HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5005 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Astrid 20-11-2022

Super geholpen door Boris vandaag!! Duidelijke uitleg gehad over de diverse TV’s en zo een weloverwogen keus kunnen maken. Er werd ruim de tijd voor ons genomen en onder het genot van een lekker kopje koffie vanaf een comfortabele bank alle TV’s kunnen bekijken. Ook de diverse soundbars kun je ter plaatste testen. Je kunt meteen je favoriete muziek beluisteren.

Rick 20-11-2022

Super vriendelijk personeel bij aankomst was het erg druk maar we werden ontvangen met een bakje koffie om even rond te kijken. Daarna werden wij duidelijk geadviseerd waarna onze keuze snel duidelijk was. Wij gingen daarom met een goed gevoel en een mooie TV naar huis. Mooie zaak raad aan iedereen aan om je TV hier te kopen.

Klant 20-11-2022

Mooie winkel, snel geholpen. Er worden meerdere pogingen gedaan extra producten te verkopen, maar meerdere hebben geen meerwaarde. Verzekering verkopen heeft schijn van bangmakerij. Als je nee zegt krijg je een lagere prijs, dat kan echt niet.

M. Karakas-Demirhisar 20-11-2022

Wij zijn vandaag bij Hello TV, te Utrecht geweest en zijn geholpen door Danny. Hij heeft uitgebreid zijn tijd genomen en duidelijk alles aan ons verteld. Wij voelden ons zo enorm goed geholpen door Danny, dat we een goede aankoop van meerdere producten hebben gedaan. Vol trots kwamen we thuis om te vertellen wat we hebben gekocht en waarom we voor de betreffende producten hebben gekozen, mede door het feit dat het ook enorm duidelijk aan ons is verteld.

paul 20-11-2022

Wat een fijne winkel! Super fijn geholpen, en heel duidelijk aangegeven wanneer er bezorgd zal worden. Ook dat we met black friday een leuke korting konden bedingen op een van de best geteste tv's. Hello TV is een top zaak!

ESO srl 20-11-2022

Prachtige service. Geleverd in minder dan 24 uur. We hebben in minder dan 1uur het artikel in gebruik kunnen nemen. Ook de chat werkt zoals je dit van zo’n tool verwacht. Ook de tips bij deze aankoop waren van grote hulp.

a.pieterse 20-11-2022

als nieuwe klant kwam ik met mijn dochter binnen en werd direct geholpen door Olaf alles uitgelegd en na betalen meegenomen

Kasper 20-11-2022

Ik ben geholpen door David Team Nijmegen. Erg tevreden over de manier van service. Fijne rustige uitleg samen hebben we meerdere tv’s en soundbars vergeleken. Super blij met mijn deal!

Judith 20-11-2022

We zijn door Sebastiaan geholpen met het uitzoeken van onze nieuwe soundbar. We zijn heel tevreden over onze aankoop dankzij het deskundig en meedenkend advies!

Hello TV Den Bosch 20-11-2022

de webshop is duidelijk en helder vragen worden goed beantwoord.
Ook via de mail snel en duidelijk antwoord gekregen.
In de winkel in Den Bosch prettig en deskundig geholpen, we kwamen voor de 55 inch tv van samsung maar gingen met de 65 inch de deur uit.
De medewerker Liam Vlek ( Winkel Den Bosch) heeft ons goed en deskundig geholpen,ik zou vrienden en familie zeker hello tv aan raden.

Frank 20-11-2022

Door Collin goed geholpen met goed advies en verstand van zaken
Zeer mooie uitgebreide winkel waar je alles per merk goed kunt beoordelen
En zeer uitgebreid assortiment
En zeker de beste prijs

JJ 20-11-2022

De aangeboden deals onderscheiden zich behoorlijk sterk van de concurrentie als het gaat om prijs. De reactie snelwegen zijn erg snel, en daarmee goed werkbaar. En leveringen vinden plaats volgens afspraak

Melvin 20-11-2022

De winkel is goed bereikbaar, ruim opgezet en van binnen duidelijk verdeeld per merk. Hierdoor geeft de omgeving in de winkel een ontspannen uitstraling. Personeel is vriendelijk, inhoudelijk goed onderlegd en luistert goed naar de wensen van de klant. Ook met het onderwerp budget wordt goed meegedacht. Zeer tevreden met het verloop van mijn aankoop.

Sven 20-11-2022

Kwam tv kopen die ik thuis op internet had uitgezocht. In de winkel vervolgens 40 minuten staan wachten in totaal voordat ik de tv had aangewezen en had afgerekend. Bij de kassa onnodig moeten wachten omdat men dan nog een keuze of deal maakt. Was bijna weggelopen en naar ander filiaal gereden.

Tip: houd een kassa vrij voor alleen afrekenen.

Marcel 20-11-2022

Ze proberen je een verzekering of duren kabel aan te smeren terwijl je alleen een tv besteld.
Maandag besteld, pas vrijdag geleverd hele discussie over een verzekering.
Vrijdag pas geleverd, omdat ik ze mailt dat ze moeten ophouden met die popenkast.

JJanssen 20-11-2022

Topervaring! Eerst goed geholpen bij de chat, duidelijke uitleg gekregen over de En later in de winkel ook prima geholpen door een vriendelijke medewerker. Je kunt ool lekker met een bakkie koffie door de winkel lopen, die ruim en overzichtelijk is opgezet.
De prijzen zijn scherp maar je krijgt als klant echt de aandacht en ze nemen rustig de tijd voor je. Nog even geholpen door een andere medewerker met het inladen van mijn LG 55G26LA in de auto. Kom hier zeker terug, fijne zaak!

Leander 20-11-2022

Wordt altijd erg fijn en deskundig geholpen bij HelloTV, zowel online als in de winkel. Ook deze keer goed advies en een mooie deal aangeboden gekregen.

Tim Evers 20-11-2022

Erg nette winkel en goed personeel.
Mooie aanbieding voor een geweldige Tv.
Top service!

Raym 20-11-2022

Wij hadden duidelijk voor ogen welke 2 tv wij wilden vergelijken. In de winkel in Nijmegen werden wij uitstekend en deskundig voorgelicht. Hierdoor voelden wij ons gesteund en viel de keuze op de Samsung QN 55S95B. Alle tijd werd genomen en ook bij ophalen tv alle service.
Ik kan Hello TV van harte aanraden!

Marco 20-11-2022

Ook vandaag weer super en vooral erg vriendelijk geholpen in de vestiging Naarden. Even een leuk gesprek over sonos gehad. Nu een arc rijker, door de Black friday was deze erg aantrekkelijk.

heel erg bedankt en tot snel voor de sub.

Vriendelijk 10
Kennis 10
Mee lopen naar de auto 11
Rekening 6 ;-)

John 20-11-2022

Onlangs mijn oude tv ingeruild en met bijbetaling een mooie Samsung gekocht. Echter bleek dit model een paar dagen in de Black friday deal goedkoper uit kwam. Ik heb contact opgenomen of ze voor mij nog iets konden betekenen en nog een mooie deal konden maken. Nou. Ik heb dit toestel konden ruilen voor hetzelfde merk en type maar dan een maatje groter. Super service. En snel geholpen ook. Zeker volgend jaar kijken voor weer een mooie deal

Zacheus 20-11-2022

Zeer vriendelijk geholpen door verkoper. Hij heeft mij een scherpe prijs gegeven voor de sonos move.

Ralf 20-11-2022

Eerst via de website al een heel mooi aanbod gekregen voor meerdere tv's. Paar dagen later in de winkel in Eindhoven goed geholpen door verkoper. Hij dacht heel goed mee met mijn persoonlijke situatie en maakte de keuze makkelijk om zeker bij HelloTV een tv te kopen. Daarnaast met verkoper goede kennis over de tv's een weloverwogen besluit kunnen nemen welke tv het zou worden. In de toekomst komen we hier zeker terug voor een tv of soundbar.

Janneke van der plaat 20-11-2022

Ben zeer netjes geholpen door een deskundige medewerker.
Ben erg blij met de aankoop van mijn nieuwe televisie.

Rick Nieboer 20-11-2022

Ik werd keurig en deskundig geholpen in de winkel in Groningen. De winkel ziet er mooi en overzichtelijk uit met deskundig personeel. Een aanrader voor audio en video