Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 615 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,7

Cecil Duffree 15-08-2022

Ik zocht een bepaald product en kwam op jullie site . Hier heb ik gevonden wat ik zich goed en overzichtelijk. Dat gaf mij de doorslag om het product te kopen en ben zeer tevreden

Jaap Jan 15-08-2022

Op zich al een voordeel dat je automatten niet per set hoeft aan te schaffen. Bovendien werd deze snel uitgeleverd. Prima product ook.

Joseph Forry 15-08-2022

Scherp prijs, snel levering en groot assortiment. Prima service met de alle ad vice dat je nodig hebt.

Jurrit 14-08-2022

Haal hier vaker onderdelen omdat ze niet duur zijn
Echter werkt het systeem niet 100%
Ondanks kenteken krijg toch regelmatig de verkeerde onderdeel ,die volgens de shop wel zou moeten passen

Virgenie 14-08-2022

Zeer netjes behandeld.
Automatten besteld, en 2/3 dagen daarna kosteloos en keurig bezorgd.
Prima prijs.

Ronald 12-08-2022

Eerste bestelling was niet geheel zoals verwacht. Retour gestuurd, snel verwerkt en netjes gecrediteerd. Nieuwe bestelling gedaan, weer snel voor levering aangeboden.
Product voldeed aan de verwachtingen.

Andries. 12-08-2022

Snelle levering van motorolie en filter.
Nieuwe olie en filter, inmiddels geplaatst.
Ben dik tevreden met resultaat.
Winparts bedankt voor goede service.

Winparts.nl 12-08-2022

De site is overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik. Verders worden de bestellingen snel en keurig afgeleverd .
Zelfs retour en creditering van een product op de juiste wijze snel afgehandeld. Ben zeer tevreden !!

Dennis Polman 12-08-2022

Winparts had voor mij wederom de goede deursloten voor een Land Rover, voor beide voordeuren, deze makkelijk kunnen bestellen en betalen. Artikelen voor een zeer voordelige prijs de volgende dag ontvangen!

Zeker tot een volgende keer.

Rob Smit 11-08-2022

Uitstekende kwaliteit, perfect geleverd en op tijd. Monteren ging snel geen probleem mee.

Kaleman 11-08-2022

Zeer goede service, en ze denken mee of het onderdeel wel correct is voor je auto ( passend).
Ga zo door ,dan maak jullie een hoop mensen blij .
En natuurlijk de prijs voor het onderdeel was zeer gunstig. Top

Joris1972 11-08-2022

Snel en de goedkoopste voor het product dat ik nodig had.
Koplamen besteld en de volgende dag al in huis.
Goedkoper dan welke andere internet verkoper dan ook.

Berend 09-08-2022

Aantal keer deze webshop gebruikt. Leveren altijd razendsnel, goed verpakt, breed aanbod en compleet. Erg blij mee.

Theo 09-08-2022

Fijne webshop makkelijk te bestellen en heel vlot geleverd Toppie.
Product is prima.

Etienne 09-08-2022

Prima prijs kwaliteit en snel verzonden. Het onderdeel was snel te vinden en was passend voor mijn auto, goed verpakt!

Ben Piepel 08-08-2022

Goede service, helaas de beloofde “Op werkdagen voor 21:00u besteld, morgen in huis” op een dag na niet gehaald, maar gelukkig gingen we pas de dag daarna op vakantie, dus het dakkoffer was voor ons op tijd geleverd.

Pindakaas070 08-08-2022

Aanschaf van een product is makkelijk te bestellen via de website , met behulp van het invoeren van het kenteken.
voor een goedkope prijs.

Rick 08-08-2022

Helaas ook ervaring met onjuiste informatie over beschikbaarheid.
Men gebruikt de tekst: Direct leverbaar, dit klopt absoluut niet!

4-7 dgn levertijd nog niet eens haalbaar.
product kwam na 14 dgn binnen.

Hun opmerking was dat ze een levergarantie geven binnen 30 dagen en daar hadden ze aan voldaan.
Dat het product te laat kwam was niet hun probleem.

Ik had tussentijds nog gebeld voor uitleg en eventueel een andere oplossing, maar men verzekerde mij dat de onderdelen op tijd binnen zouden zijn.
Op dat moment waren de onderdelen achteraf nog niet verzonden.

Heb dringend advies gegeven om eerlijke informatie op de site te plaatsen, van enige compensatie was geen sprake.
En terugsturen kost mij wel geld

Ben Sevenich 08-08-2022

Deze Webshop Winparts , gaf een zeer goed advies op passende onderdelen voor mijn auto , doormiddel het kenteken van mijn auto door te geven De onderdelen voor mijn auto die ik bij Winparts had besteld , waren de volgende dag al in huis en alle onderdelen waren zeer goed verpakt en ook alle onderdelen waren precies passend voor mijn auto Daarvoor mijn grote dank aan jullie Winparts

Michel 08-08-2022

Goede telefonische service, en tot in de avond bereikbaar, en snelle levering

Janny Bais 08-08-2022

Heel goed en keurige aflevering en vriendelijk te woord gestaan Artikel nog geruild en netjes afgehandeld

Anja Maas 08-08-2022

goede snelle service, Ik zou deze winkel aanraden, goede, makkelijke website.

Robert 07-08-2022

Erg tevreden met Winparts, maar zou toch echt overstapoen op een ander bezorgingsbedrijf dan DHL, hun tijdvakken zijn zwaar overdreven en komen of precies aan het eind van de dag of verlengen het nog met een uur. Ook hebben ze vaker het pakket gewoon bij een pickup point afgegeven en "niet thuis" als opmerking gegeven, terwijl er iemand thuis was. Vervelend voor winparts, maar blijf wel hier bestellen.

daniel 07-08-2022

Als leek handig dat je via een kenteken de juiste onderdelen kan bestellen. En snelle levering👍

Rogier 06-08-2022

Makkelijk op kenteken te zoek naar de onderdelen.
Bestelde in de winkelwagen en afrekenen .
Goede en snelle levering.
Zeer tevreden