Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 615 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,7

Danny 11-05-2023

Ik bestel al jaren bij winparts altijd een snelle levering en goede producten.

Peter van den Boomen 11-05-2023

Winparts gaf aan snel te leveren en dat klopt ook, 4 mei besteld en 5 mei had ik het in huis,
Goede en duidelijke webshop, alles goed verpakt, zeer tevreden klant, ga zeker nog een terugkomen.

jolanda 11-05-2023

product zoals omschreven. zeer snelle levering. internet site overzichtelijk.

Johan Egberts 11-05-2023

Alles verliep zoals wordt verwacht en ook zo hoort.
Niets op aan te merken.

Neeltje 11-05-2023

Mijn Buitenspiegel was kapot!
Op de site mijn kenteken ingevuld.. en de spiegel besteld..
Binnen 2 dagen werd de juiste spiegel geleverd!! Top bedrijf!!

Robin 10-05-2023

Ruim aanbod, goede prijs, snelle levering zonder verzendkosten. Ben bij dit bedrijf terecht gekomen via een Google zoekresultaat. Blij mee! Enige minpuntje is dat ik had aangegeven het pakket bij een pakketpunt te willen laten bezorgen (van die kluisjes die je met een code kunt openen), maar dat het direct naar een andere afhaallocatie is gebracht. Qua openingstijden kwam me dat niet goed uit. Maar ik verwacht dat dit eerder door Post-NL komt dan door Winparts zelf.

T. Zwinkels 09-05-2023

Wij zijn echt tevreden over de snelle levering van het bestelde product , bereikbaarheid en de klantenservice! Een dikke 10 van ons!

Lin 09-05-2023

Prima prijs kwaliteit verhouding
Snelle bezorging . Goed verpakt . Makkelijke site

Peter 09-05-2023

Waterpomp VW -Up, voldoende keus. beschrijving van de producten kan in detail beter.
Zo weet je vaak niet of er (waterpomp) pakkingen bijzijn, of er thermostaten in zijn gemonteerd etc.
Je moet bij het gewenste product wat dieper graven op andere (vaak buitenlandse) websites.

EBri 09-05-2023

Betrouwbare website, levert op de afgesproken tijd, producten goed verpakt, prijzen zijn prima.

Smajlovic 08-05-2023

Beste, alles klopt en past wat ik bestel aan onderdelen en voor een schappelijke prijs..

# 08-05-2023

Alles op voorraad en geleverd wanneer gevraagd. Producten goed verpakt. Alles naar wens

K Schigt 08-05-2023

Goede beschrijving en uitleg van artikelen .tevens snelle levering
Het aanbod van artikel met meerdere keuzes .Ook de prijs is goed .

johan 08-05-2023

Goed materiaal aantrekkellijke prijzen. goede en snelle info verzending. al jaren klant

Hans 08-05-2023

Overzichtelijke website kwaliteit spullen je hoeft alleen je kenteken maar in te vullen en alles voor je auto komt te voorschijn.
Alleen zou de samenwerking met de bezorger wel wat beter kunnen blijf je er een dag voor thuis komen ze niet slechte bezorger die dhl.

Oscar 08-05-2023

Ruitenwissers besteld voor en achter, levering had 1 dag vertraging.
Ruitenwisser voor passen prima👍 ,maar ruiten wisser achter niet. 👎
2x mail gestuurd geen reactie🤨.
Dit kan beter

Jaap 07-05-2023

Snelle levering en prima artikelen in mijn geval koplampen Toyota. (Gelijk ook maar een paar reserve)

Ron Zevenbergen 07-05-2023

De levering was uitstekend en goed wat ik gewend ben van Winparts ik kom zeker terug
Gr Ron Zevenbergen

Theo 07-05-2023

Je product, mijn geval ruitenwissers Mazda CX5, gemakkelijk te vinden en snel thuis bezorgd

M. 06-05-2023

Helaas schijnt er iets mis te zijn gegaan met de verzending van de bestelde ruitenwisser bij DHL. Ik heb niets ontvangen en de status bleef ongewijzigd bij DHL (aangemeld maar niet ontvangen). Na dit per internet te hebben gemeld kwam er geen reactie van Winparts. Na dezelfde melding via Whatsapp wel. Ik zou meer horen als zij meer wisten... Het bleef stil... Vervolgens weer per Whatsapp gemeld dat ik de bestelling echt nodig heb. Men ging er weer werk van maken. Blijkbaar is toen opnieuw de bestelling verzonden, maar dat was mij niet duidelijk. Vanwege de spoed en de regen heb ik bij de lokale handel een alternatieve ruitenwisser gekocht. Je raadt het al, na installatie stond DHL de volgende dag voor de deur.
Overigens was dit de tweede keer dat ik hier iets heb besteld en dat het bij DHL mis ging!

Robert 05-05-2023

ik bestel hier al jaren niks mis mee. alleen een minpuntje is dat als je de klanten service belt je behoorlijk lang in de wacht staat
je word uiteindelijk wel netjes geholpen. daarom een 8

Bjorn 05-05-2023

Ik was opzoek naar zijwindschermen voor m’n auto. Na veel zoeken en veel navraag werd ik geadviseerd om deze te halen. Zo gezegd zo gedaan, besteld en 2 dagen later binnen! Nu ziet de auto er een stukje dikker uit

Marco 05-05-2023

Altijd snelle levering en goede prijzen. Makkelijk zoeken naar de juiste onderdelen en als het niet past, eenvoudige manier om het te ruilen of te retourneren.
Laatste levering had een manco in de bestelling maar netjes nageleverd.
Na vele bestellingen nog steeds zeer tevreden.

Bosje 05-05-2023

Makkelijke site om je onderdelen te vinden en te bestellen. En snelle levering.

Jeffrey 05-05-2023

Sneller binnen dan verwachting, netjes verpakt in een doos. Kwaliteit was goed!