Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 171 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Karin 05-07-2020

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Makkelijk te bestellen. Artikel stond keurig klaar om afgehaald te worden

Krzysztof 05-07-2020

Everything gooood. very fast and professional service. I am happy. Dankjewel:))))

Danielle 05-07-2020

Er stond 2 a 3 werkdagen....heb er meer dan een week misschien wel bijna 2 weken op mn product moeten wachten. Dus dat beter vind ik. Voor de rest wel oké, qua service betreft.

Gerrit van der Luit 05-07-2020

Ruim een week moeten wachten op bestelde artikelen. Niemand wist meer waar bestelling gebleven was. Klantenservice functioneert slecht en wachttijd aan telefoon langer dan half uur. Nooit meer Blokker dus.

Aart Buurman 05-07-2020

Helaas worden op de website artikelen gevoerd die niet leverbaar zijn, sterker nog deze blijven op de website staan nadat bestellingen zijn geannuleerd en worden zelfs nog in de aanbieding gedaan.

Yilmaz 05-07-2020

Mijn bestelling is nooit bezorgd, maar meteen retour gedaan door PostNL. Dezelfde dag mail ontvangen van Blokker, dat het pakket was aangekomen in het magazijn. Volgende dag Blokker gebeld. Daar was helemaal niks bekend over de mail van Blokker. De medewerkster vond het een vreemd verhaal en zou een onderzoek starten. Ik moest de mail in de gaten houden. Na een week werd mijn geld teruggestort en tot op de dag van vandaag heb ik niks meer gehoord. Dus bestellen bij Blokker is niet mogelijk?!

Marjan 05-07-2020

Slecht, ik had voor oudere mensen 2 tuinstoelen besteld, die binnen 1-2 dagen geleverd zouden worden. 4 keer ander bezorgtijdstip en uiteindelijk na 6 dagen bezorgd.Bij openmaken troffen ze 2 kapotte stoelen aan..ik heb toen klantenservicevsn Blokker gebeld en ze moesten ze maar zelf naar een winkel terugbrengen..echtpaar van 92 jaar...na veel praten werden de stoelen na 3 dagen opgehaald..eerst bij fact.adres , daarna uiteindelijk bij bezorgadres...dus blij zijn wij hier niet van gworden en hebben nog geen stoelen..

Sue-Ann 05-07-2020

Goede service, snel en makkelijk.
Als je kort dag een cadeau wilt bestellen is dit echt handig.
Top! Ga zo door👍🏽

Dick76 05-07-2020

Bestel- rovers verliep makkelijk en goed. Tijdige levering, goed op de hoogte gehouden van verzending.

Prive 05-07-2020

Ik heb een prullenbak besteld en wilde deze retourneren. 1 was mij onduidelijk of deze van de blokker zelf was of een partner. 2. Ik heb geprobeerd deze te ruilen in de winkel waar de medewerker mij daar ook niet kon helpen omdat ik geen uitgeprinte factuur had maar wel een digitale. Ook zij wist niet of dit artikel een blokker artikel was of van een partner. 3 hoe kan het bedrijf in deze tijd nog werken met printjes? Ik heb zelf geen printer namelijk. Er zijn zoveel bedrijven die dit digitaal doen of stickers meesturen. Dat zou zo veel handiger zijn. 4 de prullenbak was zo laag dat hij onder mn knieen kwam en ik ben 1.60m. Voor niemand praktisch

Amy 05-07-2020

Omdat het via een verkooppartner gaat, beoordeel ik hen maar indirect ook Blokker. Er stond bij mijn product: levertijd 3 werkdagen, dat is in deze tijd al best veel maar nu na 5 werkdagen heb ik m nog steeds niet. Slechte communicatie via de mail met VidaXL, staat vol spelfouten en konden niks zeggen over de status. Na veel mailverkeer kreeg ik eindelijk een link waarop bestelling nog steeds op verwerken stond. Ik had het gisteren uiterlijk nodig en er is niks van gelukt. Nooit meer via VidaXl. Blokker uiteraard wel!

ety 05-07-2020

Prima winkel. Ik ga er regelmatig heen. Soms te weinig assortiment. Het ligt eraan wat je zoekt. Het personeel is vriendelijk.

Jolanda 05-07-2020

Bezorging stond op 1-2 dagen helaas is hij pas 6 dagen later bezorgd.
Na een paar keer bellen etc kreeg ik eindelijk bericht wanneer hij bezorgd zou worden.

Frank 05-07-2020

Na het ontbreken van onderdelen van het product die ik on-line heb gekocht, is alles snel en goed opgelost.
Een dikke pluim voor Blokker.

P 05-07-2020

Alles is makkelijk te vinden op de site. Het pakket kwam op tijd aan zonder krassen of deuken, met alle producten die ik had besteld in goede staat en klaar voor gebruik.

Charles 05-07-2020

Prima duidelijke website. Betaling en levering volgens afspraak. De ontvangen informatie via mail was ook prima.

Jaap 05-07-2020

Al meerdere keren bij blokker wat besteld telkens snel en goed aangekomen,een keer beviel iets niet en zonder probleem bij filiaal ingeleverd en meteen geld terug.

Belinda 05-07-2020

Ruim op tijd besteld maar toch werd het niet de volgende dag bezorgd. Mooi klein koelkastje, doos niet beschadigd maar wel de koelkast. Mail gestuurd maar na meer dan een week nog geen antwoord.

Albert 05-07-2020

Blokker heeft een duidelijke site waar als van oudsher de producten worden aangeboden die je van Blokker verwacht.
De afhandeling en levering gaat ook altijd zoals je kunt verwachten van een bedrijf als Blokker. Ga zo door!

Janna Wulffraat 05-07-2020

Ik had gaspatronen nodig voor mijn slagroomspuit. Kon die dingen vanwege niet bedoeld gebruik nergens kopen. Gelukkig waren ze wel bij Blokker te bestellen.
Nadat ik de bestelde doos bij het filiaal had opgehaald en een andere winkel inliep gingen de alarmbellen af. Oeps! 😊 Hoe leg je uit dat die dingen echt voor een slagroomspuit bedoeld zijn. Was erg grappig!

H M Siebel 05-07-2020

Het is fijn dat het snel bezorgd word omdat ik zelf niet in staat ben om in de winkel te komen.

Anneke 05-07-2020

Snelle levering en snelle berichtgeving over het tijdstip van levering! Prima!

Marga 04-07-2020

Het bestelde artikel werd supersnel geleverd en het product voldeed voor 200 procent aan mijn verwachting
Prima product voor een prima prijs.

Juul 04-07-2020

Vandaag bestelling geplaatst s’morgens opgehaald in de Blokker winkel Budel dus supersnelle service doe zo voort

Tamara 04-07-2020

Producten worden verzonden in de staat zoals je ze in de winkel zou kopen. Geen verpakking, geen dozen. 2 van de 3 artikelen beschadigd. Doe ik dus nooit meer.