HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5005 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Mw. Te Vreden 24-10-2020

We werden uiterst prettig geholpen in de winkel. Met een kopje heerlijke cappuccino erbij, zijn we de onderhandelingen aangegaan. Eigentijds maar bovenal verrassend! De levering aan huis was al een kleine week later. Prima uitleg over installatie en onderhoud. Nu genieten we van prachtig beeld en geluid in ons huis. Dankjewel!!

Arno van Leeuwen 24-10-2020

We zijn in utrecht heel prettig geholpen door Danny.
Hij vroeg goed door wat onze wensen waren en daar hebben we naar volle tevredenheid een goede keuze door kunnen maken.
Ga zo door. Top service.

Ron 24-10-2020

Goed advies en klantvriendelijk geholpen. Bij het in en uitladen van de oude en nieuwe tv ook top geholpen.

Js 24-10-2020

Op ons gemak rond kunnen kijken voor we geholpen werden. De winkelbediende heeft ons goed kunnen helpen met de keuze van welk toestel voor ons de beste keuze was, en was zeer geduldig.

Merel 24-10-2020

Ontzettend vriendelijk, je voelt je hier als klant geen nummer en er wordt echt de tijd voor je genomen

Mathew 24-10-2020

een keurig nette en ruime winkel, een zeer ruim aanbod van toestellen in alle prijs klasse , zeer goed advies en vakkundig personeel dat aandacht heeft voor de klant.

peter s 24-10-2020

Ik haal hier al jaren mijn tv's en randapparatuur, net als min zoon en schoonzoon.
De kortingen zijn echt niet altijd de laagste, maar na wat onderhandelen komt het toch wel altijd uit op de laagste prijs, of in ieder geval zeker in de buurt van de laagste prijs.
Personeel is kundig en kunnen de inhoud goed uitleggen, al met al blijft het een winkel met verkooptrucjes en spelen met marges die er gewoon altijd zijn, maar dat doet iedere ondernemer, zo werkt het nu eenmaal.
prima winkel, ik blijf er sowieso komen.

Martina Prinsen 24-10-2020

Mooie nette zaak in Breda. Zeer goed advies gekregen van X, We hebben tot nu toe zeker geen klachten

Jeroen 23-10-2020

Super winkel
Mooie en een televisie in alle prijsklasse
En vaak op voorraad
Personeel is zeer kundig en vriendelijk

John Vogels 23-10-2020

Ik was al enkele weken op zoek naar en nieuwe TV. Veel op internet gesurft en uiteindelijk gekozen voor een Samsung QLED de QE65Q70T. Via Samsung ook een aardige aanbieding gehad waar ik ook de soundbar onder ogen kreeg. Ook hierover het een en ander opgezocht op internet en gekozen voor de Samsung soundbar HW-Q90R. Ik kwam ook PlatteTV.nl tegen en wat mij daar opviel was de opmerking "kom eens langs voor de beste deal". Voor mij was de vestiging in Eindhoven maar enkele km dus ben ik daar maar eens gaan luisteren. De set die ik voor ogen had konden ze mij niet voor een gunstige prijs aanbieden maar de desbetreffende deskundige verkoper kwam wel met een aanbieding van een nog betere QLED tv de QE65Q95T en de nieuwste soundbar de HW-950T voor enkel honderden euro's meer. Dat zette mij wel aan het denken. Na het een en ander overwogen te hebben na een paar uur terug naar de winkel geweest met de vraag voor een nog betere prijs. Ik was inmiddels al ver over mijn budget heen. Na een goed gesprek met de verkoper deed hij mij een nieuw bod en heb daar mee in gestemd. Al met al terecht een goede deal voor een sublieme set. Ben je op zoek naar een nieuwe TV of soundbar dan weet ik zeker dat je hier de beste deal kunt krijgen.

Peter 23-10-2020

Erg goed geholpen door de verkoper. Heeft mij geattendeerd op een aanbieding wat betreft een tv. Deze was kwalitatief beter en erg scherp qua prijs! Hij heeft mij goed uitgelegd wat er allemaal mogelijk was met deze tv.

Tjerk Wiggers 23-10-2020

Naveen bleef kijken en met oplossingen komen voor een passend alternatief toen de door mij gekozen tv niet voorradig was. Goede uitleg over de mogelijkheden waarvan ik nog niet op de hoogte was. Uiteraard waar mogelijk rekening houdend met t door mij gestelde budget. Ondanks dat je op internet voor een paar tientjes voordeliger uit bent heb ik om deze reden nog steeds de voorkeur bij advies in de winkel.

Netjes gedaan

Jens Rossen 23-10-2020

Werkelijk fantastisch geholpen! Ik kwam binnen met een Tv op het oog en wist zeker dat ik de juiste had. Ondanks dat ik al bereid was om deze TV aan te schaffen, vertelde de medewerker mij eerlijk dat het geen goede keuze was voor mijn situatie. Eerlijkheid boven commercieel belang, zo belangrijk voor een goede service! Een aantal weken later kwam ik terug om de juiste te vinden, en dat is gelukt (Q95T). De medewerker herkende mij zelfs nog, ik kreeg een kop thee en ik heb een geweldig aanbod gekregen. er ging een fors bedrag van de prijs af. De medewerker zelf werkte er al 12 jaar en vertelde mij dat er altijd te onderhandelen valt. Ook zeker te waarderen: Ik verhuis pas over 2 maanden, dus ik wilde graag nog de optie hebben om deze dan pas te kunnen ruilen (je weet natuurlijk nooit hoe de TV staat totdat je het ziet). Maar dat was geen enkel punt. Dit bevestigd alleen maar: Tv's zijn nou echt van die producten die je niet zomaar online moet bestellen op de goedkoopste sites.. Fysieke hulp in de winkel kan daar niet tegen op, en de prijs maakt uiteindelijk geen verschil. Ik was al jaren klant (mijn 2e TV) maar dat blijf ik zeker! Echt top service..

Dominique 23-10-2020

Via de site heb ik een op maat gemaakte actie aangevraagd voor een Samsung tv. Super snelle en goede service gekregen met een top deal! Deze in de winkel verzilverd en de tv besteld, zonder gedoe werd de mail waar de deal in stond geaccepteerd en werd alles uitgelegd. De tv was niet in het filiaal op voorraad maar hij is meteen besteld en wordt volgende week gratis thuis bezorgd. Goede service, alles was duidelijk en snel geregeld!

Ben 23-10-2020

Super aardige verkopers. Denken met je mee. Nu een receiver gekocht vorig jaar een 65inch qled. De prijs is ook goed dus wat wil je nog meer. Kortom een fijne winkel 👍Bedankt team Breda.

Vlad 23-10-2020

Snelle hulp en nog snellere levering. Ondanks drukte en ziekte bij personeel toch genoeg tijd nemen voor de verkoop

Fred Doornink 23-10-2020

Goede service top zaak prijs is perfect en kan ook nog onderhandelen een échte aanrader.

Arnaud 23-10-2020

Vlot geholpen door een kundige verkoper. Nam uitgebreid de tijd en wist alles van de techniek en de producten. Aanrader!

Wilbert 23-10-2020

Julian, één van de medewerkers in de zaak in Arnhem heeft ons perfect geholpen. We hadden ons al wat voorbereid door internet te raadplegen. Hij luisterde goed naar onze wensen maar gaf ook zijn eigen mening naar aanleiding van onze wensen. Julian nam de tijd en liet duidelijk zien hoe alles werkte. Hij drong zich niet op en was voorkomend. Bij de bestelling gaf hij nog tips en adviezen. Afspraak gemaakt voor plaatsing van de tv. Na 4 uur hadden we al een plaatsingsvoorstel... nog even wachten en we kunnen genieten van de nieuwe aanwinst.

P.Middendorp 23-10-2020

PlatteTV had op hun internetsite voor een zeer aantrekkelijke prijs een demo van de Yamaha YSP 2700 soundbar te koop staan. Die is voor mij dacht ik onmiddellijk en zo geschiede. Twee dagen later had ik het thuis ontvangen en ben er super blij mee. Maar nu nog onder de tv hangen welke op een vloerpoot bevestigt is en dat bleek met deze soundbar wel even een dingetje. Op naar filiaal Naarden voor advies en daar werd ik uitermate vriendelijk en behulpzaam geholpen. Na veel zoekwerk zou één type ophanging de oplossing zijn en werd aldaar besteld met de mededeling, niet goed mag je het terugbrengen en de bezorgkosten is voor ons. Kortom, de soundbar hangt nu prachtig onder de tv en wat PlatteTV betreft, heerlijk zulke service een absolute aanrader en een fraaie winkel ook. TOP!!!

van Hal 23-10-2020

Wij hebben Platte T V gekozen omdat deze winkel erg prijsbewust is.
Ook word je er steeds weer erg vriendelijk ontvangen en geholpen.
Krijgt goede uitleg op je vragen...
Al meerdere mensen Platte T V aanbevolen..

Bart S 23-10-2020

Heb bij plattetv.nl twee sonos sl boxen gekocht. Ik had ze die dag nog nodig en kon ze meteen ophalen, super (Amsterdam). Daar toen nog uitgebreid advies en informatie gekregen over een Sony tv en de juiste beugel. Kortom zeer tevreden over aankoop en de hulp!

Kevin brugman 23-10-2020

Werd geholpen ik winkel Arnhem. Zeer korte lijnen en dus snelle persoonlijke aandacht gewoon top

Kevin brugman 23-10-2020

Super simpel zelfs bellen helpen ze je de opdracht gewoon gereserveerd reageren op email binnen korte tijd. Ik zou hier zeker weer kopen

Luuk Touw 23-10-2020

Hele fijne winkel voor de aanschaf van een televisie. Grote showrooms met veel verschillende toestellen zodat je ze goed kan vergelijken. Jonge enthousiaste mensen die er veel verstand van hebben en een goed advies kunnen geven. Uiteindelijk heb ik de tv later online besteld via de chat op de website van Platte tv. Een nieuwe ervaring om zo een product te kopen, maar dat werkte perfect. Daarna snel een installatieafspraak gemaakt en binnen 2 weken geleverd. Ze hebben het toestel aan huis geleverd en gemonteerd aan de muur. Installateur A is een pietje precies, een echte vakman, zoals het hoort :) Het toestel hangt kaarsrecht en strak tegen de muur. Ben blij dat ik dat zelf niet heb hoeven doen. Kortom een zeer tevreden klant!