HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5005 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Davy 19-11-2023

Netjes geholpen door een man die weet wat hij verkoopt. Hij heeft zeker verstand van de producten die hij verkoopt.

R. Kooijman 19-11-2023

Mooie winkel en ik uitermate goed geholpen, deze jonge man had er verstand van. Wist mij precies te vertellen over alle tv's en surround set, ook had hij antwoord op mijn vragen. Heel aardig en super goed geholpen. Top.

Niram 19-11-2023

Ontzettend goed geholpen. De medewerker had ons heel goed geholpen. Had ons juiste adviezen gegeven. Hij had de juiste kennis.

Daryl 19-11-2023

Gisteren perfect geholpen door Sanne (vestiging Amsterdam). Uiteindelijk een hele goeie deal kunnen sluiten. We hebben een 75 inch Sony Miniled i.c.m. een tv beugel van Vogels aangeschaft. Ook meteen een extra Vogelssteun voor in de slaapkamer aangeschaft.

Breed assortiment en een mooie winkel!

Marianne 18-11-2023

Je wordt top behandeld nemen de tijd ook al is het druk in de winkel doordat er koffie aangeboden wordt blijf je automatisch wachten ga zo door

Jacques Heetwinkel 18-11-2023

Het was vrij druk en we hebben redelijk lang moeten wachten voordat we geholpen werden met een bestelling die al reeds gedaan was via internet. Als ik dit geweten had dan had ik de bestelling gewoon laten bezorgen.

Mark 18-11-2023

Winkel uitstraling is prima. Personeel is uiterst vriendelijk en heb zeer goed advies gekregen.

John Tr 18-11-2023

Ben zeer goed geholpen ech toppie
Alleen ik kon het product niet horen in de winkel das een beetje jammer
Heb de philips soundbar TAB8905 gekocht
Raad iedereen aan om eens in de winkel van hello tv te komen en ervaar hoe je wordt geholpen ech toppie
Gr John T

Martin 18-11-2023

Vandaag hebben we in de HelloTV winkel in Naarden een nieuwe Philips OLED tv gekocht.
De ontvangst was keurig en er werd eerlijk en professioneel antwoord gegeven op onze vragen. Wij zijn zeer tevreden over deze winkel en de verkoper waardoor we werden geholpen. Ook uitleg over service en garantie was duidelijk. Een 10 van ons voor HelloTV Naarden en bedankt Stephan. Mvg Martin.

Eddy voor t Hekke 18-11-2023

Hele prettige omgeving, geen opdringen en goed luisteren naar mijn wensen icm met het budget. Tijd om even te overleggen zonder verkoper erbij. Capacino was heerlijk

Leon 18-11-2023

Wat een goede service en uitleg. Mooie extra garantie ook. Een 10 omdat ik niet zou weten hoe het nog beter zou moeten. Zelfs mijn TV werd naar de auto gebracht.

peter van Bree 18-11-2023

Heel goed geholpen in de winkel in Eindhoven. Goede uitleg en advies
kan deze winkel aanbevelen als je een tv zoekt, ruime keuze

lammerts 18-11-2023

snel en vriendelijk geholpen met goed met het zoeken naar een tv voor slaapkamer

Harry 18-11-2023

Voor het eerst kruip door sluip door naar deze onverwacht ruime en fraaie vestiging van Hello TV in Amsterdam. Vlot, vriendelijk en vakkundig geholpen en geadviseerd. Vol vertrouwen in afwachting van bezorging en installatie van onze Samsung Frame 65 inch!

Peter Meijerink 18-11-2023

Ondanks de vele wijzigingen die ik heb aangebracht in mijn bestelling is dit iedere keer goed opgelost! Daarnaast heeft medewerker de installatie zeer kundig en uiterst behulpzaam voor elkaar gekregen! Met veel geduld en goede raad is de voor mij juiste Samsung Tv geïnstalleerd. De juiste man op de juiste plek!

Andre Borst 18-11-2023

Alles via internet aangeschaft en dan toch 30min moeten wachten om geholpen te worden ,zeer onplezierig en dan werd er geadviseerd om een hdmi-kabel bij de gen3 aan te schaffen voor 60euro die je niet nodig hebt om deze aan te sluiten.

Andreas 18-11-2023

Goeie service, vriendelijke medewerkers in Groningen! Verschillende tv's bekeken en uiteindelijk een goeie deal gemaakt.

Erwin 18-11-2023

Deskundig geholpen in de winkel in Eindhoven. TV + soundbar door HelloTV laten bezorgen + monteren. De monteur heeft heel goed meegedacht in de (on)mogelijkheden voor het plaatsen van de tv en het wegwerken van de kabels. Verder heeft hij keurig werk geleverd en had hij het juiste gereedschap bij om alles uit te voeren. Dikke pluim hiervoor. Ik zou HelloTV zeker aan anderen aanraden. Deskundigheid en meedenken in oplossingen is voor mij heel waardevol gebleken.

Oscar 18-11-2023

Ik kwam langs voor de sonos sub mini. Deze was helaas niet meer op voorraad. De medewerker hielp mij zeer vriendelijk en heeft aangeboden om de sonos sub miji kostenloos thuis te laten bezorgen binnen 2 a 3 dagen. Top service!

Hans pallandt 18-11-2023

Mooie prijs in Den Bosch op gehaald auto makkelijk te parkeren en vriendelijk geholpen dit is iedereen aan te raden

Karel 18-11-2023

Ik heb via de website een mooie deal kunnen maken voor een nieuwe sonos arc. Ik kon ook nog mijn oude sonos beam inruilen. Al met al had ik voor hele mooie prijs een sonos arc. Ik ben zeer kundig en prettig geholpen, zowel via de chat op de website als bij het ophalen van de arc in de winkel in Zoeterwoude.

Richard 18-11-2023

Absolute 10; uitstekende voorlichting, niets teveel om verschillen tussen TV's en geluid te laten zien. Prima prijs overeengekomen. Echte aanrader om hier voor je TV te kijken en een goede keuze te maken.

H. Nederveen 18-11-2023

Ik heb de winkel op internet gevonden ik zocht een Sony Oled 75 inh. tv . En zag dat ze oude tv s in ruilden. Toen ben ik naar de winkel in Groningen gegaan. Toen viel mij direct op dat de winkel er zo mooi uitzag alles mooi per merk opgesteld heel overzichtelijk. Toen ik werd benaderd door verkoper *** en vertelde waar ik naar op zoek was. Werd mij uitgelegd wat voor schermen Sony gebruikt LG en Samsung. Dat wist ik niet en ben toen voor prijs en kwaliteit toch voor een Samsung gegaan.
De site is gebruiksvriendelijk en de levering prima. De installatie ging perfect. De tv heb ik ook laten kalibreren wat wel 200 euro koste maar wat absoluut is aan te raden. Wat een mooie natuurlijke kleuren levert dat op. Ben zeer tevreden met de aankoop.

Ewout 18-11-2023

Werd vlot geholpen. Had thuis al wat research naar het product gedaan. In de vestiging werd mij nog even de plus- en minpunten opgenoemd van de tv.

Uiteindelijk nog gebruik kunnen maken van de black friday deal en de gratis bezorging!

Ronald 18-11-2023

In de winkel zelf geweest.Werd direct welkom geheten en gekoppeld aan een verkoper.Product kunnen beluisteren en was direct op voorraad.
Nette winkel,genoeg verkopers en goede service.
Het is niet de eerste keer dat ik wat koop bij Hello TV en zeker niet de laatste keer ook gezien de (internet) prijzen die gerekend worden in de winkel.
Kortom…Top winkel!