HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5005 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Marjan 31-03-2022

Dinsdag bij Platte Tv in Groningen een tv gekocht.
vandaag bezorgd,door skip.
Ik werd gebeld en installateur vroeg of hij eerder kon komen.
Dat kon, dus de tv werd keurig geïnstalleerd,
Installateur nam alle tijd voor mijn tv, installatie en uitleg naar mij toe.
Geen gehaast, en dat vind ik vooral prettig.
Ben dik tevreden,en erg blij met alles.
Ik adviseer zeker Platte Tv ,s aan. Goede service.👍

Marjan 31-03-2022

Afgelopen dinsdag heb ik een bezoekje gebracht bij de Platte TV,s in Groningen.
Mooie ruime zaak, en heel overzichtelijk.👍
Voor elke portemonnee een tv. de verkoper heeft mij geïnformeerd over verschillende tv's welke mijn interesse hadden.
Alle tijd, voor alle vragen die ik had .
Ik had een goed gevoel,in de winkel,en bij Robert.
En dat is voor mij belangrijk.
Dus overgegaan tot de koop van een mooie nieuwe tv.
Helemaal blij mee.👌

L.van Gaal 31-03-2022

Keurig opgezette en ruime winkel met vriendelijk personeel en volop keuze.
Ruime gratis parkeergelegenheid recht voor de deur.
Duidelijke uitleg van de verkoper op al mijn vragen en over de verschillen in tv's
Ook goede tips over de tv en zijn mogelijkheden.
Ze komen hun afspraken na. De site kwam ik tegen op het internet.

Martin 31-03-2022

Goede gedegen voorlichting, daardoor goede keuze kunnen maken uit het aan bod wat aan onze voldoet

johan 31-03-2022

uitstekende sevice door Skip (Groningen)nstalleren van gekochte tv en duidelijke uitleg omtrent niet kunnen inruilen oude tv, helaas had ik in de winkel al inruilvoorstel ontvangen,maar bij de controle van oude tv, bleek er toch een defect(beeldscherm) te zijn. En kon men de geboden inruilvoorstel niet hanteren. Goed onderbouwd , en terecht dus. helaas kostte het mij wat xtra, maar toch zeer tevreden over installeren .

Ron 31-03-2022

Vorige week de Philips 55OLED806 tv gekocht samen met de Denon S517 soundbar. Ik had hiervoor al een tv met ambilight en ben opnieuw erg tevreden over deze tv. Soundbar is wel echt een vereiste, het geluid van alleen de tv is echt wel dof.
Prima geholpen door een kundige medewerker bij PlatteTV locatie Doetinchem. Tv en soundbar direct meegenomen, dus ik kan niets noemen over de bezorging. De beugel van Vogel die ik erbij gekocht had, was bedoeld om de tv strak aan de muur te hangen, maar bij opening van de doos werd expliciet aangeven dat het ambilight mooier uitkomt als de tv een afstand van 15 tot 20 cm van de muur komt. Daarom de Vogel beugel terug gebracht en gebruik gemaakt van de beugel die ik al had opgehangen bij mijn vorige tv. Retourneren van de beugel was geen probleem en ook inruilen van de HDMI 2.1 kabel voor een langere kabel was geen probleem. Al met al erg tevreden en ik hoop nog lang plezier van deze tv en soundbar te hebben.

Sas Merian 31-03-2022

Ik ben bij PlatteTV gekomen via mond-op-mond-reclame, dat werkt toch het beste. Ik ben ERG goed geholpen in de winkel, uitgebreide uitleg over verschillende modellen tv's.
Op het audio vlak is het heerlijk dat je even ongegeneerd herrie kunt maken in de shop om te horen wat voor geluid je kunt aansluiten op je nieuwe tv.

De montage is 4 dagen later gedaan. Er werd netjes gebeld van tevoren. De montage, en ook de installatie trouwens, verliep prima en daarna weer een uitgebreide uitleg over wat de tv kan (Samsung Neo QLED 75") en daarna de uitleg over de soundbar. Bijzonder vriendelijke mensen in de winkel en bij je thuis. Ik zou echt iedereen aanraden om hier nieuw speelgoed te kopen!

Yke 31-03-2022

Superservice, goed product kunnen testen in winkel qua geluid. En daarna, want product niet op voorraad in winkel, snel geholpen en wordt product thuis geleverd.

M. Holverda 31-03-2022

Goede ondersteuning, het selecteren van een tv.
Snelle bezorging en goede communicatie over de levering.
Bij levering is er geholpen met uitpakken en op de juiste plaats zetten. Top.

Sharon L. 31-03-2022

Erg overzichtelijke winkel met alle tv’s netjes per hoek op merk gesorteerd in plaats van alles in rijen bovenop of door elkaar geplaatst waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet. Goede service gehad van de zeer vriendelijke medewerker Liam. Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe tv en heb bij deze winkel goed advies en beantwoorde vragen gekregen. Geen verkopers praatjes of gevoel tot “moeten” kopen wat je nog wel eens in winkels kan ervaren. Goede uitleg gekregen wat verschillende betreffende modellen tv’s nu inhouden en daarop een geschikte keuze kunnen maken tot lange termijn aankoop. Ook direct nog wat extra inruil korting op mijn oude tv gekregen! Heel blij met mijn nieuwe aanwinst!

Ludo 31-03-2022

Deze week heel goed advies gekregen en geholpen door Dani in het Bredase filiaal van Platte TV.

Aanvankelijk kwam ik daar voor één TV, maar dat zijn er na de duidelijke uitleg (én een goede combinatiekorting) meteen twee geworden. Helemaal blij mee!

Aanrader! Zowel de TV's als de zaak. ;-)

Antoin 31-03-2022

Mooie winkel en zeer vriendelijk en professioneel personeel (collin uit Den Bosch ) ! ik werd vriendelijk ontvangen en uitgebreid uitgelegd over de verschillen. uiteindelijk een goede tv uitgezocht en nog steeds blij mee !

Bee 31-03-2022

Na eerst iemand anders (buiten het bedrijf) om gevraagd te hebben om onze nieuwe TV op te hangen en dat niet ging (die persoon snapte het systeem niet), heb ik Platte TV gebeld of het niet via hun mogelijk was. Dat kon, alleen kans dat het wel 2-3 weken ging duren, het is erg druk. Maar ik kreeg gelijk daarna een bericht dat ze de volgende dag al konden. Superfijn en Snel dus. Gister was Danny bij ons om onze TV op te hangen aan de muur. Hij was zeer vakkundig, behulpzaam en meedenkend, hij deed bijvoorbeeld extra werkzaamheden waar ik niet om gevraagd had - met toestemming (tv instellen en afstandsbedieningen koppelen-met ziggo box) wat super fijn was. Hij was erg vriendelijk en na afloop heeft hij zelfs meegeholpen met het opruimen van de doos. Best vaak is het zo dat als er een installateur (van een willekeurig ander bedrijf) is langs geweest je nog met de troep achter blijft. Dus dikke pluim!

EdH 31-03-2022

De shop is overzichtelijk en de klantbediening is goed georganiseerd. Gastvrijheid staat voorop en een lekker kopje koffie wordt aangeboden.
Ik geef de verkoper een 9,6 en dat betreft de jongeman met baard en bril in het filiaal te Nijmegen.
Hij gaf ons een duidelijke uitleg en productinformatie die we graag ontvingen werd duidelijk en rustig aan ons verstrekt.

Eddy 31-03-2022

Ik ben min of meer vaste klant van deze shop. De medewerkers zijn vakkundig en weten goed aan te voelen hoeveel hulp ik wil zonder opdringerig te zijn. Daarnaast is er altijd goed over kortingen te onderhandelen. De showroom is mooi en de tv's zijn goed te beoordelen op de manier waarop ze opgesteld zijn. Kortom ik ben zeer tevreden.

Platte tv 31-03-2022

top verkoper top shop top shop top shop top shop top shop top shop top shop top verkoper

Daniel 31-03-2022

Geweldige winkel vol gadgets. Gister tv opgehaald. Mocht hem nog even bekijken, alles werd duidelijk uitgelegd. Extra garantie goed betaalbaar in tegenstelling tot honderden euro's die je elders betaalt.

Volgende tv schaf ik weer hier aan!

Ernst 31-03-2022

Top ervaring weer met plattetv.nl, ik wist welke tv ik wilde hebben, toch maar even zelf naar de winkel en goed advies gekregen, 3 dagen later kwam installateur Edwin langs voor het ophangen van de tv. Belde keurig half uurtje voordat hij er was. Montage nam al met al ruim twee uur in beslag en is super netjes uitgevoerd, daarna nog uitleg over de instellingen en functies. Echt heel netjes gewerkt en helemaal naar tevredenheid afgerond.

Marianne van Hoorn 31-03-2022

Voor de 1e keer iets gekocht bij PlatteTV maar zeker niet voor de laatste keer, wat een service!!
Op zoek naar een soundbar en uitgekomen bij PlatteTV.
Het begint al op de website: die is duidelijk en overzichtelijk en ook de chat functie is zeker een pluspunt er word snel en vriendelijk gereageerd op je vragen en het advies wat ik kreeg was ook erg behulpzaam.
Mijn gevraagde offerte had ik snel binnen en ik besloot er nog even over na te denken en ook daar word netjes en vriendelijk op gereageerd ,oftewel geen agressieve verkoop.
Uiteindelijk heb ik besloten tot aankoop over te gaan en ben geholpen door het filiaal in Breda, ook deze ervaring is top!
Mijn soundbar werd netjes en geheel GRATIS bij mij thuis afgeleverd en toen ik advies vroeg over de opstelling werd ik ook netjes geïnformeerd en geduldig geholpen.
Helaas bleek na een paar dagen dat er een functie niet naar behoren werkte en heb ik per email contact opgenomen waarop er ook weer vrij direct een reactie kwam.
Nadat bleek dat het niet aan een verkeerde instelling lag werd er zonder problemen een omruiling in gang gezet.
Dit is op zich natuurlijk al erg prettig (zeker als je, net als ik, ervaring hebt bij een andere grote keten dat het nogal moeizaam kan gaan) maar ik was nog meer verrast toen ik nog dezelfde dag gebeld werd met de vraag of het gelegen kwam dat ze vanmiddag de soundbar zouden komen ruilen....
Wat mij betreft heeft PlatteTV een super klantenservice!!

Bart 31-03-2022

Kundig advies, had al op internet informatie verzameld, door medewerkers van PlatteTV werd gelijksoortige informatie gegeven en daarbij ook uitgebreid naar alternatieven en verschillen tussen enkele tv's gegeven.
Zeer tevreden over LG oled48c16la, snel menu met apps, schitterend beeld en verrassende goed geluid voor een platte tv.

Jaco 30-03-2022

Helpt en denkt mee! Geven een goed advies en over de prijs is te praten. Mooie inruildeal gemaakt. Goede adviezen gekregen.

Diana 30-03-2022

Me tweede tv hiergehaald 1 voor ons zelf en voor moeder, buitengewoon goede service, mensen die er verstand van hebben.
Brengservice ook erg vriendelijk. Het is een 10 met een griffel waardig.

Rekourt 30-03-2022

Hallo hier ben ik weer. We hebben gisteren de nieuwe OLED tv ontvangen na installatie bleek de tv stuk vanmorgen gebeld ik kreeg X aan de lijn en konden hem gelijk omruilen in de winkel in Utrecht, dat vinden wij een geweldige service.dus : ‘platte tv wij zijn er blij mee’ 👍

Max 30-03-2022

Goed, vriendelijk en netjes geholpen. De verkoper nam ruim de tijd. Ik geef een negen, omdat ik nooit een tien geef.

Frank 30-03-2022

Top bedrijf, mooie winkel en prima verkopers. Wij zijn uitstekend geholpen door vakbekwame mannen.