Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 171 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Marco Janssen 03-06-2020

Erg makkelijk zoeken en bestellen op de site.
Helaas bezorginformatie klopt totasl niet . Bij bestelling werd gemeld volgende werkdag ,door corona kan het iets langer duren ,maar 10 dagen later vind ik niet iets langer.
Verder geen commentaar

Willa Lubbes 03-06-2020

Was moeilijk om verschillen in diverse droogmolens te vergelijken.
Gratis thuisbezorgd en snelle levering.

Suzanne 03-06-2020

Snel besteld werkt perfect online vlot bezorgd 2 dagen alleen 1 bestelling werd in twee keer bezorgd beetje zonde twee keer rond jden

henry 03-06-2020

Ruime keuze en inderdaad na 2 uur een mail: het product ligt in de aangegeven winkel. Prima

B.J. Emmelot 03-06-2020

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en de producten zijn goed. Ook de bezorging van de Post komt erg duidelijk over.

Monique 03-06-2020

Goede huishoudelijke producten, fijne medewerkers. Dat de revieuw uit minstens 75 karakters moet bestaan vind ik nou weer onzin.

Een blije klant. 03-06-2020

Elke keer als ik wat bestel, als Sinterklaas, Kerstman of een cadeau voor mijn kleindochter, blijft het een verrassing. Niemand weet dat je het besteld. Bij afhalen in de winkel zit er 1 grote Blokker doos om al je bestelde producten. Lekker anoniem dus allemaal. Je laad het in je auto en op het moment dat je het cadeau wilt geven alleen nog een leuk toepasselijk papiertje erom heen en dan wachten op de blije gezichten. Zo gemakkelijk gaat het dus.

Elly 03-06-2020

Hele slechte webwinkel. Loggen in op je account om voorkeuren te wijzigen.
Als je email stuurt met de vraag hoe dit mogelijk is, krijg je geen antwoord.
Zou ik de webwinkel van Blokker aanbevelen.....NEE!
Mag de winkel contact met mij opnemen over deze review.....NEE, ik wil antwoord.

Lukas 03-06-2020

Bestelling ging goed. Had 3 verschillende producten besteld. De volgende dag kom ik 1 bestelling ophalen. De volgende dag de andere. Maar ik kreeg 2x een bonnetje van het eerste product. Gelukkig kreeg ik 12 mailtjes van blokker en postNL over mijn bezorging en factuur. Dus ik heb een garantiebewijs in de mail.

Anoniem 03-06-2020

Ik heb niks tegen Blokker. Maar wel door de bezorging van TNT zal ik helaas niks meer bestellen van blokker.

TNT doet echt niet wat ze op hun site schrijven. Ze bellen hooguit 1 keer aan. En al meteen lopen ze aan naar de andere bewoners. Maken zij open dan geeft hij meteen de pakketten af aan 1 vd appartement bewoners (70 verschillende). Vervolgens door zijn gehaast ivm TNT teveel vraagd het v personeel misschien) vergeet hij een briefje in brievenbus te done. Waardoor ik verplicht was thuis te blijven voor t geval iemand het pakket komt afgeven van de bewoners. Ik woon alleen dus Dana betekend dat ik niet eens lekker kan uitslapen if onder de douche kans stappen want dan net zullen ze aanbellen. Uiteindelijk heb ik de dag erop Mar in de hal een briefje gehangen wie mijn pakket heeft ontvangen...
Later die dag belde een bewoner aan met het pakket. Ik word hier echt niet goed van van die bezorging. Terwijl ik heel veel zou willen bestellen. Maar TNT belt maar 1 keer aan ipv 2 pogingen. Als je er dan niet bent dan geven ze het niet af bij pickup point maar bij 1 vd bewoners. Ik vind dat zelf niet fijn. Wel zou ik het fijn vinden als je van TNT op aan kan. Dus 2 keer normaal aanbellen en blikf een halve minuut staan. Ben ik er niet dan een briefje met daarop dat je het hebt afgegeven bij pickup Albert hein. Dana kan ik dat zelf halen wanneer t mij uitkomt. Ipv bij 1 vd bewoners aanbellen met het risico ze er bv niet zijn. Enige afstand is prettig in dit complex. Natuurlijk zal ik er zijn want scheef me gesjouw van pickup naar huis. Maar ik krijg geen kans pakket zelf in beslag te nemen. Hij geeft het gewoon meteen af aan degene die open doet. TNT komt zijn diensten steeds niet na, waar jullie voor betalen. Ik heb al een klacht ingediend maar het gebeurd steeds dus het houd gewoon op. Ik ga mijn e regie er niet meer aan verspillen. Anders had ik nog een prullenbak etc besteld. Maar ik gooi het wel even in een zak. Ik heb er echt van wakker gelegen. Ivm ik wild eyitsaen en wist dat kans er was 1 vd bewoners zou gaan aanbellen. Dit is belachelijk. Op deze manier is dit steeds een rot ervaring ipv leuk je pakketje ontvangen.

Arjan 03-06-2020

Prima aanbieding alleen vind ik het onhandig dat het kan voorkomen dat er bij weinig artikelen op voorraad je het artikel zelf in een winkel moet ophalen, vooral in deze tijd. Daarnaast vind ik de voorraden in winkels bedroevend. Vaak naar een Winkel gereden waar het artikel vervolgens helemaal niet was, ondanks dat dit wel werd aangegeven op de site. Daarnaast zijn aanbiedingen vaak onbekend bij werknemers waardoor de service in de winkel zelf ook vaak te wensen over laat.

B. Sijthoff 03-06-2020

Prima shop, goede afhandeling van het bestelde. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Lisanne 03-06-2020

De levering van Blokker duurde maar liefst 11 dagen! Blokker gaf daarvan PostNL de schuld maar daar klopt niets van. Toen ik eenmaal via de track en trace code zag dat PostNl het pakket ontvangen had, werd het een dag later al geleverd. Ik heb 2 maal de klantenservice gebeld over deze bestelling, beide keren moest ik langer dan 10 minuten in de wacht staan voordat ik te woord werd gestaan. Het geleverde product en verpakking daarvan was prima. Geen aanrader om bij blokker online te bestellen.

Rvdm 03-06-2020

Jullie hadden het product wat we zochten voor de juiste prijs en dit was op voorraad.

Matthijs 03-06-2020

Goed geregeld, prima communicatie. Levering op tijd ook tijdens de Covid-19!
Geen poespas, doen wat er nodig is! Super!

Jos 03-06-2020

De bestelling niet voorraad in winkel. Moest zelf na vier dagen er over bellen. De side gaf aan dat het wel voorradig was in de winkel. Na tien dagen geld terug gekregen.

Jochem 03-06-2020

Een passpiegel besteld via de webshop om vervolgens op te kunnen halen bij een blokker winkel in de buurt. Na een aantal dagen blijkt het product niet leverbaar. Een teleurstelling als gevolg van een (vermoed ik) slechte voorraadadminstratie.

rita donderd 03-06-2020

Duidelijke site, snelle levering .
Retourneren geen probleem, geld retour zonder gezeur !
Prima service!!

R.J. Tuijnman 02-06-2020

De prijs was 'right'. Vertrouwde naam Blokker. Bij het bestellen had ik een afwijkend afleveradres willen opgeven. Dat ging niet. Meteen klantenservice gebeld. Hele lieve dame deed haar uiterste best van huis uit (Corona!) om het afleveradres aan te passen. Helaas: toch werd de Senseo op mijn huisadres afgeleverd. Beetje jammer, maar verder alles keurig geregeld!

EJAV 02-06-2020

ondanks de drukke tijd heel snel geleverd en ook keurig verpakt, overzichtelijke website met goede informatie

Lekker zwembad 02-06-2020

Ik heb voor Blokker online gekozen omdat het super makkelijk is en het zwembad wat ik wilde was online aanwezig, dus zeker dat het er was als ik naar de winkel ga. Op de doorgegeven datum was het aanwezig en op vertoon van mijn id kreeg ik het mee, kortom ideaal!

Cheng-Lin 02-06-2020

Nice shopping experience in blokker, I purchased it online and very soon it was ready in the store for me to pick up. Plus the staff in the shop were very helpful and nice!

Bas 02-06-2020

Beste Medewerkers van Blokker,

Na onze mening hebben wij ontzettend lang moeten wachten op een product. Dit was 8 dagen. Nu snappen wij namate de Corona dat jullie en de bezorgservice enorm drukte hebben. Maar wij krijgen een appje pakketje onderweg de dag naar de bestelling al. (En we hadden voor 22:00 besteld). Toen de zelfde dag nog kreeg ik een berichtje van dat het pakket was terug geroepen, en later werd verzonden. Geen probleem vanuit ons. Daarna hebben wij 5 dagen gewacht op ons pakket elke keer thuis blijven want hij zal bezorgd worden. Volgens jullie klantenservice en volgens Post NL. Na 6 dagen heb ik maar weer eens gebeld. Ja hoor hij komt vandaag. Oke dan wachten wij het af. Weer niks. Uit eindelijk dag 8 ons pakket gekregen die volgens de app weer terug was naar jullie depot. Raar of nou de fout bij jullie ligt of bij Post NL weet ik niet maar.

2 tipjes

1. Haal het van de website voor 22:00 besteld volgende dag in huis. (Dat kan niet in de Corona drukte)

2. Verander het bandje van je klantenservice (als je voor een bestelling belt hoef je niet te bellen want we hebben het druk) Nogmaals daar is in te komen maar zwaar klant onvriendelijk. En de telefonisten die ik aan te telefoon had hadden er geen problemen mee om deze vraag te beantwoorden want (daar zaten ze toch voor) *zucht jongens kop op jullie hebben een top winkel maar zoals het nu blijft bestel ik niks meer online.

Marian 02-06-2020

Overzichtelijk en makkelijk alleen jammer dat je voor sommige dingen persee naar de winkel moet anders zou ik m vaker gebruiken

Patricia 02-06-2020

Online:
Overzichtelijk, makkelijk en bestel online om niet mis te grijpen in de winkel omdat het vaak niet op voorraad is.
Filiaal:
Blokker zit voor mij op 10 km dus steeds voor niets naar de winkel is niet fijn.
Ware het niet dat filiaal Alblasserdam zeker niet beschikt over vriendelijk personeel. Tuurlijk staan er ook vriendelijke service gerichte medewerkers maar het grote deel is te nong, ongeintresseerd, alle vragen zijn te veel werk en niet klantvriendelijk. Bij misgrijpen in de winkel en vragen over wanneer het evt op voorraad is, is voor sommige medewerkers te veel gevraagd om iets na te kijken. De non verbale blik en houding zijn niet klantvriendelijk en service gericht.
Een oudere dame naast mij vroeg wat maar werd ronduit afgesnauwd over iets wat de medewerkster zelf fout had aangewezen.
Filiaal mag mij bellen, ik kan dan aangeven welke medewerkster een erg negatief beeld afgeeft.