HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5005 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Michael Hendriks 11-12-2020

Zeer prettig geholpen in de winkel in Utrecht. Medewerkers luisteren goed en komen met goed advies. Ik raad het zeker aan om naar PlatteTv te gaan!

Lars Schreurs 11-12-2020

Op zoek naar een nieuwe tv kwamen we uit bij Platte tv.
Medewerker die ons te woord stond was bijzonder vriendelijk. Hij nam ruim de tijd om bepaalde opties te laten zien en dacht goed met ons mee. Uiteindelijk hebben wij een mooie deal kunnen sluiten. Alle lof voor Platte TV.

Eskire 11-12-2020

Na een grondige oriëntatie op internet en na een bezoek aan de Media Markt hebben wij een bezoek gebracht aan Platte TV in Breda. We zijn blij dat we het besluit hebben genomen om bij Platte TV een Philips Oled TV en een Sonos installatie aan te kopen. De formule die zij aanbieden is compleet en zonder zorgen. We hebben 3 jaar pixelgarantie op de TV ook een zekerheid om op terug te vallen. De service is uitmuntend , de koffie is lekker :)
De website is erg overzichtelijk en de uiteindelijke prijs is in de winkel afgestemd. Erg fijn.
De levering en installatie werd verzorgt door Jelle, zeer kundig en meedenkend. Een betere installateur kan men niet wensen, erg vriendelijk ook. Mocht ik ooit een andere TV of audio aanschaffen dan heb ik nu mijn besluit al gemaakt.

Robert Brand 11-12-2020

Eindelijk kunnen wij genieten van onze prachtige nieuwe TV. Geïnstalleerd door 2 J’s.
Zeer tevreden over service, heel professioneel, vakkundig en gepassioneerd!
Jongens namen alle tijd voor , niks mogen mis gaan, goede communicatie onderling. Voldoende uitleg aan ons over de TV functies, het zorg. Dankzij zijn goede uitleg en advies om verzekering af te sluiten hebben wij dat ook gedaan, voor 5 jaar! Wij hebben ook de schoonmaakmiddel/verzorging en andere producten aangeschaft. Top

jos 11-12-2020

Tv omgeruild daar ik persoonlijk problemen met het geluid had, dmv contact met de klantenservice gekeken naar een passende oplossing. Goede aanbieding gehad met terugname van het oude toestel. Nieuwe toestel moest besteld worden en werd snel geleverd.
Tijdens het ophalen bij het filiaal waar ik voor gekozen had werd ik correct behandeld met zowel de administratieve afhandeling als wel het product in de auto leggen.
Er wordt meegedacht in oplossingen tegen een aantrekkelijke prijs.

Hilbert van Kampen 11-12-2020

Nu voor de tweede keer hier mijn nieuwe TV gekocht.

Prijzen zijn goed, en daarbij komt nog eens de service...dé reden waarom ik voor deze winkel kies. Meedenken en nergens moeilijk over doen, wanneer je wilt ruilen of van je garantie gebruik wilt maken.

Ik raad deze winkel aan iedereen aan. xxx nogmaals bedankt!

Lars Schreurs 11-12-2020

Omdat we toe waren aan een nieuwe tv, togen we naar Platte TV. Daar werden we prima geholpen. De verkoper nam rustig de tijd, gaf goede uitleg en we konden een mooie deal maken. Binnen 2 weken stond monteur SV bij ons op de stoep. Opnieuw een positieve ervaring. Hij werkte keurig, was bijzonder vriendelijk en nam ruim voldoende de tijd om alles duidelijk uit te leggen. Wat ons betreft: Helemaal top!

HB 11-12-2020

X en X van filiaal Nijmegen. Erg fijne verkoper. Weet goed de balans te houden tussen formele en het informele. Met een goed gevoel de winkel uitgelopen! Een volgende keer ben ik hier weer te vinden. Aanrader.

Paul 11-12-2020

Prima geholpen door xxxx van locatie Naarden: snelle levering, goed advies en hulp.

Bart 11-12-2020

Mooie winkel met goed en betrouwbaar personeel. De levertijd van een derde partij duurder wat langer, hierop werd erg goed ingespeeld met alternatieven. Op deze manier tot een top oplossing gekomen. Petje af voor deze service!

Neil 11-12-2020

Via de chat contact gehad met PlatteTV over een Philips 65OLED804. Deze werd bij een concurrent scherp aangeboden, en wilde weten of zij mee gingen met deze prijs. Ik kreeg contact met XXX en die kon mij, voor dezelfde prijs, de 65OLED854 aanbieden. Deze heeft een andere (draaibare) voet, maar is verder hetzelfde. Eerlijk = eerlijk, dit type is eigenlijk zelfs beter geschikt voor mij dan de 804, dus helemaal top! TV werd gratis bezorgd en toen ik opmerkte dat de prijs binnen een week gezakt was, kreeg ik het verschil terug gestort. De service is dus perfect en de TV zelf is ook prachtig! Bedankt Youri/PlatteTV!

Remko 11-12-2020

Gisteren is door XXX op een zeer professionele wijze de LG 65GX OLED tv opgehangen. Keurig nette en prettige medewerker. Ben zeer tevreden over de installatie en zijn communicatie. Naast de TV zijn de Klipsch speakers geleverd voor uiteindelijk een 5.1.2 opstelling. Helaas worden de center speaker en de Denon receiver nog nageleverd. Wat helaas door PlatteTV niet aan mij doorgegeven is, maar dit valt XXX niet aan te rekenen.

Peter K. 10-12-2020

Prima geholpen in de prachtige shop van Platte TV (in Doetinchem) en goed geadviseerd. We hebben een LG OLED55CX6LA (2020) gekocht (beste uit de test van de Consumentenbond) en een Sonos ARC + Sub en vier One SL boxen. Mooie prijs mede vanwege Black Friday ;-) Vandaag geleverd en uitstekend geïnstalleerd door een adequate medewerker van Platte TV. Hulde aan XXX die alle onderdelen op elkaar heeft afgestemd. We zitten nu te genieten in een in een thuisbioscoop met een geweldig surround-systeem. Klasse en helemaal top!
Officiële reactie van HelloTV 11-12-2020

Beste Peter,

Allereerst: prachtige keuze heeft u gemaakt met de LG OLED55CX6LA en Sonos geluidssyteem, daar gaat u zeker van genieten. Wat leuk om te horen dat u zo goed geholpen bent in onze winkel en tijdens de installatie van uw thuisbioscoop. Mochten we u nog ergens mee kunnen helpen, dan horen we het graag. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe thuisbioscoop!

Jelske - PlatteTV

Fitim Meha 10-12-2020

Bizar goede service en mega snel te woord gestaan, er was een probleem met de geleverde tv en nog binnen een week gewoon een nieuwe gekregen!! Ik heb dit nog nooit zo meegemaakt.

D. Janssen 10-12-2020

De topper die al 16 jaar werkzaam is bij platte tv, heeft ons super geholpen met het uitzoeken en adviseren van een mooie sonos set. Zijn er ontzettend tevreden mee. zowel de winkel als het product echt een aanrader.

Edwin Kalthof 10-12-2020

Vandaag weer prettig en kundig geholpen. Goede prijs betaald voor een goed product. In 1 jaar al 3 producten gekocht voor een goede prijs. Raad iedereen plattetv aan en niet alleen voor de prijs maar ook voor de presentatie en kundig uitleg van hun apparaten

Agnes 10-12-2020

Fijn geholpen in de winkel. Echter bleek dat de informatie op de site niet juist was. De tv waar ik voor kwam de 49um7050 zou van 2020 zijn, maar dit is een ouder model. Ook klopte het aantal hdmi poorten niet, dus toch best essentiële dingen die niet juist zijn. Ook gaf hij groen aan van voorraad, maar zowel in Utrecht als Naarden niet op voorraad. Nu een nieuwere en uiteraard duurdere tv gekocht op advies van de verkoper. Aardig geholpen, maar voelt toch een klein beetje als een truckje... naar de winkel lokken met iets wat er niet is en dan voordeliger een duurder apparaat aanbieden.
Maar goed tevreden met de aankoop, in Utrecht gekocht, daar was het niet op voorraad, dus even naar Naarden gereden om het daar op te halen. De meneer van de vestiging in Naarden was zo aardig om hem even in de auto te doen, dus dat was erg fijn!
Kinderen blij met de nieuwe televisie, zorgbonus welbesteed!
Makkelijk te installeren, maar wel jammer dat er geen Nederlandse gebruiksaanwijzing bij zit.

Frank 10-12-2020

Scherpe prijzen, topmodellen en voor ieder wat wils. Ik heb informatie gevraagd over een soundbar. Tijdens ons gesprek nam de vriendelijke en kundige medewerker van PLATTE TV alle tijd om mijn vragen te beantwoorden. Hij kwam op eigen initiatief met een deal!

Bert Diesveld 10-12-2020

TV is geïnstalleerd. Werkte zeer zorgvuldig en netjes. Gaf een goede uitleg.

Paul 10-12-2020

Op een druilerige donderdagavond dwaalde ik door Nijmegen en liep ik de Platte TV-store binnen. Uiterst vriendelijk werd ik opgevangen door een jonge knaap, genaamd R. Wat een topverkoper! Dagobert Duck kan wat van hem leren: R was allesbehalve gefocussed op het maken van winst. Hij vroeg goed door naar mijn wensen en met zijn kennis en kunde leek hij verdacht veel op Willie Wortel. Zonder zich op te dringen wist hij me te overtuigen van een televisie. Ik voelde me uiteindelijk een beetje als Guus Geluk: niet omdat ik een gratis TV won, maar wel een zeer goede koop (Samsung The Frame) heb gedaan. R.: dank voor je hulp en ik hoop dat meer klanten bij jou terecht kunnen!
Officiële reactie van HelloTV 11-12-2020

Beste Paul (of moeten we Guus zeggen?),

Bedankt voor het schrijven van uw leuke review! Het klinkt als een donderdagavond wel besteed in Nijmegen. Met de Samsung The Frame heeft u een prachtige keuze gemaakt, waar u zeker weten veel plezier van gaat beleven. Veel kijkplezier gewenst en hopelijk zien we u nog eens terug in onze winkel in Nijmegen, onze collega's staan dan graag weer voor u klaar.

Jelske - PlatteTV

Gijs 10-12-2020

Vandaag onze nieuwe Oled laten monteren en installeren door D en R, heel vakkundig en professioneel gedaan!

Marloes 10-12-2020

Wij hebben een prachtige tv gehaald bij PlatteTV in Breda. Super goed geholpen door Ralf, wat bij weinig winkels nog gebeurt! Zij zij echt een aanrader! Super tevreden, eerlijke en oprechte antwoorden, behulpzaam, met aandacht, geduldig en vooral niet opdringerig wat wij erg fijn vinden. Kortom aanrader hier je tv aan te schaffen!

Joost 10-12-2020

Goed geholpen on-line en hij is prachtig opgehangen door R en D. Daarnaast prima service en goed geinstalleerd. Behulpzaam en en zeer kundig.

Klaas 10-12-2020

Heb een Sonos move gekocht in Groningen.
Erg vriendelijk personeel die de tijd voor je neemt, mooie winkel . Kortom een aanrader.
Ik kom er nog wel een keertje weer.

Jasper 10-12-2020

In Arnhem onze nieuwe tv gekocht. Vriendelijk geholpen, goed advies en de tv voor een mooie prijs kunnen aanschaffen. Niet onbelangrijk: de medewerker bracht de tv ook even naar de parkeergarage en hielp met inladen, top service! Aanrader wat mij betreft!