HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

de Jager 08-05-2024

Eerlijke en goede behandeling van de klant. Op alle vragen die wij stelden een goed onderbouwd antwoord. Alles bij elkaar een goede afhandeling in jullie winkel.

Alie Groenewold 08-05-2024

Tweede keer dat ik mijn tv hier bestel, top service!

Oude tv ingeruild, waar ik ook nog een mooi bedrag voor mocht ontvangen naast de mooie persoonlijke offerte en advies.

Alie Groenewold 08-05-2024

Tweede keer dat ik mijn tv hier bestel, top service!

Henk 08-05-2024

Geweldig geholpen door Olaf. Ik ben al een tijdje op zoek naar een soundbar, en het was steeds net niet. Volgens Olaf was de Samsung q995C (Duits model voor een waanzinnige goeie prijs) echt een hele beste koop. Hij heeft niet gelogen, wat een geluid en wat een mogelijkheden. Hartelijk dank van een zeer tevreden klant.

Marcel 08-05-2024

Ik ben tevreden met de aankoop en de afhandeling van Hello tv tot dusver, maar zit nog wel met het probleem dat de ingebouwde chromecast niet werkt bij het bekijken van Google foto’s. Het toestel koppelt en ontkoppelt wel, echter het scherm gaat dan op zwart, er is geen beeld. Het casten van youtube filmpjes werkt overigens wel. Ik heb ondertussen contact opgenomen met LG en die zou hier op terugkomen. Dit contact was afgelopen maandag.

Angela 08-05-2024

De uitleg was heel goed , ze denken goed met je mee en hele goede service . De installateur A heeft goed meegedacht hoe de televisie het mooiste zou hangen en dat ook gerealiseerd, kortom echt heel goed

Hank 08-05-2024

In aansluiting op mijn review, de klantvriendelijkheid en servicegerichtheid, werd ingevuld door Mehmed! Compliment.

Ivo 08-05-2024

Goede informatie en bediening.
Installatie van de tv was heel professioneel

René 08-05-2024

Na informatie op de website van Hello TV een soundbar gekocht in Duiven. De uitleg door de verkoper was prima.

Remco 08-05-2024

Zeker een aanrader.
Zeer mooie winkel .
Heel overzichtelijk.
Keurig geholpen niet te opdringerig.
Mooi aanbod in de winkel.

Martijn 08-05-2024

Na jaren zitten verlekkeren aan een dikke OLED-tv eindelijk het besluit genomen er eentje te nemen. Had de afgelopen twee jaren al op verschillende fora gelezen dat Hello TV (samen met een andere winkel) een zaak is waar service en prijs bij elkaar samenkomen. Dat blijkt tot nu toe te kloppen. Ze zijn snel in communicatie, hebben een winkel bij mij in de buurt (sowieso hebben ze door het land een goede dekkingsgraad), er valt goed mee (oud-Hollands) te onderhandelen en de installatie was uitstekend geregeld en goed gedaan.

Kortom, een zeer aangename ervaring.

Abdel ben Ahmed 08-05-2024

Uitzonderlijk bedrijf, ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Altijd de nieuwste tv’s en goede kortingen, oog voor klant en service ! Begeleiden je van a tot z van samen zoeken tot levering inclusief installatie door topmonteurs. Zelfs extra informatie en tips voor de beste deal en onderhoud etc. Daarnaast ook de 100% 5 jarige garantie totaalpakket ben je volledig beschermd en hoef je nergens zorgen over te maken. Daarnaast gegarandeerd de goedkoopste met premium toestellen van Europese markt niet de Aziatische of Amerikaanse! Laat je niet gek maken, deze mensen zijn oprecht de beste. Vandaag geïnstalleerd en het is geweldig. Zoals beloofd alles nagekomen. Dikke korting gehad ook. Echt toppie HelloTV is 100% aanrader. En dat van iemand zoals ik die echt een kritische consument is. Helemaal blij.

Alex 08-05-2024

Mooie nieuwe tv aangeschaft en een goede korting gekregen door mijn oude tv in te ruilen. Levering volgens afspraak en goede communicatie via WhatsApp en telefonisch. Volgende keer zal ik zeker weer bij Hello-tv gaan shoppen.

Bert & Sonja Schipper 08-05-2024

Het was vandaag de hoogste tijd voor een nwe tv, onze oude tv gaf al maanden lang een blauw beeld.
HelloTV Utrecht was voor ons het dichtste bij. Wij kregen ruim de tijd om zelf rond te kijken.
Na een poosje werden wij aangesproken door medewerker xxxx, een bijzonder vriendelijke jongeman die ons uitgebreid vertelde over Qled, OLED etc….er ging een wereld voor ons open. Na een heerlijk kopje koffie en een rustmomentje, is onze keus gevallen op de Philips Ambilight 55 cm.
Ook mochten wij onze hele oude tv achter laten.
Een grOOt compliment voor medewerker xxxx, die ons veel informatie vertelde over diverse merken tv’s , zonder op of aandringen, respectvol, beleefd, erg vriendelijk en zag er heel verzorgd uit.
Kregen ook veel info over een verzekering voor de tv en de verzorging vh scherm vd tv.
Mijn man kreeg ook hulp bij het inladen vd tv in onze auto (niet de allergrootste auto🤣) Ons bezoek aan HelloTV in Utrecht hebben wij ervaren als erg prettig en bijzonder positief!!!! Een aanrader!!!!
Dankjewel medewerker xxxx, dankzij jou, kijken wij vanavond weer, zonder hoofdpijn, naar een schitterend beeld!!!’
Hartelijke groet,
Bert & Sonja Schipper

Sophie du Pau 08-05-2024

Ontzettend aardige en correcte bezorger . Belde om te zeggen hoe laat hij er ongeveer zou zijn !

Ed 07-05-2024

Duidelijk advies, waarbij de keuzemogelijkheden goed worden uitgelegd. En goed geholpen bij de uiteindelijke keuze. Geholpen in de winkel van Hello tv in Naarden.

Lisanne 07-05-2024

Via via terecht gekomen bij HelloTV. Aangegeven dat de nieuwe modellen te duur waren voor ons. Bij de outlet aan de winkel goed geholpen, meerdere opties aangeboden gekregen met duidelijke uitleg. Aardige jongens die ook mee willen denken met je budget en wensen! Aankoop mag zelfs nog even in de winkel blijven tot onder verhuizing; erg blij mee! Enige aandachtspunt puntje wat ik zou kunnen bedenken is wellicht het aanbieden van bezorg service? Voor ons overbodig maar kan me indenken dat andere dit fijn vinden.

Jolanda en Rien 07-05-2024

Via vrienden bij Hello TV gekomen.
Eerste bezoek goed geholpen verschil tussen diverse tv's goed uitgelegd en laten
zien en horen, maar omdat wij er nog niet uit waren over welk formaat eerst thuis gaan meten .

Enkele weken later terug gegaan omdat wij heel goed geholpen waren.
Weer door dezelfde medewerker geholpen Samsung oled 55 inch tv uitgezocht'
gelijk een nieuwe soundbar en boxen met systeem die de boxen van de tv
met de soundbar samenbrengt.

We hebben wel even moeten wachten maar afgelopen zaterdagavond
bezorgd. Door heel vriendelijke medewerker ...... heel netjes opgehangen
en alles geïnstalleerd, toen hij weg was konden wij gelijk van de tv
genieten hoefde niets zelf te doen. Fantastisch super medewerkers

Mike P 07-05-2024

Na veel online gezocht te hebben kwam ik toch telkens terug op de aanbiedingen van HelloTv, hier zijn de tv's toch het voordeligst. Ook zeer snel geleverd. Bedankt!

Jan Willem Gugelot 07-05-2024

Goed geholpen door vriendelijke meneer. Goed advies en snelle levering. Scherpe prijs t. o.v. andere aanbieders.

Radboud 07-05-2024

Fijn personeel vriendelijk geïnteresseerd en vakkundig en commerciële dealmakers.

Martijn 07-05-2024

Naar de winkel in Duiven gegaan om alleen even te “kijken” of een 65” Philips iets voor ons zou zijn. Dat bleek wel zo te zijn. De erg vriendelijke medewerker (*) heeft ons super geholpen. Ook naderhand toen we aangaven akkoord te zijn met de offerte, heeft ie meegedacht en met een mooie korting uiteindelijk de deal rond gemaakt. Dit was zaterdags, en uiteindelijk kwam de tv ‘s maandags al. Super blij natuurlijk. Meteen opgehangen en wat een feestje is het. HelloTV Duiven super bedankt

Michelle 07-05-2024

Heel goed en snel geholpen. Had een tv online besteld maar niet opgelet dat hij voorlopig niet leverbaar was. En kreeg tien korting op een ander model. Die ik in de winkel zowaar kon bij betalen omdat hij iets duurder was. Mega fijn dit kan bijna nergens voor zover ik weet

marjo en carel akemann 07-05-2024

ruim opgezette winkel met ruime keus,
het personeel is zeker niet opdringerig en laat je vrij rondkijken en geeft je op verzoek deskundig advies. In ons geval door (*)

Wim 06-05-2024

Ik had een tv gekocht met doos schade voor 915 euro ipv 1499 ik werd netjes opgebeld dat ze een foutje hadden gemaakt en dat die al weg was ik kreeg van ze een mooi aanbod om nog 75 euro te betalen en dan kreeg ik een nieuwe omdat hun een fout hadden gemaakt heb dat gelijk overgemaakt en de volgende dag had ik me tv in huis super gaaf en echt een top service echt een aanrader ik koop voortaan mijn spullen hier