HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5005 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Jan 20-08-2022

Omdat de aangeschafte tv niet de door mij gewenste aansluitingen had, kon ik die in de winkel in Duiven omruilen.
Hier werd deskundig ingegaan op mijn wensen, en kon ik tevreden, met de goede tv naar huis.

John 20-08-2022

Allereerst heb ik inmiddels meerdere tv's gekocht bij HelloTV. De reden is omdat je bij HelloTV op je gemak kan kijken zonder gelijk een verkoper in je nek te hebben. In dit geval werd op het juiste moment opgemerkt dat ik aandacht wilde. Ik denk dat de (technische)kennis en kunde voornamelijk goed is. Ik persoonlijk had een wat diepgaander gesprek leuk gevonden. Als de verkoper merkt dat een klant op een wat dieper technisch niveau zit, dan zou een verkoper daar op in kunnen haken. Ondanks dat er uiteraard wat verkocht moet worden, heb ik zeker niet een gevoel gehad dat er echt iets aan me opgedrongen werd voor de commissies laat ik maar zeggen. Dat is erg prettig.
Verder kan je altijd goed overleggen mbt aflevering en inruil. Dat is een groot pluspunt tov andere aanbieders. Tezamen met de pixel garantie die wordt aangeboden bij HelloTV, maakt dit dat ik hier terug blijf komen.
In grote lijnen: het casual gevoel, goed gesprek en service maken dat HelloTV voor mij de go-to aanbieder voor high end TV sets is.

Toby 20-08-2022

Top service fijne winkel ik had eerst een tv gekocht maar hij beviel mij niet en kon hem gewoon omruilen voor een andere

Daan otterspeer 19-08-2022

Geweldig mooie shop ,ruim zeer vriendelijk personeel ,maar dat zijn ze allemaal ,heel behulpzaam en meedenkend ,goedkoopste prijzen ,ook nog te onderhandelen over de prijs hello tv heeft mij met diverse dingen enorm geholpen ,service kan niet beter, veel succes hello tv kom zeker weer terug

Henk Woudenberg 19-08-2022

Prettig maar deskundig geholpen door de medewerker, na goede research op het internet kon een voor mij goede aankoop deal sluiten.

Yousef yahia 19-08-2022

Ik heb vandaag mijn tv gekocht bij hello tv in Rotterdam. Ik ben geholpen door Shivan en Menno super aardige jongens hebben mij uitstekend geholpen om de perfecte tv en accessoires uit te kiezen. Jullie hebben zeker een vaste klant erbij 👌🏽

Herman 19-08-2022

De winkel is ruim en overzichtelijk. Hetgeen erg prettig is om alles goed te bekijken. De hulp die we kregen bij onze zoektocht naar een TV-soundbar was erg goed. Het was to the point en werd helder ondersteund met het visueel aanschouwen en beluisteren van de verschillende sound systemen.
We hadden al een Sonos one, en het bleek een goede match om daarop voort te bouwen, omdat het kwalitatief goed is, en qua bediening met de app compatibel met elkaar. Bedankt voor de goede informatie en installatie bij ons thuis van een nieuwe TV en Sonos soundbar.

Jurrie 19-08-2022

Prof mensen en zeer klantvriendelijk. Zeker een aanrader voor al je tv vragen. Zeer goed geholpen

Kees de Vos 19-08-2022

Quint heeft rustig de tijd genomen om alles maximaal en uitgebreid alles uit te leggen. Ook over de bijkomende installaties. Topje gedaan. Groet Kees de Vos

Kerim 19-08-2022

Wow wat een service! Anders dan de andere tv aanbieders denken ze graag met je mee. Waar ze enorm in onderscheiden is dat je direct geholpen wordt door iemand met kennis van tv’s I.p.v. lang te moeten wachten op een geschikte medewerker. Een goede deal is hier snel gemaakt! Dank Ronald voor de snelle service en de mooie deal.

H&S 19-08-2022

Snel en effectief geholpen om een toestel te vinden die voor ons geschikt was. Ruim genoeg keus aan toestellen. Netjes geholpen om toestel in auto te plaatsen zetten.

Daan 19-08-2022

Wij zijn vandaag geweldig geholpen door ... die een tv van spectral heeft opgehangen. Top service! Wij zijn erg gelukkig met het resultaat!

van Engelen 19-08-2022

We hebben voor deze shop gekozen omdat onze zoons en hun vrienden en neven al veel hier gekocht hebben. Zij hebben goede ervaringen oa ook met service. Alles is goed uitgelegd
We zijn vriendelijk geholpen en zijn tot aankoop overgegaan. Ook de uitleg van extra service tbv garantie ed is was prima

Annemarie 19-08-2022

We werden snel, goed en persoonlijk geholpen! De vragen werden goed beantwoord.

Joyce 19-08-2022

Goede en vriendelijke service, snel antwoord op mijn vragen via de chat en ontzettend snelle levering! Duidelijke en overzichtelijke website.

Dieter 19-08-2022

Tv in eerste instantie gekocht via Winkelmodellen, was iets ingebrand, maar was bekend, op signaal Ziggo en Blueray speler echter probleem in het midden van de TV. Gebeld met Andre, nieuw model via Hello Tv uitgezocht en alles zonder enig probleem opgelost. Omruilen niet eens over gehad, was gewoon vanzelf sprekend. Was nav de reviews ook de reden om daar te kopen, maar het ging uiteindelijk ook echt zo makkelijk. ... ons een goed voorstel gedaan voor een nieuwe TV en de deal was binnen een telefoon gesprek van 5 min klaar. Zeer te spreken over de klantvriendelijkheid en het meedenken, dat hebben we wel eens anders meegemaakt bij andere aanbieders, Chapeau

Arian 19-08-2022

Bij HelloTV uitgekomen door de scherpe prijs. Om product goed te kunnen beoordelen eerst naar de winkel in Utrecht gegaan. Daar werd ik perfect geholpen. Personeel is echt deskundig en denken goed mee met klant. Product was niet op voorraad, maar kon direct worden besteld en werd volgende dag netjes kosteloos thuisbezorgd. Daarnaast nam verkoper nog uitgebreid de tijd om product toe te lichten en bruikbare tips mee te geven. Echt een meerwaarde.

Voor de volgende aankoop ga ik weer naar HelloTV in Utrecht.

Kitty 19-08-2022

Zeer goed geholpen en duidelijke uitleg, goed prijs na onderhandeling, via de mail en in de winkel

NG 19-08-2022

Vriendelijk personeel, snel en duidelijk geholpen. Fijne uitleg over onduidelijkheden.

Laura 19-08-2022

Het personeel is vriendelijk en professioneel. De medewerker die ons hielp, was erg deskundig en kon ons goed adviseren.

Ad van Londen 19-08-2022

Vandaag bij het TV in Breda geweest vanwege assortiment en kennis van de producten.Goed geholpen, goed geadviseerd.
Dit is denk ik de enige winkel in de regio waar je echt met alle vragen terecht kunt.

Sico 19-08-2022

Top service, mijn vragen werden snel en goed beantwoord, service om jaloers op te zijn!! Maandag opdracht gegeven en dinsdag bezorgd

Simon van der Lei 19-08-2022

Geweldig advies gekregen over de aanschaf van een nieuwe televisie. Meerdere opties gekregen om te vergelijken en met het, voor mij, beste model de winkel verlaten. Ook kon ik mijn oude televisie inleveren voor een mooi bedrag!

Gerard Jeurissen 19-08-2022

Mooie winkel in Amsterdam. Men laat je rustig kijken en als je vragen hebt wordt je goed en vriendelijk geholpen. Daarnaast een mooie korting gekregen. Ging happy naar huis.

Melvin 19-08-2022

Keurig geholpen met een mooie inruil deal voor de oude televisie.
Overzichtelijk website.
Montage van nieuwe tv goed en kundig gedaan door de installateur van Hello tv.