de partner van Blokker. Bestellingen geretourneerd. Nog steeds geen geld terugkregen. Blokker adviseert om contact op nemen met ...., . ........beantwoordt de mailtjes niet en is telefonisch niet bereikbaar.
De telefoniste van Blokker stuurt je met een kluitje in het riet en kan mij niet vertellen hoe en wanneer ik mijn geld terug kan krijgen. Nooit weer iets bij Blokker online bestellen, ze nemen geen enkele verantwoordelijkheid voor de spullen die door hun partners zijn geleverd.

Hilal 02-01-2023

Witte wasrek besteld al een tijdje was ik er naar op zoek veel winkels van blokker bezocht, maar ze hadden alleen maar de kleur als zwart aanwezig.
Ik heb samen met een blokker personeel online de witte wasrek besteld en die kwam binnen twee werkdagen thuis. Super snelle levering ondanks dat we met feestdagen waren ben heel erg blij ermee.

Ramon 30-12-2022

Het artikel was makkelijk te bestellen op de site. Het was snel geleverd. Dit alles voor een schappelijke prijs.

Cor 30-12-2022

Jammer als we rechtstreeks bij leverancier besteld hadden dan had dit 10 euro gescheeld