Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Gemiddelde beoordeling

Deze score is gebaseerd op 741 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,8

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

Jan Bosma 27-06-2024

Algemene score

1,0
Oud voor nieuw verkopen
2 remklauwen besteld. Deze waren nieuw op voorraad volgens de telefonische klantenservice. 2 dagen later komen ze keurig binnen en blijkt bij uitpakken dat er 1 compleet nieuw is en 1 refurbished is. Dit was te zien aan vuil op het onderdeel, beschadigingen, gescheurde rubbers, niet originele afsluitdopjes en de verpakking.
Contact opgenomen met de klantenservice en we zouden een retourlabel per email. Enige wat ontvangen is is een retouraanvraag welke we nog in moeten vullen. Hier wordt gezegt dat de backoffice het nog moet bekijken en dan eventueel een label op stuurt.
Wij willen ons geld gewoon zsm terug omdat we ons gewoon belazerd voelen. Je kan niet een opgepoetst gebruikt onderdeel als nieuw verkopen. Zeker niet omdat we nog telefonisch hebben gevraagd of het wel nieuwe onderdelen zijn.

Conclusie van ons is dat winparts niet te vertrouwen is en wat ons betreft nooit meer bestellen hier. Op dit moment willen we ons geld zsm terug en hoop ik dat het management van winparts deze zaak hoog opneemt.

Update 24 06.
Weer gebeld met de klantenservice en weer helemaal niets opgelost. Het is duidelijk dat de artikelen terug gaan maar dat kan alleen met het retourlabel. Dit label wordt opgestuurd nadat de retourafdeling er naar heeft gekeken. Die afdeling bestaat uit 2 personen waarvan 1 ziek is en de ander vrij heeft.
De klantenservice schijnt helemaal niets te kunnen doen.
Het uiteindelijke resultaat is dat wij hier met artikelen ingepakt in een doos zitten, mijn geld bij Winparts op de rekening staat en wij geen mogelijkheid hebben om ons geld terug te krijgen om elders wel de juiste artikelen te kunnen kopen

Update 27 06
Artikelen aangekomen bij retourafdeling Winparts (track and trace) nu maar wachten op mijn geld.
klantenservice-24 28-06-2024

Beste meneer Bosma,

Hartelijk dank voor uw review. Onze oprechte excuses dat u een remklauw hebt ontvangen die er gebruikt uitzag en dat u geen goed contact hebt gehad met onze klantenservice.

Naar alle waarschijnlijkheid hebt u een remklauw gekregen die niet in onze gewone voorraad terecht had moeten komen. Wij verkopen wel gereviseerde remklauwen maar dit staat dan aangegeven bij het product en bovendien moeten ze er als nieuw uitzien.

We adviseren in alle gevallen een retour aan te vragen voor dit soort problemen. Klanten kunnen hiervoor ons retourportaal gebruiken. Bij de klantenservice kunnen we geen retouren meer aanmaken. Wanneer u aangeeft dat een product schade heeft of niet goed is, vragen we hiervan een foto tijdens het retourproces.

Inmiddels is uw retour verwerkt en is de teruggave ook in gang gezet. Ik heb u hier in een persoonlijke e-mail meer informatie over gegeven.

Met vriendelijke groet,
Anita

Reageer

Agnes van Schoonhoven 21-06-2024

Algemene score

1,0
Super slechte service, als je per chat vraag waar een artikel blijft krijg je te horen dat iets niet leverbaar is. Per telefoon niet bereikbaar helaas. Dan krijg je een vergelijkbaar product aangeboden maar daar moet je dan wel 3,04 voor bij betalen en vervolgens wordt ook dit product niet geleverd. Artikel per chat geannuleerd, besteld bij een ander bedrijf wordt morgen geleverd.
klantenservice-24 21-06-2024

Beste Agnes,

Bedankt voor uw review.

Wat vervelend dat u deze ervaring met ons hebt. Wij doen ons best om op zoveel mogelijk momenten bereikbaar te zijn. Het kan voorkomen dat u ons buiten openingstijden treft of op een druk moment. Wij raden u verder aan om ons op drukke momenten via de chat te contacteren. Daar zijn wij het meest bereikbaar.

Verder begrijpen wij goed dat het vervelend is dat het bestelde onderdeel en het alternatief niet leverbaar waren. Het lijkt erop dat deze onderdelen helaas een andere voorraad hadden hebben dan verwacht. Onze excuses hiervoor.

Wij hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,

Niels

Reageer

helen 18-06-2024

Algemene score

1,0
accu besteld, kreeg een oude afgedankte accu, die het niet deed ook niet na opladen accu opgehaald door Transmission Bergop Zoom, zit nog steeds te wachten op mijn geld, allerlei smoesjes om maar niet te hoeven betalen, oplichters zijn het, het geen andere woorden voor betalen gaat goed maar retourneren van jouw geld een drama
klantenservice-24 21-06-2024

Beste Helen,

Hartelijk dank voor uw review. De feedback van onze klanten wordt door ons bijzonder op prijs gesteld.

Onze excuses dat u een oude accu hebt gekregen en dat de retour niet goed verloopt. We begrijpen dat dit erg vervelend is.

Tot onze spijt loopt de verwerking van retouren die door Transmission zijn opgehaald, momenteel achter. Er wordt hard aan gewerkt om deze achterstand in te halen.

Ik heb uw order niet kunnen vinden, maar zou graag even met u meekijken. Als u dit wilt, kunt u een bericht sturen naar reviews@winparts.nl, onder vermelding van uw ordernummer.

Met vriendelijke groet,
Anita

Reageer

Robin 12-06-2024

Algemene score

3,0
Levering heeft weken geduurd. Steeds ivm verhuizing, maar dan moet je de toko sluiten of iets van korting geven. En niet zeggen dat het die dag nog opgestuurd wordt. Nu werden we steeds aan het lijntje gehouden dat het eraan kwam en uiteindelijk duurde het nog weken.
klantenservice-24 13-06-2024

Goedemiddag,

Bedankt voor uw feedback.

Wat vervelend om te horen. Onze excuses dat u dit zo ervaren heeft.

Helaas kan ik uw order niet vinden, dus ook niet met u meekijken. Mocht er nog geen oplossing zijn gevonden voor uw order of nog geen coulance aangeboden gekregen hiervoor, kan u via dit e-mailadres: reviews@winparts.nl. Met het bijbehorende order nummer.

Met vriendelijke groeten,
Naomi

Reageer

WBO 12-06-2024

Algemene score

1,0
Inmiddels 3 wkn geleden een bestelling gedaan. Zou binnen 2 dgn geleverd worden. Bestelling bleef staan op verzonden, maar bij post.nl nog niks binnen.. contact gehad, telefonisch erg slecht bereikbaar, via app ook drama. Uiteindelijk iemand te pakken gekregen.. ze gingen het uitzoeken en dan zouden wij bericht krijgen. Bericht is nog steeds niet binnen. Opnieuw contact gehad, probleem lag niet bij post.nl, maar bij het magazijn. Dit hadden ze onderzocht. Maar nu moesten ze ook nog uit gaan zoeken waar het probleem in het magazijn lag! Bestelling nu maar geannuleerd omdat we er geen vertrouwen meer in hebben dat het überhaupt wordt geleverd.
We krijgen echter pas ons geld terug als ze alles onderzocht hebben. Kortom… een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend bedrijf. Nu ook in ons account geen bestelling meer terug te vinden… gelukkig overal screenshots van gemaakt, indien noodzakelijk zetten we gewoon de rechtsbijstand in!
klantenservice-24 12-06-2024

Goedendag,

Bedankt voor uw review. We vinden het erg vervelend dat de order niet op tijd geleverd kon worden en dat u ons moeizaam heeft kunnen bereiken. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Het is inderdaad erg jammer dat u zo lang op een reactie en op uw terugbetaling moet wachten. De terugbetaling kan helaas pas worden aangemaakt als duidelijk is waar het pakket zich bevind, omdat het annuleren van een order niet op elk punt mogelijk is.

Omdat ik uw order niet kan vinden op basis van deze review, zou ik u willen vragen om een mail te sturen naar reviews@winparts.nl onder vermelding van uw ordernummer.

Hopelijk kunnen we dit zo spoedig mogelijk met u oplossen.

Met vriendelijke groet,
Thirsa

Reageer

F.Bagibala 10-06-2024

Algemene score

1,0
Ik heb Renault twingo krukaassensor bestellen met kabel maar ik ontvangen zonder kabel ik pegrijpen niet par keer gebeld maar niet help mijn geld kwijt
klantenservice-24 11-06-2024

Goedemiddag,

Bedankt voor uw feedback.

Wat vervelend om te horen. Onze excuses dat er problemen waren met uw order.

Helaas kan ik uw order niet vinden. Mocht er nog geen oplossing zijn gevonden voor uw order kan u via dit e-mailadres: reviews@winparts.nl. Met het bijbehorende order nummer.

Met vriendelijke groeten,
Naomi

klantenservice-24 11-06-2024

Goedemiddag,

Bedankt voor uw feedback.

Wat vervelend om te horen. Onze excuses dat er problemen waren met uw order.

Helaas kan ik uw order niet vinden. Mocht er nog geen oplossing zijn gevonden voor uw order kan u via dit e-mailadres: reviews@winparts.nl. Met het bijbehorende order nummer.

Met vriendelijke groeten,
Naomi

klantenservice-24 11-06-2024

Goedemiddag,

Bedankt voor uw feedback.

Wat vervelend om te horen. Onze excuses dat er problemen waren met uw order.

Helaas kan ik uw order niet vinden. Mocht er nog geen oplossing zijn gevonden voor uw order kan u via dit e-mailadres: reviews@winparts.nl. Met het bijbehorende order nummer.

Met vriendelijke groeten,
Naomi

klantenservice-24 11-06-2024

Goedemiddag,

Bedankt voor uw feedback.

Wat vervelend om te horen. Onze excuses dat er problemen waren met uw order.

Helaas kan ik uw order niet vinden. Mocht er nog geen oplossing zijn gevonden voor uw order kan u via dit e-mailadres: reviews@winparts.nl. Met het bijbehorende order nummer.

Met vriendelijke groeten,
Naomi

klantenservice-24 11-06-2024

Goedemiddag,

Door een technisch probleem is mijn reactie op uw review meerdere malen geplaatst. Excuses hiervoor!

Met vriendelijke groeten,
Naomi

Reageer

Ashe 08-06-2024

Algemene score

1,0
Na meer dan een maand mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Ook al stond er op de website voorradig en direct leverbaar. Bijna geen reacties terug van de klantenservice, die op hun beurt alle soorten excuses blijven uitvinden en geen terugbetaling willen doen. Echt zeer jammer!
klantenservice-24 10-06-2024

Goedemorgen,

Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat uw bestelling vertraagd is. Vanwege de verhuizing zijn er veel bestellingen vertraagd geraakt, hierdoor nemen veel klanten ook contact met ons op waardoor het wat langer kan duren voordat u een reactie van ons kan krijgen. Mijn excuses daar voor.

Ik kijk graag even met u mee naar een oplossing, zou u dan uw ordernummer door kunnen geven via reviews@winparts.nl?

Met vriendelijke groet,

Pascal

Reageer

Floris 05-06-2024

Algemene score

1,0
Ondanks eerdere slechte ervaringen met leveren van Winparts, toch nog eens een poging gewaagd aangezien er beloofd wordt dat het onderdeel de volgende dag geleverd zal worden. Het betreft Uw order: Ordernummer: WP224-418667 Besteldatum: 04-06-2024 11:46 Klantnummer: Verwacht aflevermoment: 05-06-2024 Nu krijg bericht dat Winparts het verzenden niet is gelukt en het is ook nog niet eens aan PostNL aangeboden. Dit terwijl mijn keuze voor Winparts juist gemaakt is op basis van leverdatum (voor …uur besteld is morgen in huis). Dus aan de vervoerder ligt het niet. Ik heb de klantenservice een mail gestuurd met mijn klacht en vraag of er een passende oplossing/ compensatie mogelijk is. Ik krijg hierop een automatisch gegenereerd bericht dat ik binnen drie dagen antwoord krijg. Helaas krijg je vaak sneller bericht na het plaatsen van een negatieve review. Als ik naar de plaatselijke automaterialen zaak gegaan was en een paar euro meer betaald had, had ik vandaag wel mijn onderdeel gehad en tevens een rijdende auto. Jammer dat leveren een probleem blijft bij Winparts dit maak je tegenwoordig en zeker niet bij grote spelers meer mee.
klantenservice-24 07-06-2024

Beste Floris,

Hartelijk dank voor uw bericht. We vinden het erg vervelend om te lezen dat uw artikel een dag later dan verwacht aan de vervoerder is overhandigd. Onze oprechte excuses hiervoor.

Ik heb uw e-mail gevonden en zal u een persoonlijke reactie sturen om het hier verder over te hebben.

Met vriendelijke groet,
Anita

Reageer

Bar slechte levertijd 01-06-2024

Algemene score

1,0
Vorige week woensdag 29-5 bestelling van een ruitenwisser. Tot op 1juni nog geen bericht enkel dat ze vertraging hebben ivm verhuizing. Dat moeten ze vertellen als je de bestelling plaatst en niet achteraf. Spijt dat ik bij winparts besteld heb!!!!
klantenservice-24 03-06-2024

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw bericht. Onze excuses dat u uw ruitenwisser nog niet hebt ontvangen en dat u geen bericht van ons hebt gehad.

Helaas heb ik geen order kunnen vinden op basis van de gegevens. Als u een e-mail stuurt naar reviews@winparts.nl, onder vermelding van uw ordernummer, kijken we graag even voor u wat de verwachting is.

Met vriendelijke groet,
Anita

Reageer

P.F 24-05-2024

Algemene score

2,0
Week geleden bestelling geplaatst (wieldoppen). Na enkele dagen bericht dat bestelling is vertraagd ivm verhuizing. Vreemd dat tijdens het bestelproces totaal niet wordt gesproken over vertragingen ivm deze verhuizing.
Na 5 dagen contactformulier ingevuld met de vraag wanneer ik mijn bestelling kan verwachten? Op deze vraag wordt niet gereageerd!!!!!!! Hoe lang duurt deze verhuizing? en dit mag toch geen excuus zijn voor de slechte communicatie.
klantenservice-24 27-05-2024

Beste P.F.

Bedankt voor uw review. Onze excuses voor het feit dat uw order vertraagd is en dat u vervolgens geen contact met ons kreeg.

Helaas is het wegens problemen door de verhuizing bijzonder druk geweest op onze klantenservice. Hierdoor kunnen we momenteel niet zo snel reageren als we graag zouden willen.

Hebt u uw order nog niet ontvangen, stuurt u dan gerust een e-mail naar reviews@winparts.nl, onder vermelding van uw ordernummer. Ik heb uw order namelijk niet kunnen vinden op basis van de gegevens.

Met vriendelijke groet,
Anita

Reageer

roelof van erkelens 16-05-2024

Algemene score

2,0
altijd lang wachten bestellingen van twee weken terug nog niet binnen nog steeds in behandeling
klantenservice-24 17-05-2024

Goedenavond,

Bedankt voor uw feedback.
Wat vervelend om te horen. Helaas zijn er vertragingen opgelopen bij best wat orders vanwege onze verhuizing, hier ook onze welgemeende excuses voor deze situatie.
Ik heb even meegekeken en zag dat u inderdaad contact heeft gehad met de klantenservice en zie dat u uw order geanulleerd heeft. Ik ga ervan uit dat dit dus al is opgelost, mocht u verder nog vragen hebben. Helpt onze klantenservice u graag verder!

Met vriendelijke groeten,
Naomi

Reageer

Marvin 15-05-2024

Algemene score

2,0
Op 25 april een kachelweerstand besteld. Leverdatum 30 april. Dit is nog niet geleverd. Via de orderstatus een vraag gesteld waar blijft mijn bestelling maar geen reactie.
Leverdatum wordt ook niet bijgesteld.
Vergeten? Computer systeem nog niet mee verhuist?
klantenservice-24 17-05-2024

Goedenavond,

Bedankt voor uw feedback.

Wat vervelend om te horen. Onze excuses dat er problemen waren met uw zending.

Helaas kan ik uw order niet vinden. Mocht dit nog niet opgelost zijn kan u contact opnemen met ons, via dit e-mailadres: reviews@winparts.nl. Met het bijbehorende order nummer.

Met vriendelijke groeten,
Naomi

Reageer

Sander 08-05-2024

Algemene score

1,0
Op 24 april een trekhaak inclusief kabelset besteld. De beloofde leverdatum werd niet gehaald ivm met de verhuizing. Ok, kan gebeuren. Uiteindelijk na een week geleverd alleen mist de kabelset. Nu al een week aan het bellen, mailen en chatten. Uiteindelijk wordt inderdaad toegegeven dat er een kabelset bij had moeten zitten.

We zijn nu ruim 2 weken verder na bestellen en nog steeds 0 antwoord vanuit Winparts wanneer dit geleverd gaat worden. De klantenservice heeft hun antwoorden onder een sneltoets staan en reageren elke keer hetzelfde.
klantenservice-24 10-05-2024

Beste Sander,

Hartelijk dank voor uw review. Onze excuses voor het feit dat uw order incompleet is geleverd en dat er vervolgens niet goed gecommuniceerd is over de rest van uw order.

Helaas heb ik geen order kunnen vinden op basis van de gegevens. Als u een e-mail stuurt naar reviews@winparts.nl onder vermelding van uw ordernummer, kijken we graag met u mee.

Met vriendelijke groet,
Anita

Reageer

M 07-05-2024

Algemene score

1,0
Zeer slecht, niet te bereiken en bestelling al meer dan een week geleden geplaatst en nog niets binnen.
klantenservice-24 07-05-2024

Beste M,

Bedankt voor uw review. Heel jammer dat u al zo lang wacht op uw bestelling en dat u ons niet kunt bereiken.

Helaas kan ik op basis van uw gegevens geen order vinden. Stuurt u gerust een e-mail naar reviews@winparts.nl, onder vermelding van het probleem en het ordernummer. We helpen u dan graag verder.

Met vriendelijke groet,
Anita

Reageer

A.K. 06-05-2024

Algemene score

5,0
Beste winpart,
Ik heb onlangs een achterlamp voor een citroen c4 bij jullie besteld ...
Inmiddels heb ik deze in goede orde ontvangen..
De levering van het achterlicht was wel een week te laat van daar mijn lage score.
Tip voor winpart, als jullie aan het verhuizen zijn.. zorg in iedergeval er voor dat de klanten duidelijke berichtgeving krijgen bij het bestellen over de mogelijkevertragingen en dus niet achteraf de meldingen geven ( zover dat gebeurde)
M.v.g. A. K..
klantenservice-24 07-05-2024

Beste A.K.,

Bedankt dat u de moeite hebt genomen om een review te plaatsen.

We zijn blij te lezen dat u uw achterlicht inmiddels binnen hebt gekregen. We vinden we het vervelend dat u er lang op hebt moeten wachten. Onze excuses hiervoor.

We nemen uw klacht over de informatievoorziening rond onze verhuizing serieus. Uw klacht zal intern worden gedeeld met de betreffende afdelingen, zodat we er lering uit kunnen trekken voor de toekomst.

Graag tot de volgende keer!

Met vriendelijke groet,
Anita

Reageer

Antoon 03-05-2024

Algemene score

1,0
Donderdag 18 april besteld
Donderdag 18 april besteld, onderdelen waren op voorraad, Word aangegeven dinsdag geleverd.
Vrijdag een email dat er vertraging is. Word nu woensdag geleverd. Hele dag thuis gebleven, om 17:00 nog niets.. na contact met klantenservice blijkt het weer een dag later te worden. Een week levertijd voor onderdelen die op voorraad zijn?
Zeer slecht. Weer een dag verder, en weer niet gehaald.. wederom antwoord, morgen word geleverd Mijn order ligt sinds 19 april klaar in het magazijn om te verzenden. Tot op heden heeft Winparts geen idee, wanneer het word verzonden. Ik heb nu maar de order geannuleerd.
klantenservice-24 07-05-2024

Beste Antoon,

Bedankt voor uw review. We stellen uw feedback op prijs.

We vinden het erg vervelend om te lezen dat u zo lang hebt moeten wachten op de verzending dat u de order uiteindelijk hebt geannuleerd. Onze excuses hiervoor.

Ik heb uw order niet gevonden op basis van de gegevens, maar vermoed dat uw order in ons magazijn blijven hangen wegens de verhuizing waar we mee bezig waren. Nogmaals onze oprechte excuses hiervoor.

We nemen uw feedback in elk geval mee in ons verbeterproces.

Met vriendelijke groet,
Anita

Reageer

Rachid 13-04-2024

Algemene score

1,0
Laatste tijd zeer slecht met de service bij winparts.
Ik bestel het beste vaak bij winparts. Maar de laatste tijd gaat daar heel veel mis. Ik ben nu al 2 tot 3 weken bezig om de juiste schokdemper te krijgen. Elke keer sturen ze de verkeerde schokdemper op. Ik heb zelfs foto's op de Watch upp geplaatst en toch stuur ze 2x de zelfde schokdemper weer terug. Voor je antwoord krijgt ben je weer een paar dagen verder !!!!!!!!!!!!!!!
Bellen gaat ook niet want ze nemen toch niet op Watch upp het zelfde. Beter naar automateriaal zaak gaan en de juiste schokdemper kopen dan heb je dit gezeik niet.
klantenservice-24 15-04-2024

Goedemorgen,

Bedankt voor uw feedback.

Wat vervelend om te horen. Onze excuses dat er problemen waren met uw order.

Helaas kan ik uw order niet vinden, mocht er nog geen oplossing zijn geweest voor uw order kan u contact opnemen
via dit e-mailadres: reviews@winparts.nl. Met het bijbehorende order nummer.

Met vriendelijke groeten,
Naomi

Reageer

Ryan 23-03-2024

Algemene score

1,0
Achterlicht besteld, 2 maal verkeerde lamp ontvangen. Zelfs via de klantenservice contact gehad en dit moest de goede zijn. Ook deze was niet goed daarna een bericht ontsvngen dat de juiste lamp niet leverbaar is. Beide lampen geretourneerd. Echter bestelling gedaan en betaald via klarna. Via de email toezegging gehad dat ook de klarna kosten zouden worden gecrediteerd. Echter tot op heden niet gebeurd. Diverse mails naar de klanten service gestuurd maar helaas blijft een reactie uit
klantenservice-24 25-03-2024

Beste Ryan,

Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Onze excuses dat het verkeerd is gegaan met het bestellen van een achterlicht en dat je vervolgens onze klantenservice niet kunt bereiken. Heel vervelend!

Op een ander platform bent u ingegaan op mijn verzoek om ons te e-mailen, waarvoor dank. We zijn bezig een oplossing te vinden voor uw vraag en houden u daarvan per e-mail op de hoogte.

Met vriendelijke groet,
Anita

Reageer

Maikel 20-03-2024

Algemene score

1,0
1 ster is al te veel.
Ben nu al meer dan een maand aan het wachten maar nog steeds geen bestelling binnen. Ook al meerdere keren contact gehad met de klantenservice hierover. Deze zijn heel slecht bereikbaar. Daarnaast als ze bereikbaar zijn hebben ze geen technische kennis.
klantenservice-24 21-03-2024

Beste Maikel,

Hartelijk dank voor je review. Heel vervelend dat je nog op je order wacht en dat je ons bovendien slecht kunt bereiken.

Wegens drukte kan het inderdaad zijn dat het moeilijker is ons te bereiken. Onze excuses hiervoor. Overigens hebben we wel een technische support. Onze medewerkers kunnen vragen van klanten hier naar doorzetten.

Helaas heb ik geen order gevonden op basis van de gegevens. Graag kijk ik even met je mee als je een e-mail stuurt naar reviews@winparts.nl onder vermelding van het ordernummer.

Met vriendelijke groet,
Anita

Reageer

Slechte garantie 17-03-2024

Algemene score

1,0
Koplampen gekocht voor een classieke camper. Pas 15 km gereden en het water staat erin.
Op garantie aanspraak wordt niet gereageerd. Bij een tweede email moest met o.a. de motorcode hebben.
Alles weer opgestuurt en wéér hoor ik nils meer.
Je bedrijf zo te grabbel gooien voor 80 euro.
De klantenservice gebeld: " daar gaan wij niet over, ze zijn ermee bezig...."
klantenservice-24 18-03-2024

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw feedback. Onze excuses dat u zo lang moet wachten op het afhandelen van uw garantieaanvraag.

Bij garantieaanvragen vragen we klanten inderdaad een formulier in te vullen met enige informatie over het voertuig. Ook is het momenteel zo dat het afhandelen van garantieaanvragen ongeveer 10 werkdagen kan duren. Dit wegens grote drukte.

Garanties worden door onze garantieafdeling afgehandeld. Medewerkers van de klantenservice kunnen uw boodschap doorgeven, maar zelf geen garanties toekennen.

Mocht u een update willen, neemt u dan gerust contact op met de klantenservice. Ik hoop hiermee enige duidelijkheid te hebben gegeven over ons proces.

Met vriendelijke groet,
Anita

Reageer

Dirkjan Geuze 15-03-2024

Algemene score

1,0
Ik heb een motorkap besteld bij winparts voor mijn peugeot 308.
De motorkap werd geleverd met schade gedeukt en verbogen. Toen heb ik de motorkap terug gestuurd naar winparts. Winparts leverde daarna een andere motorkap maar deze was nog erger beschadigd.
Deze motorkap heb ik ook terug gestuurd naar winparts
Om mijn geld terug te krijgen.
Toen kreeg ik mijn geld terug min de verzendkosten.
Winparts heeft me dus twee kapotte motorkapen geleverd
En daarna niet mijn volledige betaling terug gegeven.
klantenservice-24 18-03-2024

Beste meneer Geuze,

Hartelijk dank voor uw feedback. Heel vervelend dat het zo gelopen is met uw order.

Via een ander reviewplatform had ik vorige week inmiddels gereageerd op uw klacht. Ook heb ik toen de terugbetaling van de verzendkosten in orde gemaakt.

Nogmaals onze excuses dat het zo is gegaan met uw orders. We hebben uw feedback doorgezet naar de betreffende afdelingen en vertrouwen erop dat het probleem hiermee is opgelost.

Met vriendelijke groet,
Anita

Reageer

Huib 14-03-2024
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Duidelijke site, artikelen zijn makkelijk te vinden, goede prijsstelling en snelle levering

Reageer

Jos 08-03-2024
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Nadat ik een mail had gestuuurd dat een onderdeel niet goed functioneert kreeg ik snel ern reactie.
Binnen een paar dagen kreeg ik een vervangend onderdeel geleverd.
Top!! Hier kunnen veel webwinkels een voorbeeld aan nemen!

Reageer

Vera 08-03-2024

Algemene score

6,0
Een set automatten gekocht voor mijn Nissan Micra uit 2005.
Kenteken ingevuld om de juiste matten te krijgen maar bij plaatsing van de mat aan de bestuurderskant blijken de bevestigingspunten niet te kloppen.
De maat van de geleverde mat gemeten van punt bevestiging tot punt bevestiging is 35.5 cm terwijl de punten in de vloer 33.5 cm zijn dit is dus maar liefst 2 cm kleiner dan de door uw geleverde mat.
Ik kan de mat dus niet vastklikken wat natuurlijk niet te bedoeling kan zijn. Teleurstellend helaas.
klantenservice-24 11-03-2024

Beste Vera,

Hartelijk dank voor je review. Heel vervelend dat de bevestigingspunten anders zijn. Onze excuses hiervoor.

Het probleem dat de bevestigingspunten anders zijn, is vrij gemakkelijk te verhelpen. Gewoonlijk kan onze klantenservice hierbij helpen.

In dit geval kun je even een e-mail sturen naar reviews@winparts.nl onder vermelding van je ordernummer. Ik help je dan graag verder.

Met vriendelijke groet,
Anita

Reageer

Dennis 05-03-2024
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Mooie overzichtelijk website.
Onderdelen makkelijk te vinden aan de hand van kenteken en gegevens van de auto.
Snel geleverd in een goede verpakking.

Reageer

Toon meer reviews