Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 741 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,8

J . Wernsen 22-06-2020

Goed advies gekregen via de chat. Als de telefoonlijn niet zo druk was geweest dan was het een 10 geworden.
Onderdelen netjes en snel ontvangen !
Later zag ik dat je zelfs een mail krijgt van de chat ! Geweldig !
Ik vind het een aanrader !

Max van Doesburg 22-06-2020

Had alleen een spiegel voor de auto nodig. Goedkoop en snel geregeld, na 2 dagen was de spiegel er.

Emilio 22-06-2020

Winparts is zeker een aanrader. De overzichtelijke frisse website lay-out zorgt ervoor dat je je producten snel gevonden hebt, verzending gebeurd ook razendsnel.

Een ontevrede klant 21-06-2020

Als het niet het goede product is ga je echt in de problemen komen dan moet je op eigen kosten het opsturen krijg je op de mail, maar ik had ze 2 dagen ervoor aan de telefoon en dan zeggen ze ik stuur de goede op en dan zit er een retour optie bij voor de foute.
maar ik ben intussen 2 weken verder maar heb nog niets.
Officiele reactie van Winparts.nl 22-06-2020

Beste,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat het niet het juiste onderdeel is. Excuses hiervoor.

Helaas heeft u geen ordernummer/naam meegestuurd in uw review. Ik had graag met u meegekeken naar uw order, waar het mogelijk mis is gegaan en het voor u oplossen.
Zou u mij daarom een berichtje willen sturen via support@winparts.nl, met verwijzing naar deze review?

Alvast bedankt.

Sandra

Jetten 21-06-2020

Goede materialen , en snelle levering. En passend op de betreffende merk auto.

JACEK 21-06-2020

Snelle levering, betaalbare prijs, positieve gevoelens als u niet lang hoeft te wachten en veel betaalt.

Willem 21-06-2020

Ze doen het altijd goed, nooit geen problemen, en is het niet wat je dacht of als het niet goed is kun je het zo weer terug sturen.
Ik bestel er al jaren met volle vertrouwen.

Herman Vloedgraven 19-06-2020

Goed product tegen een zeer schappelijke prijs goed passend en snel geleverd

John 18-06-2020

Geweldige shop goeie klantenservice goeie kwaliteit verpakking perfect en door je kenteken in te voeren weet je altijd dat je de juiste bestelde product ontvangt

Kees 17-06-2020

Goed geholpen bij vraag over hendel BOSAL trekhaak. Na even contact per app werd mijn vraag goed opgepakt en kwam het juiste product tevoorschijn.

Ferry 17-06-2020

Snel gevonden wat ik wilde hebben kenteken van auto ingevuld en de dag erop de goede spullen van het juiste bouwjaar binnengekregen.

EBO 17-06-2020

Onderdelen echt de volgende dag in huis.
Goede kwaliteit met perfecte pasvorm voor redelijke prijzen.
Gewoon een woord TOP.

Timo Hagedoorn 17-06-2020

Erg lange wachttijden voor dat de spullen verzonden worden. Weet dat het verzenden nu wat langer duurd. Maar de tijd tot verzenden moet korter kunnen.

Georgios Palasantzas 17-06-2020

I ordered a Bosch start motor and I received refourbished CV PSH start motor. When I ask them what is happening, I never got an answer until now I write this. I had to find myself how the part I got compared to the specs for my car. This is not professional way of operation.
They have got quality car parts but the communication/operation towards the customer can be problematic.

Rcn 17-06-2020

Duidelijke site, overzichtelijk met betalen en verzending ,snelle levering . Gewoon top

MW 16-06-2020

Goede omschrijving van het te kopen product. Houden je goed op de hoogte voor de verzending.
Geeft vertrouwen voor het aankopen van een product.

wout 16-06-2020

supersnelle levering, binnen 1 dag had ik mijn ruitenwissers ,
van bosch binnen ,voor een lage prijs

Ruud 16-06-2020

Goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering van de artikelen. Artikelen waren goed verpakt.

NBon 16-06-2020

heldere site, het is makkelijk om tot de juiste keuze te komen. in mijn geval ging het om een accu voor een klassieker.

Rinus van Loon 16-06-2020

Veel keuze ook voor oudere auto's.
Alleen de bestellingen bleven veel te lang weg. waarschijnlijk de schuld van het vervoer's bedrijf.

Kees Lenaarts 15-06-2020

Jammer 1 ster het minimum is,zelfs dit verdienen zij niet. Ik heb 3x een buitenspiegel voor mijn opel meriva ontvangen,geen een is passend. Ik heb er 1 betaald,3x1 teruggestuurd. Hoor niets meer over teruggave van het betaalde bedrag en de kosten die ik heb gemaakt voor het terugsturen. Ik bestel hier NOOIT meer.

Martin 15-06-2020

Mijn bestelling is onvolledig aangekomen. Daarop heb ik Winparts benadert om zo snel als mogelijk de ontbrekende items te ontvangen. Nu - 4 werkdagen verder - heb ik na 2 e-mails nog steeds geen reactie, anders dan “wij streven ernaar om binnen 24u op uw e-mail te reageren”. Dat is bijzonder slecht gelukt.... ik heb nog geen reactie en ook het ontbrekende deel van mijn bestelling niet.
Officiele reactie van Winparts.nl 19-06-2020

Hi Martin,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat uw bestelling onvolledig geleverd is. Excuses hiervoor.

Aan de hand van uw gegevens lukt het mij niet om uw order terug te vinden. Zou u mij daarom n.a.v. deze review, uw ordernummer willen mailen via support@winparts.nl?

Alvast bedankt!

Sandra

Willem 15-06-2020

Produkt conform beschrijving, zeer redelijke prijzen en een vlotte levering. Kortom : prima en betrouwbaar bedrijf.

Pieter 15-06-2020

Fijne winkel om je onderdelen te zoeken die je nodig hebt
Snel en goed afgeleverd.

daniel voorwerk 15-06-2020

Prima service en advies !
Ook wanneer onderdelen niet leverbaar zijn is nazoeken en alternatieve oplossingen aandragen geen probleem.