Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 741 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,8

Nico 19-07-2021

Ruime keuze aan producten, goede beschrijving en de geleverde goederen komen overeen met de verwachtigen
Prijs/kwaliteit = top!

Peter 19-07-2021

Achterlichtkap ( van Wezel) was snel geleverd, indentiek aan de originele. Geen kleurverschil , pasvorm exact. En veel goedkoper dan bij de dealer.

sniwi1984 19-07-2021

Alles snel verzonden en ontvangen. Helaas is mijn kofferbakmat van zacht kunstof dubbel gevouwen en toen opgerold, daarom zit er nu een knik in. Dus liever gewoon in hele lengte oprollen. Dat zou een verbeterpunt zijn.

Dion 18-07-2021

Had een paar bougies besteld voor een suzuki swift, deze hier gevonden en besteld. Prijs was goed, en waren snel binnen

Stefan 18-07-2021

Ik had nieuwe matten besteld voor mijn auto.. helaas had ik geen passende matten ontvangen. Na een prettig telefoongesprek de matten kunnen retouren. Binnen 2 dagen had ik de juiste in huis. Wat een goede service!

Mark 18-07-2021

Bestelling ging heel snel en toen ik uiteindelijk nog iets wilden wijzigen was dat geen enkel probleem en werd ik uitermate vriendelijk en correct geholpen. Bestelling uiteindelijk ook dezelfde dag binnen zoals aanvankelijk zou gebeuren. Kortom erg tevreden en zou er zo weer bestellen.

Bullens 17-07-2021

makkelijk op kenteken te zoeken. Waardoor je zeker weet dat het product passend is.

Motorparts 17-07-2021

Omschrijving onderdelen per model en type goed, prijs kwaliteit goed snelle levering.

Ruitenwissers. 16-07-2021

Wat ik van uw shop vind is het volgende,u bied een ruim assortiment aan,na invullen van het kenteken word je doorvewezen naar het juiste produkt dat je moet hebben.
wat mijn betreft gezien ik een oude Renault heb was de keus beperkt,er was echter en gelukkig wel het goede produkt voor mij op voorraad ,na deze besteld te hebben kreeg ik na enige dagen mijn produkt thuis gestuurd,mijn produkt was echter niet copleet het was een ruitenwisser voor achter,wat er ontbrak waren de bevestiging steuntjes om hem vast te maken,heb toen de oude moeten gebruiken(minpuntje),de prijsverhouding was oke,ik hoop bij de volgende bestelling dat wel alles compleet is!

Janneke 16-07-2021

Prima en snelle service!
1 dingetje, er stond op mijn pakketje als aanhef Dhr, terwijl er in het hele bestelproces niet om geslacht gevraagd wordt en ik een vrouw ben. Bestellen er doorgaans geen vrouwen spullen bij jullie, haha? Misschien even aanpassen of helemaal geen aanhef gebruiken ;)
Officiele reactie van Winparts.nl 22-07-2021

Hi Janneke,

Wat fijn om te horen dat het pakketje snel bij u werd afgeleverd. Bij het uitchecken kunt u het geslacht voor de aanhef kiezen! Wellicht heeft u dit even over het hoofd gezien, dat kan gebeuren ;-) Daarom heb ik uw account even opgezocht en de aanhef voor u aangepast. Mocht u een volgende keer weer eens bij ons bestellen zou het goed moeten gaan! U kunt de gegevens ook altijd zelf aanpassen als u inlogt op Mijn Winparts!

We hopen u snel weer eens bij ons terug te zien!

Bianca

Raymond Hilbers 16-07-2021

Prima compleet en op tijd . Goede informtie te vinden na kenteken invulling.

FJ 16-07-2021

spiegel, onderweg for ever
Zeer slechte ervaring, wacht al 3 maanden op een spiegel voor mijn auto, maar blijkbaar is dat voor dit bedrijf erg moeilijk. Heb nu in die tussentijd 5 maal bericht can hen gekregen met een datum waarop geleverd zou worden, en ook 5 maal bericht dat het later geleverd zou worden, met weer een nieuwe datum. Waardeloos zoals zij met hun klanten omgaan.

Watze 15-07-2021

Ik zocht een koplamp voor mijn C5. Via de garage zou ik minstens €450 kwijt zijn. Bij winparts vond ik een zelfde koplamp voor veel minder. Bovendien is de levering erg snel en volgens afspraak. Hierdoor kan ik de defecte lamp snel vervangen.

Peter Siegel 15-07-2021

Spiegel besteld, zeer betaalbaar, netjes en op tijd geleverd en de spiegel voldeed aan de verwachtingen!

PatrickB 15-07-2021

producten zijn van goed kwaliteit en prijstechnisch ongeveer gelijk aan andere auto onderdelen sites.

Filip 15-07-2021

Goede overzichtelijke website
Auto onderdelen makelijk bestellen op kenteken
Onderhouds producten zoals shampoo,s van de goede merken
Snel geleverd en goed verpakt

Johan 15-07-2021

Een 7 i.p.v. een 9 omdat mij niet het juiste merk koplamp werd geleverd. De bedoeling was echter goed. Maar omdat dit merk (TYC) via een andere leverancier twee maal een niet (goed) werkend exemplaar werd geleverd wilde ik een ander merk proberen. Vermoedelijk was die niet voorradig. Daartegenover vond ik de communicatie met WinParts beter en gemoedelijk. Daarom blijf ik bij WP er vanuitgaand dat het de volgende keer wél goed gaat.

Christian Brunner 14-07-2021

Onderdelen zondag s’avonds besteld en dinsdag al in huis. Perfecte pasvorm, werkt naar behoren en de prijs was heel scherp.

Willem Jan de Wilde 14-07-2021

fijne overzichtelijke website. Zeer tevreden over de prijs, kwaliteit en het bezorgen. Deze webwinkel is zeker aan te raden.

Renny 14-07-2021

Ik vind winparts behoorlijke goed je kun altijd kiezen van bepaalde merk en prijzen ze zijn veel goedkoper dan andere winkel en je bestelling word zo snel mogrlijke geleverd

Noordhuis 14-07-2021

Het product is zoals wij hadden verwacht.
Keurig en netjes verpakt. Alleen de levering was een zwaar min punt. Was thuis maar kreeg kaartje dat ik niet thuis was. Moest daarom naar een afhaaladres, heel vervelend.

Marco 14-07-2021

Bestelde artikelen keurig geleverd, helaas nuet binnen 24 u zoals op de website beloofd.

KA Lodder 14-07-2021

Voldoet aan al onze verwachtingen
Snelle verzending
En zelfs nog een handleiding via mail gekregen
Dus ik zeg
Trekken maar met onze nieuwe trekhaak

Klaas 14-07-2021

Het gene wat ik bestel ook daar werkelijk geleverd en snel pakbon zit er bij en is altijd goed bestel hier wel vaker voor mn hobby garage en is altijd optijd

PSV4EVER :) 14-07-2021

Duidelijke omschrijving van het product, hierdoor in 1x het juiste product ontvangen. Daarnaast erg snelle levering. Klasse!