Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 741 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,8

Henk 10-03-2021

Goed assortiment, veel keuze, scherpe prijzen.
Zeker de moeite waard om hier online te kopen.
Snelle levering.

Ginsan 10-03-2021

Alles prima inorde en op een behoorlijk snelle tijd geleverd . De bestelde producten zijn dan ook ok aande hand vande prijs .

Paul 09-03-2021

Duidelijke site. Vlotte afhandeling. Goede verpakking.Kortom, weer een reden om bij Winparts onderdelen te bestellen

Michel 09-03-2021

Prima kunnen vinden wat past op je auto. Aanbod in diverse prijsklassen. Dus keuze te over voor het in goede conditie houden van je stalen ros.

Nooit Winparts meer 08-03-2021

Ondanks. Pasgarantie op kenteken controle draai je zelf voor de Retour kosten op, terwijl Winparts een niet passend onderdeel opstuurt. Kan je ze elf voor hun fouten betalen. Slechte service hoor. Nooit meer Winparts.
Officiele reactie van Winparts.nl 16-03-2021

Goedemorgen,

Dank voor uw beoordeling. De kentekencheck is een handige tool om te kijken of een product op een auto past. Helaas zijn er van sommige auto's in hetzelfde jaartal verschillende types uitgebracht. Hierdoor komt het af en toe voor dat een product toch niet past. Ons advies is dus om voor het bestellen even naar het onderdeel te kijken.

Als er toch een product is besteld dat niet past, dan mag deze natuurlijk kosteloos omgeruild worden! Heeft u hierover contact gezocht met onze klantenservice? U kunt ons altijd bereiken via support@winparts.nl. Mijn collega's kijken graag mee welk product wel passend zou moeten zijn op uw voertuig!

Bianca

AnonyMous 08-03-2021

Webshop is duidelijk en overzichtelijk, ik heb juist gekozen voor Winparts , omdat ik met spoed een onderdeel nodig had. Op de site stond dat ik de volgende dag het onderdeel zou krijgen. HELAAS kreeg ik het pas na 2 dagen.
Officiele reactie van Winparts.nl 16-03-2021

Goedemorgen,

Dank voor uw beoordeling. Onze excuses voor het afgeven voor de verkeerde tijdsindicatie! Dat is altijd vervelend wanneer u op een pakketje zit te wachten.

Wij adviseren u ook met spoed een ruimere tijdsplanning aan te houden. Het kan helaas voorkomen dat ondanks dat wij het product op tijd aan de transporteur meegeven, dat het niet op tijd afgeleverd wordt. Zo kan een pakket net aansluiting missen bij de transporteur en dan vertraagt een pakket zo een dag. Dit proberen we natuurlijk te voorkomen door een zorgvuldige selectie van onze transporteurs en leveranciers, maar is nooit helemaal te voorkomen.

Dit is ook voor ons overmacht en wanneer er ruim gepland wordt, stelt ons dit in staat om tijdig te servicen. Zo kunnen we zorgen dat we bij problemen op tijd nieuwe of vervangende producten bij je kunnen afleveren!

Hopelijk zijn alle producten naar wens en kunnen we u de volgende keer van snellere levering voorzien!

Bianca

H.M.Roozemond 08-03-2021

Ruime keus aan onderdelen en accessoires. Snelle toezending. Vriendelijk te woord gestaan via de telefoon.

Hoek 08-03-2021

Ik ben erg tevreden met mijn bestelling. Snelle levering en een duidelijke webshop! Enig verbeterpuntje is dat ik op mijn kenteken geen juiste of onvolledig advies kreeg voor mogelijke accu's.

Roy 08-03-2021

Duidelijke omschrijving en onderdelen in normaal nederlands en niet in slecht vertaald Nederlands zoals bij sommige concurrenten

Dick.Folkers 07-03-2021

Artikel zoals omschreven snelle levering en een mooie prijs kwaliteit verhouding

C. Pouwels 07-03-2021

Bestelling werd niet compleet bezorgd. Na één telefoontje werd het ontbrekende artikel alsnog de volgende dag geleverd.
Vandaar mijn review.

Frank weel 07-03-2021

Snelle levering
Nog nooit een verkeerd onderdeel gehad
Ruime keuze
Voor mij de nr.1 voor het bestellen van spullen voor het onderhouden van mijn vervoer

Wim 07-03-2021

Accu besteld voor mijn Mazda MX5. Het is handig dat je na het invullen van het kenteken direct een overzicht krijgt van passende accu’s. De accu werd vlot geleverd. Geen tien maar een negen omdat bij de beschrijving stond dat de accu direct gebruiksklaar zou zijn. Hij deed het inderdaad direct, maar was niet volgeladen. De acculader gaf aan dat hij halfvol was.

Van der Mark 07-03-2021

Product voldoet aan de omschrijving , en werkt zoals omschreven .
Werd snel en correct afgeleverd .

gerard 07-03-2021

Duidelijke en goed overzichtelijke website waardoor de te bestellen delen makkelijk zijn te vinden.
Correcte en snelle levering !!!

jan van der velden 06-03-2021

makkelijk bestellen met kenteken goed verpakt en snel in huis goede spullen als je belt word je netjes te word gestaan.

Patrick Tuller 05-03-2021

Makkelijk onderdelen zoeken op auto/kenteken, veel keuze qua merken/prijs en een snelle levering.

Harry 04-03-2021

Prima website met goede en duidelijke product omschrijving , en 100% pasgarantie bij gebruik van kenteken invoer ! Betaalbare eerlijke prijzen , goed verpakt en supersnelle levering ! Winparts.nl ga zo door , Helemaal Top !!!!!!

Han 04-03-2021

Prima service en snel een klein probleem opgelost.
1 art was verkeerd geleverd en dit is snel hersteld!

WIN -Winparts:) 04-03-2021

Vorige week 2 gasdempers besteld voor de VW Polo van onze dochter, snel besteld en voor een nette prijs, ook snel in huis klasse. Tevreden klant dus, top

Spenkelini 04-03-2021

Goede producten, ruim assortiment. Perfecte service. Retour sturen en omruilen van producten ging snel en goed. E-mail contact verliep goed. Ze zijn betrouwbaar en bieden goede pasgarantie. Ik zou hier zeker nog een keer bestellen. Zeker aan te raden!

Hans 03-03-2021

Snelle levering en super goedkoop en heel goed verpakt super volgende levering is onderweg👍👍🏎

Hans 03-03-2021

Heel helder zoeksysteem, heel heldere bestelinformatie, perfecte bezorging en bovendien heel voordelig.

Peter v D 03-03-2021

Goede site, op kenteken heel gemakkelijk je onderdelen samenstellen en in 2 dagen had ik 't binnen.
Goede snelle service

Dirk 03-03-2021

Heel goed. Erg vriendelijk en super service.
Geen op of aanmerkingen.
Ik ben zeer tevreden!