Gemiddelde beoordeling
Deze score is gebaseerd op 741 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening
Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.
Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!
Gemiddelde beoordeling
Deze score is gebaseerd op 741 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening
Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review
Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.
Beste meneer Bosma,
Hartelijk dank voor uw review. Onze oprechte excuses dat u een remklauw hebt ontvangen die er gebruikt uitzag en dat u geen goed contact hebt gehad met onze klantenservice.
Naar alle waarschijnlijkheid hebt u een remklauw gekregen die niet in onze gewone voorraad terecht had moeten komen. Wij verkopen wel gereviseerde remklauwen maar dit staat dan aangegeven bij het product en bovendien moeten ze er als nieuw uitzien.
We adviseren in alle gevallen een retour aan te vragen voor dit soort problemen. Klanten kunnen hiervoor ons retourportaal gebruiken. Bij de klantenservice kunnen we geen retouren meer aanmaken. Wanneer u aangeeft dat een product schade heeft of niet goed is, vragen we hiervan een foto tijdens het retourproces.
Inmiddels is uw retour verwerkt en is de teruggave ook in gang gezet. Ik heb u hier in een persoonlijke e-mail meer informatie over gegeven.
Met vriendelijke groet,
Anita
Beste Agnes,
Bedankt voor uw review.
Wat vervelend dat u deze ervaring met ons hebt. Wij doen ons best om op zoveel mogelijk momenten bereikbaar te zijn. Het kan voorkomen dat u ons buiten openingstijden treft of op een druk moment. Wij raden u verder aan om ons op drukke momenten via de chat te contacteren. Daar zijn wij het meest bereikbaar.
Verder begrijpen wij goed dat het vervelend is dat het bestelde onderdeel en het alternatief niet leverbaar waren. Het lijkt erop dat deze onderdelen helaas een andere voorraad hadden hebben dan verwacht. Onze excuses hiervoor.
Wij hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Niels
Beste Helen,
Hartelijk dank voor uw review. De feedback van onze klanten wordt door ons bijzonder op prijs gesteld.
Onze excuses dat u een oude accu hebt gekregen en dat de retour niet goed verloopt. We begrijpen dat dit erg vervelend is.
Tot onze spijt loopt de verwerking van retouren die door Transmission zijn opgehaald, momenteel achter. Er wordt hard aan gewerkt om deze achterstand in te halen.
Ik heb uw order niet kunnen vinden, maar zou graag even met u meekijken. Als u dit wilt, kunt u een bericht sturen naar reviews@winparts.nl, onder vermelding van uw ordernummer.
Met vriendelijke groet,
Anita
Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback.
Wat vervelend om te horen. Onze excuses dat u dit zo ervaren heeft.
Helaas kan ik uw order niet vinden, dus ook niet met u meekijken. Mocht er nog geen oplossing zijn gevonden voor uw order of nog geen coulance aangeboden gekregen hiervoor, kan u via dit e-mailadres: reviews@winparts.nl. Met het bijbehorende order nummer.
Met vriendelijke groeten,
Naomi
Goedendag,
Bedankt voor uw review. We vinden het erg vervelend dat de order niet op tijd geleverd kon worden en dat u ons moeizaam heeft kunnen bereiken. Onze welgemeende excuses hiervoor.
Het is inderdaad erg jammer dat u zo lang op een reactie en op uw terugbetaling moet wachten. De terugbetaling kan helaas pas worden aangemaakt als duidelijk is waar het pakket zich bevind, omdat het annuleren van een order niet op elk punt mogelijk is.
Omdat ik uw order niet kan vinden op basis van deze review, zou ik u willen vragen om een mail te sturen naar reviews@winparts.nl onder vermelding van uw ordernummer.
Hopelijk kunnen we dit zo spoedig mogelijk met u oplossen.
Met vriendelijke groet,
Thirsa
Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback.
Wat vervelend om te horen. Onze excuses dat er problemen waren met uw order.
Helaas kan ik uw order niet vinden. Mocht er nog geen oplossing zijn gevonden voor uw order kan u via dit e-mailadres: reviews@winparts.nl. Met het bijbehorende order nummer.
Met vriendelijke groeten,
Naomi
Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback.
Wat vervelend om te horen. Onze excuses dat er problemen waren met uw order.
Helaas kan ik uw order niet vinden. Mocht er nog geen oplossing zijn gevonden voor uw order kan u via dit e-mailadres: reviews@winparts.nl. Met het bijbehorende order nummer.
Met vriendelijke groeten,
Naomi
Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback.
Wat vervelend om te horen. Onze excuses dat er problemen waren met uw order.
Helaas kan ik uw order niet vinden. Mocht er nog geen oplossing zijn gevonden voor uw order kan u via dit e-mailadres: reviews@winparts.nl. Met het bijbehorende order nummer.
Met vriendelijke groeten,
Naomi
Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback.
Wat vervelend om te horen. Onze excuses dat er problemen waren met uw order.
Helaas kan ik uw order niet vinden. Mocht er nog geen oplossing zijn gevonden voor uw order kan u via dit e-mailadres: reviews@winparts.nl. Met het bijbehorende order nummer.
Met vriendelijke groeten,
Naomi
Goedemiddag,
Door een technisch probleem is mijn reactie op uw review meerdere malen geplaatst. Excuses hiervoor!
Met vriendelijke groeten,
Naomi
Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat uw bestelling vertraagd is. Vanwege de verhuizing zijn er veel bestellingen vertraagd geraakt, hierdoor nemen veel klanten ook contact met ons op waardoor het wat langer kan duren voordat u een reactie van ons kan krijgen. Mijn excuses daar voor.
Ik kijk graag even met u mee naar een oplossing, zou u dan uw ordernummer door kunnen geven via reviews@winparts.nl?
Met vriendelijke groet,
Pascal
Beste Floris,
Hartelijk dank voor uw bericht. We vinden het erg vervelend om te lezen dat uw artikel een dag later dan verwacht aan de vervoerder is overhandigd. Onze oprechte excuses hiervoor.
Ik heb uw e-mail gevonden en zal u een persoonlijke reactie sturen om het hier verder over te hebben.
Met vriendelijke groet,
Anita
Goedemorgen,
Hartelijk dank voor uw bericht. Onze excuses dat u uw ruitenwisser nog niet hebt ontvangen en dat u geen bericht van ons hebt gehad.
Helaas heb ik geen order kunnen vinden op basis van de gegevens. Als u een e-mail stuurt naar reviews@winparts.nl, onder vermelding van uw ordernummer, kijken we graag even voor u wat de verwachting is.
Met vriendelijke groet,
Anita
Beste P.F.
Bedankt voor uw review. Onze excuses voor het feit dat uw order vertraagd is en dat u vervolgens geen contact met ons kreeg.
Helaas is het wegens problemen door de verhuizing bijzonder druk geweest op onze klantenservice. Hierdoor kunnen we momenteel niet zo snel reageren als we graag zouden willen.
Hebt u uw order nog niet ontvangen, stuurt u dan gerust een e-mail naar reviews@winparts.nl, onder vermelding van uw ordernummer. Ik heb uw order namelijk niet kunnen vinden op basis van de gegevens.
Met vriendelijke groet,
Anita
Goedenavond,
Bedankt voor uw feedback.
Wat vervelend om te horen. Helaas zijn er vertragingen opgelopen bij best wat orders vanwege onze verhuizing, hier ook onze welgemeende excuses voor deze situatie.
Ik heb even meegekeken en zag dat u inderdaad contact heeft gehad met de klantenservice en zie dat u uw order geanulleerd heeft. Ik ga ervan uit dat dit dus al is opgelost, mocht u verder nog vragen hebben. Helpt onze klantenservice u graag verder!
Met vriendelijke groeten,
Naomi
Goedenavond,
Bedankt voor uw feedback.
Wat vervelend om te horen. Onze excuses dat er problemen waren met uw zending.
Helaas kan ik uw order niet vinden. Mocht dit nog niet opgelost zijn kan u contact opnemen met ons, via dit e-mailadres: reviews@winparts.nl. Met het bijbehorende order nummer.
Met vriendelijke groeten,
Naomi
Beste Sander,
Hartelijk dank voor uw review. Onze excuses voor het feit dat uw order incompleet is geleverd en dat er vervolgens niet goed gecommuniceerd is over de rest van uw order.
Helaas heb ik geen order kunnen vinden op basis van de gegevens. Als u een e-mail stuurt naar reviews@winparts.nl onder vermelding van uw ordernummer, kijken we graag met u mee.
Met vriendelijke groet,
Anita
Beste M,
Bedankt voor uw review. Heel jammer dat u al zo lang wacht op uw bestelling en dat u ons niet kunt bereiken.
Helaas kan ik op basis van uw gegevens geen order vinden. Stuurt u gerust een e-mail naar reviews@winparts.nl, onder vermelding van het probleem en het ordernummer. We helpen u dan graag verder.
Met vriendelijke groet,
Anita
Beste A.K.,
Bedankt dat u de moeite hebt genomen om een review te plaatsen.
We zijn blij te lezen dat u uw achterlicht inmiddels binnen hebt gekregen. We vinden we het vervelend dat u er lang op hebt moeten wachten. Onze excuses hiervoor.
We nemen uw klacht over de informatievoorziening rond onze verhuizing serieus. Uw klacht zal intern worden gedeeld met de betreffende afdelingen, zodat we er lering uit kunnen trekken voor de toekomst.
Graag tot de volgende keer!
Met vriendelijke groet,
Anita
Beste Antoon,
Bedankt voor uw review. We stellen uw feedback op prijs.
We vinden het erg vervelend om te lezen dat u zo lang hebt moeten wachten op de verzending dat u de order uiteindelijk hebt geannuleerd. Onze excuses hiervoor.
Ik heb uw order niet gevonden op basis van de gegevens, maar vermoed dat uw order in ons magazijn blijven hangen wegens de verhuizing waar we mee bezig waren. Nogmaals onze oprechte excuses hiervoor.
We nemen uw feedback in elk geval mee in ons verbeterproces.
Met vriendelijke groet,
Anita
Goedemorgen,
Bedankt voor uw feedback.
Wat vervelend om te horen. Onze excuses dat er problemen waren met uw order.
Helaas kan ik uw order niet vinden, mocht er nog geen oplossing zijn geweest voor uw order kan u contact opnemen
via dit e-mailadres: reviews@winparts.nl. Met het bijbehorende order nummer.
Met vriendelijke groeten,
Naomi
Beste Ryan,
Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Onze excuses dat het verkeerd is gegaan met het bestellen van een achterlicht en dat je vervolgens onze klantenservice niet kunt bereiken. Heel vervelend!
Op een ander platform bent u ingegaan op mijn verzoek om ons te e-mailen, waarvoor dank. We zijn bezig een oplossing te vinden voor uw vraag en houden u daarvan per e-mail op de hoogte.
Met vriendelijke groet,
Anita
Beste Maikel,
Hartelijk dank voor je review. Heel vervelend dat je nog op je order wacht en dat je ons bovendien slecht kunt bereiken.
Wegens drukte kan het inderdaad zijn dat het moeilijker is ons te bereiken. Onze excuses hiervoor. Overigens hebben we wel een technische support. Onze medewerkers kunnen vragen van klanten hier naar doorzetten.
Helaas heb ik geen order gevonden op basis van de gegevens. Graag kijk ik even met je mee als je een e-mail stuurt naar reviews@winparts.nl onder vermelding van het ordernummer.
Met vriendelijke groet,
Anita
Goedemorgen,
Hartelijk dank voor uw feedback. Onze excuses dat u zo lang moet wachten op het afhandelen van uw garantieaanvraag.
Bij garantieaanvragen vragen we klanten inderdaad een formulier in te vullen met enige informatie over het voertuig. Ook is het momenteel zo dat het afhandelen van garantieaanvragen ongeveer 10 werkdagen kan duren. Dit wegens grote drukte.
Garanties worden door onze garantieafdeling afgehandeld. Medewerkers van de klantenservice kunnen uw boodschap doorgeven, maar zelf geen garanties toekennen.
Mocht u een update willen, neemt u dan gerust contact op met de klantenservice. Ik hoop hiermee enige duidelijkheid te hebben gegeven over ons proces.
Met vriendelijke groet,
Anita
Beste meneer Geuze,
Hartelijk dank voor uw feedback. Heel vervelend dat het zo gelopen is met uw order.
Via een ander reviewplatform had ik vorige week inmiddels gereageerd op uw klacht. Ook heb ik toen de terugbetaling van de verzendkosten in orde gemaakt.
Nogmaals onze excuses dat het zo is gegaan met uw orders. We hebben uw feedback doorgezet naar de betreffende afdelingen en vertrouwen erop dat het probleem hiermee is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Anita
Beste Vera,
Hartelijk dank voor je review. Heel vervelend dat de bevestigingspunten anders zijn. Onze excuses hiervoor.
Het probleem dat de bevestigingspunten anders zijn, is vrij gemakkelijk te verhelpen. Gewoonlijk kan onze klantenservice hierbij helpen.
In dit geval kun je even een e-mail sturen naar reviews@winparts.nl onder vermelding van je ordernummer. Ik help je dan graag verder.
Met vriendelijke groet,
Anita