HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5005 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Johan moen 17-11-2020

Mooie winkel goed bereikbaar eerlijke service goed geholpen en nu kijken we naar een heel helder beeld op een mooie tv

Tom 17-11-2020

Een aantal jaren geleden hier een tv gekocht. Voor de 2e keer hier een tv gekocht. Keuze is ruim en de prijzen zijn zeker OK.
Voor mij is een fysieke winkel een toegevoegde waarde, goed en vriendelijk geholpen in de winkel.

Kera 17-11-2020

Geduld hebben tot de komst van de experts was moeilijk, maar is uiteindelijk beloond met de ervaring dat we vakkundig, met passie en plezier zijn geholpen door (*) en (%).
Meesterschap is getoond; ondanks een vermoeide werkdag zijn deze boys vol humor en precisie aan de slag gegaan. Onze tv hangt nu op enkele centimeters van de wand: beeld en geluid zijn excellent. Een tien hebben deze kerels dubbel en dwars verdiend. Chapeau!

Martijn 17-11-2020

Goed en duidelijk advies. Fijne service en mogelijkheid om achteraf nog korting te krijgen mocht de tv nog goedkoper worden.

Paula Jordao 17-11-2020

Winkel in Utrecht heeft een ruim en overzichtelijk aanbod aan tv's.
Verkoper is heel klantvriendelijk maar ook doortastend. Hij heeft veel kennis van zaken. Complimenten!

W. WEERTS 17-11-2020

Samsung soundbar gekocht bij platte tv gekocht in Groningen omdat de prijs goed is en je ondersteuning krijgt bij je aankoop. Dat is bij alleen een webshop toch anders.De winkel zit op een mooie locatie en is ook goed bereikbaar met de auto.Ik ben goed en vriendelijk geholpen door een deskundige medewerker!

René 16-11-2020

Na lang wikken en wegen hebben wij besloten om een 65" qled aan te schaffen. De aanloop naar de aankoop was prettig en het contact met de klantenservice snel en netjes.
Toen de tv eenmaal opgehaald was schrokken wij echter wat van het formaat en na contact met de service afdeling hebben wij afgesproken dat we van 65 naar 55" gingen.
De nieuwe ophaal/aflever afspraak is deze zelfde dag nog gepland. De service monteur (*) was keurig op tijd en ontzettend netjes.
De afgeleverde 55" past veel beter bij ons interieur dus wij zijn dik tevreden. Service en communicatie waar wij niets meer dan lof voor hebben, ga zo door!

Hans Mart 16-11-2020

Locatie om Playseat te “testen” vanwege Corona grote vraag en weinig keus. Professioneel geholpen om een aantrekkelijk pakket seat/stuur/pedalen set samen te stellen. Top!! Wacht levering met spanning af!

Ron 16-11-2020

Bij Platte TV in Breda een Sony TV en Sonos geluidsysteem aangeschaft. Luc heeft mij prima geholpen met het maken van de juiste keuze. Fijn om in de winkel de apparatuur te zien te horen. En alles op voorraad dus kon alles direct meenemen.

Michel 16-11-2020

Onze tv gekocht in filiaal Groningen op aanraden van familie. En ze hadden helemaal gelijk! We zijn erg goed geholpen door de medewerker. Hij had op elke vraag een snel/goed/duidelijke en heel belangrijk voor ons eerlijk antwoord. Installeren van de tv was, zoals de verkoper al aangegeven had, een makkie!
Ik raad iedereen deze winkel aan!!

Franklin olivieira 16-11-2020

Ik kan het voorlopig alleen maar hebben over de behandeling in de winkel in Amsterdam Zuidoost. We moesten even wachten voor we aan de beurt waren. Dat werd ruimschoots goed gemaakt met de prettige wijze waarop wij uitleg kregen over het gewenste product dat we dan ook meteen aanschaften.

Mark M 16-11-2020

Goede deal kunnen sluiten dus daar zeer tevreden over. Hier heef platte tv zijn belofte waar gemaakt. Echter de hoeveelheid onjuiste informatie die wordt gegeven door personeel vond ik jammer. Daarom een mager zesje.
Officiële reactie van HelloTV 17-11-2020

Beste Mark,

Wat vervelend om te vernemen dat u onjuiste informatie heeft ontvangen, dat is niet de service die u van ons mag verwachten. We zoeken graag uit wat hier mis is gegaan. Zou u een mail willen sturen naar contact@plattetv.nl met daarin wat meer informatie?

Jelske - PlatteTV

Marian 16-11-2020

Vandaag zijn we voor onze hoogbejaarde ouders een TV gaan kopen bij Platte TV in Nijmegen.
De man met de bril heeft ons erg goed geholpen. Mochten we een TV voor onszelf nodig hebben gaan we zeker bij Platte TV kijken.
Is ons prima bevallen. Zeker een aanrader.
Onze ouders zijn er heel blij mee.

Leo 16-11-2020

Wij werden in de vestiging van Utrecht direct te woord gestaan Ondanks dat wij al hadden nagedacht over het model, werden alsnog meerdere mogelijkheden aan. Daarnaast adviseerde Hij ook de A-Z service voor 3 jaar, die wij hebben gekozen. Hij heeft heel netjes alles afgehandeld en de TV tot aan de auto afgeleverd.

Rob B 16-11-2020

keurig op tijd. vriendelijk en snel gewerkt. keurig alles opgeruimd. uitleg voldoende. bedankt

ketelaar 16-11-2020

ik heb afgelopen week een sonos soundbar met set play one sl gekocht .
ik werd hiermee uitstekend geholpen en geadviseerd, ook een goede uitleg over het systeem.
na aankoop werd alles netjes in de auto gezet.
prima geholpen en heel blij met de aanschaf

Gert Jan 16-11-2020

Via Google kwam op site, tv besteld, maar deze was niet direct leverbaar . Kreeg voorstel voor een ander en nieuwer type voor hetzelfde geld. Ging akkoord, en volgende dag werd deze al bezorgd. Super bedrijf met super service. Gaan we in toekomst zeker nog eens winkelen

Joop van Dijk 16-11-2020

Van anderen advies gekregen om eens bij Platte TV te gaan kijken voor aanschaf nieuwe TV. Dat was een goed advies, prettig en deskundig geholpen alle tijd om rustig te kijken en vergelijken. En als service werd de TV netjes in de auto geladen goed gedaan Umut.

Anoniem 16-11-2020

Klantvriendelijk, kreeg alleen het gevoel dat de medewerker het liefst uit was dat ik meer ging besteden dan nodig

Admiraal 16-11-2020

In eerste instantie contact gehad met een zeer behulpzame medewerkster via de chat functie op de website. Zij heeft zeer goed advies gegeven en verschillende mogelijkheden aangeboden. Daarna naar de winkel in Zoeterwoude geweest en geholpen door XXX . Zeer kundig en hulpvaardig met oog voor detail. Ik kan iedereen aanraden om bij PLATTETV te shoppen.

Peter en Trees 16-11-2020

Wij kennen Platte TV al jaren en hebben hier altijd goede ervaringen mee gehad.
De verkoper die ons hielp (XXX) hadden wij al eerder aan de telefoon gesproken om o.a. korting te regelen.
Daarna zijn we naar de winkel gegaan (de volgende dag) en wij konden de TV gelijk meenemen; XXX heeft hem voor ons naar de auto gedragen die in de parkeergarage stond. Met deze service waren wij er blij. Want aangezien wij beide jarig waren zaterdag 14 november hadden wij onszelf een nieuwe televisie cadeau gegeven. Dus wilden wij hem ook graag dezelfde dag nog hebben en dat is gelukt. Ook kregen wij tot onze verbazing een gratis 4K HDMI-kabel cadeau.
Heel vriendelijk en goed geholpen door XXX .
Dus bij de volgende aankoop komen wij zeker in deze winkel weer terug.

Pibog Bouwadvies 16-11-2020

Zeer vlotte en goede service en uitleg. Verkoper had precies door wat we zochten. Zaterdag komt het toestel.

Sebastian 16-11-2020

Kopen was makkelijk en de online dealer heeft me goed geholpen bij het uitzoeken van wat ik nodig had om de tv op te hangen. De extra service van danny om hem op te hangen was geweldig. Super tevreden

Daniele van Meerkerk 16-11-2020

Fantastisch geholpen door Anne, hij nam ruim de tijd en legde de verschillen tussen de diverse tv’s duidelijk uit. Hielp nog de tv in de auto te doen. Topservice!

jack 16-11-2020

Onder het genot van een bakje koffie goed geholpen door vriendelijke verkoper.
De mogelijkheden van deze televisie ( samsung 43" The Frame )werden uitgebreid uitgelegd en we zijn op een prettige manier tot koop over gegaan.