HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5005 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Ebru 01-09-2021

Jordy van de platte tv aan de vierhavenstraat in rdam heeft ons keurig geholpen bij het aanschaffen van een televisie. We liepen de winkel binnen voor informatie en inspiratie en liepen de winkel weer uit met een aankoopbon van Samsung the frame televisie. Ze hebben een goede Service en zijn heel klantvriendelijk! Wij zullen hier vaker terugkomen!

Belinda Sunnotel-van Rijn 01-09-2021

Zeer mooi winkel met ruime opstelling en personeel dat op de hoogte is van alles wat met Televisies te maken heeft. Zeer kundig.
Fantastisch service is de ophang en installatie service en ook hier zeer net en kundig personeel.
**** die vandaag bij ons de installatie heeft gedaan was zeer kundig. Heeft alles zeer rustig en netjes opgehangen en alles netjes schoongemaakt. Hij nam alle tijd voor de uitleg en ging pas weg tien hij zeker wist dat we alles begrepen. Tim is een aanrader

Onrust 01-09-2021

Ik vind het fijn om bij Platte TV te winkelen ik ben geholpen door *** een vakkundig iemand. Ik ben blij dat wij een keuze hebben gemaakt na wat technische informatie licht inval in de woonkamer. Helemaal blij naar huis.

Hans 01-09-2021

We zijn vandaag naar platte tv in Eindhoven geweest voor een nieuwe tv . Daar zijn we hartelijk ontvangen door ****. We kregen meteen koffie aangeboden. We hebben hem uitgelegd waar we naar op zoek waren. Hij heeft samen met ons gekeken naar wat de mogelijkheden waren en ook de verschillen goed uitgelegd. Het was een zeer prettige ervaring hoe we daar behandeld zijn. We zijn er ook geslaagd met onze aankoop. We zijn zelfs geholpen met het laden van de tv. Het is zeker een aanrader om daar naar toe te gaan voor een nieuwe tv.

mevr.Veenvliet 01-09-2021

Bij binnenkomst al vriendelijk begroet.Gaf goede informatie,begreep direct wat ik wilde,en gaf duidelijk de voor en nadelen van verschillende TV.Ook garantie duidelijk uitgelegd.

Peter Verweij 01-09-2021

Na een brede oriëntatie op de site naar de winkel in Zoeterwoude. Hier prettig met kennis van zaken geholpen waardoor de keus snel gemaakt was. Prima!

Diana 01-09-2021

Hen deze shop gekozen omdat mijn oudste zoon ook een tv had gekocht bij hun en hij sprak met lof zodoende ben ik bij hun uot hekomen om daar een tv te kopen

Diana lentjes 01-09-2021

Ben zeer netjes en klantvriendelijk geholpen goed advies gekregen en uitleg voor wat voor tv en bij,mij,past en nog eens mooie korting gekregen ëen aan rader voor meer mensen om deze winkel eens te bezoeken voor ieder wat wils

Elze Sennema 01-09-2021

Door mijn eigen fout ging mijn tweedekans tv stuk. Balen, maar ik kreeg van een begripvolle medewerker een flinke korting op een gloednieuw model! Het was allemaal heel snel geregeld via de mail waar je nooit langer dan een paar uur op hoeft te wachten (ook s avonds en in het weekend). ..., bedankt!

Peter 01-09-2021

Heel netjes geholpen door de medewerker van platte tv in Nijmegen. Ze zijn er vriendelijk en attent op zaken zoals schoonmaak van de tv enz. Heel fijn dat je ook nog naar een winkel kunt gaan om je aankoop te zien. En met vragen gewoon tegen een persoon praat. Platte tv in Nijmegen heeft er voor een ieder wat wils in de winkel staan. Als je niet precies weet hoe of wat met de aanschaf van een tv is het de moeite waard om eens binnen te lopen.

Smet Marc 01-09-2021

Deze week TV besteld en op advies van de specialisten van platteTV een kwalitatief beter toestel voor een mindere prijs gekocht. Ik had het bedrag al overgeschreven en binnen de 3 werkdagen stond de korting terug op mijn rekening. Van service gesproken. Hopelijk hebben we heel veel geniet van deze nieuwe smartTV, maar mijn volgende koop ik zeker terug bij platteTV.

Jeroen Hamans 01-09-2021

zeer fijn en goed geholpen in de winkel in Eindhoven.
ik had een tv uitgezocht op internet .maar in de verkoper had een beter voorstel.
voor de zelfde prijs een beter toestel gekocht ,dus een mooie korting !!
top geregeld , een dikke 10 voor jullie.

Wilbert Kanninga 01-09-2021

Verkoper was heel vriendelijk en neemt de tijd. De verkoper is eerlijk en weet veel van de producten. Loopt even mee naar de auto om te kijken of de doos in de auto past. Dat was niet zo dan regelen ze dat hij de volgende dag kosteloos thuis wordt bezorgt

Koos 31-08-2021

Bij de aankoop al aangenaam verrast. (Twee weken geleden)
Duidelijke en deskundige informatie, zeer goede prijs.
Geen agressieve verkoop maar voldoende tijd om volledig te informeren
Vandaag (31-08-2021) is de 65inch Frame van Samsung geïnstalleerd door xxxx. Ook nu weer deskundigheid en installateur xxxx weet wat klantvriendelijkheid betekend top !!

IN ÉÉN WOORD GEWELDIG ! 31-08-2021

Titel: FANTASTISCH
Cijfer: 10

**FANTASTISCH**

Over Platte TV:
Lange tijd waren we op zoek naar een voor ons geschikte tv. Aangezien we onze vorige tv's bij Platte TV in Nijmegen hadden aangeschaft en dit tot op heden altijd goed is bevallen, zijn we wederom in filiaal Nijmegen op bezoek geweest. Op de eerste plaats willen we graag de heren xxxx & yyyy van Platte TV Nijmegen heel erg bedanken voor de gastvrije ontvangst, de fantastische uitleg en informatie over de Sony Bravia XR 77A80J en zeker ook voor de super service en hun geduld.
Team xxxx en yyyy van filiaal Nijmegen krijgen van ons een hele dikke 10 !!

Grts J & C

Marja 31-08-2021

Goed welkom. Tijd om alles te laten zien. Ook tijd voor mijn vragen betreffende het audio gebeuren in de toekomst. Goede uitleg van de product.

Gian 31-08-2021

Vorig jaar mei een TV gekocht, vanwege de PS5 was ik op zoek naar een 100HZ TV. Via de omruilkorting heb ik deze voor een top bedrag kunnen kopen bij jullie + snelle levering.

V Wal 31-08-2021

In de winkel werden we netjes geholpen en werd er inzicht gegeven wat de verschillen waren en welke toestel zou passen bij onze wensen.
Ontspannen en duidelijke sfeer.

Beuntje 31-08-2021

De shop in Eindhoven is ruim, overzichtelijk en met een prettige en kundige service. Wij werden door Marco geholpen op een vriendelijke en vakkundige manier. Hij liet ons de verschillende mogelijkheden zien en wees op de pro's, maar ook op de contra's. Hierdoor zijn wij voor een Sony OLED TV gegaan, die we meteen konden meenemen. Niets dan lof.

Ron 31-08-2021

In maart heb ik een mooi aanbod gekregen van PlatteTv voor een Philips 65OLED935/12. Eenmaal aangeschaft kwam ik erachter dat de ambilight aan de onderkant helaas een stuk onderbroken is. Dit komt omdat de voet daar bevestigt moet worden, maar aangezien ik mijn TV aan de muur hang en de voet niet nodig heb is het missende stuk lampjes erg jammer.

Vanaf begin Q3 zou echter de nieuwe 806 serie van Philips uitkomen en deze heeft ook 4-zijdig ambilight en compleet andere voetjes aan bijde zijkanten.

Bij PlatteTV navraag gedaan of zij wisten of op dit model de ambilight lampjes wel compleet doorlopen aan de onderkant maar dat wisten ze nog niet. Het was dus even wachten op de eerste leveringen om dat te kunnen controleren.

PlatteTV deed me echter meteen een aanbod dat als ik de doos van m'n TV goed zou bewaren en de TV verder in prima staat zou zijn dat ik hem dan om zou kunnen ruilen voor een 806 serie op het moment dat die beschikbaar zouden komen en het volledige aankoopbedrag van de 953 terug zou krijgen.

DAT is nog eens een aanbod! Vijf maanden een nieuwe TV hebben hangen en deze om mogen ruilen naar een nieuwere serie met restitutie van het volledige aankoopbedrag!

Dat aanbod ben ik op ingegaan en heb direct een upgrade in size genomen, aangezien de 806 serie ook in 77 inch beschikbaar is.

Nu dus de blije eigenaar van een 77OLED806 (waar ik ook een mooi aanbod op heb gekregen) met ambilights die nergens onderbroken zijn. Helemaal top!

Ik kan PlatteTV zeker aan iedereen aanraden.

Robin van der Lee 31-08-2021

Boos en teleurgesteld en in afwachting gingen wij terug naar de platte tv winkel in Rotterdam, daar onze nieuwe tv Samsung (6 weken oud) voor de 4e keer een nieuw scherm zou moeten krijgen. Kalm en netjes zijn wij opgevangen en geholpen. wij zijn nu heel erg blij met onze nieuwe ..........!!
Aanrader deze winkel!

Alan 31-08-2021

Alles stond al klaar en in het systeem; zaak zelf zag er super netjes uit. Wegens ziekte waren ze onderbemand maar dit deed niks af aan hun klantvriendelijkheid. dit werd gewoon netjes uitgelegd, kwam niet gehaast over en er was als nog genoeg tijd voor vragen en advies. Ik kwam eigenlijk voor een ander surround sound systeem, maar werd een andere geadviseerd voor een gelijke prijs die onder de streep beter zal zijn. Top dus!

GJ Buze 31-08-2021

Eerst via de mail een goede aanbieding mogen ontvangen.
We hebben de tv gehaald uit Groningen.
Daar werden we netjes geholpen.
Vriendelijk personeel.

Blouw 31-08-2021

Goede aanbieding, geloofwaardig en kennis. Ik kwam om te oriënteren, werd overtuigd door het vriendelijk personeel.

Japie 31-08-2021

De winkel bevindt zich op het industrieterrein en je kunt er gratis parkeren. Ontvangst vriendelijk en behulpzaam. Goed advies en er was een ruim aanbod van tv's in de showroom. M.b.v. de verkoper kon er een goede keus gemaakt worden. Platte tv heeft een ruime voorraad en je kunt de tv laten bezorgen, maar je kunt hem ook gelijk meenemen. Later omruilen gaf ook geen enkel probleem. Er was alle medewerking. Kortom een prettige verkoper van een fijne winkel. Kan het iedereen aanraden.