Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 176 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Nadine 06-07-2020

Goede producten voor een voordelige prijs.
Ruime winkel met Klantvriendelijk/behulpzaam personeel.

Gio 06-07-2020

Snelle service. Vriendelijk personeel . Genoeg parkeergelegenheid. Covid proof.

Willem Helwegen 06-07-2020

Plafondventilator gekocht via online. Netjes alles uitgepakt. Plafonddeel met uitzetpluggen vastgezet in gipsplaat plafond. Vervolgens bleek ventilator niet goed te werken. Servicenummer Blokker gebeld. Hoewel dame aan de lijn begreep dat je zo'n plafondstuk niet los kunt maken, moest ze - na overleg met haar manager - erop staan dat het geheel, inclusief plafondbevestiging, retour zou worden gestuurd. De 3 ipv 1 is voor de dame aan de telefoon, die begripsvoller was dan haar manager en dus blijkbaar dan Blokker als organisatie.

GVR 06-07-2020

Makkelijk toegankelijke en informatieve site. Grootste keuze en prima communicatie over de levering van besteld goederen.
Goed verpakt en accuraat afgeleverd.

J.D 06-07-2020

Webwinkel is duidelijk. Verzorging goed .
Heel handig dat het thuis bezorgd wordt

Pieter de Vries 06-07-2020

Helaas kan ik er niet meer van maken. Ik had een bestelling geplaatst welke 1/2 werkdagen zou duren. Alle begrip voor eventueel iets langer, dus pas na 6 dagen aan de bel getrokken. Klantenservice niet goed bereikbaar (lange wachttijd) en toen werd mij verteld dat de order niet was aangekomen. We maken het geld terug. Wel vriendelijk geholpen, daar niet van, maar ze konden blijkbaar niet de order alsnog verwerken en het is dat ik ging bellen anders had ik nooit iets gehad.

M.Duijzend 06-07-2020

Bestelling ging volgens plan. Keurig volgens schema bezorgd. Een onderdeel ontbrak, klantenservice gebeld en kon ik dat onderdeel meteen bij het dichtsbijzijnde filiaal ophalen, dus goede service.

GL 06-07-2020

Strijkplank besteld met levering volgende dag. Na twee keer bellen en een week later geleverd. De strijkplank was ook beschadigd dus weer bellen. Zijn niet per mail bereikbaar alleen Facebook of bellen. Erg vreemd. Wachtrij aan de telefoon 5 tot 15 minuten en veel geluiden op achtergrond. Een trieste achteruitgang allemaal voor Blokker. Ik koop nooit meer bij hun iets online.

Joyce 06-07-2020

Super slecht. !!
Ik had een strijkplank besteld en in een Blokker filliaal laten bezorgen. Maar ipv van een strijkplank was er een groot DROOGREK geleverd. Blokker maakt een fout, maar verlangd van ons dat wij dat rek meenemen om zelf naar een Post. Nl punt te brengen. Lekker krom. En dit is niet de eerste keer dat er iets mis gaat. Echt klaar mee, nooit meer Blokker voor ons. Klantenservice is ook waardeloos die moeten via het boekje reageren.

sonja 06-07-2020

Bestelling gedaan via internet en laten leveren in de winkel. Bestelling na een week nog niet aangekomen en volgens Blokker retour gestuurd. Geld zou terug gestort worden binnen 10 dagen. Een dag later echter een bericht dat er een nabestelling voor mij was gedaan en dat hij naar de winkel was gestuurd. Deze was inderdaad de volgende dag aanwezig.
Ik had ondertussen een alternatief aangekocht in de winkel.
Personeel in de winkel (Terneuzen Alvarezlaan) heeft mij perfect geholpen en mijn bestelling retour gezonden en het reeds door mij betaalde bedrag terug gegeven.
Een dikke onvoldoende dus voor het (blijkbaar nieuwe) internet bestelsysteem, maar een dikke voldoende voor de medewerkers in de winkel.
Kom ik uit op een 6, het voordeel van de twijfel, omdat ik ervan uit ga dat de problemen met het bestel systeem opgelost zullen gaan worden.

H. Bosma 06-07-2020

Bestelling en bezorging van Blokker pedaalemmer 30 l, hoog model prima. De bijbehorende afvalzakken zijn nergens te krijgen. Tevergeefs naar Stiens gefietst, volgens de website heeft Kollum een flinke voorraad. Toch maar even gebeld voordat we op de fiets stappen, bleek niet aanwezig. Website onjuist.

Carola 06-07-2020

Voor Blokker gekozen omdat jullie ook fysieke winkels hebben en het product (Brabantia prullenbak) dat ik wilde hadden staan. Helaas had het product een mankement (iets kleins, waarvan ik niet zeker wist of dat een probleem zou gaan worden of niet).
Hiervoor geprobeerd contact op te nemen (heel lang in de wachtrij), geprobeerd via FB op 17 juni contact op te nemen.... Na 2 dagen fb checken verwachtte ik geen antwoord meer, daar er stond binnen 8 uur. Verder kijk ik weinig fb, dus kwam vandaag pas erachter dat er uberhaupt nog een antwoord is gekomen (op 22 juni, na 5 dagen.....).

Op het gebied van de fysieke winkel in centrum Spijkenisse: Niets dan lof voor de medewerkers daar. Ik was op 19 juni langs geweest met de vraag over dit product, hij zij dat als ik hem daar zou inleveren dat zei het zouden opsturen. De dag erna stond er een andere medewerker. Deze meneer was op de hoogte gebracht door zijn collega, waardoor het snel geregeld werd en ik niet mijn verhaal opnieuw hoefde te doen.

Vervolgens is een 2e opgestuurd gekregen, maar deze had een nog groter mankement dan de eerste (flinke deuk in de zijkant). Hier contact over gehad (weer heel lang in de wacht gestaan voordat ik iemand sprak).

Deze medewerker heeft als goed is een aantekening gemaakt en in overleg heb ik deze zelf via het retourformulier opgestuurd per post naar jullie antwoordnummer. Deze heb ik s'avonds op 23-6-2020 bij het postpunt afgeleverd. Nu bijna 2 weken later nog niets gehoord hierover.

Alles bij elkaar: Dramatische bereikbaarheid en zeer moeizame communicatie daardoor.
Op het gebied van online is er bij mij een hoop misgegaan en valt er nog een hele slag te slaan.
Het enige goede was de snelle levering. Maar helaas geen controle van het product, de eerste kon misschien nog gemist worden, maar de 2e had bij een snelle controle gezien moeten zijn.

Luuk 06-07-2020

Makkelijk om het product in de buurt op te halen. Snelle service na betaling, product lag gelijk klaar.

Dekker 06-07-2020

Snelle service. Kunnen ophalen zonder contact met medewerkers of de hele winkel door moeten struinen.

Enige nadeel dat Ideal er uit viel op het moment dat ik wilde betalen. Moest toen een poosje wachten voor ik opnieuw kon betalen.

Mike Bennett 06-07-2020

Product zou op voorraad zijn maar achteraf niet zo te zijn. Dat was 18-06, Ik wacht nog steeds op de terug betaling? Ook naar contact te hebben gehad met de klanten service.

Stef 06-07-2020

In de winkel waren de kolomventilatoren niet op voorraad, dus heb ik ze online besteld. Er werd beloofd dat de levertijd 1 a 2 dagen zou zijn. Dat werd helaas bijna een week later. Wachttijd klantenservice Blokker is veel te lang. Product voldoet wel aan de eisen.

Tamara 06-07-2020

Bestelling was niet vindbaar.... half uur in de winkel gestaan en toen bleek dat ze op zoek waren naar het verkeerde artikel. Wellicht handiger als de online bestelling in een doos zit ipv alle losse artikelen te moeten verzamelen

Prullenbakkie 06-07-2020

Product en prijs is prima. Maar zeggen dat het op voorraad is en de volgende dag bezorgen lukte niet. Donderdag besteld. Dinsdag pas bezorgd. Komt niet door postnl, want via track en trace kun je zien dat Blokker het pakket gewoon nog niet aangeleverd heeft. Alleen aanGEMELD, verder niet. Jammer

Bob 06-07-2020

Allereerst de scherpe prijs van het artikel, superaanbieding!! Vervolgens verliep alles volgens afspraak/belofte.
De communicatie met Blokker.nl is ook goed, je wordt nl. keurig en tijdig van het traject op de hoogte gehouden.

Mariëlle 06-07-2020

Bestellen gaat snel en makkelijk. Vervolgens krijg je direct een bevestiging van je bestelling en vrij kort daarna een melding dat je je bestelling kan ophalen!
In de winkel word je kundig, vriendelijk en correct geholpen.
Ik ben echt tevreden!

Tiny 05-07-2020

Het was niet de eerste bestelling bij Blokker. Snelle levering. Goede prijs. Winkel in de buurt.

Leen 05-07-2020

Site ok, makkelijk te bestellen. Shop keuze wordt bepaald door nabijheid winkel.

Karen 05-07-2020

Pan online besteld en heb het opgehaald in de winkel. Netjes snel per email een bericht gehad dat ik mijn pan kon ophalen. Snel geholpen in de winkel. Geen nare verrassingen. Top service

Ineke 05-07-2020

Ik kom regelmatig bij deze winkel. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Alles staat altijd netjes geordend en is uitnodigend ingericht. Ik was heel kan niet meer bij een Blokker winkel geweest maar nu ga ik wekelijks even kijken en kom vaak met iets leuks of handigs thuis.

Karin 05-07-2020

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Makkelijk te bestellen. Artikel stond keurig klaar om afgehaald te worden