HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5005 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Kronstadt 24-04-2021

Super mooie grote winkel in Zoeterwoude
met super lieve en vriendelijke personeel. Als je goed geholpen wil worden, moet je zeker naar Zoeterwoude gaan. Ik was super blij met de hulp die ik had gekregen. Top gewoon.

Jeroen Tiehuis 24-04-2021

Vandaag mijn producten in ontvangst mogen nemen. Kreeg een uitstekende uitleg over hetgeen wat van toepassing is aangezien ik een leek ben op dat gebied. De installateur was mooi op tijd en ik werd vriendelijk geholpen.
Voor mij reden genoeg om bij Platte TV in de toekomst een bestelling te doen indien dat nodig is.
Vriendelijke groet,
Jeroen Tiehuis.

Jeoffrey 24-04-2021

We zijn in Zoeterwoude geweest voor aanschaf van ook op onze tv en soundbar. We werden goed geholpen door J. We kregen goede informatie en hij nam goed de tijd voor onze vragen. Ook deed J moeite voor extra korting. Al met al een echte aanrader!

S.Kooiker 24-04-2021

We hebben vandaag een nieuwe tv ontvangen omdat onze eerste kleine slordigheden af fabriek had Samsung 75Q950ts en fantastische service tv weer keurig opgehangen en ingeregeld door monteur S.K .
Het kan gewoon niet beter, namens zeer blije klant een dikke 10.

Ab 24-04-2021

Overtreft alle verwachtingen. top service van de medewerker M*** van platte tv Utrecht. Nogmaals een aanrader.

Robert 24-04-2021

Gewoon goed. Goede prijs, vriendelijke personeel (Kevin), hielp met inladen van de TV. Prima zo!

Michel 24-04-2021

Na vorig jaar super mooie Samsung tv, begin dit jaar de soundbar nu toch ook de wand beugel. Maar na drie losse aankopen dus ook duidelijk drie keer zeer goede ervaring. Was ff 9.4 maar daarna extra service dus zeker een tien. Super combinatie van webshop en winkel: scherpe prijs en goede service.

roy 24-04-2021

De derde TV alweer gekocht via de chat met X, mooie deal gemaakt als voorgaande TV's. Nu van 75 inch naar 85 inch . goed contact met de planning over aflevering en montage hulp. samen met de monteur Y de TV opgehangen en Y gaf goed advies over het geluid via HDMI arc naar mijn surround systeem i.p.v fibercable. ieder bedankt en tot de volgende TV (100 inch?)

Anke 24-04-2021

Super handig omdat ze goed bereikbaar zijn. Goed advies gehad en... aanbod. Uiteindelijk naar Groningen gereden en tv geruild zonder problemen voor groter en nieuwere versie. Vriendelijk geholpen

Hans 24-04-2021

Vandaag in Utrecht de LG G1 gekocht met inruil van m’n G6 waanzinnig goed geholpen door de verkoper PLATTE TV.NL het was de 3e keer maar ook deze keer zeer tevreden kom de G1 Aub snel ophangen en thanks voor alles groet hans

M.G. Geertsema 24-04-2021

Vandaag in Groningen geweest. Super geholpen door X top!
Hij nam alle tijd.

Ivana 23-04-2021

Ik was nog nooit eerder bij plattetv geweest maar ik ging met een smile de deur uit!
De keuze is reuze, de medewerkers weten echt alles over de tv’s maar het belangrijkste is, dat ze naar je luisteren en weten wat je wilt. De prijs en service is meer dan uitstekend! Nogmaals, dank en we zijn uitstekend geholpen!

PP 23-04-2021

Mijn eerste aankoop was een Sony 55XH9505. Door aanhoudende kraakgeluiden een klacht ingediend bij Platte TV. Ondanks dat Sony het binnen de specs liet vallen zette PlatteTV de extra stap en mocht ik na 2 Sony's mijn tv omruilen voor de Samsung 55Q90T. Wat een verademing, een zeer rustig toestel met kraakheldere beelden en een mooie vormgeving. Met dank aan PlatteTV voor deze super service! Jammer, maar voor mij geen Sony meer!

Me

Jan 23-04-2021

Bij de aanschaf prima en deskundige geholpen. Zowel via de live chat als later in de shop in Breda.
Ik had me vergist in de grote van de tv.
Ik wilde een kleiner formaat. Dit was geen probleem en samen een kleiner modelletje gekozen die opvoorraad was. Dus direct s avonds kijken.
Ik was al klant en blijf klant. De service is me een ritje waard.
Ik hoorde dat het gerucht gaat dag er in Rotterdam ook een vestiging gepland staat. Niet ongerust zijn dit wordt ook een suc6.

Claudine 23-04-2021

Vanaf het begin ben ik erg goed geholpen. Allereerst nam ik contact op met deze webshop omdat ik twijfelde tussen 2 soorten televisies. De collega die mij te woord stond hielp mij goed en duidelijk en heeft me alle informatie aangeboden die mij hielp met mijn keuze.

Nadat de televisie besteld was, heb ik de leverafspraak meerdere keren moeten uitstellen vanwege een verbouwing en dit ging super makkelijk, snel en wat vooral fijn was dat ze begrip hebben en de afspraak makkelijk verplaatste.

Vandaag kwam installateur P langs en hij was super vriendelijk en nam voor alles rustig de tijd. Hij heeft alles helder uitgelegd en laten zien hoe de tv werkt. Daarnaast ging hij heel netjes te werk. Onze houten vloer lag in de lak en hij heeft heel netjes en voorzichtig gewerkt.

Echt een top zaak!

Leon Egstorf 23-04-2021

No nonsense, zij gaan hier gewoon voor het beste verkoop & installatie advies! Mensen ga echt je TV bij Platte TV kopen, dit is geen geslijm. Zij geven jou echt het beste waar voor je geld en zeggen eerlijk welke producten ze hebben die minder en wel heel erg goed zijn. Ze gaan voor het beste resultaat en zijn niet merk afhankelijk, ze zijn hier eerlijk. Ze maken echt het verschil en zijn gewoon een speciaal zaak. Niet meer over twijfelen!

Harry Smits 23-04-2021

Bij de aankoop werd ik uitstekend geholpen. Goed advies gekregen en ik ben nu blij met mijn aankoop.
een probleem was het ophangen van de TV waar niet gelijk een passende oplossing voor was.
Uiteindelijk werd deze gevonden en de monteurs hebben uitstekend en plezierige wijze e.e.a. opgelost.

DH 23-04-2021

Gisteren een bezoek gebracht aan de Platte TV in Son. Alles goed geregeld ivm de gebruikelijke coronaregels.
Verkoper Boris stond mij, conform afspraak, al op te wachten. Onder het genot van een kop koffie uitgebreide voorlichting gehad.
Het was een prettig en goed gesprek, zowel over de aanschaf van een TV, maar ook over de mogelijkheden van plaatsing en aanvullende garantie.
Officiële reactie van HelloTV 23-04-2021

Beste DH,

Bedankt voor het schrijven van uw review. Heel erg fijn om u ervaring in onze winkel in Son, en in het bijzonder met Boris, terug te lezen. We helpen u graag om een zo goed mogelijke beslissing te maken en nemen daar ook de tijd voor. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV en hopelijk tot de volgende keer.

Jelske - PlatteTV

Albert 23-04-2021

Eerst 3 kwartier bij de landelijke klantenservice in de wacht gestaan....daar is nog wel winst te behalen, opgehangen en om 10u naar de vestiging gebeld. Direct contact en heel vriendelijk en correct geholpen. Kwartier later mijn spullen gehaald en betaald, mooie winkel, en wederom goed geholpen. Dik tevreden, nu nog hopen dat ze onze tv afleveren op de beloofde datum en dan zijn ze hun 10 meer dan waard.

EAGLE 23-04-2021

Gebruiksvriendelijke site, scherpe prijzen, adequate klantenservice in begeleiding bij aankoop en installatie thuis keurig netjes, snel en geheel volgens afspraak.

Hanske 23-04-2021

Goede uitleg in de winkel, goede service je wordt goed behandeld, bij levering, goede nette service bij plaatsen en instellen vriendelijke mensen

co 23-04-2021

Super klant vriendelijk maken altijd een nette prijs maar zeker niet opdringerig
Ook de service van bezorger T is super je hoeft niets te vragen hij doet het gewoon.
Maak je niet veel meer mee in 2021

Katrin 22-04-2021

Op afspraak bij de winkel in Breda geweest en goed an vakkundig geholpen. Heb uiteindelijk een mooie TV gekocht en ben er heel blij mee.
Het is een prettige winkel in Breda met vriendelijke medewerkers.

Ad Wijnants 22-04-2021

Fijne zaak ,goed geholpen en T heeft vandaag de tv geleverd, netjes gewerkt geen gehaast en heeft duidelijke uitleg gegeven , en hij had geduld met ons oudere om terugkerende vragen netjes te beantwoorden! 👍👍

Puck 22-04-2021

Goede prijs/kwaliteit, goede service en vriendelijke deskundige monteur. We zijn zeer tevreden