HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5005 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Dirk 01-06-2022

Goed advies gekregen voor de aanschaf van de sonos subwoofer. Uitgelegd wat ik al thuis had staan en of dit een aanwinst is.goede uitleg gehad en gevraagd of hij ook andere dingen wilde afspelen .was geen probleem. Ben zeer leuk geholpen ook met humor

Kees Bos 01-06-2022

Wij hebben onze tv via een livechat bestelt en zij zei, dat het wel 1,5 week kon duren voordat hij afgeleverd en geinstalleerd werd. Tot onze verbazing werd hij de volgende ochtend al bezorgd en geinstalleerd door Pim uit Breda. We zijn ontzettend goed geholpen. Hij heeft ons zelfs geholpen om onze oude tv naar boven te brengen, wat ik zelf niet durfde, omdat mijn man niet kan tillen. Hij was heel erg vriendelijk, netjes en vakkundig. We zijn tot nu toe 100% tevreden met Platte TV.

beb 01-06-2022

TV uitgezocht, een voorstel voor een beter exemplaar gekregen en hun voorstel klopte. Zowel inhoudelijk als prijs-technisch. Verder zijn ze alle stappen netjes nagekomen. Mijn oude tv kon ik inruilen. Ik werd netjes gebeld voor aflevering. Prettig contact en afhandeling.

Jan zijlstra 01-06-2022

Ik hoorde van mijn schoonzoon die een tv had gekocht bij platte tv dat hij zo goed was geholpen. Dus ik ging met mijn vrouw naar de winkel en kocht een geweldige mooie tv. Afgelopen maandag kwam een vriendelijke monteur de tv ophangen. Dit gebeurde snel en met precisie. Ook hielp hij met het installeren .
Kortom platte tv jullie zijn in mijn ogen de beste tv winkel. Mijn vrouw en ik zijn erg tevreden over de vriendelijkheid en de professionele adviezen.
Kortom ga zo door. Ik zal zeker weer terugkomen en platte tv zeker aanraden bij familie en vrienden.

Sam 01-06-2022

PlatteTV is a good seller and I can definitely recommend it to friends. I bought a TV online but did not create an account online. Bought it through the online chat functionality. They have also given me a special discount through chat. TK the online advisor was also friendly. The installation guy KD was also very friendly and has done his job pretty clean. Thanks guys!! :-)
Hope for a good product support in future as well. :-)

Rafael 01-06-2022

klant vriendelijk, Goeden kennis van producten die worden verkocht, En wat erg belangrijk is dat
personeel de tijd neemt en alles goed uitlegt.

Pauline 01-06-2022

Online terecht gekomen bij Plattetv vanwege een goede prijs voor een The Frame (2021). Na telefonisch contact naar filiaal Den Bosch gegaan om de tv zelf op te halen. Op de valreep vroeg verkoper waarom we niet kozen voor het 2022 model. Nou, dat was niet zo moeilijk, dat scheelt de helft in prijs! In de winkel (die onze verwachting ver te boven ging) werden we uiterst vriendelijk ontvangen met koffie en een goed en vakkundig verhaal. Bovendien boodt men aan te kijken of er nog iets met de prijs van het duurdere model gedaan kon worden. Dat kon en hoe! Hij kwam met een ongelooflijk goede prijs waardoor we, geheel tegen onze eigrn verwachting in, naar huis gingen met het 2022 model. De rust, vriendelijkheid, vrijblijvendheid en prettige houding van Liam hebben daar zeker aan bijgedragen. Hele fijne ervaring en absoluut aan te bevelen!

Bea 01-06-2022

De winkel in Amsterdam is prima. Maar wat ik het belangrijkste vind, is hoe ik word geholpen.
Ik ben geholpen door ****. Hij heeft zich keurig aan de afspraak gehouden om de bestelde tv vanuit Doetichem mee te nemen naar Amsterdam.
Ik vind het ook zeer prettig dat je de “oude” tv kunt inruilen.

Jos en Ieke Eppink 01-06-2022

Wij zijn in de winkel van PLATTE TV uitstekend geholpen door ****. Deze man heeft verstand van zaken en neemt alle tijd om iemand deskundig advies te geven welke tv voor iemand geschikt is . Het is goed toeven daar, groot assortiment en alle medewerkers zijn zeer vriendelijk. Op Zondag de aankoop gedaan en de dinsdag erop heeft ***** de servicemonteur de tv met steun geleverd en geplaatst. Daarna alles met een rustige uitleg aangesloten zodat wij nu in alle rust van onze nieuwe aankoop genieten. De PLATTE TV is een TOP zaak en deze raden wij derhalve bij een ieder aan.

KOOT 01-06-2022

Word goed en vriendelijk geholpen en de klant is bij Platte tV nog altijd koing............ ik raad een ieder deze winkel aan.

Goof Mastbergen 01-06-2022

Snelle reactie op de mail met de vraag of ik mijn oude tv in kon ruilen.Inruilprijs was oké.
Daarna tv besteld en opgehaald in filiaal Doetinchem.
Goede service van het personeel.

vanBeek23 01-06-2022

Vandaag een super toffe aanschaf gedaan! De nieuwste LG oled, wat een plaatje. Prima geholpen door de heren uit Den Bosch. Speciale dank aan *****, duidelijk uitleg, goed advies en prima geholpen tijdens de aankoop!

Kees Pennings 31-05-2022

Keurig en correct geholpen in de winkel door een vriendelijke, nette en goed geïnformeerde jonge man.
Omdat het toestel niet in de winkel op voorraad was ( witte TV ) is hij door dezelfde jonge man voor mij online besteld. Daags daarop is de tv keuring op tijd bij mij thuis afgeleverd.
Niks mis mee.

Jos 31-05-2022

Wederom een Oled TV van het Merk LG gekocht bij mijn favorieten zaak, Plattetv. Zoals ik gewend ben eerst de deal via de chat en mail. Deze was weer super scherp en na een korte mail wisseling werd de TV georderd zodat ik deze in Zoeterwoude kon ophalen. Prettige winkel, deskundig personeel en keurig geholpen om deze in de auto te zetten voor mij.
Ook nog een leuke deal kunnen maken voor het garantie pixel plan.

Kortom, weer tevreden.

willemientje 31-05-2022

Door het goede advies wat onze zoon gekregen heeft bij de aanschaf zijn tv, zijn wij ook naar deze winkel gegaan. En ook wij zijn heel goed geholpen en hebben goed en duidelijk advies gekregen. Ook het verschil tussen de verschillende merken is ons duidelijk uitgelegd en laten zien.
Ook de prijs verhouding is prima.

E. Vermeer 31-05-2022

Vanaf het begin van de aankoop via de chat tot aan de afronding van het ophangen en installeren van de tv, alles meer dan naar wens. Toppers zijn het zowel de online verkoper xxxx als de installateur yyyy.
Geen vraag is ze teveel, geduld, meedenken, beter dan ik ooit in een winkel heb meegemaakt.
Ook de installateur yyyy denkt erg goed mee en is zeer specialistisch in zijn vak. Denkt mee tot aan de kleinste details, zoals hoogte van de tv, instellingen, alle geduld en zeer netjes, ook hem is geen vraag te veel.
Tussendoor via de app nog een vraag gesteld en binnen 5 minuten terug gebeld.
Ook bij mailen naar plattetv, mail terug binnen 10 minuten.
Wat een top bedrijf is dit zeg!!!
Mensen ga zo door, ik ga jullie absoluut aanraden bij familie, kennissen en vrienden!!!
Dank jullie wel....!!!+

Jan 31-05-2022

Aantrekkelijke prijzen en vriendelijke service. Ik bestelde m'n nieuwe televisie in de chat. Dat was handig omdat ik daarbij nog wat kon onderhandelen en de winkel nog wat tips kon geven. Op zondagavond bestelde ik m'n nieuwe televisie en op dinsdagmiddag werd m'n televisie bezorgd door een vriendelijke medewerker.

Ineke Groeneveld uit Wormer 31-05-2022

Update op 31-05-2022:
De monteur kwam langs om de tv en de soundbar te installeren.
Alles werd netjes uitgepakt en geïnstalleerd.
Vriendelijk gaf hij aan hoe alles werkte en naderhand heeft hij alles nog een keer uitgelegd.
Prima service ik ga vast andere promoten om hier een tv uit te kiezen.

Review van 26-05-2022:
Op een saaie winderige Hemelvaartsdag wilde ik in Naarden bij PlatteTV een televisie kopen. Samen met dochter en schoonzoon, hadden we bij de Consumentenbond gekeken welke winkels werden aangeraden; Platte TV stond daar op de één-na-bovenste plaats en omdat deze op Hemelvaartsdag geopend waren, zijn wij gedrieën naar Naarden gereden. Best een stukje rijden vanuit Wormer, maar de deskundigheid, klantvriendelijkheid én de heerlijke cappuccino maakten alles weer goed!
We hadden ons thuis al voorbereid op een LG type uit 2020, waarvan we het geluid even wilden checken, maar in de winkel aangekomen, stonden we versteld van het ruime assortiment aan t.v.'s. Een welwillende, zeer vriendelijke verkoper hielp ons bij de toch al moeilijke keuze, want onze keuze voor een LG 2020 werd al snel vervangen door de nieuwste Samsung QLED 2022 55 inch mét jawel - op mijn oude dag - nog eens een 'sound-bar' van Denon. De hele verkoop kreeg nog een gezellig en humor-vol karakter, met ons als 'platte' Zaankanters... De verkoper had nog nooit zulke vrolijke klanten gehad en wij nog nooit zo'n spontane verkoper. Bij dezen: alsnog bedankt voor je gezellige, - maar vooral deskundige - advies. Wij verlieten zeer tevreden het pand met ik als trotse eigenares van een Samsung QLED Smart TV mét sound bar mét 5 jaar garantie (ook als 1 pixel het begeeft :)) mét kabel en toebehoren mét twee bussen schermspray inclusief bezorgen en installeren!!! Helemaal TOP!! Nu alleen nog wachten tot hij geleverd wordt en ik 24/7 kan genieten van mijn nieuwe TV!!!

N. Tuip 31-05-2022

Ik heb deze shop gekozen omdat ik mijn tv's in Naarden kocht. Aangezien dat nu ook een vestiging is van platte tv, ben ik naar Amsterdam gegaan, omdat dat dichterbij is voor mij. Ik ben heel vriendelijk geholpen. Wij kregen goed advies, en daardoor hebben wij snel een keuze kunnen maken. Dus goeie service en heel blij met onze aankoop.

Renger 31-05-2022

Ik heb alles als prettig ervaren, alleen in de winkel ontbrak de informatie over sommige zaken, daardoor heb ik nu een probleem. Verder de bezorging en installatie was perfect, zeer aardige man, erg klantgericht en bereid om met ons mee te denken, geweldig.

Maxime 31-05-2022

Mooie shop. Vriendelijk geholpen en een goede uitleg gekregen over de tv. Hij heeft me overtuigd, om de tv te kopen.
De installateur die mijn tv kwam installeren, was erg vriendelijk. Hij heeft alles rustig en goed uitgelegd. Ben erg tevreden.

Dandv 31-05-2022

Ben in de winkel in Groningen goed voorgelicht om een goede keuze te maken in zoveel aanbod. Vakkundig personeel met veel kennis. Blij met mijn Samsung Neo Qled 65 inch. Veel meer persoonlijke service dan bij de concurrent. Ga zo door 👍

Marian 31-05-2022

Wij waren op zoek naar een tv.. via google uitgekomen bij plattetv. Zijn gaan kijken in de winkel in zoeterwoude. Hele goeie service hebben verstand van wat ze verkopen. Tv besteld mooie korting gekregen.. volgende dag via de site op zoek naar een soundbar via de chat ben ik heel goed geholpen voor de keuze. Besteld en volgende dag kon ik de soundbar ophalen in zoeterwoude. Daar hele goeie uitleg gekregen. Ze hebben in zoeterwoude echt verstand van de producten die ze verkopen. Ze dringen niks op en geven mooie korting. Ben super tevreden over het personeel nemen echt de tijd voor je. Ben geholpen door ramon en justin. Echt een aanrader deze zaak!!

S.Angenent 31-05-2022

Vriendelijk en meedenkend personeel. Doen moeite voor je om een passend product te vinden. TOP!

Fam Molenaar 31-05-2022

Plattetv gezien op internet, maar wij zijn bij een plattetv winkel in Rotterdam langsgegaan en dat mooi en zeer overzichtelijk, vriendelijk verkopers, zijn niet opdringerig. Dat is fijn.
Een tv besteld en die bij ons thuis laten bezorgen inclusief installeren, een nette en vriendelijke jongeman kwam op het afgesproken tijdstip de tv bij ons thuis brengen. En nam de tijd om alles uit te leggen. Dat is fijn.
Kon geen 9.8 geven, die keuze stond er niet bij.
Vandaar de 10