Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 176 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Sofietje 07-03-2020

Ze hadden hier een boodschappentrolley met rits en niet zo groot. Alleen de wieltjes vind ik wat fragiel. Hard plastic., hoop dat ze een tijdje houden.
Leuke print.
Levering was in een idioot grote doos. En ik vond de verzendkosten ook erg hoog. Meebetalen vind ik redelijk maar 5,95 vind ik aan de hoge kant.

Bart Remmerswaal 07-03-2020

Snel geleverd en makkelijk te vinden wat ik zocht. Mijn kleindochter waarvoor het bestemd is, is er heel blij mee.

Nieuwkoop 07-03-2020

In de winkel was het gewenste artikel helaas niet aanwezig, dus ter plekke online besteld. Vanaf de volgende dag kon het artikel alsnog opgehaald worden in de winkel van mijn keuze.

Tamara 07-03-2020

Via Blokker een bonenmaler gekocht. En omdat het leveren aan een Blokker winkel gratis was, dat ook meteen laten doen.
Ik had binnen een halve minuut gevonden wat ik zocht dus de website navigeert simpel naar waar jij moet zijn en geeft vervolgens nog een hoop opties.
Het enige minpuntje, is dat wat je op de website ziet, 80% is daar niet verkrijgbaar, slechts online. Maar ja ik ben dan ook van '79, ik wil wél nog naar de winkel om spullen te kopen, vast te houden, beoordelen etc

Mw. Kloppert 07-03-2020

Ik heb gekozen voor de shop omdat ik bang was dat het product in de winkel snel uitverkocht zou zijn. Prima optie! Ik kwam in de winkel en mijn product stond al klaar achter de toonbank.

Annie 06-03-2020

Ik zocht naar de beste aanbieding.
Het was de goedkoopste van alle website waar ik de stofzuiger kon kopen.
De levering was snel en netjes geregeld
Top

Stainalloy nederland 06-03-2020

3x het artikel met schade ontvangen. Dit schept weinig vertrouwen. Moeten ook steeds een formlier bijvoegen en het beschadigde artikel zelf bij een afhaalpunt brengen.

Grace 06-03-2020

Een Leifheit raamwisser met steel besteld, na een dag vertraging (niet de schuld van Blokker maar wel irritant) krijg ik een vloerwisser!#!*
Gebeld met de klantenservice van Blokker na 14 min in de wacht eindelijk iemand aan de lijn die vraagt of ik even naar een blokker filiaal kan gaan?!! Nou die zit hier 12km verderop vandaar dat ik het online besteld heb...…….Mijn voorstel om gewoon de raamwisser (dit keer wel de goede) op te sturen en gewoon de vloerwisser retour mee te nemen (kan niet zo moeilijk zijn lijkt me) dit moest ze overleggen...…….of het goed was dat ik even in de wacht ging, waarop ik nog heel vriendelijk zei" ja hoor prima". In de wacht en na één minuut werd de verbinding verbroken pffffff
Eerst weer opnieuw gebeld maar na 3min in de wacht dacht ik weer hetzelfde lot tegemoet te gaan en heb opgehangen.
Toch maar de auto gepakt en 12km verderop naar Blokker gereden. Gelukkig was daar een alleraardigste medewerker die de vloerwisser omruilde voor de juiste raamwisser en op mijn vraag of ik misschien ook mijn verzendkosten terug kon krijgen aangezien de fout bij hun lag en ik er nu benzine aan verreden had, werd hier ook niet moeilijk over gedaan! Dus vandaar toch nog de 5 dit vooral te danken aan het winkelpersoneel van Blokker.

Fred Peters 06-03-2020

Duidelijke website, overzichtelijk en ook goedkopere artikelen die zelfs beter zijn dan de grote merken

Lin 05-03-2020

Super snelle service. Kapot pakket binnengekregen. Klantenservice kon niks doen en vertelden mij dat ik het lekker zelf mocht oplossen. Ook nog in de periode van carnaval, dus de Blokker in de buurt was natuurlijk potdicht.

Hennie 05-03-2020

Snelle levering van producten. Een zelfs retour i.v.m. verkeerd besteld artikel werd snel verwerkt!

Pauline 05-03-2020

Snelle levering, en goed verpakte bestelling. Uitgebreide keuzemogelijkheden van diverse gelijkwaardige producten.

Kees 05-03-2020

De aanbieding kwam op het juiste moment, omdat onze vorige Airfryer kapot was gegaan. Door de snelle levering door Blokker hebben we nu een veel betere Airfryer met als resultaat betere frites en snacks.

Aleida 04-03-2020

Duidelijke site, snel geleverd en fijn om het in de winkel op te kunnen halen.

Marjean 04-03-2020

Fijne webshop. Voldoende informatie en snelle levering van mijn product. Kan het aanbevelen.

P 04-03-2020

Ik zag een goede aanbieding voor een 2e tv.
Daarom had ik deze bij de blokker besteld.
De tv werd de volgende dag al geleverd

Eric 04-03-2020

Elders een betere aanbieding, daarom het product retour gezonden. Dit is snel en correct afgehandeld.

Ruben 04-03-2020

Een duidelijke website, waar je makkelijk vindt wat je zoekt. Ik had twee huishoudelijke apparaten besteld, die ik elders voor een hogere prijs was tegengekomen. Ze werden gezamenlijk de volgende dag al bezorgd in nette staat en volledig naar wens.

Rob 03-03-2020

Het aantal te nemen stappen van product selecteren tot besteld waren zeer beperkt. Dat is voor mij een plus.
Ook de levering was razend snel! Top!

A 03-03-2020

Goed advies in de fysieke winkel gehad en daarna via de webshop besteld omdat het niet op voorraad was in de winkel.

Anoniem 02-03-2020

Makkelijk bestellen en super snel thuis bezorgd. En dat voor een mooie prijs!

Rina 02-03-2020

site was in orde
de afhandeling was prima geregeld!
De klantenservice heeft mij goed geholpen

Deesjuh 02-03-2020

Super slechte service ik had een thermometer besteld en betaald, Ik kreeg hierna een bericht dat deze niet op voorraad was en dat ze hem niet kunnen leveren terwijl deze wel op voorraad was want dezelfde dag stond deze thermometer op de website met een hele andere prijs. Als iets verkeerd geprijsd is kunnen ze op zijn minst eerst contact opnemen en een verklaring geven in plaats van te zeggen dat deze niet op voorraad is.

Jolanda 01-03-2020

Geweldige service! Super snel geleverd in de dichtstbijzijnde winkel. De ene dag om 17.00 uur besteld , de volgende dag om 12.00 uur opgehaald ! En de track en tracé berichten waren ook snel , en accuraat. Helemaal top !

Francis Eijgenraam 01-03-2020

Gewoon gevonden wat we zochten en kunnen bestellen en afhalen in de winkel. Verliep allemaal overzichtelijk en vlekkeloos