Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 176 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

De Graaf 08-07-2020

Het bestelde product voldeed aan de omschrijving de levering was snel maar niet probleemloos. We kregen een track and trace na telefonisch contact met de Blokker en ook pas nadat de eerste afleverpoging reeds had plaatgevonden. Dit resulteerde erin dat we zelf de koelkast moesten gaan ophalen bij een postnl punt. Met kleine pakketjes is dit niet wenselijk maar bij grote leveringen zoals een koelkast ronduit vervelend.

Ellen 08-07-2020

goede service snelle levering geen verzendkosten en ik weet verder niks meer

Ad 08-07-2020

De bestelling was snel binnen. Goede service en goed op de hoogte gehouden door track and tracé.

Esmee 08-07-2020

Bestellen ging super eenvoudig en het pakketje was de dag erop al binnen! Helemaal tevreden

Desirée 07-07-2020

De informatie op de webshop was niet juist, de klantenservice was zeer slecht bereikbaar en het antwoord was alles behalve klantvriendelijk. Uiteindelijk kwam een deel van de bestelling kapot aan. Op een door ons ingediende klacht hebben we geen enkele reactie ontvangen. Nu krijgen we wel een mailtje met de melding dat onze mening erg op prijs wordt gesteld. Laten we nu net niet die indruk gekregen hebben. Het winkelpersoneel was overigens buitengewoon vriendelijk en behulpzaam.

Ria 07-07-2020

Duidelijk overzicht op internet, snelle levering van de bestelde goederen in de door mij gekozen winkel

Annie 07-07-2020

Fijne en snelle levering, ze hebben alles, goede kwaliteit. Een winkel voor iedereen, goed aan te bevelen

Petra 07-07-2020

De website is duidelijk. Snelle levering, bij de winkel afgehaald.
Jammer dat de winkel dit ietem niet voor ons wilde bestellen, zo werk je het online bestellen wel erg in de hand.
De horlamellen bevallen goed. Prijs/ kwaliteit prima

Dominique lamper 07-07-2020

De ventilator die ik heb besteld is in stukken aan gekomen. Gebogen en afgebroken.
Of dit aan jullie ligt denk het niet maar dit is zonde geld en wil hier contact over.

Teleurgestelde koper 07-07-2020

Waardeloze klantenservice en beschadigde artikelen bezorgd. Verder geen woord waardig.

ardi boezerooij 07-07-2020

duidelijk overzichtelijk met prijsvergelijkingen en de bezorging is erg snel

Piet Hendrik 07-07-2020

Bestelde product en waren uitstekend, maar service en levering bizar slecht.

Mandy 07-07-2020

Strijkplank gekocht via internet bij blokker. Na uitpakken gezien dat de standaard geknikt was. Na een telefoontje met Blokker kon ik hem terugsturen. Moest dan een nieuwe bestellen. Omdat ik hem in de aanbieding had gekocht kon ik 15 o/o korting krijgen wat niet genoeg was om het verschil te dekken. Slecht dus omdat de plank defect was en ik gewoon een andere wilde. Ik ben toen naar de winkel gegaan in Almere Muziekwijk en deze man heeft hem voor mij gewoon omgeruild. Hele goede service. Volgende keer dus niet via intranet maar gewoon via deze winkel.

mo dhr 07-07-2020

super shop, overzichtelijk, je ziet meteen of je product op voorraad is, en zeer klant vriendelijk!!

Hans 07-07-2020

prima werkt en vriendelijke bediening in de winkel de bestelling was snel binnen

Gert-Jan 07-07-2020

Heb online een thermoskan besteld welke ik nog diezelfde middag kon ophalen bij mijn dichtstbijzijnde Blokkerfiliaal. Klasse! Daarnaast hebben ze een uitgebreid assortiment!

C. Zuurmond 07-07-2020

Als je 26 juni 2020 een koel vries combi besteld met 2 dagen levertijd, 5 keer bellen en steeds te horen krijgt dat het apparaat op nalevering staat?????? Tis nu 7 juli en nog steeds geen koel vries combi!

Moni 07-07-2020

Ik kocht een wesco pedaalemmer omdat hij 50 euro goedkoper was dan een lokale winkel, 104 ipv 159, er zat wel een deuk in, die heb ik zelf uitgedeukt, nu is er nog maar een klein deukje over, aan de achterzijde, dus die kant heb ik tegen de muur gezet, eigenlijk had ik hem terug moeten sturen maar dat is zo'n gedoe

Chris 07-07-2020

Geweldig een 10 voor mij. Op vrijdagmiddag besteld en op de volgende dag zaterdagmiddag opgehaald in de winkel van Blokker. En dat met de juiste begeleiding dmv e-mails. SUPER.

Janny de Boer 07-07-2020

Vind het een super winkel Vriendelijk personeel en behulpzaam Voel me helemaal op mijn gemak bij de blokker En daar komt nog eens bij dat ze mooie artikelen verkopen Ben zeer blij met de Blokker.

Brigitte Thung 07-07-2020

Wat een verassing. Ik kon mijn bestelling twee uur later in de winkel ophalen. Fantastisch!! Ik kom vaker naar deze Blokker want het is lekker ruim en overzichtelijk. Echt een fijne winkel.

HJE Jukema 07-07-2020

Prima Blokkershop, klantvriendelijk, servicegericht en een efficiënt ingerichte shop. Maw aangenaam shoppen voor een customer. Tevens het personeel is alert qua het naleven van de Covid-19 Maatregelen en dat geeft je als klant een aangenaam en veilig gevoel.

Carolien 07-07-2020

Goede prijs verhouding en snel geleverd. We hebben een koelbox gekocht en deze werkt prima is mooi stevig. Goed verpakt ook voor verzending.

Ingrid 06-07-2020

Ondanks dat hetgeen ik besteld heb op voorraad stond op de website kreeg ik de dag erop net voor het ophalen een bericht dat producten niet in winkel waar ik het op zal halen op voorraad waren en dat het geld terug gestort zal worden. Jammer, ben van mening dat wanneer je o line melding krijgt dat het op voorraad is je niet kan maken dat het ineens niet meer op voorraad is. Voor de rest was het uitstekend en binnen een dag op te halen. Had s avonds besteld en kon het de volgende dag rond 12 uur ophalen.

A Pathuis 06-07-2020

prettig te woord gestaan en correct geholpen, vriendelijke medewerkers. Wat ik zocht was onvoldoende in voorraad, maar kon worden besteld. Na een paar dagen kon ik het al op halen. ben er helemaal blij mee