HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5005 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Joost van Poppel 26-03-2023

2x in de winkel geweest voor aanschaf van een sonos beam. Ook in andere winkels geweest maar werden in jullie winkel prima geholpen door iemand met kennis van zaken. Was niet opdringerig en de prijs was lager of het zelfde dan andere bezochte winkels. Er was ook een ruimte om de diverse geluidsboxen te beluisteren. Prima winkel. Een jaar geleden daar ook een tv gekocht.

Michel L. 26-03-2023

Mooie zaak en goed geholpen in keuze en ook nog eens de beste prijs! Verkoper D.O. van winkel in Utrecht gaf goed advies en zelfs nog even telefonisch geholpen nadien met een probleempje bij installeren van de soundbar. Een 10 voor deze aankoop en winkel!

Simon 26-03-2023

Vandaag mezelf maar eens een leuk setje aangeschaft. En naar Utrecht gereden.
Ik wist wat ik wou en Hello tv heeft mij uitstekend geholpen.
Vriendelijk personeel en een goede bak koffie gekregen.
D.O. bedankt voor de service.

Echt Een aanrader.

Jean Claude 26-03-2023

Ik ben via jullie goed overzichtelijke internet site nieuwschierig geworden naar de winkel.
Eenmaal in de winkel gekomen ben ik op een heel fijne professionele manier ontvangen.
De mederwerker heeft mij een rondleiding gegeven en uitleg gegeven over alle type televisies.
Uiteindelijk ben ik geslaagd voor een mooie LG Oled.

Mitchel 26-03-2023

Duidelijke informatie verkregen. Vriendelijk personeel. En een fatsoenlijke prijs voor de tv die ik heb gekocht na de toegepaste korting.

Andy Becker 26-03-2023

Voor de eerste keer eens wezen kijken bij Hello TV. Waren best verrast door de vriendelijke ontvangst door de medewerkers. Wij gingen eigenlijk voor een budget tv, maar gingen na het goede advies overstag om voor een iets duurdere te gaan , kregen er zelfs nog een beetje korting op , daar de medewerker 2 modellen door elkaar haalde en ons een andere prijs noemde dan wat de tv eigenlijk moest kosten . De tv werd door de medewerker zelfs naar de auto gebracht en erin gezet. Dit was echt een klantenservice waar menig winkel nog wat van kan leren. Echt super, de volgende tv word naar alle waarschijnlijkheid ook bij deze winkel aangeschaft.

PI De Koning 26-03-2023

goed geholpen en tevreden uitleg , nu voor de tweede keer een aankoop voor mijn vriendin gedaan via de winkel .

Mahak Rathore 26-03-2023

Helo TV is one of the BEST place you can buy in NL and with best sales executive who not only guide and help you to get the best deal out of the box. It is always recommended to buy there warranty instead of brand warranty. I had lovely experience and came out with the TV that I want for my home.
If you want to buy something which is close to your thoughts + Technical help of the expert this is the best place.

My almost all fellow Indian Friends had a great experience with the flexibity they offer is just commendable.
From return , change, change of mind, pick up delivery you name it and they offer with almost no extra cost. You are not only buying TV but Investing in Experience and best in the market.
Cheers

Ruud 26-03-2023

Bij het vervangen van de tv met een software probleem zeer goed geholpen door verkoper met het inpakken van de oude en het plaatsen en installeren van de nieuwe tv. Ik hoefde alleen maar even te helpen bij het tillen van de tv.
Ook een goede en snelle reactie via appen en mail met de helpdesk en service afdeling om tot een goede oplossing te komen.

A.g.Ton. 26-03-2023

Prachte winkel ruim en overzichtelijk vriendelijke verkoper goed geholpen en prima uitleg gekregen
Kom er graag de volgende keer terug.

Harold 26-03-2023

Fijne ruim opgezette winkel met vriendelijk personeel en ze nemen ruim de tijd om wat uit te leggen.

Micky 26-03-2023

Goede vakkundige verkopers. Weten waarover ze praten en de benadering is heel fijn. Goede uitleg en service.

Jan-Paul 26-03-2023

Onze oude televisie van 37inch werd toch wel wat minder dus tijd om op pad te gaan naar een nieuw exemplaar. Zo kwamen wij terecht bij de overzichtelijke en nette winkel van HelloTV.

Daar werden wij zeer correct, en zonder opdringerig te zijn, te woord gestaan en geadviseerd door een van de medewerkers. Lekker rustig op de bank zittend om de verschillen te bekijken. Maar de twijfel tussen 47 en 55 inch bleef aanwezig.

Geen probleem bij HelloTV. Neem gewoon de grotere mee en bewaar al het verpakkingsmateriaal. Dan kun je hem binnen 2 weken nog omruilen.

Uiteindelijk gekozen voor de Oled 55inch van LG. Deze voldoet helemaal aan de verwachtingen. Mooi beeld, goed geluid en eenvoudige installatie.

Zowel over de winkel, het advies als de televisie dus dik tevreden.

Dank daarvoor. Een dikke 10 voor jullie.

Bastiaan Kruidenier 26-03-2023

Tevreden! Via de mail onderhandelt over de prijzen van verschillende modellen. Fijn en snel contact, goede aanbiedingen, en nadat ik mijn keuze gemaakt had, een snelle levering.
Wat wil je nog meer. Oja, een top tv natuurlijk😁

Frank 25-03-2023

Eerst goed online geholpen, en een mooie prijs af kunnen spreken, en in de winkel prima service.

Davy stakenburg 25-03-2023

Bij binnenkomst vriendelijk goededag gezegt kon meteen met vraag komen tv die ik had gezien op internet was niet meer op voorraad toch super geholpen met een andere uitzoeken de service van colin was top
Bij de volgende aankoop ga ik zeker terug !

Theo Brands 25-03-2023

Mooie winkel!!Vriendelijk geholpen.Goede deal kunnen maken.Heel blij mee😊😊De bestelling moet nog binnen komen.Goede service!!

Anton 25-03-2023

Zeer deskundig geholpen door Naveen van Hello TV Utrecht. Mijn ouders en ik zochten beiden een tv en we kregen een passend advies. De winkel was goed ingericht zodat we een goede vergelijking konden maken en er werd veel tijd aan ons besteed, kortom een absolute aanrader om hier heen te gaan.

Joost 25-03-2023

Vandaag een philips oled gekocht bij hallo.tv in Breda. Bij diversen gekeken naar prijs maar hier goedkoopste. Beetje uit de buurt maar was daar op voorraad. Via de chat goed geholpen, order geplaatst dus tv stond klaar. In de winkel beleefd personeel. Anne, aardige gozert, heeft me daar prima geholpen en kwam met zeer nuttige extra informatie waar ik gebruik van heb gemaakt omdat hij wist waar hij t over had. Ook behulpzaam met tv naar mijn auto brengen. Voor mij een dikke 10 voor hallo.tv EN Anne.

Hans 25-03-2023

Prima geholpen. Goed advies gekregen. De mannen weten waar ze het over hebben. Echt top.

Kers 25-03-2023

Voordeel is dat in tegenstelling tot andere Hello TV uitnodigt tot onderhandelen. Daarnaast bieden ze ook nog een goede service.

Henk 25-03-2023

Ik ben goed en snel geholpen. Ik kreeg een goed advies en een scherpe prijs.

Bram 25-03-2023

Zeer goed advies. Goed contact. Flexibel in meedenken. Goed gewezen op kwaliteit LG.

Patrick 25-03-2023

Fijn geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe tv,duidelijk en goed advies,kortom zeer tevreden

Teymur Bekdamirov 25-03-2023

Hele goede service, verslaat de concurrent op alle fronten (prijs, service, kwaliteit)

Erg blij met mijn LG42C26LB