HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5005 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Piet Joosten 04-12-2022

Ik ben erg professional geholpen. Kreeg duidelijke uitleg en omdat mijn eerste keuze niet voorradig was onverwacht een goede aanbod voor een nieuwer model.
Behulpzaam personeel. Ik ben heel erg tevreden met mijn TV. Dank hiervoor.

Adri Timmerman 04-12-2022

Hello TV Den Bosch: Prettig winkel en goed geholpen door deskundig personeel. Het is wel verstandig dat je zelf van te voren goed heb bedacht wat je wil want ze kunnen de neiging hebben je iets anders aan te praten. Maar als je weet wat je wil wordt je prettig geholpen.

Auke 04-12-2022

Had de reclame op de TV gezien. In de winkel keurig geholpen en een goede keuze kunnen maken.
De monteur melde zich een kwartier van te voren voor installatie thuis.
Nette beleefde man die prima de werking uitlegde.
Kortom dik tevreden.

J van Doorn 04-12-2022

Leuke en vriendelijke medewerker. Goed en snel geholpen door de medewerker.

Michiel 04-12-2022

De reden om naar deze shop te gaan was omdat HelloTV deze zondag open was en wij ons eigenlijk alleen wilde oriënteren op een nieuwe (wat kleinere) televisie. Wij werden niet opdringerig maar op verzoek zeer prettig geholpen door Ricardo die kundig overkwam en goed adviseerde.
Hierdoor zijn wij eigenlijk direct tot zaken gekomen, dus dat is het effect van goede service!

Jeroen 04-12-2022

Zeer kundige service en uiterst klantvriendeljk. Aanrader om hier je tv te kopen.

DVR 04-12-2022

Mijn partner en ik zijn vandaag ontzettend goed geholpen door Leon, een hele vriendelijke medewerker van het filiaal in Den Bosch. Wij zijn leken en dit is onze eerste tv, maar behulp van Leon’s advies en kennis hebben wij een tv gekocht waar we erg blij mee zijn.

We kunnen de winkel en hun personeel zeker aanraden!

Akin 04-12-2022

Binnen twee weken de tweede aankoop gedaan. Goede deal, goede service. Echt een aanrader

Martin van Egmond 04-12-2022

We zijn heel erg goed geholpen door verkoper.
Vakkundige uitleg gehad van hem. Een mooi voorstel gekregen van hem die we niet konden laten lopen. Goede service.
nogmaals bedankt.

Henk 04-12-2022

Zijnerf goed geholpen. Zeer duidelijke uitleg. Wij waren zeer content met jullie behandeling. Bedankt.

WS 04-12-2022

Vriendelijk ontvangen en een correcte prijs.
Geduldig werd geluisterd en begrepen waarom ik vragen stelde over aansluitingen e.d. Ik kreeg goede antwoorden en de instellingen van de Sony tv werden getoond. Goede inschatting van de opties die aan mij verkocht konden worden en welke niet. De kennis van zaken was beter dan wat ik meestal in electronica-zaken aantref.
Dat mij werd verteld dat ik er veel van af wist, was leuk om te horen en is nog waar ook!

De TV is na enkele dagen netjes geïnstalleerd.

Kelley 04-12-2022

Goed geholpen en een vriendelijke verkoper. Ik zat heel erg te twijfelen tussen wat tv’s maar uiteindelijk door de verkoper toch een mooie en goede tv naar wens gevonden

Zoeterwoude. 04-12-2022

Wij vonden een mooie TV voor een laag bedrag in deze dure tijden Familie was ook al eerder geweest en heel fijn geholpen vandaar dat wij ook de webshop bekeken. In Zoeterwoude was hij op voorraad daar heel fijn geholpen ,en mee naar de auto gebracht .

van Ginneken 04-12-2022

installatie en activeren van receiver met tv door een deskundig en prettig communicerende monteur.
deed alles in goed overleg in heldere taal afgestemd op mijn wensen." We gaan niet weg voor alles naar wens werkt", is hier zeker van toepassing!

Daphny 04-12-2022

Website en in de winkel word je goed,duidelijk en heel vriendelijk geholpen. Denken echt mee met je wensen en niet aan je moet iets kopen. Aanrader om langs te gaan bij het kopen van een mooie televisie. Veel te zien in winkel om keuze "makkelijker" te maken.

Harm 04-12-2022

Met toeval binnen gelopen in het filiaal in Groningen. Warm ontvangst, erg goede duidelijke uitleg. Mooie producten, met zeer concurrerende prijzen. Top adres!

Danny Kiezebrink 03-12-2022

Allereerst een geweldige ervaring gehad bij aankoop. Super klantenservice en alle tijd nemend.

Na enige miscommunicatie vrijdag wederom uitstekende klantenservice gezien vanuit de winkel Eindhoven.

Eerste keer dat ik hier iets heb gekocht en zal dat in de toekomst weer doen.

Erik 03-12-2022

Hier teruggekomen door eerdere positieve ervaring.
Vriendelijke verkoper die meteen koffie aanbied, goede vragen stelt en ook goede antwoorden geeft. Dus weer een positieve ervaring!

van der Veen 03-12-2022

Super geholpen. Goede uitleg over de werking van het product. En eerlijk advies over accessoires. Daarnaast een zeer mooie winkel.

William van Hest 03-12-2022

Vriendelijke eerlijk advies met veel kennis van zaken, voelt erg goed, had toch verschillende vragen die goed beantwoord zijn

Cornelis 03-12-2022

Zeer mooie winkel in s-Hertogenbosch vriendelijke verkopers, ik kom al vele jaren voorheen platte tv nu hello tv.
Dit is mijn 5e toestel dat ik hier vandaag heb gekocht, ook de service is zeer goed.

Hubrecht 03-12-2022

Vandaag soundbar bij hellotv gekocht. Eerst via website gevraagd over inruilactie. Zeer snelle, goede en eerlijke reactie. Met inruil goedkoopste prijs die ik kon vinden.
Daarna zeer prettig en deskundig geholpen. Vriendelijk personeel. Ik wist wat ik wilde hebben, maar jammer dat men niet meer doorvroeg en wellicht andere keuzes had kunnen aanbieden..... Koop hier graag, dit is niet de eerste keer en nog steeds zeer tevreden !.

R 03-12-2022

Fijne winkel (duiven) met een grote diversiteit aan televisies. Voor iedere prijs en smaak hebben ze wat staan. Twee keer geweest om te oriënteren en met een mooie inruil actie gezwicht voor een Sony televisie.

Gekeken bij wat andere televisies en verschillen samen onder de loep genomen om een goede keuze te maken. Ik kwam hier eerst voor een lg of Panasonic televisie maar na het kijken en beleven toch gedraaid naar sony voor de compleetheid ( beeld en geluid)

Fijne begeleiding in de winkel met voldoende kennis paraat om vragen te beantwoorden

Het was een 10 geworden wanneer er een Experience centre aanwezig was voor een geïsoleerde beleving.

Freek 03-12-2022

Gelukkig na Black Friday toen in ineens weg moest kon ik een paar dagen later toch nog gebruik van de aanbieding, verder werd ik wederom geholpen door dezelfde verkoper die zich zelfs nog wist te herinneren, kijk dat is klantenservice

Martin 03-12-2022

deal sluiten gaat makkelijk en snel ze denken ook mee zo dat ik de tv gelijk kon ophalen mijn schoon moeder zat zonder tv en tv kijken is op dit moment het enige wat ze doe