Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 469 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,3

Henk 05-05-2023

altijd een correcte levering gehad , goed verpakt , volgende keer weer winparts. TOP!

E. de Vries 05-05-2023

Site: Zeer duidelijk en overzichtelijk op basis van het kenteken met keuzemogelijkheden van verschillende versies van een product. Zoekt erg makkelijk.
Snelle en correcte levering.

Henri Amersfoort 05-05-2023

Snel en goede update bestelstatus. Ik heb al vaker besteld bij Winparts en zal dat zeker blijven doen. Wanneer je op de knop BETALEN drukt weet je dat het goed zit.

William 05-05-2023

Duidelijke webshop. Makkelijk het juiste onderdeel te vinden voor mijn type auto. Snel en correct geleverd.

Chris 05-05-2023

Goede shop, overzichtelijk en duidelijk. Snelle levering voor een goede prijs.

CeesQ 05-05-2023

Prima bedrijf, groot aanbod voor auto onderhoud, zeer snelle en accurate verzending.

WMC 04-05-2023

Heb mijn rijbewijs op mijn 34ste gehaald, mijn allereerste auto was toen al 10 jaar oud toen ik hem kocht. Bijna 13 jaar heb ik hem nu dus is ie straks 23 jaar oud en doet mijn auto het nog steeds goed omdat de onderdelen voor mijn auto hier vaak te vinden zijn en ook betaalbaar is vergeleken bij andere winkels en de levering is snel. Ben erg tevreden.

Jan 04-05-2023

Accu Besteld via de Site op Kenteken
Voor mijn Opel Agila 2014 Start / Stop

Maar is geleverd maar een stuk Groter als Originele Accu

JS 04-05-2023

Bestel daar vaak, altijd goed en netjes geholpen.
Ook de bezorging ging goed.
Echte aanrader.

Omar 04-05-2023

Uitgebreide website waar zo goed als alle onderdelen van je auto te vinden zijn. Prijzen zijn laag. Bestel status makkelijk volgen op de website.

Rick 04-05-2023

Zeer slechte klantenservice
Tot 2x toe defect onderdeel geleverd gekregen
Tip betaal pas als je zeker weet Dat het onderdeel goed functioneert want van de "klantenservice" kunt u beter niet teveel verwachten ....

Wouter 04-05-2023

Goede prijs kwaliteit verhouding, netjes op dehoogte gehouden over leveringen.

Hans 04-05-2023

Overzichtelijk keuze kunnen maken.
Helaas niet ontvangen wat de omschrijving laat geloven.
Daar baal ik van.
Fabrikant gebeld welke bevestigd dat de omschrijving onjuist is.

Richard 04-05-2023

2 minpunten, ik had voor meerdere kentekens besteld, en toch krijg ik weer de email dat het mogelijk niet klopt waardoor de bestelling al een dag vertraagd... En de bezorging kan echt wel sneller als ik het vergelijk met andere grotere bedrijven, Kreeg vrijwel meteen een mail dat de bezorgingdag niet gehaald kon worden terwijl alles op de site op direct leverbaar stond.

Spullen wel in goede orde ontvangen uiteindelijk

Ruud 03-05-2023

Duidelijke website, goede prijs, levering zoals beloofd. Kortom niets op aan te merken.

Aad v Loon 03-05-2023

Goed geholpen netjes verpakt in doos en verzegeld en netjes bezorgd
altijd de zaak voor de juiste auto spullen met je eigen kenteken wat
bij jou auto hoort kom je er niet uit dan helpen ze jou

Achterlichtunit 03-05-2023

Onderdelen zijn makkelijk te vinden en eenvoudig te bestellen. Levering verliep zoals beschreven was.

ReLo 03-05-2023

Benodigde spullen makkelijk op kenteken op te zoeken en wordt snel na bestelling geleverd

Bert Pelt 02-05-2023

Goede communicatie en prima levering.
Je merkt aan alles dat dit een prima bedrijf is die voor de klant het beste wilt

Kok 02-05-2023

Fijne webshop en makkelijk zoeken.
Prima prijs kwaliteit.
Bijzonder goed verpakt en snel verzonden

Hans 02-05-2023

snelle levering tegen relatieve lage bezorgkosten waren o a. doorslaggevend voor de bestelling

Jogie 02-05-2023

Winparts levert van Groningen tot den haag een nieuwe bosch 52 Ah accu binnen 2 dagen aan huis. Ik zet hem in de auto perfect. Mijn dochter doet belangrijk werk voor ministerie, is veel onderweg en kan niet met een auto die niet start op een koude dag. Gelukkig als wat. Harstikke goede service van Winparts. Geweldig bedankt.

sjaklieno 02-05-2023

ruitenwissers voor mijn oude combootje besteld samen voor maar 9,- en met zelfs hele schappelijke bezorgkosten van 5,- ..deze passen perfect en doen wat t moet doen..volgende dag al in huis..dus helemaal te gek..een dikke tien!

Jaap Muder 02-05-2023

Heb dakdragers gekocht en thuis bezorgd. Ging super snel
Helaas paste deze toch niet op mijn auto, heb hierover contact opgenomen en uitgelegd wat het probleem was
ze hebben mij een zeer goed advies gegeven en de nieuwe dakdragers alleen een bijbetaling hoeven doen en de andere die retour gingen zijn daar gelijk mee verrekend
Super service Winparts bedankt

rien verkuijlen 02-05-2023

veel artikelen en snelle levering. beschrijving van onderdelen mag soms wat uitgebreider.