Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 171 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Anna 05-05-2020

Fijn, de website werkte goed en ze hadden ene goede prijs. Mijn bestelling was snel binnen en bevalt goed!

Loutje 05-05-2020

De ene dag besteld en de volgende dag in de winkel. Super. Goede kwaliteit, precies zoals omschreven

Mariyet 05-05-2020

Vanwege het feit dat we in ons nieuwe huis nog geen vlag en toebehoren hadden, zijn we op internet gaan zoeken. Diverse webwinkels konden niet tijdig zorgen dat de vlag in huis was, maar uiteindelijk gevonden bij Blokker. Vlag/ stok/ houder en wimpel besteld en we wilden het afhalen in de winkel. OP de site stond dat het in de betreffende winkel ook gewoon op voorraad was, dus we gingen er van uit dat we het een dag later konden ophalen, dat het alleen een kwestie was van bij elkaar zoeken in de winkel. Uiteindelijk ontvingen we de volgende dag geen afhaalbericht, maar een bericht dat het niet leverbaar was. Natuurlijk was er al betaald, het bedrag hebben we overigens wel snel retour ontvangen, maar erger: zaten we alsnog zonder vlag. Die dag aantal Blokker winkels gebeld, maar niet 1 winkel had vlaggen danwel geen vlaggen meer. Zet dat dan niet op je website.

André de Bruin 05-05-2020

Gekozen voor Blokker omdat de fysieke winkels al bekend waren maar door de huidige omstandigheden voor mij persoonlijk niet te bereiken zijn De bestelling af laten leveren in een winkel en door een ander opgehaald Zo kan ik nog zelf uitzoeken TOP

Michael 05-05-2020

Zij zijn de enige die mijn product hadden voor een reële prijs en zijn netjes als het gaat om retourneren en vervangen als iets stuk gaat

Anny Vliegen 05-05-2020

Snelle levering, winkel veel bij Blokker, veel keuze, vriendelijk personeel

Simone 05-05-2020

De soda stream besteld, mooie prijs, snelle levering. Duidelijke omschrijving en goed verpakt.

Alecia Odendaal 05-05-2020

Love that you have a wide range, from super affordable to more expensive ranges. Delivery was so fast and all was in good order. I ordered dinner plates, a t-fal pan and some cake plates. Good quality, good price!

Sjuul Coenen 05-05-2020

Ik vind de Blokker webshop erg overzichtelijk. Daarnaast is het fijn dat ik online kan bestellen en dit in de winkel kan afhalen. Ook de voorraad status op de website is handig. Enige nadeel zijn soms de aanbiedingen van derden, deze zijn soms ineens hoger geprijsd en ik twijfel over de kwaliteit. Het zou fijn zijn om nog duidelijk onderscheidt te maken tussen artikelen van Blokker zelf en derden.

Babs 05-05-2020

Er stond levering 3 a 4 dagen maar kreeg de volgende dag al een mail dat het was afgeleverd in de winkel en het opgehaald kom worden. Super

Salogirl 05-05-2020

Online bestellen was makkelijk maar ophalen in de winkel een drama. Ik heb in 3 verschillende rijen gestaan en 2x is er een dame naar achter gegaan om m m'n pakketje te zoeken. Uiteindelijk is het wel gelukt.

R. Noordermeer 05-05-2020

Snelle bevestiging van weborder, snel in de winkel voor ophalen, juiste product met prettige korting

Anke 05-05-2020

Duidelijke site en op tijd geleverd.
Via mail goed op de hoogte gehouden van de status van de bezorging. Knap in deze drukke tijd!

edjepat 05-05-2020

Supersnelle levering. Op vrijdagavond besteld en de volgende dag om ca 13.00 uur al geleverd in de winkel. En daar direct opgehaald. Goed op de hoogte gehouden door track & tracé.

P 05-05-2020

Kreeg op 24 april de track and trace en verzendbevestiging, ondertussen is het pakket nog steeds niet bij PostNL (het is nu 5 mei) niemand reageert op mijn berichten op Facebook en Twitter

Henten 05-05-2020

Snelle service, duidelijk en ik ben er super blij mee met mijn gekochte spullen. Zelfs toen er iets niet goed was, was het snel omgeruild.

Viking 05-05-2020

Snel besteld, snel geleverd. That’s the way I like it!
Mega blij met mijn nieuwe stevige en grote tefal koekenpan. Communicatie over de levering en de levering zelf waren perfect!

Herma 05-05-2020

Goede artikelen en goede service.
Online bestellen erg makkelijk.
Ben erg tevreden over Blokker.

Aditya 05-05-2020

The delivery was timely and the information was also passed on correctly. The improvement can be the packing of the goods. It was very lightly packed with less protection and I found slight scratches on one side of the product.

Alida 04-05-2020

De site van Blokker vind ik gebruiksvriendelijk, duidelijk en overzichtelijk.
Productlevering en bezorging door de transporteur verliep volgens afspraak en ik werd middels diverse mails met tijdslijn op de hoogte gehouden. Prima!

Astrid 04-05-2020

Producten makkelijk te vinden op de website. Voldoende keuze. Snelle levering.

Kim 04-05-2020

Klantvriendelijk jongen in de blokker waar ik mijn pakketje heb opgehaald. Echter had ik twee spelletjes besteld via de actie 1 + 1 gratis. Helaas wij een van die spelletjes niet meer leverbaar. Ik kreeg bericht van de blokker dat ik het spel niet krijg en dat de andere zsm naar mij toe wordt gestuurd.

Kees Driesprong 04-05-2020

Lekker gebruiksvriendelijk, snel besteld en snel geleverd. Kreeg zelfs nog ene telefoontje dat het artikel binnen was. In de winkel razendsnel geholpen. Kan bijna niet beter.

R.D. 04-05-2020

Altijd schoon en overzichtelijk en het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam

Maris 04-05-2020

Supersnelle levering. Donderdag besteld, vrijdag in huis. Alleen de melding dat ze het pakketje aangeboden hadden kwam pas maandag 🤣. Verder qua meldingen mbt factuur etc wel direct op dag van bestelling binnen hoor.